Oleks väga abi vaja sel nädalal. Väljas on jube külm ja vastik nokitseda. Ega ma muidugi erilist lootust ei pane, aga proovida võib.
Nimelt oleks vaja sellist kohta, kus saaks katuse all (ei pea ilmtingimata soe olema, piisab, kui tuul ja lumi liigategema ei pääse) Saab 9000 turbol radiaatori maha võtta, ja peale tagasi paigutada. Kuna kahe tegevuse vahele jääb ka mingi aeg (päev kuni kaks) kas uue radiaatori leidmiseks või vana remontimiseks, siis oleks vajalik, et auto saaks senikaua seal kohas olla. Probleem on ka see, et nii mahavõtmine, kui ka pealepanemine jääb kellaaegade vahemikku 18.00 - 08.00. Ehk siis alustaks tegemist kella kuuest õhtul ja teeks senikaua, kui valmis saab või ruumidest välja pekstakse.
Kõik tööriistad on endal olemas, kaasaarvatud pikendusjuhe ja valgustus. Kui kellelgi on pakkuda ka mingit sellist kohta, mille kasutamise eest raha peab maksma, siis võtaks ka need vaatluse alla. Maksta võin ka natuuras - remondin ka koha väljapakkujal midagi ära.
Remondikoht vajaka Tallinnas
Radikas maas.
Polnud õues hullu midagi. Natukene lõpuks varbad külmetasid.
Uut esimese laksuga osta ei plaani - vaatab, kas saab ehk vana korda. Kui seda ei saa, siis kiikaks kasutatud radikat. Ja noh, kui seda ka ei saa, siis alles uuriks, kes kõige parema hinnaga pakub.
www.radiaator.ee pakub 2083.-
www.autoosad.ee pakub 2619.- aga see ei ole päris õige
Laki auto hinnakirjas paistab 2149.-
Koivunen'i kataloog pakub hinnaks 2993.-
Eks näis, mis survestamine teeb.
Edit: paneks siis posu radika koode, äkki kellelegi tulevikus abiks. Siis Saab 9000, 2.0 turbo '85 ilma konditsioneerita, manuaal. Radika kood erinevatelt tootjatelt mis suutsin leida:
Nissens 64049
Valeo 810967 (pakub justkui ainult konditsioneeriga variandile)
Geri 24094
Quinton Hazell QER1781
Van Wezel 47002005
Auradia KSB 005
AVA SB2005
Polnud õues hullu midagi. Natukene lõpuks varbad külmetasid.
Uut esimese laksuga osta ei plaani - vaatab, kas saab ehk vana korda. Kui seda ei saa, siis kiikaks kasutatud radikat. Ja noh, kui seda ka ei saa, siis alles uuriks, kes kõige parema hinnaga pakub.
www.radiaator.ee pakub 2083.-
www.autoosad.ee pakub 2619.- aga see ei ole päris õige
Laki auto hinnakirjas paistab 2149.-
Koivunen'i kataloog pakub hinnaks 2993.-
Eks näis, mis survestamine teeb.
Edit: paneks siis posu radika koode, äkki kellelegi tulevikus abiks. Siis Saab 9000, 2.0 turbo '85 ilma konditsioneerita, manuaal. Radika kood erinevatelt tootjatelt mis suutsin leida:
Nissens 64049
Valeo 810967 (pakub justkui ainult konditsioneeriga variandile)
Geri 24094
Quinton Hazell QER1781
Van Wezel 47002005
Auradia KSB 005
AVA SB2005
Ega siin ei ole mökutada jah mõtet.Algselt postitas: vaade
Sa oled ikka kiire mees - hommikul kirjutad kuulutuse ja õhtuks on radikas maas.
Ma pean minema vaatama, kas eelmised rentnikud on välja kolinud - mul peaks üks suur soe garaaz olema küll. Aga hilja pakun vist.
Aga garaazipakkumise kohapealt - ei ole hilja midagi. Täna katsun radika ära remontida ja homme peaks siis peale panema. Vaadates ilmaprognoose, oleks garaaz ikkagi teretulnud.
Või siis laenan üheks õhtuks karvase sisuga saapaid nr 46 :D
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kuidas ma -30 kraadiga mootorit remontisin.
aastaid tagasi sai kunagi saab 96 l sumbutajat vahetatud. et selle sumpa esimest osa kätte saada tuleb mootorit natuke tõsta. selleks sai kasutada õli tunki ja loomulikult tunkisin karteri põhjast.
peale sumpa vahetust õlirõhk kadunud! sai asju kontrollitud ja viga ei leidnud
mis siis ikka kui mootor maha. väljas 30 kraadi kylma.
mootori maha saades ja karteri põhja eemaldades selgus, et olin tunkinud just õlipumpa minevast sõela keskkohast, et olin karteripõhja sõela sisse pressinud ja õli lihtsalt ei pääsenud pumpa!
aga ega kinnastega seda tööd suurt teha ei saanud. aga kuna vana saabi mootor maha peale käib tunniga siis sai see töö paari soojendamisega ja paari tunniga tehtud.
kokkuvõte: kui ikka vaja, siis saab tehtud kõik asjad ilmast hoolimata!
aastaid tagasi sai kunagi saab 96 l sumbutajat vahetatud. et selle sumpa esimest osa kätte saada tuleb mootorit natuke tõsta. selleks sai kasutada õli tunki ja loomulikult tunkisin karteri põhjast.
peale sumpa vahetust õlirõhk kadunud! sai asju kontrollitud ja viga ei leidnud
mis siis ikka kui mootor maha. väljas 30 kraadi kylma.
mootori maha saades ja karteri põhja eemaldades selgus, et olin tunkinud just õlipumpa minevast sõela keskkohast, et olin karteripõhja sõela sisse pressinud ja õli lihtsalt ei pääsenud pumpa!
aga ega kinnastega seda tööd suurt teha ei saanud. aga kuna vana saabi mootor maha peale käib tunniga siis sai see töö paari soojendamisega ja paari tunniga tehtud.
kokkuvõte: kui ikka vaja, siis saab tehtud kõik asjad ilmast hoolimata!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.