Tere!
Minu masin Saab 900S, 2,0, '97 väljastatud ja mure järgmine.
Mootori juurest kostab isevärki lõginat kusjuures seda kuuleb hästi salongist, aga mootori juures mitte eriti. Kuna hiljuti sai vahetatud pooltelje otsatihendit ning rihm korraks maha võetud, siis tekkis mehaanikutel arvamus, et pingutusrullikud tahavad vahetamist (sest kui rihm maha võtta, siis seda lõginat ei kostu). Reedel sai need siis ka vahetatud ja arvasin, et mure murtud, aga halvaks üllatuseks pärast sõitu seisma jäädes kostis ikkagi sama lõgin. Lähen peatselt jälle autoga pukkide peale ehk keegi oskab vihjata mida peaks kontrollima?
lõgiseb
Rohkem sellise rapsimise moodi? Endal peale pingutusrulliku mahavõtmist ja puhtakstegemist kukub ta hüppama madalatel pööretel, eriti kui kohaltminnes eriti gaasi ei märka vajutada. Kui enne puhastust oli see pingutusvedru mingi mögla ja tolmu tõttu nii kinni jäänud, et rihmast sikutades järgi ei andnud, siis nüüd käib kergelt ja teeb vahel ka sellist imeliku lõgisevat häält. Pööretel üle 900- 1000 rpm on täiesti OK. Aga vahetamiseks finantsi ka pole. Käib ju veel ;)
ebamäärane termin "lõgin" on kasutusel tavaliselt seoses veninud mootorikettide lõginaga.Kui need on vait,siis imelikke hääli võivad peale rullide teha rihmapingutiamort,kliimakompressori sidur,vee- ja roolipump,
gene.Tartus õnnestus autoparandajatel ühele saabile rihm ka valesti peale
venitada ja tulemuseks oli pinguti purunemine,ennem mida värske omanik
sõitis Tallinna lõgiseva mootoriga.
gene.Tartus õnnestus autoparandajatel ühele saabile rihm ka valesti peale
venitada ja tulemuseks oli pinguti purunemine,ennem mida värske omanik
sõitis Tallinna lõgiseva mootoriga.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
veel üks iseloomustus. külma mootoriga seda "klõbinat" ei kosta, siis kui mootor on töösoojaks käinud hakkab ka "klõbin" kostma... pukkidel ka käidud ning suurt targemaks ei saanud, niipalju, et tuleb Tallinna sõita saabijumalate juurde
minul ka vahepeal lõgiseb. Aga ainult vahepeal. Mingisugusest inglisekeelsest kohast lugesin, et tegemist pidavat olema hoopis mingisuguse membraaniga või klapiga, mis seal vaakumvoolikute külge on ühendet. Et lõgin ei tule üldse mootorist seest. See pidi olema mingi nö konstruktsiooniviga ja midagi halba ta tegema ei pidavat, ainult närvidele käib vahepeal. Seda pidi mingi jublaka vaheleleiutamise või uuema "membraani või klapi?" panemisega ära kaotada saama.
See jutt käis 2.3 turbomootori kohta, kui õigesti meeles on.
Igatahes, pärast kirjatükilugemist, kui jälle vahelduseks klõgisema hakkas, läksin kapoti alla uurima.
Ja tõepoolest tundus mulle, et kui ma mingisugusest ülemise mootoripadja lähedal olevast "membraanist" (kapoti alla vaadates vasakul) kinni võtsin, siis oli tunda, et seesama asi lõgiseski. Selle jublaka koputamine ja liigutamine muutis heli kõrgust. Igatahes olen ma nüüd rahulik kuigi ma ei tea, mida see jublakas seal teeb.
Ja ärge, siis :gun: kui teil tõesti mootoris miski jama on.
See jutt käis 2.3 turbomootori kohta, kui õigesti meeles on.
Igatahes, pärast kirjatükilugemist, kui jälle vahelduseks klõgisema hakkas, läksin kapoti alla uurima.
Ja tõepoolest tundus mulle, et kui ma mingisugusest ülemise mootoripadja lähedal olevast "membraanist" (kapoti alla vaadates vasakul) kinni võtsin, siis oli tunda, et seesama asi lõgiseski. Selle jublaka koputamine ja liigutamine muutis heli kõrgust. Igatahes olen ma nüüd rahulik kuigi ma ei tea, mida see jublakas seal teeb.
Ja ärge, siis :gun: kui teil tõesti mootoris miski jama on.
Nimevahetus vl -> Veiko
Algselt postitas: sigaelmar
Kas see klõbin meenutab õmblusmasina häält? Kui nii siis mul tuleb ka sellist häält kuskilt nagu kindalaeka tagant. Kapoti all nagu ei olex jälle, krt muidu arvax, et hüdrotõukur.
meenutab tõesti õmblusmasina häält ja justnimelt kusagilt kindalaeka tagant tuleb sinder