Mida arvate sellest 9000-st

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Kuulutuse põhjal ei oska midagi halba arvata.

/tahaks selliseid velgi endale....
tonisk
Postitusi: 78
Liitunud: N Juul 13, 2006 11:21
Asukoht:
Auto:

#3

Kilovatte on imelikult palju. On keegi seda autot vaatamas katsumas käinud? Kas keegi Tartust võiks mind assisteerima tulla kui vaatama lähen?
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: tonisk
Kilovatte on imelikult palju. On keegi seda autot vaatamas katsumas käinud? Kas keegi Tartust võiks mind assisteerima tulla kui vaatama lähen?

Miks neid kW siis nii palju on ? 900 NG 2.0 FPT samas ajast on ju ka 136 kw ?
Black
Postitusi: 254
Liitunud: N Okt 19, 2006 17:36
Asukoht:
Auto:

#5

Ma tean seda, et see auto suht hiljuti tuli alles müüki.:o
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: tonisk
Kilovatte on imelikult palju. On keegi seda autot vaatamas katsumas käinud? Kas keegi Tartust võiks mind assisteerima tulla kui vaatama lähen?

Miks neid kW siis nii palju on ? 900 NG 2.0 FPT samas ajast on ju ka 136 kw ?
Tundub, et tegu on FPT seades 2,0 turbomootoriga. Neid kohtab tõesti harvemini.
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#7

Imelik, pildilt tundub nagu turbo kell oleks olemas. Kas FTP l on kell?
:drive:
sipelgaz
Postitusi: 260
Liitunud: T Aug 15, 2006 20:47
Asukoht:
Auto:

#8

Kas keegi on helistand ja targemaks saand mitu miljardit läbisõitu on ?



:freak:sipelgaz:notworthy:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#9

Algselt postitas: andres
Imelik, pildilt tundub nagu turbo kell oleks olemas. Kas FTP l on kell?
Ütlen läbi lillede, sest on olemas erandid:
FPT'l on peaaegu alati turbokell. LPT'l pole peaaegu kunagi kella.
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#10

Kui tahad 2.3 täisturbot ja automaati ja umbes sama aasta ja hind (ja heas seisukorras ja just shveitsist tuld), siis anna mulle teada ja võid tartusse ka seda teist vaatama minna:)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2343
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#11

Algselt postitas: sipelgaz
Kas keegi on helistand ja targemaks saand mitu miljardit läbisõitu on ?
Omab se tõesti tähtsust?
tonisk
Postitusi: 78
Liitunud: N Juul 13, 2006 11:21
Asukoht:
Auto:

#12

Aga mida muidu sellest mootorist arvate võrreldes 2,3 LPT- ga näiteks.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: tonisk
Aga mida muidu sellest mootorist arvate võrreldes 2,3 LPT- ga näiteks.
Kui plaanid mootorist tiba rohkem välja meelitada, siis 2,3 LPT'l on selleks rohkem ressurssi. Kui muutusi ei plaani, siis kärab ju küll.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: tonisk
Aga mida muidu sellest mootorist arvate võrreldes 2,3 LPT- ga näiteks.
Kui plaanid mootorist tiba rohkem välja meelitada, siis 2,3 LPT'l on selleks rohkem ressurssi. Kui muutusi ei plaani, siis kärab ju küll.

IFF ilmselt kummutaks selle väite ;)

terv, teager
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: teager
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: tonisk
Aga mida muidu sellest mootorist arvate võrreldes 2,3 LPT- ga näiteks.
Kui plaanid mootorist tiba rohkem välja meelitada, siis 2,3 LPT'l on selleks rohkem ressurssi. Kui muutusi ei plaani, siis kärab ju küll.

IFF ilmselt kummutaks selle väite ;)

terv, teager

Ei ta kummutaks midagi. Kui Iffiga mootorituunimise osas samale levelile jaksaks ronida, siis julgen väita, et 2,3 mootorist saab ikkagi rohkem kätte. Puhas füüsika.
Vasta