Selline häda autol, et kui kiirendada ja turbo näidik punasele jõuab siis kaob kiirendus ära ja kui kollasele langeb siis hakkab jälle kiirendama. Eriti hull on kui 2 käiguga kiirendada, sest kiirendus päris korralik ja kui ära kaob siis tükib nina vastu klaasi minema. :(
Täitsa juhuslikult on Fofa avantarile sattunud täpselt sama vahemik, mille vahel ta kiirendades kõigub.
Auto siis saab 9000 2.3T 95a
Kas keegi oskab öelda milles viga võib olla ja palju ma raha peaks korjama enne kui auto töökotta viin.
Või on selle aasta autodel see normaalne. Vanemate mudelitega pole sellist asja olnud.
Turbo anomaalia
Su Saabil lülitab mootorijuhtimine MAP-andurilt tuleva "boost" signaali
abil bensupumba tagant ära.See on subjektiivne diagnoos,kuna pole ise
proovinud.Punasesse ei tohiks manokas 2,3T-l normaalselt sattuda,seega,
kas "wastegate" vigane,või on mõni minusugune tont sul turbot järele
aidanud ja liiale läinud,samuti võib MAP anda Trionicule valeinfi jne.
abil bensupumba tagant ära.See on subjektiivne diagnoos,kuna pole ise
proovinud.Punasesse ei tohiks manokas 2,3T-l normaalselt sattuda,seega,
kas "wastegate" vigane,või on mõni minusugune tont sul turbot järele
aidanud ja liiale läinud,samuti võib MAP anda Trionicule valeinfi jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas seda saab kontrollida, et turbot on krutitud?
Leidsin netist, et on ka mingi võimalus, et turbo õhutus (vaakum-) voolik (Turbo hose vacuum) lekib. Mu autol millegi pärast voolikud rabedad ja uuriks seda vooliku varianti. Kas on mõni nipp kuidas seda kontrollida?
Tartus ühtegi asjalikku remondimeest ei tea ja Tallinnasse on ühe vooliku pärast imelik sõita.
Leidsin netist, et on ka mingi võimalus, et turbo õhutus (vaakum-) voolik (Turbo hose vacuum) lekib. Mu autol millegi pärast voolikud rabedad ja uuriks seda vooliku varianti. Kas on mõni nipp kuidas seda kontrollida?
Tartus ühtegi asjalikku remondimeest ei tea ja Tallinnasse on ühe vooliku pärast imelik sõita.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
kas ei või olla selline versioon - kiirendad ilusti kuni selle hetkeni, mil boost control klapp võiks hakata wastegate'i lahti sikutama, vaakumvoolikud, millega eelnimetatud klapp opereerib on aga pragulised niisiis wastegate ei avane, rõhk sisselasketorustikus aga kasvab ja mingil hetkel kui trionic adub, et asi hakkab kontrolli alt väljuma, keerab kütuse kinni.
Vaakumvoolikuid saad ise kontrollida: boost control valve on vasakus nurgas radika plastkorpuse külge kruvitud vigur, millest kolm kummivoolikut suunduvad turbo suunas ja elektriühenduse pistik ka. kaks voolikut võivad jääda väljalaskekollektori / turbo alla, autotõstuk või kanal oleks abiks.
Vaakumvoolikuid saad ise kontrollida: boost control valve on vasakus nurgas radika plastkorpuse külge kruvitud vigur, millest kolm kummivoolikut suunduvad turbo suunas ja elektriühenduse pistik ka. kaks voolikut võivad jääda väljalaskekollektori / turbo alla, autotõstuk või kanal oleks abiks.
otsin siin turbode kohta (ja ka vähe oma auto kohta) infi ja üllatusin kui loen siit et turbo seier ei tohigi minna punasele 2,3 mootoril ja siis kohe tekkis küsimus, et kas 2.0T 136kW võib ta sinna normaalse stockis masina juures minna ja seal päris punase lõpuni minna?
Kuna ma juba turbode juures sahmin, siis tahtsin teada, et kas sellele 136kW mootoril on intercooler ja mis rõhk seal sees on?
Kuna ma juba turbode juures sahmin, siis tahtsin teada, et kas sellele 136kW mootoril on intercooler ja mis rõhk seal sees on?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tegelikult ei lähe ta punasesse vist ühelgi. Cooleri olemasolu saad ju kohe kindlaks teha kui pea kapoti alla pistad. Vaata kas turbost tulev toru läheb mingi radikasarnase asja külge. Cooler on piisavalt suur, et seda ära tunda. Default rõhk vist ei kerki ka üle 0.7-0.8 bari. Aga VIST, ma seda NG värki ei tunne.
Sõltub,mis seisus mootor ja kompressor on.Mina kulgen 1,25-1,3bar. ülelaade-
rõhuga ja tükke lendab ainult Nokiani suverehvidest.:)
rõhuga ja tükke lendab ainult Nokiani suverehvidest.:)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989