Algselt postitas: tonisk
Kilovatte on imelikult palju. On keegi seda autot vaatamas katsumas käinud? Kas keegi Tartust võiks mind assisteerima tulla kui vaatama lähen?
Miks neid kW siis nii palju on ? 900 NG 2.0 FPT samas ajast on ju ka 136 kw ?
Algselt postitas: tonisk
Kilovatte on imelikult palju. On keegi seda autot vaatamas katsumas käinud? Kas keegi Tartust võiks mind assisteerima tulla kui vaatama lähen?
Miks neid kW siis nii palju on ? 900 NG 2.0 FPT samas ajast on ju ka 136 kw ?
Tundub, et tegu on FPT seades 2,0 turbomootoriga. Neid kohtab tõesti harvemini.
Kui tahad 2.3 täisturbot ja automaati ja umbes sama aasta ja hind (ja heas seisukorras ja just shveitsist tuld), siis anna mulle teada ja võid tartusse ka seda teist vaatama minna:)
Algselt postitas: tonisk
Aga mida muidu sellest mootorist arvate võrreldes 2,3 LPT- ga näiteks.
Kui plaanid mootorist tiba rohkem välja meelitada, siis 2,3 LPT'l on selleks rohkem ressurssi. Kui muutusi ei plaani, siis kärab ju küll.
IFF ilmselt kummutaks selle väite
terv, teager
Ei ta kummutaks midagi. Kui Iffiga mootorituunimise osas samale levelile jaksaks ronida, siis julgen väita, et 2,3 mootorist saab ikkagi rohkem kätte. Puhas füüsika.