9-5 turbodest

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#1

P Jaan 30, 2005 23:52

Ei tegele enam 9-5 turboteemaga,viimane töö oli viimane piisk,mingid mootoritootja näpukad ja võib-olla ka turbotaastamisfirma omad(kumbagit ei saa mina kuidagi mõjutada)kokku on tekitanud sellise seisu,et mina pean vastutama ja kompenseerima kliendile ebaõnnestunud turbovahetuse(ja kavatsen seda ka loomulikult teha),kuna see(turbo)lihtsalt 700km. pärast jälle laiali läks.Mis seda põhjustab,teab täpselt ainult tootjatehas ja kindlasti ka Viking Motors,kui ametlik dealer. Turboremondifirma töö kohta puudub ka selge ülevaade, kontrollida ju mina ei saa nende kvaliteeti ja aastate jooksul vahetatud kümnete kompressoritega pole kunagi olnud mingeid probleeme,välja arvatud 9-5 omad, millest kahega on jällegi ülimalt negatiivsed kogemused. smarguse oma purunes paarikümne kilomeetri järel ja Steffy oma vist mõnesaja km. pärast.Mõlemal autol said tehtud mitmed vajalikud aktsioonid ennem vahetust (õlirõhu kontroll erinevatel pööretel,õli- ja karterituulutuse torude läbipesemine,õlivahetus jpm.).Laiali läksid turbod ikkagi. smarguse omale pani taastusfirma uue ja võimsama sisu,garantii alla ei läinud,kuna väidetavalt oli turbo hävinud puuduliku õlituse tõttu,läks uus külge ja sõidab rõõmsalt tänini,ju siis tekkis jumala armust piisav õlitus.Kulud kandsin mina.Steffy läks minu jaoks veelgi keerulisemat teed pidi ja lasi TroostAutol oma sõiduvõimetu Saabi Saaremaalt Vikingusse vedada,kus see jälle sõitvaks tehti. Loodan siiralt, et Steffy saab edaspidi oma Saabiga sõitmist nautida,mitte pisaraid valama mingite jamade pärast.Topeltkulud pean kandma jällegi mina. Ei vaja tõesti rohkem selliseid töid,mille tulemus minust ei sõltu.
toolip
Postitusi: 178
Liitunud: R Dets 24, 2004 8:37
Asukoht:
Auto:

#2

E Jaan 31, 2005 0:41

:(
ja ma just ostsin 9-5
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

T Veebr 01, 2005 7:28

Kõke muud teen rõõmsalt edasi,aga ei taha neid mitte minu süül kokku
jooksvaid kompressoreid kinni taguda.Kuigi see GT-17 on ise ka täiesti
puuduliku ehitusega Garrett(puudub üks üpris oluline detail,mistõttu võllid kipuvad kõveraks minema),on tema hävimine ikkagi vist vigase mootori süü,ehk siis tagajärg.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

T Veebr 01, 2005 8:43

Hala eelmaldatud Trionicu auto jutu juurest. Hala põhjustamise kohta on jutt siin teemas
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#5

T Veebr 01, 2005 9:52

Tervitagem Trionicut, kes mainis, et ei tegele enam Garrett'i turbodega, kuid on nõus neid vahetama Mitsu omade vastu...:head:

Ehhh... natuke nalja ka tõsise probleemi juurde.:notworthy:
Gert
Postitusi: 29
Liitunud: L Dets 04, 2004 15:57
Asukoht:
Auto:

#6

T Veebr 01, 2005 10:01

Loll küsimus, aga mis turbo on NG900 T 95'l peal? :red:
mddr
Postitusi: 161
Liitunud: T Jaan 04, 2005 10:41
Asukoht:
Auto:

#7

T Veebr 01, 2005 10:16

Algselt postitas: Gert
Loll küsimus, aga mis turbo on NG900 T 95'l peal? :red:


Garrett T25 ilmselt?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

T Veebr 01, 2005 10:39

Erinevaid... Vaata http://www.900aero.com alt "tech" sektsioonist "turbo info".
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#9

R Veebr 04, 2005 12:23

Kes oodata viitsib siis www.turbo.ee -st tuli Mitsu kohta selline vastus:

Tapselt ei saa oelda mis turbo Teil vaja on.
On 2 varianti aga igal juhul midagi pakkuda ei saa, kuna tellimus tehaselt 4 kuud .
Hind on 12 500 koos kaibega

Endal mingeid seoseid antud firmaga ja majanduslikku huvi pole.

Ainult hea kogemus kliendina ja tean ka, et sõbral said garantiiasjad väga ilusti korda.
Steffy
Postitusi: 16
Liitunud: R Juun 04, 2004 22:57
Asukoht:
Auto:

#10

R Veebr 25, 2005 4:56

Algselt postitas: Trionic
Ei tegele enam 9-5 turboteemaga,viimane töö oli viimane piisk,mingid mootoritootja näpukad ja võib-olla ka turbotaastamisfirma omad(kumbagit ei saa mina kuidagi
mõjutada)kokku on tekitanud sellise seisu,et mina pean
vastutama ja kompenseerima kliendile ebaõnnestunud
turbovahetuse(ja kavatsen seda ka loomulikult teha),kuna see(turbo)lihtsalt 700km. pärast jälle laiali läks.Mis seda
põhjustab,teab täpselt ainult tootjatehas ja
kindlasti ka Viking Motors,kui ametlik dealer.

Vastuseks Trionicule!
Mina tean,miks see turbo laiali läks ja tead ka SinaTrionic!
Kas mina kui klient olen süüdi selles,et kusagil keegi on midagi kehvasti,valesti teinud.Ma eeldan,et kui toon auto fimasse remonti,siis tehakse auto korda,kui see ebaõnnestub,siis on see Teie probleem välja selgitada põhjus,miks teatud situatsioon tekkis ja see likvideerida või hüvitada.Mina ei pea otsima süüdlast, see tuleks Teil leida,kuid õnnetuseks leidsin selle mina ning selle eest mind karistategi.
Minu auto ei olnud ju süüdi selles,et panid peale vana jupi ning see ütles üles!Vana asi ei saagi ju kaua kesta!Kui ma oleksin selle jupi eest maksnud umbes paartuhat krooni,oleks see ju mõistuspärane,aga summa mida küsisid vana kompressori eest oli ju tõesti liiast !
Ma ei sure selle raha pärast(kuigi oleksin võinud selle eest peesitada Egiptuses),hoopis vastikum on see "räpane"tunne,millest ei saa kuidagi lahti.
Ära süüdista minu autot,ära süüdista mind-me ei ole kompressori hävingus süüdi!
See,kui töö on ebaõnnestunud ebakvaliteetse jupi või mõne muu põhjuse http://www.turbo.ee/index_publications_est.php?VarArticle=171 tõttu ,ei ole ju minu probleem, vastutus on ju ikkagi Sinul(kompressor oli ju Sinult ostetud).Miks nõuad minult veel mingeid tõendeid,et asi hüvitatud saaks?
See väide,et tegid töö kvaliteetselt ei kompenseeri ju minu hävingut,auto ju oli sõiduvõimetu ning vajas uut turbot(mille ka olin sunnitud ostma)See kui annad jupile poole aastase garantii,hõlmab ju ka tööd,miks vaatad neid asju lahus ning püüad seal vahel laveerida ja vastutust eirata.
Mida ma veel peaksin tõestama,et Sa oma lubaduse kompenseerimise osas täidaksid?
Sinu "siiruses" ma kahtlen siiralt!
Autoga sõidan küll rõõmsalt edasi ning ei vaheta teda mingil tingimusel teise vastu(mis oli ju Teie soovitus).
Saab on MINU auto ning kui vaja ,siis lapin,nutan ning lapin jälle teda edasi!
See on minu nägemus ja kogemus Saab 9-5 turbo probleemidest,võibolla on siit miskit õppida.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

R Veebr 25, 2005 7:42

Vastan siis siin uuesti Sulle Steffy.Kui kusagil paigaldatakse autole detail,või
teostatakse töö,mis osutub ebakvaliteetseks,siis pöördutakse ju sinna ,kust
pärineb garantiiline objekt/töö jne. ja lahendatakse probleem ära.Telefoni ja
maili teel selliseid asju tavaliselt ei aeta.Ametlik firma ei saa telefonikõne peale
kanda suvaliselt mingit summat mingile suvalisele kontonumbrile.
Kauplusest praakkauba ostnuna pöördud ju kompensats. saamiseks samasse
kauplusesse,mitte ei lähe järgmisse ja ei hakka selle ja kohtuistantside kaudu
esimesest kohast raha nõudma.
Sa oleksid ju võinud tulla töö teostanud firmasse ja asjad oleks poole tunniga selgeks räägitud saanud.
Steffy
Postitusi: 16
Liitunud: R Juun 04, 2004 22:57
Asukoht:
Auto:

#12

R Veebr 25, 2005 9:18

Algselt postitas: Trionic
Kauplusest praakkauba ostnuna pöördud ju kompensats. saamiseks samasse
kauplusesse,mitte ei lähe järgmisse ja ei hakka selle ja kohtuistantside kaudu
esimesest kohast raha nõudma.


Ma arvan,et sellist võimalust,et poest kingi ostes saad omale müüja vanad "koonud"ning pead hakkama tõestama,et see on praakkaup ja otsima alust kauba ringivahetamiseks lihtsalt ei saa tekkida.Nii ei käituta soliidses firmas ühegi kliendiga!Sellise suhtumise osaks võid saada Kadaka turul!
Kui müüja ei ole vabatahtlikult nõus vastutust kandma, kokkulepet ei saa ,siis tuleb ju mujalt abi otsida.
Mul ei oleks midagi selle vastu olnud kui oleksite tulnud Saaremaale ja selle asja siin ära lahendanud,võtnud kaasa uus turbo ning ma ei oleks mitte millestki teada saanud ja Sind veel kiitnud.
Mina oleks oma kliendiga küll taoliselt käitunud kui sellise jama oleks kokku keeranud!Või tulnud VM-sse ja vaadanud kuidas mu "laipa" elustatakse.Tegelikult selliselt ei oleks mul vaja kunagi käituda,sest nii lihtsalt ei saa juhtuda-minu südametunnistus ei lubaks seda iialgi.
Muide teenindan ka iga päev kliente ja tean mis on normaalne asjaajamine!Teie puhul asi normaalsuset väga kaugel!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2335
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#13

R Veebr 25, 2005 9:36

To Steffy. Sa lahmid praegu. Trionic väitis oma viimases lauses "Sa oleksid ju võinud tulla töö teostanud firmasse ja asjad oleks poole tunniga selgeks räägitud saanud."
Miks Sa klaarid oma probleeme jututoas, mis on lobisemise koht, aga mitte kohapeal kus töö tehti? Tõsised probleemid lahendatakse ära alati kohapeal. Mingis teemas Sa üritasid oma turbot suht iroonilisel moel müüa. Mis Su eesmärk on? Eneserahuldus?

Sõbralik soovitus: Käi kohapeal ära, räägi asjad selgeks ja naudi autot!
Ka minu kadunukesele on peale pandud remonditud turbo, seda mulle ka mainiti (!!!) ja olen nii vastava otsuse kui tehtud tööga ülimalt rahul!
Steffy
Postitusi: 16
Liitunud: R Juun 04, 2004 22:57
Asukoht:
Auto:

#14

R Veebr 25, 2005 9:49

to gdwin!
Ma ei lahmi , lihtsalt vastasin Trionicu kirjale.Juttu oli seal minust ning minu autost.Arvan,et ka minul on õigus oma arvamust avaldada ning oma seisukoht öelda!Seda teemat siin "jututoas"ei tõstatanud mina.Etteheited minu aadressile on kohatud!
Kui oled enda autoga rahul,siis on ju kõik korras!
Ära hakka kohtumõistjaks,seda pole siin tõesti tarvis!
epsum
Postitusi: 697
Liitunud: P Sept 05, 2004 15:56
Asukoht:
Auto:

#15

R Veebr 25, 2005 11:04

Absoluutselt kõrvaltseisja pilgu läbi, tulenevalt siinleitud materjalidest. Turbod ja selle jahutus on 9-5'e tüüpviga, mis võib ilmneda sõltumata töö teostanud inimesest. Remonditud asjal ei saa olla tehasegarantiid. Järelikult läks su turbo katki uuesti saabi tehase projekteerimisvea tõttu, mille eest ei vastuta remonti teinud isik. Olen ka ise klienditeenindajana töötanud ja kasutatud juppe müünud - nad võivad, aga ei pruugi kesta. Kui jupi valmistaja on teinud projekteerimisvea, siis ei ole mina selles süüdi, kui asjad lagunevad, kuna töö teostaja (selles näites siis mina) ei ole absoluutselt mittemilleski süüdi.

Kuidas küll alati peab süüdistama just seda, kes kõige lähemal.. kaeba saabi tehase pihta, kui miski ei meeldi.
Steffy
Postitusi: 16
Liitunud: R Juun 04, 2004 22:57
Asukoht:
Auto:

#16

R Veebr 25, 2005 13:24

Algselt postitas: epsum

Kuidas küll alati peab süüdistama just seda, kes kõige lähemal.. kaeba saabi tehase pihta, kui miski ei meeldi.


Midagi nii absurdset ma küll ei osanud oodata!:wall:

to epsum!
Turbo ei läinud katki projekteerimisvea tõttu,(see on ametlik kinnitus Viking Motorsist).
Olen sõitnud uue turboga peaaegu 1800 km ning probleeme pole!
See et võtate ringkaitsesse on ju arusaadav ,olen sellega arvestanud.
Minu kirja eesmärgiks ei ole kedagi mustata,vaid panin kirja omapoolse versiooni.
Arvan,et kes teeb sellest järelduse,see teeb ning kes ei taha ,see ärgu tehku!Kui süüdistate mind lahmimises,siis olen sunnitud ennast kaitsma hakkama.
Seniks jätan selle foorumi ning tegelen väheke meeldivamate asjadega.;)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#17

R Veebr 25, 2005 14:19

juhtub kõiksugu asju ka paremates peredes.

ega sellepärast veel solvama pea hakkama.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#18

R Veebr 25, 2005 14:46

Mnjah, kahjuks ei pidanudki eriti kaua ootama, et ka siinses, siiani sõbralikus seltskonnas igasuguste asjadega loopimiseks läheb. Kurb :(

Ma ei ole küll siinne moderaator, kuid ma loodan et staff andestab mulle, kui ma nende asemel palun kõikidel potensiaalsetel postitajatel väga hoolega mõelda, mida, kellele ja kuidas öeldakse, selle asemel et siin lihtsalt oma emotsioone välja elada. Teistele hinge s*ttumine reeglina enda elu kergemaks ei tee, aga tuju võib ära rikkuda paljudel..

Nüüd teemast - Steffy, nii hoolega kui ma seda teemat siin loen, ikkagi tundud Sina olema see, kes selle kassi (teema) kotist välja laskis. Trionic elas algul välja oma pettumust ühe õnnetu tehnilise lahenduse suhtes, mis nii talle kui ka teistele palju probleeme on valmistanud, mainides lühidalt (ja tundub et näite korras) ära ka selle vea õnnetud ohvrid. Alles Sinu postitus, mis on kahjuks vürtsitatud selliste "meeldivate" pöördumistega teisele osapoolele nagu "Mina tean,miks see turbo laiali läks ja tead ka Sina..", "Ära süüdista minu autot,ära süüdista mind.." ja "Sinu "siiruses" ma kahtlen siiralt!" (!!!), toob esile mingi Teie omavahelise kanakitkumise. Sul on täiesti õigus, kõikidel on õigus oma arvamust avaldada, aga kui algul käis siin jutt ühest õnnetust tehnilisest lahendusest, siis Sinu postitus koos nende arvamustega tundus avavat hoopis uue teema, mis tundub olevat otseselt seotud juba konkreetselt Sinu auto ja selle remontijaga. Sellest ka otsene küsimus - miks see kanakitkumine peab siin ja avalikult toimuma, eriti kui Trionicu jutust jääb mulje, et ta on täiesti nõus selle teema üle läbi rääkima? Soovid kaastunnet? Aga palun, minul (ja ma usun et ka teistelgi) on tõsiselt kahju, kui kellegil meie hulgast Saabiga tiba nihu läheb. Või soovid Sa meid Trionicu ja ta oskuste eest hoiatada? Fine, aga sellisel juhul oleks oodatud ka argumendid, mitte ainult udused vihjed. Või on tahtmine lihtsalt Trionicule survet avaldada teie omavahelises vastaseisus? Nojah..

Ning ma palun mitte hakata meid (sh ka mind) süüdistama "ringkaitsesse" tõmbumises, kui Sa ise ei vaevu meile asja tagamaid piisavalt seletama! Kes on öelnud "A", peaks ütlema ka "B", mis värk teil selle turboga siis oli ja mida Sa Trionicule täpselt ette heidad??? Sina alustasid avalikult selle teemaga, seega palun julge siis avalikult välja öelda oma pretensioonid ja omapoolsed põhjendused nendele pretensioonidele, siis saab igaüks ise teha oma järeldused. Juhul kui Sa seda teha ei soovi, siis oleks praeguses seisus (kui see teema on juba sellises toonis üles toodud) ainuke aktsepteeritav alternatiiv siia üks vabandus kribada, seda siis minu tagasihoidliku arvamise kohaselt.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

R Veebr 25, 2005 14:49

Vaikige, õnnetud..;)

Arvan, et seni, kui te pole kumbagi poole versiooni suusõnaliselt kuulnud, ei tasuks kellelgi siin väga lehvida. Kirjalike versioonidega on tihti see, et tõlgendatakse valesti ja enamjaolt on need ka lühemad ning infovaesemad. Siin võib olla nii möödarääkimist osapoolte vahel kui ka teie endi valesti tõlgendamist. Foorumis läheb see asi kiirelt fleimiks ja pärast on kõigil s..a maitse suus. Kel seda vaja on??

Minu poolt kõik.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Pipi
Postitusi: 6
Liitunud: L Veebr 26, 2005 8:18
Asukoht:
Auto:

#20

L Veebr 26, 2005 8:34

Lohutuseks mõlemale osapoolele: põrkuvad kaks erinevat suhtumist - härrased suudavad ajada asju ja lahendada tülisid isiklikuks minematta, daamide puhul kipub tüli puhul ikka veidi isiklikuks minema. Saage kokku, lahendage probleemid ja ärge muutke SAABNETTI "Kroonikaks".
Ja mis minu "autosse" puutub siis - hetkel naudin (nautisin) sõitu abikaasa Saabikesega, nii et põhimõtteliselt tean mis autost jutt käib.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#21

E Veebr 28, 2005 23:01

ohhooo, paar päeva ei ole foorumis ja vaat mis toimub. :)

noh, mina kui see teine õnnetuke (tean küll, et sugugi mitte ainult meie Steffyga, sest ega sellest ju üks asutus ei räägi midagi) oskan öelda niipalju, et Trionicu töös ei kahelnud (ja ei kahtle ka nüüd) ma peale seda õnnetut juhtumit üldse, kui siis ainult veidi nende turbotaastajate töös (seda ka seetõttu, et pole lihtsalt härrasid näost-näkku näinud).
Trionicu professionaalsus teenindamisel ja suhtlemisel üleüldse hakkas mulle kohe meeldima, sest olin kogenud piisavalt kaua ühe teise teeninduse "teerulli" mentaliteeti (mitte saab).
kuna juba siis oli kuulda kõlakaid saabi mootori valest projekteerimisest tingitud vigadest ja tagajärgedest, tegin omad järeldused ning leppisin tõsiasjaga, et olen ikka total dumb autode koha pealt ja neelasin mõruda pilli alla.
Ja kuigi tõesti Trionic maksis minu puhul selle teise turbo remondi ise kinni, siis loodan, et olen saanud talle selle pikapeale tasuda muud moodi ;)

kokkuvõtteks, mina leian, et sain jälle ühe kogemuse võrra targemaks, ning ei hakka mitte mingil juhul valama viha inimese kaela, kes tegelikult päästis mind palju kordi suuremast investeeringust liisingu varasse.
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#22

K Apr 06, 2005 11:37

Trionicu postitusest tuleb porfectselt välja see, miks ma loobusin luksepa karjäärist. (sai seda 8 aastat tehtud) ja analoogse juhtumi pärast ja veel mõningate asjaolude kokkulangemise tõttu loobusin sellest ametist ja teen vajadusel ainult enda autot. Info kogumine spetsiifiliste probleemide lahendamiseks läheb veel natuke vaevaliselt aga hakkab juba vaikselt tulema.

Tyypilised on sellised juhtumid, kus klient tuleb ulub ja halab, et tahab odavamalt saada ja siis läbi ussi mmi sina leiad talle miski lahenduse ja LAMBAKS tembeldatakse ikka lukksepp. Ja see on näide minu enda tööst mitte konkreetse juhtumiga seotud. Samas kui lajatad kliendile tutika jubina hinna ja korrektse paigalduse, kukutakse tingima ja nägusi tegema NA**ui lukksepp selleks ju ongi et korrektselt tööd teha. Ja kui selle pealt tingima hakatakse ajas ikka :gun: küll. Ärge nüüd maha lööge ma lihtsalt jutustasin natuke luksepa (RÕHUTAN: mitte TRIONICU) vaatevinklist. Nüüd teen tööd, kus vastutuse ja palga suhe paigas on. Mitte nii, et palk on 10k ja materjaalselt vastutad 100 000 eest.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#23

K Apr 06, 2005 20:30

10 points to Roadrunner:notworthy:
enam täpsemalt ja lühemalt enam sõnastada ei anna!
kurb on aint see,et mitte ainult autoremondi valdkonnas ei tule selliste case`dega tegelda....
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta