Oman autot eelmise aasta augustist ja täna tänu tuttava tähelepanekule avastasime, et 2,0i tavamootor ja 129kw!?
Ainulaadne või mis?Kuradi ARK!
(Auto on Šveitsist)
Kust võiks leida täpsemat infi sellekohta, mida tehas annab 1989. a. 9000 CD 2,0i kilovattide kohta?
Ise ka kuradi loll, et alles nüüd panin tähele.....
Ja kindlustus?!....... (Fun-fun!!!)
89a saab9000cd-129kw!?!?
mina sõitsin neli aastat,passis 84kW oleks pidanud olema 129,seega
panevad nad mööda ka kliendi kasuks,mitte ainult kahjuks.
mine trambi arkis jalgu...
panevad nad mööda ka kliendi kasuks,mitte ainult kahjuks.
mine trambi arkis jalgu...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Endal oli USAst toodud 2.0turbo 91a. CD, samuti oli 129kw asemel 84 nagu Trionicul. Kujutan ette et selle pooleteise aastaga mis ma temaga kulgesin hoidsin ikka päris tugeva summa kindlustuse pealt kokku.
Aga kui nüüd asi hoopis omaniku kahjuks on ja protestida, huvitav kas siis hakkavad nad VIN'i dekodeerima või suunavad su kuskile ekspertiisi, mille maksumuse pead ise kinni taguma?
Aga kui nüüd asi hoopis omaniku kahjuks on ja protestida, huvitav kas siis hakkavad nad VIN'i dekodeerima või suunavad su kuskile ekspertiisi, mille maksumuse pead ise kinni taguma?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vaatavad, mis VINi järgi peaks olema. Seal on ju kirjas, mi mootor vahel on. Kui mõni sarnane on saanud tüübikinnituse samade andmetega kuid pisemate kilovattidega siis antakse uus tüübikinnitus sulle ja tehakse parandus, ilmselt pead pappi ka köhima neile kuna tegu on ümberregistreerimisega.
Minul vedas just sellega. Ostsin ära kod. Trionicu auto. ARKis paluti lahkelt garaazhist läbi käia kuna puudus tüübikinnitus. Vaadati VIN üle ja leiti, et peaks olema 118kW B202 mootor (mida tegelikult enam pole). Paraku oli üks sarnaste andmetega (aasta, mudel ja jumal teab, mida nad veel vaatasid) masin saanud tüübikinnituse 85 kW-ga. Pandi ka mulle see, nüüd on mul 85kW 8v turbomootoriga auto..:)
Minul vedas just sellega. Ostsin ära kod. Trionicu auto. ARKis paluti lahkelt garaazhist läbi käia kuna puudus tüübikinnitus. Vaadati VIN üle ja leiti, et peaks olema 118kW B202 mootor (mida tegelikult enam pole). Paraku oli üks sarnaste andmetega (aasta, mudel ja jumal teab, mida nad veel vaatasid) masin saanud tüübikinnituse 85 kW-ga. Pandi ka mulle see, nüüd on mul 85kW 8v turbomootoriga auto..:)
käisime täna ARKis ja lasti kõrvad lonti ja tehti kohe parandus ära-ja kusjuures ilma rahata! Vend alguses jonnis küll ja küsis, et kas võtsin turbo maha-imelik inimene! Aga asi tasus ära seda enam,et kindlustus kallineb mai kuust.
No-nii,käisime täna kindlustust tegemas ja arvake ära kas oli kasu- mitte s....gi, on sul 94kw või129kw vahet pole!läheb ühe puuga kõik.Järelikult sõida parem turbo või 3,0 griffiniga,kindlustus on ikka sama! tädi ütles,et hea ,et tallinas arvel ei ole-siis oleks 3kuud a´la2-2,5tonni-elagu euro!-siit moraal,pole mõtet alati torkida,sukkade vahele saad siit riigist nii-kui nii!
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
liikluskindlustusfondi kindlustuskalkulaator: https://www.lkf.elion.ee/pls/xlk/sysadm.lk_kalkulaator_liht_pkt.show_form
piir, kus kindlustus kallimaks läheb paistab olevat 142 kW. sinnamaani on vist kõik ühe puuga löödud.
piir, kus kindlustus kallimaks läheb paistab olevat 142 kW. sinnamaani on vist kõik ühe puuga löödud.
On mis ta on,ega sellepärast sõitmata jää,lihtsalt naljakas on kogu see asi.See on nagu 90alguses või keskel,täpselt ei mäleta,et bensiin maksis 3kopikatega ja tõusis vist mingi 4peale ja rahvas nuttis,et nüüd jääb sõitmata-jaa vaatad nüüd,kõik sõidavad ja ei nurise.