ostuabi....vaja korralikku saabi 45 kilo eest

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#1

tervist kaasfoorumlased

on siis käivitunud aktsioon levitada sabismi ja kod. toots kah saabi selga rakendada (tema enda nõusolekul)


et kas keegi foorumlastest on alljärgnevat masinat vaatamas uurimas käinud ja oskaks öelda palju sellesse investeerima veel peaks

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


eriti huvitaks mootori ja turbo seisukord ning kas müüa on eraisik või firma ja ega foorumist pole....esmaseid niidiotsi ei avastanud
toots
Postitusi: 28
Liitunud: N Mai 24, 2007 21:08
Asukoht:
Auto:

#2

:notworthy:
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#3

võib ka teisi viieukselisi turbosaabe pakkuda
45kilo hinna lagi hetkel
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#4

Minu arvates ei lähe pealkiri (aktsioon...levitame sabismi) absoluutselt kokku teemaga - see on ju kõigest üks ostuteema ? :freak:

Aga see selleks. Saab on üks selline karismaatiline ja ebapraktiline sõiduk, mida minu arvates eriti massidesse levitada ei tasukski. See pole ju klubi eesmärk, et iga teine vastutulev auto oleks Saab? Lisaks veel see lõhe päris Saabide ja nende teiste autode vahel, mida kah Saabi märgi all müüakse, millede põhimõttelistest erinevustest uustulnukatel nagunii aimugi pole. Ehk siis inimene, kes oleks rahul Toyota töökindlusega, Alfa temperamendiga, Mersu prestiizhiga, BMW sõiduomadustega jne, ei ole tõenäoliselt rahul Saabiga, mis ei ületa teisi otseselt mitte ühegi parameetriga, kuid pakub ometigi oma imelike kiiksudega rahuldust mõnedele inimestele. Sellepärast ma toetaks pigem Saabe tutvustavaid üritusi ning klubi reklaami Saabi omanike seas, kuid mitte aktsioone "levitame sabismi" nakkusele vastuvõtlike inimeste seas. Need kiiksuga tegelased, keda asi huvitab, leiavad ise tee Saabide juurde. See protsess ise, Saabide ajaloo ja eripärade avastamine ning katsetamine omal nahal on oluline, et saabismitõbi krooniliseks muutuks. Muidu juhtub nii nagu paljudega, et kusagilt nakatud, tutvud põgusalt vaid Saabidest ebahuvitavama poolega, saad jälle terveks ning jätkad mingi muu automargiga. Samas on ütlemata armas, et ka mõned Saabismist tervenenud inimesed on jäänud siiski foorumisse ja suhtlevad aktiivselt klubirahvaga edasi :headbang:
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: krss
Lisaks veel see lõhe päris Saabide ja nende teiste autode vahel, mida kah Saabi märgi all müüakse, millede põhimõttelistest erinevustest uustulnukatel nagunii aimugi pole.

Palun seleta lahti, mida sa silmas pidasid? Mina olen üks neist uustulnukatest, kes on alles kuu aega SAABi omanud, mille ise läbi paksu ja vedela Rootsist koju tõin. Lisan, et pole eluski varem SAABi roolis istunud. Tuttava soovitusel: "Sa peaksid selle margiga kokku sobima"- hakkasin SAABist huvituma, otsisin omale isendi Rootsist (kammisin läbi kõik Netist kättesaadavad esindused).

Vaadates sinu kollast iludust, julgen arvata, et minu 9-3 on üks neist SAABi märgi all müüdud/toodetud autodest, mida sa "selleks teiseks autoks" pead? Kui nii, siis mind see arvamus ei kurvasta :)

Et mitte päris OT-ks ära ei läheks, siis teemaalgatajale soovitus: Ostjal müüjaga kokku leppida proovisõit ja näidata isendit Troostis või Saabianti juures. Piltide järgi ei ole võimalik ka kõige profimal spetsil auto töökorra kohta hinnangut anda. Kas müüja on eraisik või firma, saad teada kuulutuse juures olevalt numbrilt :)
P.S. Pealkiri on jah mööda, kuid sisu õiges teemas.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#6

nii muutsin teemakese eksitava nime ära

ma ei mõelnudki et keegi pildi järgi ennustama hakkab

lootsin lihtsalt et leidub mõni saabiomanik kes viimasel ajal kah aktiivselt kuulutusi kammind oleks ja ehk riivamisi ka selle kullakese plekki ja mootorit oleks kaemas käinud
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#7

(Aga see selleks. Saab on üks selline karismaatiline ja ebapraktiline sõiduk, mida minu arvates eriti massidesse levitada ei tasukski.) algselt postitas-krss

Ei taha OT teha, ega teemat rikkuda kuid palun seleta mulle lahti Saabi ebapraktilisus.
Enda pika ja mitmekesise autokarjääri kohalt võttes, ei ole eriti palju masinaid, kes minuteada sellles osas Saabi ületaks.
Jättes nüüd jeebid välja muidugi ja uuemad saabimudelid.
toots
Postitusi: 28
Liitunud: N Mai 24, 2007 21:08
Asukoht:
Auto:

#8

hei.
minu päringule auto kohta vastati mulle niimoodi.....
Üritan vastata nii täpselt kui oskan. Auto on korralik, mootori- ja sillaosas mingeid kõrvalekaldeid pole täheldanud, salong puhas ja istmetes suitsuauke pole. Lähiajal vahetust mingid detailid ei vaja, aga õili võiks kindluse mõttes kohe ära vahetada. Kõik asjad, mis lisadena kirja pandud ja sõigukil peal, on minu kontrollimist mööda töötanud. Auto ei ole veel Eestis registreeritud, ostja saab esimeseks omanikuks Eestis? Avariide kohta ei oska kommenteerida, esialgsel ülevaatusel defekte, mis viitaksid avariidele, pole märganud, esistange peal on kriim. Kütusekulu sõltub väga palju sõitjast, turbomootoriga auto puhul saab sõita ka suhteliselt ökonoomselt, kui turbol ei lasta rakenduda ehk siis kui sõita mõistlikult ja pöördeid turbo rakenduspiirkonnast allpool hoida (armatuuris on vastav näidik), siis on antud kütusekulu reaalne.

Parimate soovidega,

Elev 55 514220


aga mina seda kliima nuppu kül ei näe:mad:
veldur
Postitusi: 242
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#9

Algselt postitas: toots
aga mina seda kliima nuppu kül ei näe:mad:

Kirjas konditsioneer ja nupp ka täitsa olemas!
toots
Postitusi: 28
Liitunud: N Mai 24, 2007 21:08
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: veldur
Algselt postitas: toots
aga mina seda kliima nuppu kül ei näe:mad:

Kirjas konditsioneer ja nupp ka täitsa olemas!

ju mul siis nägemine halvax jäänud:D
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#11

Sry..OT jälle, aga kes seleltab ära need pöördevahemikud, kuna turbo töötab ja kuna mitte? Kas ei ole mitte niii, et saabi bensiini-turbo-mootoril turbo koguaeg mingil määral taga? :wtf:
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1938
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#12

Algselt postitas: nampat
Sry..OT jälle, aga kes seleltab ära need pöördevahemikud, kuna turbo töötab ja kuna mitte? Kas ei ole mitte niii, et saabi bensiini-turbo-mootoril turbo koguaeg mingil määral taga? :wtf:

Nu jah, jälle üks tüüpiline seisukoht inimestelt, kes eriti turbo olemuse kohta uurinud pole, et turbo nagu oleks miski võlumasin, mida nupust sisse-välja lülitatakse. No offence aga olen sellist juttu liiga palju kuulnud...

Teatavasti käib turbo ikka kogu aeg ringi, küsimus on selles, mis hetkest ta sisselaskesse ülerõhku tekitama hakkab. Ja see ei sõltu niivõrd pööretevahemikust vaid pigem gaasipedaali asendist. Eks põhimõtteliselt on võimalik ka liikuda nii, et turboseier kogu aeg vaakumi poole peal aga kuhu siis sõidurõõm jääb :drive:

http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo#Working_principle
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: toots
minu päringule auto kohta vastati mulle niimoodi.....
...
Kütusekulu sõltub väga palju sõitjast, turbomootoriga auto puhul saab sõita ka suhteliselt ökonoomselt, kui turbol ei lasta rakenduda ehk siis kui sõita mõistlikult ja pöördeid turbo rakenduspiirkonnast allpool hoida (armatuuris on vastav näidik), siis on antud kütusekulu reaalne.
See jutt on nüüd küll pläma.

EDIT: Lisan veel ühe asjaliku lingi
http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#14

Siin on väga hea ülevaade:
http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm
toots
Postitusi: 28
Liitunud: N Mai 24, 2007 21:08
Asukoht:
Auto:

#15

kas keegi tln tegija ei vinni seda vaatama minna ve?ei viitsi tartus sõitma hakkata ja nagunii ma midagi läbi ei hammusta:red:
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#16

aitähh hea ülevaate eest qdwn

rahvas võtke rahulikult
tooge välja erinevaid isendeid mida meie silmad veel turul selle raha eest näinud ei ole ja lõpetage see teineteise tümitamine

kõik ei ole mehhaanikud ega lendurid

proovime leida kompromissi
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#17

tootsile: kliimanupp asub kliimaploki keskel. kolmest nupust koosneva rea vasakpoolne nupp. Temperatiiri ning õhujagaja nuppude vahel
toots
Postitusi: 28
Liitunud: N Mai 24, 2007 21:08
Asukoht:
Auto:

#18

Algselt postitas: jupats
tootsile: kliimanupp asub kliimaploki keskel. kolmest nupust koosneva rea vasakpoolne nupp. Temperatiiri ning õhujagaja nuppude vahel

tänx,:notworthy:võhikuna ei suutnud ma süütelukku leida esimese hooga:)
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#19

Antud auto ostetud täna pärast troosti kontrolli mu tuttavale.

EDIT: investeering kuskil 10 000 a miski ei ole hädaohtlik
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: toots
minu päringule auto kohta vastati mulle niimoodi.....
...
Kütusekulu sõltub väga palju sõitjast, turbomootoriga auto puhul saab sõita ka suhteliselt ökonoomselt, kui turbol ei lasta rakenduda ehk siis kui sõita mõistlikult ja pöördeid turbo rakenduspiirkonnast allpool hoida (armatuuris on vastav näidik), siis on antud kütusekulu reaalne.
See jutt on nüüd küll pläma.


Ma ei tea kas ta on reaalselt pläma, aga minu Saab 2,3t võttis maanteel ühtlase sõiduga kompuutri järgi küll alla 7l/100km. Seda ei oska jah õelda, kas reaalselt ka nii vähe läks
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: suur
See jutt on nüüd küll pläma.


Ma ei tea kas ta on reaalselt pläma, aga minu Saab 2,3t võttis maanteel ühtlase sõiduga kompuutri järgi küll alla 7l/100km. Seda ei oska jah õelda, kas reaalselt ka nii vähe läks

See on nüüd juba teine jutt. Ühtlasel sõidul võtavad kõik autod vähem kütust. Pidev kiirendamine-aeglustamine ajavad kulu lakke.
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: Eleri
Antud auto ostetud täna pärast troosti kontrolli mu tuttavale.

EDIT: investeering kuskil 10 000 a miski ei ole hädaohtlik
Kas siin oli: kes ees, see mees? Toots jäi ilma...
Kui mu sõbranna ühe kabrio vastu huvi tundis ja ma teema siia foorumisse üles riputsin, et natukene infot püüda... siis oli keegi (foorumist) pärast foorumlaste kiidusõnu nii nobe, et tegi väga ruttu tehingu enne sõbrannat ära ja tema jäi hambaid krigistama. Õnnelik omanik pole endast veel teada andnud. Ma arvan, et see võib olla mõni saabneti kasutaja tuttav või lihtsalt foorumi lugeja :)
Nii et, kui kellelegi midagi silma jääb, mida rahakott ja kriteeriumid osta lubavad, siis ei mingeid teemasid - padinal Troosti või Anti juurde ;)
Ei midagi isiklikku.
Jürgen

#23

Kui ise otsisin siis oli täpselt sama kamm, keegi ostis ära peale foorumi lisamist..
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#24

kod. rästas kui sa ainult ridade vahelt ei loeks siis taipaksid et me ei jahtinud ainult konkreetseid mudeleid vaid otsime alles erinevaid alternatiive,,,,ära tegemisega pole siinmingit pistmist

nothing personal just peace:head:
Kasutaja avatar
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: snowguy
kod. rästas kui sa ainult ridade vahelt ei loeks siis taipaksid et me ei jahtinud ainult konkreetseid mudeleid vaid otsime alles erinevaid alternatiive,,,,ära tegemisega pole siinmingit pistmist

nothing personal just peace:head:
Kes ärategemisest räägib?
Edu otsingutel :)
Vasta