Turvapadjad
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
väike liialdus. 40 kilo tuleb umbes kokku. andureid eraldi ei ole. küll aga tuleb lisaks patjadele vahetada aju( andur sees), rooli lint, arvatavasti esimesed turvavööd. tegelikult näeb tehas ette ka komplektse roolisamba ja rooli vahetust ( igaks juhuks).
Algselt postitas: pistyk
jube suur summa ..kas saab ka ilma patju parandamata
Pead väljamaa romulaid kammima,kui ametlikult nad turvapatju müüa EI TOHI. Mitteametlikult olen saanud küll.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Küsimus turvapatjade kohta, kuna armatuuris "airbag" tuli põleb ja viga pidavat olema vasakus külgmises turvapadjas:
Kas minu autole (9-3, aastast 1999) sobib ka sarnase aastakäigu 9-5 istme turvapadi? Netist otsides eriti targemaks ei saanud, sest mõnest kohast jäi mulje, et sobib, mõnes kohas olid jälle 9-3 ja 9-5 istme turvapadjad eraldi välja toodud...
Kas minu autole (9-3, aastast 1999) sobib ka sarnase aastakäigu 9-5 istme turvapadi? Netist otsides eriti targemaks ei saanud, sest mõnest kohast jäi mulje, et sobib, mõnes kohas olid jälle 9-3 ja 9-5 istme turvapadjad eraldi välja toodud...
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Tõstan küsimuse uuesti nähtavale: kas 1999 aasta 9-3 ja samaealise 9-5 külgmised turvapadjad on samad? Küsin kuna, endal on vaja vasak uus leida ja kui 9-5 oma sobib, siis muutuks otsimine kordades kergemaks.
Aga mis sa neist otsid? Kelle diagnoos ja milline täpsemalt? Võib-olla ma ei jaga hästi asja, aga viimase 15a. jooksul pole mul õnnestunud kokku puutuda ühegi vigase turvapadja-, või selle süütemehanismiga. 99,99% on viga alati mujal.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Diagnoosi panid Saabianti mehed, kelle juures käisin tegelikult kliimaseadet parandamas, aga veidi enne seda hakkas airbagi tuli põlema. Kliima sai korda, aga airbagi kohta ütlesid nad mulle, et turvapadi ise on see, mis viga näitab, mitte ühendused või muu.
Eks teoreetiliselt on see võimalik, praktikas pole kohanud. Sel masinal on veel nii primitiivne srs süsteem, et kontrollitakse ainult iga "pätsi" üldist takistust ja võrreldakse teistega. Juhtmete ajaga halvenevad klemmühendused põhjustavad takistuse tõusu, samuti lagunevad juhtmed istmetes/istme all.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kui oletada, et selle auto turvapatjade süsteem on 900NG-ga sama (?) siis mu NG-l süttis SRS-tuluke regulaarselt, Anti kahtlustas aftermarket alarmile tehtud lisakatkestust (vist kütusepumba ahelasse) ja nii oli. Lasin selle katkestuse kõrvaldada ja viga kadus.
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Mingi osa SRSi süsteemist võib sama olla küll, aga NG-l külgmisi turvapatju polnud ja mul on tehase alarm, mitte aftermarket...
Sellegipoolest, tänud info eest, vähemalt tean nüüd, et ei pruugigi turvapatja vaja olla, piisab remondist. Aga korda peab selle ikkagi saama, sest ma kahtlustan, et ülevaatuselt põleva airbagiga läbi ei saa.
Sellegipoolest, tänud info eest, vähemalt tean nüüd, et ei pruugigi turvapatja vaja olla, piisab remondist. Aga korda peab selle ikkagi saama, sest ma kahtlustan, et ülevaatuselt põleva airbagiga läbi ei saa.