Saab 9-5 Estate 2.0t, 2001, misfits
Olen siis ka nüüd õnnelik Saabi omanik:headbang:
Eelmine auto oli Toyota Camry. Paar kuud tagasi tekkis siis soov osta uuemat masinat. Saabidest ei teadnud enne eriti midagi ja müügikohtades sai vaadatud-sõidetud:drive: Peugottide ja Toyotadega.
Kuniks juhuslikult sai istutud Saabi:eureka: ja peale seda enam muid autosid ei vaadanud.
Soov oli just Wagoni järele ja ilma nahksisuta.
Kuniksi istusime sellesse Saabi olime nagu kosmoses:
Eelmine auto oli Toyota Camry. Paar kuud tagasi tekkis siis soov osta uuemat masinat. Saabidest ei teadnud enne eriti midagi ja müügikohtades sai vaadatud-sõidetud:drive: Peugottide ja Toyotadega.
Kuniks juhuslikult sai istutud Saabi:eureka: ja peale seda enam muid autosid ei vaadanud.
Soov oli just Wagoni järele ja ilma nahksisuta.
Kuniksi istusime sellesse Saabi olime nagu kosmoses:
Hehe, lahe teema. väike vaheldus tavapiltidele.
Vagunid rokivad! Nael kummi!
Aga ole hää tee pildid tiba väiksemaks. Hea oleks kui laius ei ületaks 800. Pigem olgu 720 või 640, sest väiksemate monitoridega seltskondadel vaatamine nutune.
Vagunid rokivad! Nael kummi!
Aga ole hää tee pildid tiba väiksemaks. Hea oleks kui laius ei ületaks 800. Pigem olgu 720 või 640, sest väiksemate monitoridega seltskondadel vaatamine nutune.
Kõigepealt sai siis VMis vahetatud igaks juhuks õli - 1100EEKu:) läks. Soovitasid mul teha 5 tonnise täishoolduse aga ma pidin hetkel loobuma.
Vigadest: tuleks korda teha esitulekojamehe mootorid , esimesed piduriklotsid vahetada ja taga juhipoolsel rattal käib üks imelik kolks kui suuremast august läbi läheb-nagu ratas peksaks vastu koobast või amort peksab läbi. Tagaluugi paremas all ääres on kerge rooste kah sees.
Juhipoolsel peeglil on kahel kinnituskruvil pead ära murdunud ja peegel loksub.
Mootor on B205E ,4CYL ,turbo. See mis pidi tänu valele õlivahetusvälbale otsad andma.
Turbo peaks Garret olema ,mis läheb katki tänu vigasele karterituulutusele.
Automaatkäigukast 4 käiguga.
Valmistatud Rootsis ,Trollhättanis ,liinil A:)
Hankisin endale kõik need WISid ja TISid ja EPCd ,et auto kohta rohkem teada saada:wise: - täielik haigus:).
Auto ajalugu kahjuks ei tea sest hooldusraamat puudus. Saatsin Rootsi Saabi kirja aga sealt vastati ,et neil ühist andmesüsteemi ei ole. Pean välja uurima kus autot hooldati.
Eestisse on toodud Rootsist ja oli olnud liisinguauto.
Vot selline Saab siis;)
Vigadest: tuleks korda teha esitulekojamehe mootorid , esimesed piduriklotsid vahetada ja taga juhipoolsel rattal käib üks imelik kolks kui suuremast august läbi läheb-nagu ratas peksaks vastu koobast või amort peksab läbi. Tagaluugi paremas all ääres on kerge rooste kah sees.
Juhipoolsel peeglil on kahel kinnituskruvil pead ära murdunud ja peegel loksub.
Mootor on B205E ,4CYL ,turbo. See mis pidi tänu valele õlivahetusvälbale otsad andma.
Turbo peaks Garret olema ,mis läheb katki tänu vigasele karterituulutusele.
Automaatkäigukast 4 käiguga.
Valmistatud Rootsis ,Trollhättanis ,liinil A:)
Hankisin endale kõik need WISid ja TISid ja EPCd ,et auto kohta rohkem teada saada:wise: - täielik haigus:).
Auto ajalugu kahjuks ei tea sest hooldusraamat puudus. Saatsin Rootsi Saabi kirja aga sealt vastati ,et neil ühist andmesüsteemi ei ole. Pean välja uurima kus autot hooldati.
Eestisse on toodud Rootsist ja oli olnud liisinguauto.
Vot selline Saab siis;)
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tagasilla puksid???Algselt postitas: misfits
ja taga juhipoolsel rattal käib üks imelik kolks kui suuremast august läbi läheb-nagu ratas peksaks vastu koobast või amort peksab läbi.
Aga vagun ruulib! Tere tulemast parteisse. Krt. 9-5 vagun on tagaistmel märgatavalt vaiksem kui mu kohati pigimatistatud sedaan tonnine.
Isegi korras tagasilla puhul tekitab 17" rehv + aero vedrustus praegustest löökaukudest läbi sõites kohutava plekise paugu. Näiteks Järve selveri tagumisest väljapääsust Pärnu maanteele keeramisel ühest uuest august minimaalse kiirusega sunniviisilisel läbisõidul. :wall:
EDIT: Huvitav miks 9-5-l juba rooste väljas???
Ma lugesin Soome Saabi foorumist ,et tehases pidid korrosioonitõkke vahendiga koonerdama. Tagaluugi nurkadesse ei pidanud pandama. Siis kui soolane vesi sinna satub on jama. Võibolla on auto nendest suurtest veeuputustest läbi käinud
Muidugi on tagapampril ja kerel ka kahtlaselt ebaühtlane vahe sees ja pampri alt koorub värvi.
Võib olla on avariiline olnud.
Saatsin sinna Rootsi kindlustusfondi kah kirja aga nad ei ole vastanud.
Muidugi on tagapampril ja kerel ka kahtlaselt ebaühtlane vahe sees ja pampri alt koorub värvi.
Võib olla on avariiline olnud.
Saatsin sinna Rootsi kindlustusfondi kah kirja aga nad ei ole vastanud.
Algselt postitas: misfits
Turbo peaks Garret olema ,mis läheb katki tänu vigasele karterituulutusele.
Kui sa veel ei tea, siis karterituulutuse parendamiseks on võimalik paigaldada mingid lisavidinad, mis õlituse-tuulutuse paremaks teevad. Maksab see umbes 1000 krooni ja paigaldamisega saab nii VM kui Troost hakkama. Anti kohta info puudub.
Otsinuga saad detailsemat infot.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: qdwin
Tagasilla puksid???Algselt postitas: misfits
ja taga juhipoolsel rattal käib üks imelik kolks kui suuremast august läbi läheb-nagu ratas peksaks vastu koobast või amort peksab läbi.
Isegi korras tagasilla puhul tekitab 17" rehv + aero vedrustus praegustest löökaukudest läbi sõites kohutava plekise paugu.
need 17 tolli madalad rehvid on andnud ikka aukudes jne. tunda; va.2000 a griffin, millel 111000 km ees.
vot sellel selline tunne nagu sõidaks 15 tollistega ja pool tyhjadega.
järeldus: silladetailid- amordid, puksid, vedrud jne. ei ole kaua ideaalseslt kestvad ( kuigi stendidel vigasid neis ei nähta). aga kui on tahtmist siis saab asja ka päris korda, et arugi ei saa, et 17 " rehvid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: qdwin
Tagasilla puksid???Algselt postitas: misfits
ja taga juhipoolsel rattal käib üks imelik kolks kui suuremast august läbi läheb-nagu ratas peksaks vastu koobast või amort peksab läbi.
Aga vagun ruulib! Tere tulemast parteisse. Krt. 9-5 vagun on tagaistmel märgatavalt vaiksem kui mu kohati pigimatistatud sedaan tonnine.
Isegi korras tagasilla puhul tekitab 17" rehv + aero vedrustus praegustest löökaukudest läbi sõites kohutava plekise paugu. Näiteks Järve selveri tagumisest väljapääsust Pärnu maanteele keeramisel ühest uuest august minimaalse kiirusega sunniviisilisel läbisõidul. :wall:
EDIT: Huvitav miks 9-5-l juba rooste väljas???
Taga kolksus hoopis tagaluugi luku osa mis on kere küljes. :eureka: Luuk enam korralikult kinni ei läinud. Muudkui proovisin ja proovisin.:wall: Mõtlesin juba ,et auto tagant kõver.
Siis märkasin ,et see lukk ei olegi enam kere küljes vaid loksub edasi tagasi. Mõlemad kruvid olid lahti - seal on sellised pitskruvid.
Hea ,et remonti veel ei viinud ,muidu oleks maksnud tühja.
Võrreldes Camryga on sellel LPT turbol ikka meeletu kiirendus.:gun: Sipsti ja 40st on saanud 100.:drink:
Mõned kurdavad ,et 2.0 väike t jääb lahjaks.:poke: Minu autoga seda küll ütelda ei saaks.:headbang:
Mis need Aerod veel siis endast kujutavad:?
Peale auto ostmist hakkasin kohe Aero kuulutusi uurima;)
Päris hea oli selline juhtum Tlnas Pirital kus Porche Carrerera muudkui nokkis mu taga ja tahtis mööda saada - kiirendasin siis kurvis 40nlt 80ni aga Porch pani mööda nii ,et pärast tundsin mitu minutit seda raha lõhna mis Porche väljalasketorust tuli.
Endale tundub ,et mul ei ole päris tavaline 2.0t ,vaid Saab on midagi enamat;)
Kas "karterituulutusekitti" kapoti alt võimalik ka võhikul kuidagi tuvastada:?
Mõned kurdavad ,et 2.0 väike t jääb lahjaks.:poke: Minu autoga seda küll ütelda ei saaks.:headbang:
Mis need Aerod veel siis endast kujutavad:?
Peale auto ostmist hakkasin kohe Aero kuulutusi uurima;)
Päris hea oli selline juhtum Tlnas Pirital kus Porche Carrerera muudkui nokkis mu taga ja tahtis mööda saada - kiirendasin siis kurvis 40nlt 80ni aga Porch pani mööda nii ,et pärast tundsin mitu minutit seda raha lõhna mis Porche väljalasketorust tuli.
Endale tundub ,et mul ei ole päris tavaline 2.0t ,vaid Saab on midagi enamat;)
Kas "karterituulutusekitti" kapoti alt võimalik ka võhikul kuidagi tuvastada:?
Algselt postitas: misfits
Endale tundub ,et mul ei ole päris tavaline 2.0t ,vaid Saab on midagi enamat;)
Ole mureta, see tunne läheb üle ja siis tahaks juba midagi enamat :).Mul oli ka alguses tunne, et pole mitte tavaline 2,3t, vaid on midagi enamat. Paraku vastab tegelikkus sellele, mis paberil kirjas ja ei mingit "enamat". Praegu juba käivad neelud tigedama mineku järele. Esialgu aero soft, pärast vaatab, mis edasi SAAB :head:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?action=attachment&tid=4766&pid=62061
Sellel pildid tundub, et autot on väga sitasti üles pekstud :freak:
Sellel pildid tundub, et autot on väga sitasti üles pekstud :freak:
Algselt postitas: Anti-flag
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?action=attachment&tid=4766&pid=62061
Sellel pildid tundub, et autot on väga sitasti üles pekstud :freak:
Noormees-lisaks sellele,et grammatika on sul alla igasugust arvestust(järeldades ka teistest postitustest) on ka kõnepruuk labane.
Niimoodi võid rääkida omavanustega linna peal ringi jõlkudes,mitte avalikus foorumis,kus tuntav enamus on üsnagi kõrge IQ-ga.
Vabandust teise teema risustamise pärast,aga järjest rohkem hakkab mind vihastama selline läbustamine:angry::angry:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Suveks ostsin ja keerasin alla 17" Five-spoke Twin-Aero veljed. Originaalis on nad 9-3e omad aga sobisid mullegi.:thumb:
Aukudest läbi sõites peab rooli tugevamalt hoidma:drive: Kisub ja viskab kergelt.
Sirgel ja normaalsel asfaltil probleeme pole.;)
Veel pilte minu Saabist:headbang:
Aukudest läbi sõites peab rooli tugevamalt hoidma:drive: Kisub ja viskab kergelt.
Sirgel ja normaalsel asfaltil probleeme pole.;)
Veel pilte minu Saabist:headbang:
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Algselt postitas: Anti-flag
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?action=attachment&tid=4766&pid=62061
Sellel pildid tundub, et autot on väga sitasti üles pekstud :freak:
Mis siin ikka head soovitada, kui et pöörduda ikka automaalrite poole. Eks nemad saavad oma häid oskusi rakkenda ja taastada su tagaluugi. Iseenesest pole seal hullu midagi, natuke krunti ja natuke värvi ja valmis ta ongi nagu supsti. Tegelen selliste töödega ju iga päev :headbang: Ah jaa, üks väike pisi asi on see et tiba pappi on ka tarvis :D
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Algselt postitas: misfits
Suveks ostsin ja keerasin alla 17" Five-spoke Twin-Aero veljed. Originaalis on nad 9-3e omad aga sobisid mullegi.:thumb:
Täitsa hästi sobivad ju 9-5 alla. Pole veel kordagi märganud, et keegi teine oleks selle peale tulnud :eureka:
P.S. Paar pilti tundub olevat tehtud Haabneeme-Rohuneeme tee peal mere ääres? Tuli kuidagi tuttav ette, ma ise sealtkandi mees ;)
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Algselt postitas: Skybound
P.S. Paar pilti tundub olevat tehtud Haabneeme-Rohuneeme tee peal mere ääres? Tuli kuidagi tuttav ette, ma ise sealtkandi mees
Seal jah tehtud.;)
Tahtsin teha mõned pildid autost. Oleksin pidanud hommiku vara tegema aga ei viitsi nii vara välja minna.
Need on vastu päikest tehtud..