Selline mure on siis minu saab 99-l, et ei sure välja korralikult kui süüte välja keeran. Süüde on paigas ja küünlajuhtmed ka uued, aga ikka peale süüte välja keeramist detoneerib või siis käib edasi natuke. Kuskil 3 sek. umbes. Vahepeal jääb normaalselt seisma. Pikemat aega selline mure ning ilmast ei olene ka mingit moodi.
H tüüpi mootor siis mu 99-l.
Mootor ei sure välja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aga sa myy oma auto mulle maha siis teen korda.
vaataks mis marki kyynlad on peal ja kas syytemoment muutub vastavalt pööretele ja koormusle...
vaataks mis marki kyynlad on peal ja kas syytemoment muutub vastavalt pööretele ja koormusle...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 258
- Liitunud: P Okt 31, 2004 17:20
- Asukoht:
- Auto:
küünlad NGK omad 1 sädeme tekitajaga.
Sellise vea pärast oma väärt armukest ikke maha ei müü, aga remontides näppida ikka lasen
Sellise vea pärast oma väärt armukest ikke maha ei müü, aga remontides näppida ikka lasen

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pb või bp 6 es? mark...Algselt postitas: muidumehike
küünlad NGK omad 1 sädeme tekitajaga.
Sellise vea pärast oma väärt armukest ikke maha ei müü, aga remontides näppida ikka lasen![]()
mark peab kah õige olema.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Karpa mängib selle asja juures väga suurt rolli. Ära kasida, tihendid vahetada ja kõikjalt kus vaja hermeetiliseks teha, suht aeganõudev ja teadja inimese teha lasta muidu keerad peese .Siis liikuda edasi süüte juurde vaadata, kas seal kõi ok. Heas korras karpamootritega klassikuid liigub ikka väga vähe ringi.
Ise nägin just täna igavest keberniiti enda omaga, tegelt on nii kui ükskord saad korda ära enam paremaks teha taha, läheb hullemaks. Nagu öeldakse (ära näpi sitta hakkab haisema)
Ise nägin just täna igavest keberniiti enda omaga, tegelt on nii kui ükskord saad korda ära enam paremaks teha taha, läheb hullemaks. Nagu öeldakse (ära näpi sitta hakkab haisema)
Liigne lisaõhu juurdepääs,vale süüde,vale segu,hõredad klapid,gaasijaotuse vale ajastus(veninud keti tõttu) jne. põhjustavad sellist hõõgsüüdet/järelpõlemist.Algselt postitas: muidumehike
Selline mure on siis minu saab 99-l, et ei sure välja korralikult kui süüte välja keeran. Süüde on paigas ja küünlajuhtmed ka uued, aga ikka peale süüte välja keeramist detoneerib või siis käib edasi natuke. Kuskil 3 sek. umbes. Vahepeal jääb normaalselt seisma. Pikemat aega selline mure ning ilmast ei olene ka mingit moodi.
H tüüpi mootor siis mu 99-l.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ja siis veel silmini saasta täis põlemiskambrid, see tahm seal sees jääb hõõguma ja detoneerib nagu vana jumal. Vene ajal puhastati silindreid vee karburaatorisse kallamise teel. Kuna SAAB-i karpadel on õhu sissevõtukanal horisontaalses asendis, sisse kallata ei saa. Mina olen kasutanud selleks miskit pihustiga pudelit, millega naine triikimisel riideid niisutab.
Üsna hästi on aidanud.
Üsna hästi on aidanud.
http://saabfaq.msk.ru/saab_carbs/6_misc.pdf
vt lk 11 "Idling shut-off"
Ma ei tea, kas sinu karpal see klapp on olemas või ei, aga selle kirjelduse järgi saan ma aru, et mootor jääb käima, kui klapp katki/lahti ühendatud.
http://saabfaq.msk.ru/saab_carbs/list.htm
üldiselt üldse hea ülevaate saab SAABi karpadest sealt
vt lk 11 "Idling shut-off"
Ma ei tea, kas sinu karpal see klapp on olemas või ei, aga selle kirjelduse järgi saan ma aru, et mootor jääb käima, kui klapp katki/lahti ühendatud.
http://saabfaq.msk.ru/saab_carbs/list.htm
üldiselt üldse hea ülevaate saab SAABi karpadest sealt

Algselt postitas: miku
ja siis veel silmini saasta täis põlemiskambrid, see tahm seal sees jääb hõõguma ja detoneerib nagu vana jumal. Vene ajal puhastati silindreid vee karburaatorisse kallamise teel. Kuna SAAB-i karpadel on õhu sissevõtukanal horisontaalses asendis, sisse kallata ei saa. Mina olen kasutanud selleks miskit pihustiga pudelit, millega naine triikimisel riideid niisutab.
Üsna hästi on aidanud.
Selle vastu peaks suhteliselt tõhus ka itaalia moodi autoremont olema aga kui segu on õige ja pole kommet lootuses paar tilka kütust kokku hoida pensionäri kombel 4. käiguga 40-ga töristada, siis ei tohiks põlemiskambrisse tahma tekkida.
karburaatoga klassikutel on segu juba eraldi teema, ma pole vist ühtegi näind, millele segu ideaalne oleks. See nõel oskab seal neetult hästi ära kuluda 
