Saab 92, 1954, vp
polegi suurt midagi toimunud vahepeal.:red:
kuna suvi oli hooajalisi ja hädalisi töid täis, siis lükkus projekt järgmisesse aastasse.
pildid tulevad http://www.foto24.ee/album/845
seal ajutiselt proovi mõttes mõned juba on ka.
üldiselt oleks vaja, et keegi mind:poke:
kuna suvi oli hooajalisi ja hädalisi töid täis, siis lükkus projekt järgmisesse aastasse.
pildid tulevad http://www.foto24.ee/album/845
seal ajutiselt proovi mõttes mõned juba on ka.
üldiselt oleks vaja, et keegi mind:poke:
Kui isand vp peaks hämarail sügis- ja talveõhtutel veidi mahti leidma, oleks hää lisaks piltidele ka lugeda, kuidas Pluttricku noorenduskuur siiani kulges. Tulemused on igatahes silmale tõeliselt mõnusad vaadata.
Too ära jah :thumb:!
pigem võtaks ühendust isand Krss-ga ja tooks selle 62.a 95 ära äkki:cool:
Too ära jah :thumb:!
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
selle paneme küll nitrometaaniga sõitma:drink:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
läheb. vähehaaval, aga siiski.
hetke seis: mootor peal, pidurisüsteem küljes, sillad+käiguosa küljes, kõik istmed-polstrid-lagi uus( stiili rikkumata), uste-klaaside tihendid uueks tehtud, suur kastitäis juppe, mis peavad kroomitud olema, kuskil Narvas tegemises.
kuna ühtegi juppi vanal kujul tagasi panna ei taha, siis võtab kõik see puhastamine ja taastamine üksjagu aega.
olen ka paraja portsu pilte teinud, aga lihtsalt ei ole aega olnud nendega tegeleda.
üritan ta lähemal ajal töö juurde tõstukile tuua, siis saab ehk kiiremini lõpule lähemale.
ps. isegi aku leidsin( 6V ), mis välimuselt ajastuga kokku läheb:head:
kui ta ükskord lakis on, siis annan teada. saab vaatama tulla:cool:
hetke seis: mootor peal, pidurisüsteem küljes, sillad+käiguosa küljes, kõik istmed-polstrid-lagi uus( stiili rikkumata), uste-klaaside tihendid uueks tehtud, suur kastitäis juppe, mis peavad kroomitud olema, kuskil Narvas tegemises.
kuna ühtegi juppi vanal kujul tagasi panna ei taha, siis võtab kõik see puhastamine ja taastamine üksjagu aega.
olen ka paraja portsu pilte teinud, aga lihtsalt ei ole aega olnud nendega tegeleda.
üritan ta lähemal ajal töö juurde tõstukile tuua, siis saab ehk kiiremini lõpule lähemale.
ps. isegi aku leidsin( 6V ), mis välimuselt ajastuga kokku läheb:head:
kui ta ükskord lakis on, siis annan teada. saab vaatama tulla:cool:
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
küsimus tarkade klubile: kuidas saaks vanad kummiosad/tihendid puhtaks ja ilusaks. üle 30 aastane sitt ei taha kuidagi maha tulla. päris traatharjaga ei tahaks ka kallale minna. bensiini ka ei julge esimese hooga kasutada. äkki paisutab üles. ehk on kellelgi mõne eriti vinge keemiaga kogemusi:notworthy:
Oma moskvitsi esi ja tagaakna tihendid ja küljeakende kummidetailid sain ilusaks,aga kurjavaeva ja ajaga,aga tulemus sai väga hea! Esmalt vana värv,mustus ja igivana tihendimastiks eemaldasin mehaaniliselt,kraapides noa ja erinevate kraabitsatega. Kasutasin ka nitrolahustit,mis ei teinud liiga kummile ja pärast "uputasin" vedela silikoonõliga. Arvestades kummidetailide vanust,sai tulemus kui uued tihendid,mõned praod küll jäid,aga puhtaks ja elastseks läksid küll. Suheldes spetsidega saab ka need praod täita. Tänapäeva keemia ju võimaldab kõike.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
üks link kah, kus ka pilte võib näha. See ei ole küll puhastamine vanast saastast, aga näha on see, et hästi hooldatud plastikosad ikka on mustad ja puhtad. Koos nimekirjaga, mida selleks kõik kasutatakse.
Algselt postitas: t8
küsimus tarkade klubile: kuidas saaks vanad kummiosad/tihendid puhtaks ja ilusaks. üle 30 aastane sitt ei taha kuidagi maha tulla. päris traatharjaga ei tahaks ka kallale minna. bensiini ka ei julge esimese hooga kasutada. äkki paisutab üles. ehk on kellelgi mõne eriti vinge keemiaga kogemusi:notworthy:
mässi ümber detaili natuke kaltsu, pista see kilekotti, vala sorts nitrolahustit peale, sulge kilekott enam-vähem hermeetiliselt , 1-2 tunni jooksul koorub asi niipalju lahti et tugevate harjastega harja või pehmemate harjastega terasharjaga saab puhtaks, kerge pesu ja kuivatus ja vajadusel silikoonõliga üle. ma olen sellist tehnikat kasutanud ka kummist detailide puhul ja siiamaani pole nitrolahusti neid ära söönud
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mulle meeldivad nüansid, detailid jne. LEIDSIN!!! See on suunatuli! Ja ta on Saabil!!! Uskumatu!
Töötab elektriga, isegi pirnike on sees...
Fantastika!
Töötab elektriga, isegi pirnike on sees...
Fantastika!