Tervist.
Kiire otsinguga mingit tõsist analüüsi ei leidnud, seega teen uue teema.
Paluks "first-hand" kogemust omavatelt inimestelt kommentaare cabrio omamisest Eestis.
Võtame aluseks eeldused, et auto on korras st. mis iganes tüüpvead jätame välja ning keskendume ainult järgnevale:
* piiratud väljavaade tagasuunas?
* soojenemine / soojapidavus talveperioodil?
* ilmselt maks. 2 inimest tagapingil?
* muud eripärad mida küsida ei oska hetkel?
T.
KaidoV
Cabrio omamine Eesti oludes
Natuke OT, sest Eestis kabriot omanud pole, küll aga sellega sõitnud muudes riikides. Seega, miks mul kabriot pole:
Väiksevõitu pakiruum.
Eesti oludes: tolm ja muu saast, mis istmetele ja mujale kiiresti koguneb kui katus maas seista.
Kaaskodanikud (eriti varasematel aegadel), kes autosse prahti viskavad või lausa katust lõhuvad.
Linnas (eriti foori taga) hingad sisse kogu kaasliiklejate tossu (eriti mõnusad on bussi- ja veokaromud tõusudel).
Veidi ehk ka:
Päike: kõrvetab seisvas autos karmilt
sõidutuul: maanteel midagi käest lahti lasta ei tohi.
Väiksevõitu pakiruum.
Eesti oludes: tolm ja muu saast, mis istmetele ja mujale kiiresti koguneb kui katus maas seista.
Kaaskodanikud (eriti varasematel aegadel), kes autosse prahti viskavad või lausa katust lõhuvad.
Linnas (eriti foori taga) hingad sisse kogu kaasliiklejate tossu (eriti mõnusad on bussi- ja veokaromud tõusudel).
Veidi ehk ka:
Päike: kõrvetab seisvas autos karmilt
sõidutuul: maanteel midagi käest lahti lasta ei tohi.
Ka mina pole isiklikult omanud, kuid sõbra cabrio`ga on ringi sõidetud küll.
Nagu ka Tan mainis saastatuse probleemi, on ka minu arvates see suur miinus. Mitte ainult seistes vaid ka sõites ladestub istmetele ja muudele detailidele (kaasaarvatud endake) uskumatult palju tolmu ja muud jama. Ilma nahksisuta sõidukit ei jõua seest ära kloppida.
Talvel on üllatavalt soojapidavad ja veekindlad kui katus ja tihendid korras ja hooldatud.
Ei saanud aru hästi sellest "piiratud väljavaatest tagasuunas", ega tegu ju kaubikuga pole
Tagaistujatele puhub ebamugavat tuult näkku!
Ja siis minu arvates väga imelik situatsioon:
ostad cabrio ju selleks, et sooja/kuuma ilmaga (Eestis nii umbes 10-20 päeva aastas) lahedalt sõita. Kuid huvitaval kombel on sellega isegi kliimaseadet kasutades linnas palav sõita. Siis foori taga seistes mitte-cabrioga sõitjad vaatavad kuidas sa praed ennast üritades samas normaalset nägu teha ja varjatult higi pühkida.
Nagu ka Tan mainis saastatuse probleemi, on ka minu arvates see suur miinus. Mitte ainult seistes vaid ka sõites ladestub istmetele ja muudele detailidele (kaasaarvatud endake) uskumatult palju tolmu ja muud jama. Ilma nahksisuta sõidukit ei jõua seest ära kloppida.
Talvel on üllatavalt soojapidavad ja veekindlad kui katus ja tihendid korras ja hooldatud.
Ei saanud aru hästi sellest "piiratud väljavaatest tagasuunas", ega tegu ju kaubikuga pole

Tagaistujatele puhub ebamugavat tuult näkku!
Ja siis minu arvates väga imelik situatsioon:
ostad cabrio ju selleks, et sooja/kuuma ilmaga (Eestis nii umbes 10-20 päeva aastas) lahedalt sõita. Kuid huvitaval kombel on sellega isegi kliimaseadet kasutades linnas palav sõita. Siis foori taga seistes mitte-cabrioga sõitjad vaatavad kuidas sa praed ennast üritades samas normaalset nägu teha ja varjatult higi pühkida.
Algselt postitas: jfs
Ja siis minu arvates väga imelik situatsioon:
ostad cabrio ju selleks, et sooja/kuuma ilmaga (Eestis nii umbes 10-20 päeva aastas) lahedalt sõita. Kuid huvitaval kombel on sellega isegi kliimaseadet kasutades linnas palav sõita. Siis foori taga seistes mitte-cabrioga sõitjad vaatavad kuidas sa praed ennast üritades samas normaalset nägu teha ja varjatult higi pühkida.
Jutt jumala õige: cabriot ostetakse tegelikult mitte päikselise kuuma ilmaga sõiduks, vaid just maades, kus on mahedamad olud (Briti saared, California jne). Meilgi võiks cabrio võlu ilmneda mereääres või õhtuti, kui kuumus-päike järele annab. 30 ja enam kraadi tahab ikka pigem kliimat ja kinnist katust.
Pole hullu midagi
Tolmu tuleb sisse küll aga mitte üüratult palju, mis see lapiga natukene ära võtta on kui see pagasnikus olemas. Soendus on väga ok.....päris kiiresti läheb külmade ilmadega soojaks. Tagasuunas näeb väga hästi (midagi ju külgedel ja taga ei ole). Pagastniku suhtes on selline asi, et kui katus maas siis mahub kaks kasti õlut ja nipet näpet ja kui peal siis mahub neli kasti õlut:P Kui korralik katus ei tule isegi survepesug tilkagi vett sisse. Aga ja näiteks kui auto on külm siis kostub veidike aega niginat-naginat aga see ongi üks tüüpviga kuna kere selline pehmevõitu. neli inimest mahub lahedalt autosse ära ja kui on väiksemad mahub ka kolm inimest tagaistmele. Maanteel pole tagumistel inimestel küll eriti hea olla (ma ei tea kuidas on siis kui võrk on, minul isiklikult ei ole). Mitte et külm oleks vaid tuul lihtsalt puhub nii et üle 100km/h pole mõtet 90 norm. Aga see o9ngi selline rahulikult sõitmise auto 40-50 linna peal chillida. Aaaa seda ka et avariise on oht suurem sattuda ,kuna vahid ise ka koguaeg ringi, eriti suvel ning kui tüdrukud naeratavad tuleb tihti ette selliseid tagant otsasõitmise situatsioone. Nii et sellise auto puhul oleks KASKO kohustuslik arvestades jubinate hindasid.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
olen sõitnud ca 3000 km eesti oludes ja ei virise. mitte lihtsalt cabrio, vaid SAAB CLASSIC CABRIO!
mõnus hoopis on! ja isegi väga!
õietolmu, mida vihm mõnusaks pasaks mätsib, saab alati ära puhastada. purjelaua jaoks pole vaja mingeid torusi katusele- lihtsalt laud sisse ja bueno.
lagipähe paistva päikese vastu rätik.
ja saabi konditsioneer toimib täiega, ei jäta mingit jälge palavusest, kui ka katus peakohal on.
pagasnikut vaja vaid selleks, et kuhu subwoofer ja spinning panna ja ega mul mingi remonditöökoda pole, kus kõik kaasas peab olema, isegi tagavara ratas on varuks vaid kuskil harjumaal. on olemas ju autoabi, kes tuleb ja teeb ja vajadusel viib. ( aga seda vaevalt ehk vaja läheb)
ainuke miinus on see, et muusika kostub liiga kõvasti väljapoole.ja alati ei pruugi mu valik teistele meeldida.
edit: keegi, kes erinevaid cabriosi proovind, kiitis väga classiku jäikust, et ei pidangi pehme yldse olema. ja roolis olles kyll tuul liiga ei tee, ei linnas aga maanteel
mõnus hoopis on! ja isegi väga!
õietolmu, mida vihm mõnusaks pasaks mätsib, saab alati ära puhastada. purjelaua jaoks pole vaja mingeid torusi katusele- lihtsalt laud sisse ja bueno.
lagipähe paistva päikese vastu rätik.
ja saabi konditsioneer toimib täiega, ei jäta mingit jälge palavusest, kui ka katus peakohal on.
pagasnikut vaja vaid selleks, et kuhu subwoofer ja spinning panna ja ega mul mingi remonditöökoda pole, kus kõik kaasas peab olema, isegi tagavara ratas on varuks vaid kuskil harjumaal. on olemas ju autoabi, kes tuleb ja teeb ja vajadusel viib. ( aga seda vaevalt ehk vaja läheb)
ainuke miinus on see, et muusika kostub liiga kõvasti väljapoole.ja alati ei pruugi mu valik teistele meeldida.
edit: keegi, kes erinevaid cabriosi proovind, kiitis väga classiku jäikust, et ei pidangi pehme yldse olema. ja roolis olles kyll tuul liiga ei tee, ei linnas aga maanteel
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Maanteel pole klassikuga ka 100 ja rohkem probleem minu arvates, tuul küll liiga ei tee.
Mis aga on hädavajalik, on nn "wind deflector", see võrk, mis kukla taha käib. Hoiab ära tuulekeeriste jõudmise inimesteni - sellest tuleneb aga järgmine, et maanteel 4kesi eriti mugav pole, kuna siis ei saa seda deflectorit kasutada. Proovige kabriomehed seda võrku korra ja ilma enam sõita ei taha.
Piiratud nähtavus kinnise katusega on küll teema, nimelt ei näe taha nurkadesse.
Ise plaanin kabrioga sõita vaid kevad-suvi-sügis, seega talvemuredega pead ei vaeva.
Kui on mõte osta kabrio aastaringseks ja igapäevaautoks, siis on mõtlemist küllaga aga kui hobiautoks, siis andke minna, mõnus on, eriti klassiku fiiling, eksju ivomets...
Mis aga on hädavajalik, on nn "wind deflector", see võrk, mis kukla taha käib. Hoiab ära tuulekeeriste jõudmise inimesteni - sellest tuleneb aga järgmine, et maanteel 4kesi eriti mugav pole, kuna siis ei saa seda deflectorit kasutada. Proovige kabriomehed seda võrku korra ja ilma enam sõita ei taha.
Piiratud nähtavus kinnise katusega on küll teema, nimelt ei näe taha nurkadesse.
Ise plaanin kabrioga sõita vaid kevad-suvi-sügis, seega talvemuredega pead ei vaeva.
Kui on mõte osta kabrio aastaringseks ja igapäevaautoks, siis on mõtlemist küllaga aga kui hobiautoks, siis andke minna, mõnus on, eriti klassiku fiiling, eksju ivomets...

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
jah andrus fjr...
ja seda teavad rääkida ka need, kes oma saabi mulle vahepeal jätnud ja vahetusautona cabrio saanud.
ja seda teavad rääkida ka need, kes oma saabi mulle vahepeal jätnud ja vahetusautona cabrio saanud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



1.Piiratud väljavaate probleem puudub, autol on tagasivaatepeeglid, kaubikuga ju ka ei näe keskelt.
2. Soojeneb ja peab sooja
3. Polegi kedagi vedada, enamasti ei saa seal taga keegi istuda kuna tuulevõrk on seal hoopis
Ja ütleks et on ikka ülim nauding, talvel ka poldki hullu midagi, kuigi kartsin kyll, 20 cm lund maha sajab korraga siis läed puhastama katust, muud midagi
EDIT: elan metsas ja püüan linnas võimalikult vähe käia, nii väldin saastatuse teemat
2. Soojeneb ja peab sooja
3. Polegi kedagi vedada, enamasti ei saa seal taga keegi istuda kuna tuulevõrk on seal hoopis
Ja ütleks et on ikka ülim nauding, talvel ka poldki hullu midagi, kuigi kartsin kyll, 20 cm lund maha sajab korraga siis läed puhastama katust, muud midagi
EDIT: elan metsas ja püüan linnas võimalikult vähe käia, nii väldin saastatuse teemat
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.