Ostan: 9-3 automaadi..
Nt 900 turbo 95-96a ja 9-3 u 97-99a.
Hinnaklass kuni 75K. Võib pakkuda erinevaid variante.
Aga mainin veel korra üle, et reaalse ostutehingu saan teha alles peale praeguse auto realiseerimist.
Muide võib ka vahetust pakkuda minu praeguse auto vastu, pluss siis kompens. ostjalt.
Nüüd aga naine pani mind valiku ette, et kas ta saab SAAB 9-3 automaadi või ei saa.
Ehk siis, kui keegi siin toob/tegeleb saabi müümisega, siis pakkumisi võiks vaikselt teha. Oodatud on vanema 9-3 pakkumised (ääremisel juhul 900), põhitingimused et: automaat, istmesoojad, 4 ust ja kont. Ja kui kellegil peaks korraliku CRV soovi olema, siis ärge häbenega, vaid võtke ühendust :)
EDIT: lisainfo
Hinnaklass kuni 75K. Võib pakkuda erinevaid variante.
Aga mainin veel korra üle, et reaalse ostutehingu saan teha alles peale praeguse auto realiseerimist.
Muide võib ka vahetust pakkuda minu praeguse auto vastu, pluss siis kompens. ostjalt.
Nüüd aga naine pani mind valiku ette, et kas ta saab SAAB 9-3 automaadi või ei saa.
Ehk siis, kui keegi siin toob/tegeleb saabi müümisega, siis pakkumisi võiks vaikselt teha. Oodatud on vanema 9-3 pakkumised (ääremisel juhul 900), põhitingimused et: automaat, istmesoojad, 4 ust ja kont. Ja kui kellegil peaks korraliku CRV soovi olema, siis ärge häbenega, vaid võtke ühendust :)
EDIT: lisainfo
Algselt postitas: raivo
Oodatud on vanema 9-3 pakkumised (ääremisel juhul 900),
Ehk siis 900 puhul 94-98? ja 9-3 98-00 või toodeti pärast 00 edasi neid:O?
Nt 900 turbo 95-96a ja 9-3 u 97-99a.
Hinnaklass seal 75K kandis.
Aga mainin veel korra üle, et reaalse ostutehingu saan teha alles peale praeguse auto realiseerimist.
Muide võib ka vahetust pakkuda minu praeguse auto vastu, pluss siis kompens. ostjalt.
Hinnaklass seal 75K kandis.
Aga mainin veel korra üle, et reaalse ostutehingu saan teha alles peale praeguse auto realiseerimist.
Muide võib ka vahetust pakkuda minu praeguse auto vastu, pluss siis kompens. ostjalt.
Värskendan teemat. Võibolla saan enda praeguse liikuri nüüd lähiajal realiseeritud..
Või oskab keegi nende kahe kohta midagi öelda?
Saab 9-3 automaat 113kw
Ja Saab 9-3 turbo automaat
Või oskab keegi nende kahe kohta midagi öelda?
Saab 9-3 automaat 113kw
Ja Saab 9-3 turbo automaat
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
pole kumbagi oma silmaga näinud. Ei ole kaua müügis need olnud.
Esimene mõnusam minek, teine ilusam värv. mine vaata aparaate. Kontrolli järgi, ega see hõbedane lõuna euroopast ei ole, seal võib kalasid hakata meie kliimas esinema. mõlemal plangud sisud.
Esimene mõnusam minek, teine ilusam värv. mine vaata aparaate. Kontrolli järgi, ega see hõbedane lõuna euroopast ei ole, seal võib kalasid hakata meie kliimas esinema. mõlemal plangud sisud.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: kasparius
pole kumbagi oma silmaga näinud. Ei ole kaua müügis need olnud.
Esimene mõnusam minek, teine ilusam värv. mine vaata aparaate. Kontrolli järgi, ega see hõbedane lõuna euroopast ei ole, seal võib kalasid hakata meie kliimas esinema. mõlemal plangud sisud.
Ok.
Aga on keegi proovinud ka, et kui suur erinevus on 113kw vs 136kw?
Äkki peaks siiski seda viimast rihtima, kasvõi mõne NG900 näol? Ning nagu ma aru olen saanud, siis too 136kw motoga on väiksem võimalus orki lennata igasugu karteri tuulutuste, DI jms asjadega?
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
ei tea kyll, et väiksem võimalus on.....
Mine proovi, saad asja selgeks kuidas 23kw autot muudab. Proovi näha ka auto allapoole, avastamaks võimalikke õlilekkeid. Sinine oleks paremini jälgitavama ajalooga. Alarmid, möllud just vahetatud asju ka.
Mine proovi, saad asja selgeks kuidas 23kw autot muudab. Proovi näha ka auto allapoole, avastamaks võimalikke õlilekkeid. Sinine oleks paremini jälgitavama ajalooga. Alarmid, möllud just vahetatud asju ka.
Sent from my Monte Carlo using B236
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
sai masin korraks käima pandud ja käivitus külmas pakases ilma probleemideta. mootor pisut klõbises, mingit muud silmnähtavat viga mootori poolelt ei suutnud tuvastada. edaspidi ja taguspidi käik ka töötasid 3m distantsil sisu oli rahuldavas seisukorras. mingit erilist eksperthinnangut ei oska anda, aga tundub, et kui ise pisut veel vaeva näha (ja arvestades selle isendi hinda), siis saab lõppkokkuvõttes ehk päris OK liikuri.
Nonii, CRV müüdud :beer:
Nüüd ootan pakkumisi korralikule 9-3 automaadile. Kõige eelistatum variant on 136kw. Äärmisel juhul 113kw variant.
Olen avatud kõikvõimalikele pakkumistele (nagu tellimine jne).
Loodetavasti nüüd ikka saab siis ühe korraliku Saabi :drive:
Hinnaklass 70-80K. Aga võib ka tiba kallimaid pakkumisi teha eeldusel, et auto on oma hinda väärt.
Ja ilmselt siis lähen toda Annelinna oma lähemalt vaatama (kui keegi mõnda paremat/ahvatlemat pakkumist ei tee). Tea kes see kõige pädevam inimene kohapeal oleks aitama (nagu tln-s Trionic, Iisak jne)? Ning kas viimased kodanikud oleks mingi kokkuleppe alusel nõus minuga antud riista vaatama ka tulema?
EDIT: kas keegi antud isendil istmesoojasid näeb? Mina nagu ei leia, samas kuulutus ütleb, et on.
Nüüd ootan pakkumisi korralikule 9-3 automaadile. Kõige eelistatum variant on 136kw. Äärmisel juhul 113kw variant.
Olen avatud kõikvõimalikele pakkumistele (nagu tellimine jne).
Loodetavasti nüüd ikka saab siis ühe korraliku Saabi :drive:
Hinnaklass 70-80K. Aga võib ka tiba kallimaid pakkumisi teha eeldusel, et auto on oma hinda väärt.
Ja ilmselt siis lähen toda Annelinna oma lähemalt vaatama (kui keegi mõnda paremat/ahvatlemat pakkumist ei tee). Tea kes see kõige pädevam inimene kohapeal oleks aitama (nagu tln-s Trionic, Iisak jne)? Ning kas viimased kodanikud oleks mingi kokkuleppe alusel nõus minuga antud riista vaatama ka tulema?
EDIT: kas keegi antud isendil istmesoojasid näeb? Mina nagu ei leia, samas kuulutus ütleb, et on.
annelinna autoaedades ära usu pläma mis nad räägivad vaid veendu ja kontrolli fakte hooldusraamatust kui see olemas....vähemalt minu omale peale räägitud jutt oli risti vastupidi
niiet teravat silma ja kõrva ning kainet mõistust saabiku valimisel
kasutavad ka vabandust et auto seisnud ja sellepärast ketid ragisevad kuid tegelikult tähendab see hoopis 15 kilost pauku sinu rahakotile:facts:
niiet teravat silma ja kõrva ning kainet mõistust saabiku valimisel
kasutavad ka vabandust et auto seisnud ja sellepärast ketid ragisevad kuid tegelikult tähendab see hoopis 15 kilost pauku sinu rahakotile:facts:
Algselt postitas: Cyber
Pisut kallim, ehk ollakse veel nõus ära andma
Kahjuks ei sobi antud konfiguratsioon. Nimelt must be on 5 ust, automaat ja istmesoojad, kuna naine sõidab ja meie väike juunior vaja ka ju tahaistmele sättida ilma, et peaks seda esiuste kaudu tegema.
Aga tänan info eest, seepärast ma just mõtlengi, kes oleks usaldusväärne inimene, kes autost ka reaalse pildi võiks anda?
Algselt postitas: snowguy
annelinna autoaedades ära usu pläma mis nad räägivad vaid veendu ja kontrolli fakte hooldusraamatust kui see olemas....vähemalt minu omale peale räägitud jutt oli risti vastupidi
niiet teravat silma ja kõrva ning kainet mõistust saabiku valimisel
kasutavad ka vabandust et auto seisnud ja sellepärast ketid ragisevad kuid tegelikult tähendab see hoopis 15 kilost pauku sinu rahakotile:facts:
Seal neid mitu intertrade vms on anne 42 ja annelinna autoaed anne 48 :P
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
see anne autoaia oma oli ilma tagusmendisoojenditeta, aga nende juurdelisamine aftermarket komplektidena ei ole mingi võimatu ülesanne. ei tea, kas sul on 2 silma vahele jäänud, aga minu meelest tundub kõige mõistlikum hoopis see pakkumine - eestist ostetud ja jälgitava ajalooga auto ning ilmselt ka rohkem usaldusväärsem müüja kui autoaiad.