Kui keegi lugejaist peaks omama rohkem infot selle isendi kohta, võiks teadmisi ka siin jagada.
Auto on komisjonimüügis Atlante's http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 9655530a29
Kahtlust tekitab asjaolu, et auto on Eestis arvel, kuid suverehvid praegusel aastaajal all. Eeldaks nagu pikemaajalist seismist, samas võib ka teisi põhjuseid olla... Kuna VIN koodi ei ole, ei saanud ka Liikluskindlustusfondi lehelt Eesti liiklusajalugu vaadata.
Kas keegi teab välja tuua salongimüra võrdlusmomenti Audi A4 '03? Kumb maanteekiirusel vaiksem?
Ja kas audiosüsteem on kõikidel 9-3-del selline kehvapoolsem? Kord on olnud juhus kuulata üht 9-3 ja see helipilt küll mingit naudingut ei pakkunud, hoolimata asjaolust, et raadiol sai ka tämbreid reguleeritud? Samas võis see konkreetselt selle mudeli eripära olla (midagi rikkis või mis iganes...), sest rohkem kokkupuuteid ei oma. Esiustes on vist kõigil mudelitel 1-ribalised valjuhääldid?
Olen aru saanud, et R4 mootorid on ketiga? Õigus? Kuidas pikaajalised Saabiomanikud seda 2,0 LPT 110kW mootorit kirjeldaksid?
Kuna vajan autot lihtsalt liikumiseks punktist A punkti B, siis ei ole suured kW-d primaarsed.
Muidugi peaks/võiks auto olla automaatkastiga, kuid pakkumine tundub ahvatlev olevat, saab vast manuaaliga ka hakkama...
Saab 9-3 Sport Sedan Vector 2.0 LPT R4 110 kW - Atlante
Algselt postitas: Cyber
Saabi stereod on erinevad, võibolla sattus sulle kuulamiseks low-end variant. Kusagil siin foorumis on üks link, kus on seletused erinevate kohta.
Tõsi ta on, tegemist oli madalaima otsa stereoga selles autos, aga kui näiteks Audi A4 '03 kõige algelisema tehase poolt paigaldatud kassetimängijaga ning ilma pakiruumis oleva subwoofrita helisüsteemiga seda helipilti võrelda, siis skoor oleks 10:1 Audi kasuks. Vabandust muidugi, et siin Saabi foorumis sellist juttu kirjutan, kuid nii see oli/on.
Huvi pakkunud autost nii palju, et sain vahepeal tehasetähise ning peale päringut LKF lehel kaotasin auto vastu huvi. Ei soovi vastuolu mina LKF tingimustega, seega ei saa kopeerida päringu vastust, kui teistele (võimalikele) huvilistele teadmiseks nii palju, et okt'2006 on olnud see auto kannatanu pool liiklusavariis. Arvestades kahjusumma suurust, polnud tegu väiksemat sorti plekimõlkimisega (140k).
Endiselt oleksin huvitatud salongimüra tugevusest, kuigi paljuski sõltub asi ka rehvidest, teekattest jne. Igatahes 9-3 soetamise mõtteid maha matnud ei ole.
jottess, ütled äkki selle masina VINi?
EDIT: ja kui VINi teada said, siis kas vaatasid masinat ka lähemalt - oli millegi järgi õnnetusest aru ka saada? Piltidelt näeb vaid, et mootori kaas on veidi kriibitud ning armatuurlaual on näha mingeid täkkeid..
EDIT: ja kui VINi teada said, siis kas vaatasid masinat ka lähemalt - oli millegi järgi õnnetusest aru ka saada? Piltidelt näeb vaid, et mootori kaas on veidi kriibitud ning armatuurlaual on näha mingeid täkkeid..
Algselt postitas: nampat
No tegelt jotess mainis oma postituses, et tal ei ole VINi...
Kui sa hoolikamalt loeksid, näeksid, et teises postituses ta ütles, et sai tehasetähise. See ongi VIN

[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]