Talvel olid klaasid seest pidevalt jääs. Vihmase ilmaga on seest udused. Kas see on SAABide viga või on tal salongi filter umbes (kui tal see üldse peal on)?
Auto on siis '00 9-3.
Udused klaasid
Mul oli sama teema - klaasid pidevalt udused ja jääs seestpoolt. Lasksin drenaažitorud läbi puhuda ja probleemi pole enam olnud. Kojameeste juures olevast kolmest äravoolutorust olid kaks umbes - head tingimused elu tekkeks salongifiltril.
Viska igaks juhuks pilk ka pagasnikus olevale pooltühjale klaasipesuvedeliku kanistrile - nende korgid ei pea ka tavaliselt vedelikke kinni.
Viska igaks juhuks pilk ka pagasnikus olevale pooltühjale klaasipesuvedeliku kanistrile - nende korgid ei pea ka tavaliselt vedelikke kinni.

Lisaks filtri vahetusele tuleb kindlasti puhastada kõik drenaažtorud,mis kindlasti sodi täis on.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tonnisel sureb recirc.klapi mootor,või selle juhtimine päris tihti ära,lisaks lekib ka pea alati soojusvaheti.Need ka udu põhjustajad.
sry,ot
sry,ot
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Soojendan siis veidi üht vanemat teemat.
Olen seda varem ka vist küsimud, kui siiani pole veel vastust leidnud. Tonnise retsirkulatsiooni klapi parandamisest on siin foorumis päris hea ülevaade, aga kus kohas asub säärane klapp NG-l? Nimelt kahtlustan selle klapi mitte avanemist oma NG-l, kuna ka pikal sõidul ei saa klaase udust puhtaks ja õhk salongis tundub läppunud. Salongi filter on vahetatud, kuid oodatud muutust ei järgnenud. Hiljuti õnnestus sisetsirkulatsooni nuppu klõpsides autos õhk värskeks saada, kuid peale uut käivitus oli olukord taas udune ja niiske.
Olen seda varem ka vist küsimud, kui siiani pole veel vastust leidnud. Tonnise retsirkulatsiooni klapi parandamisest on siin foorumis päris hea ülevaade, aga kus kohas asub säärane klapp NG-l? Nimelt kahtlustan selle klapi mitte avanemist oma NG-l, kuna ka pikal sõidul ei saa klaase udust puhtaks ja õhk salongis tundub läppunud. Salongi filter on vahetatud, kuid oodatud muutust ei järgnenud. Hiljuti õnnestus sisetsirkulatsooni nuppu klõpsides autos õhk värskeks saada, kuid peale uut käivitus oli olukord taas udune ja niiske.