Saab 96, part
Tõesti - mis mõtet on uut tellida ja vanad ahju visata - ikka korda! :thumb: Väga ilus! Olen ka kahest vanakooli kandlest kunagi ühe kokku ehitanud, niipalju ei viitsind jamada, kasutasin musta ja hõbedast markerit, jäi kah täitas OK, kui just 10 cm kauguselt ei uurinud. Su neid pilte vaadates tekkis jälle tahtmine käsitööd teha:)
ei ole mingit plastikrunti tarvis, püsib küll,
aga jah parandada on seda küll vastik-suhteliselt-ise ka kunagi tegin-epoga veel need tuledekojameeste augud ka kinni ja ,... tänapäeval peaks ikke seda tjuuninguvõrku panema sinna
;)
Aga pardil tulemus ilus:thumb:
aga jah parandada on seda küll vastik-suhteliselt-ise ka kunagi tegin-epoga veel need tuledekojameeste augud ka kinni ja ,... tänapäeval peaks ikke seda tjuuninguvõrku panema sinna
;)
Aga pardil tulemus ilus:thumb:
tore auto tõnul oli ka vanasti selline aga natuke rohkem helesinisem kui sinu oma. kuidas muidu kere ka vastu peab, tõnni omal läks peale põllu peal sõitmist kerele keskel praegu sisse. kui ma kungi oma lada saan maha müüdud siis ma ostan ka vel endale ühe sellise, sest et vot see on ikka üks kõige õigeb saab..
Algselt postitas: jaanes
tore auto tõnul oli ka vanasti selline aga natuke rohkem helesinisem kui sinu oma. kuidas muidu kere ka vastu peab...
Kodanik jaanes, with all do respect, aga kes on see müstiline tõnu? Igas enda postituses sa muudkui mainid teda... Kui tegemist on selle Tõnu'ga, siis ehk ta pajatab ise enda tegemistest?
Sry part su auto teema risustamise pärast.
Algselt postitas: teager
Kodanik jaanes, with all do respect, aga kes on see müstiline tõnu?
Jaanes ja Tõnu (mitte sinu postituses toodud tõnu) on mõlema Kreisiraadio tegelased päevilt, mil saateid Kuku raadios tehti (10 saadet raadio arhiiviski üleval, võid kuulata kui tahad) Jaanes oli seal kiiksuga tegelane, kes erinavetas küsimustes Kreisiraadiosse helistas või kirjutas.
To Part: Ühinen teageri vabandustega.
sai üks korralik "karlsson " ära tehtud - teelt välja , vallist alla, üle pea. Autost ronisin välja ühegi kriimuta, sajatasin mõne aja, helistasin paar sõpra julgestuseks appi, kuid aparaat ei jätnud mind tee peale ka see kord - väheke pusimist purunenud kaitsmekarbi kallal ja masin käis, sõitis ise välja, tee peale, ja ilusti kojugi. kere on kardetavasti mahakanne. aga tehnika on küljes viimase peal. nüüd tulebki mõelda mis edasi - kas sellele uut katust panema, või jääb see punasele küülikule väegade mahlaseks doonoriks, või hakata üle pika aja jälle klassikuga tegelema.
ei teagi veel mida teha - katus on üsna kõver, ja kuigi oleks võtta kohe doonorkatus, tekib küsimus, et kas on mõtet seda kapsast keret enam elustama hakata - peale pagasiluugi pole ükski plekk siledaks jäänud :)
ise täitsa terve jah. 96 on ikka ka kõva masin, üle pea käies oli hästi tunda kuidas auto oma embusse võttis. einoh ikka õudselt kahju on, selle mehikesega on koos karaasis ja maanteel pikki tunde veedetud, linnavahel käristamistest rääkimata.
ise täitsa terve jah. 96 on ikka ka kõva masin, üle pea käies oli hästi tunda kuidas auto oma embusse võttis. einoh ikka õudselt kahju on, selle mehikesega on koos karaasis ja maanteel pikki tunde veedetud, linnavahel käristamistest rääkimata.
Kahju küll, ise pean sinu küülikut eesti mõistes legendaarseks küülikuks ja sind ennast heaks sordiaretajaks. Lendamise juured olid selles autos ikkagi olemas ja siikohal kiitus rootsi insenerihärradele, et nad just sellise apastraadi valmis tegid. Kust teist sellist võtta, kui sa ilma olla ei suuda või hakkad siis nüüd klassikule piitsa andma. Foorumis pole klassiku kohta justkui midagi lugeda olnud, pildi pealt on kompu küll. Liigub ta sul üldse või loob tasakaalu välisukse ees.
klassik loob tasakaalu jah ja on praegu laiali, ootab mõningaid kere- ja mootoritöid, juba üle aasta vist, 96 on ajusagarate vahel domineerima hakanud.
siis on veel üks kobe projekt-küülik ( http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?action=attachment&tid=101&pid=15747 ), ja siis veel üks hea (katuse-)doonor ja varuosakapp küülik. ja ka küüliku plekke on. nii et kõike on, aga aeg on see millega on kriitiline. ma toibun veidike ja siis hakkan vaatama, mille järgmiseks ette võtan, variante on mitu.
siis on veel üks kobe projekt-küülik ( http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?action=attachment&tid=101&pid=15747 ), ja siis veel üks hea (katuse-)doonor ja varuosakapp küülik. ja ka küüliku plekke on. nii et kõike on, aga aeg on see millega on kriitiline. ma toibun veidike ja siis hakkan vaatama, mille järgmiseks ette võtan, variante on mitu.
Ei... Pardil peab küülik olema, ilma ei kujuta teda ettegi :headbang: :)
Järgmiseks suvekokkutulekuks tuleb ikka küülik jälle lippama saada. Siit saab tasuta 2 tükki, vii ainult minema.
Järgmiseks suvekokkutulekuks tuleb ikka küülik jälle lippama saada. Siit saab tasuta 2 tükki, vii ainult minema.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]