Auto ei käivitu

Tonnised ja nende mured
Vasta
Hannez16
Postitusi: 31
Liitunud: T Mai 30, 2006 16:33
Asukoht:
Auto:

#1

Juba 2 korda on juhtunud nii, et hommikul autot käima pannes ei lähe, kuid pikalt käiates võtab eluvaimu sisse, kuid vaevaliselt...kui juba vähe sõidetud, siis läheb normaalselt käima...imelik on ka see, et ühel hommikul jamas, teisel läks jälle normaalselt käima, kuid kolmandal oli jälle jama majas, ning täna ma enam teda käiamisega vaevama ei hakanud. Milles võib ola probleem? kas niiskuses v siis foorumis palju räägitud DI kassetis. Tegu siis SAAB 9000 cs 92a. 2.0 vabalthingav manuaal isendiga. Tänud
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#2

Mis aasta masin? Ilma on kole keeruline kohvipaksult ennustada.
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#3

võiks vahetada küünlaid, praeguste ilmadega võib seal igast jama juhtuda nendega
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Alusta kõigepealt oma auto andmetest,kui foorumi kaudu remontida tahad:facts:
Muidu Kadaka teel on üks asutus,kus Saabe ravitakse;)
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Hannez16
Postitusi: 31
Liitunud: T Mai 30, 2006 16:33
Asukoht:
Auto:

#5

lisasin andmed algteksti;)
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#6

SAAB 9000 cs 92a. 2.0 vabalthingav
DI-kassetti selle küll pole. Ma kahtlustaks akut.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: MadMan
DI-kassetti selle küll pole. Ma kahtlustaks akut.
Kust sa lugesid,et sellel kassetti pole?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Hannez16
Postitusi: 31
Liitunud: T Mai 30, 2006 16:33
Asukoht:
Auto:

#8

aku on hea...selle viga ei saa olla
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

Kütuserõhk,Di-kassett(kui on selline),küünlad,lisaõhu juurdepääs,väntvõlli andur ja nagu viimasel ajal korduvalt juhtunud-purunenud rihmaratta südamik, mis omakorda lõhub süüteanduri ja väntvõlli kiilu.
Lisaks veel õhumõõtur,õhu-ja vee temperatuuriandurid,drosselklapi pote jne.
Võimalusi palju.
Vasta