Saab 9-5 Belgiast 3.0 TDI 16V 130 kW
Tere Saabipere!
Olen siin foorumis üsna uus, tegelikult mõnikümmend minutit vana kasutaja (vaatasin, et ega enne sama teema silma ei jää). Uurisin mis ma uurisin erinevatest foorumitest, kuid sain teada, et see on Saabi foorumitest kõige adekvaatsem.
Küsin siis otse, kas tasuks seda osta: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/253/auto_php-id=362253-www_auto24_ee.html
Mida arvate läbisõidust, mootorist, võimalikest kütte- ja remondikuludest?
Omanik rääkis, et käis sellega SaabiAnti juures ülevaatusel ja leidis vea õhuanduriga ja tagumiste puksidega. Kas tasuks lasta ka endal kontrollida?
Tänud ette vastuste eest!
Ahjaa, uuriks seda ka, et kuidas oleks võimalik lasta nahkpolstrit korda teha? Palju see maksta võiks? See pole päris samasugune, kui pildil paistab :D
Olen siin foorumis üsna uus, tegelikult mõnikümmend minutit vana kasutaja (vaatasin, et ega enne sama teema silma ei jää). Uurisin mis ma uurisin erinevatest foorumitest, kuid sain teada, et see on Saabi foorumitest kõige adekvaatsem.
Küsin siis otse, kas tasuks seda osta: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/253/auto_php-id=362253-www_auto24_ee.html
Mida arvate läbisõidust, mootorist, võimalikest kütte- ja remondikuludest?
Omanik rääkis, et käis sellega SaabiAnti juures ülevaatusel ja leidis vea õhuanduriga ja tagumiste puksidega. Kas tasuks lasta ka endal kontrollida?
Tänud ette vastuste eest!
Ahjaa, uuriks seda ka, et kuidas oleks võimalik lasta nahkpolstrit korda teha? Palju see maksta võiks? See pole päris samasugune, kui pildil paistab :D
Sa võid ju kindluse mõttes Troostautosse või Vikingusse minna. Tagumised puksid olevat 9-5l kulumaterjal meie teedel. 3 liitrisest diislist juttu siin: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5069
Iga ratas veab and then some!
Suured tänud! Aga üldmulje ok, hind vastab masinale? Muidugi lähedalt tuleb suuremal hulgal vigu välja, aga mõnda on juba ka minu poolt näidatud piltidelt näha (nt vasak esimene poritiib).
Loen teema läbi. Kui muidu soovitusi ka heleda naha puhastamiseks (kuidagi väga kollakaks tõmbunud) siis oleks väga hea.
Loen teema läbi. Kui muidu soovitusi ka heleda naha puhastamiseks (kuidagi väga kollakaks tõmbunud) siis oleks väga hea.
Noo see võib olla tõesti probleemiks... eriti kui omanikult kas-küsimusele kergelt ebaleva vastuse sain, et "tema pole kerinud...". Aga üldine hinnaklass ja muu sinna juurde käiv?
Keegi üldse puhastab oma heledaid nahkistmeid ka üldse oma masinal? Vb oli vale küsimus üldse ja mida kulunum seda parem :freak:
Keegi üldse puhastab oma heledaid nahkistmeid ka üldse oma masinal? Vb oli vale küsimus üldse ja mida kulunum seda parem :freak:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Hind on täitsa OK odavama masina puhul võib sealt midagi veel välja koorduda mis lisaraha nõuavad. Olen isegi viimase nädala jooksul paaril korral seda masinat kiiganud, et tundub päris hea. Kindlalt mine veel kuhugi kontrolli Anti on küll väga usaldusväärne kuid kindluse mõttes on sul mitu arvamust.Nahkistmete hooldusest on meil eraldi teema:)
Edit: Foorumit loevad ka paljud kellel Saabi veel pole. Soovitan masin ära bronnida ja kontrolli minna, enne kui keegi selle juba ära ostab.
Edit: Foorumit loevad ka paljud kellel Saabi veel pole. Soovitan masin ära bronnida ja kontrolli minna, enne kui keegi selle juba ära ostab.
Tänud võtan teadmiseks, mis teha võiks.
Muidu autost endast- pildid on Väga hästi tehtud Kui nüüd järele mõelda, siis vigu ilmnes ka juba esimese vaatusega päris paras hulk välja. Nii suuremaid kui ka väiksemaid. Igasuguseid iluvigasi (katkine küljepeegel, parema esiporitiiva juures lohk, seest nahk katki jne jne), aga ega iluvigadest ka tähtsamaid asju.
Eks mul sai räägitud omanikuga juba asjadest konkreetsemalt tõesti, ka kontrollist jm.
Palju kontroll nt VM-s maksta võiks? Mis (põhjalikkuse) tasemel seda teha lasta?
Tänud teema soovituse ja vastuse eest.
PS. Ega ometi rehvi kinnituspoltide üleüldine ja väga tugev roostetamine nt merevett ei tähenda? :mad:
Muidu autost endast- pildid on Väga hästi tehtud Kui nüüd järele mõelda, siis vigu ilmnes ka juba esimese vaatusega päris paras hulk välja. Nii suuremaid kui ka väiksemaid. Igasuguseid iluvigasi (katkine küljepeegel, parema esiporitiiva juures lohk, seest nahk katki jne jne), aga ega iluvigadest ka tähtsamaid asju.
Eks mul sai räägitud omanikuga juba asjadest konkreetsemalt tõesti, ka kontrollist jm.
Palju kontroll nt VM-s maksta võiks? Mis (põhjalikkuse) tasemel seda teha lasta?
Tänud teema soovituse ja vastuse eest.
PS. Ega ometi rehvi kinnituspoltide üleüldine ja väga tugev roostetamine nt merevett ei tähenda? :mad:
Algselt postitas: prrrprrr
Ostu-müügi eelne kontroll maksis mõned kuud tagasi VM-s 550 krooni. Sisaldas endas auto kontrolli tõstukil, seisukorra üldist kontrolli ja salongi kontrolli.
Suured tänud! Sõitsin just tuutava saabiga, küll tiba kallim mudel, kuid nägin sisustuses mäekõrgust vahet. Vb veelgi kõrgem vahe Seega just salongi kohta tahaks lisaks kõigele muule ka infot saada kindlasti.
Algselt postitas: csn
Siin oli hiljuti teema sellekohta. Jutt oli mingist 20k aga sel isendil on veel istmed ventileeritavad ja turvapadjad kah sees, äkki isegi rohkem
Edit:http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=5323#pid61565
Ok, selge siis. Ventileeritavatest istmetest tundus kõrvalistuja oma töötavat. Ei saa küll pead anda, aga juhiistmel ei tundnud tuult küll, kõrvalistmel aga oli tunda. Eks juhiistmed on tavaliselt ka rohkem ära istutud.
Kui siin foorumis nüüd ringi vaadanud, siis tegelikult on väga lahedad need kuulutused, kus keegi toob konkreetselt välja auto vead ja neid ka pildistab. Mitte ei moonda või tee valitud fotodest seeriat.:wall: ja kuuluta, et auto näeb nagu UUS välja. Kuigi mul on tugev huvi olemas, siis seda võin küll öelda täiesti siiralt, et uus see auto välja ei näe. Seepärast otsingi variante, et kuidas võiks tema välimust rekonstrueerida veidi.
Tervist
Sai ka käidud seda Saabi vaatamas, pildid on superhead aga kui asja ligemalt uurida siis tasub suure kaarega sellest masinast mööda minna. Parem külg on tehtud eriti hästi on näha seda esimesel tiival, kus silma kohe torkavad eeltöö vead. Eest paremaltpoolt koliseb midagi hirmsasti, esiklaas on vahetatud ja asemele pandud mingi odav vuhvel. Mis mind kõigerohkem imestama pani oli auto liikumine, olen lugenud selle 3.0Tid kohta et jõuline ja äkiline masin, kuid puudus see kõik mis olema pidi. Ise pettusin selles autos sügavalt, jutt ja reaalpilt on hoopis erinevad.
Sai ka käidud seda Saabi vaatamas, pildid on superhead aga kui asja ligemalt uurida siis tasub suure kaarega sellest masinast mööda minna. Parem külg on tehtud eriti hästi on näha seda esimesel tiival, kus silma kohe torkavad eeltöö vead. Eest paremaltpoolt koliseb midagi hirmsasti, esiklaas on vahetatud ja asemele pandud mingi odav vuhvel. Mis mind kõigerohkem imestama pani oli auto liikumine, olen lugenud selle 3.0Tid kohta et jõuline ja äkiline masin, kuid puudus see kõik mis olema pidi. Ise pettusin selles autos sügavalt, jutt ja reaalpilt on hoopis erinevad.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Olles ise omale Saabi Belgiast toonud, tundub hind kuidagi kahtlaselt madal. Seal normaalse auto hinnad ikka kõrgemad: .www.vroom.be
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kui mina Saabi ostma hakkasin siis tegin enne mitmega proovisõitu ja valituks osutus masin mis käis kõige paremini edas oli mootorimüra poolest kõige vaiksem. Muidugi ei teadnud ma saabnetist midagi ja ostueelset kontrolli ka ei teinud. Praguseks olen remondi peale suht tublisti kulutanud kuid ega ma tutikast masinat ostnud, vanemaid tuleb ikka rohkem ravitseda:) Kunagi kui oma Saabi maha müün siis on enamus kulukamaid asju juba välja vahetatud ja uuel omanikul jääb ainult nokitsemine.
Hetkel on odavaid diisleid päris mitu müügis ja näevad piltidelt suht räbalad välja. EDU otsingutel
Hetkel on odavaid diisleid päris mitu müügis ja näevad piltidelt suht räbalad välja. EDU otsingutel
Algselt postitas: Marc
Tervist
Sai ka käidud seda Saabi vaatamas, pildid on superhead aga kui asja ligemalt uurida siis tasub suure kaarega sellest masinast mööda minna. Parem külg on tehtud eriti hästi on näha seda esimesel tiival, kus silma kohe torkavad eeltöö vead. Eest paremaltpoolt koliseb midagi hirmsasti, esiklaas on vahetatud ja asemele pandud mingi odav vuhvel. Mis mind kõigerohkem imestama pani oli auto liikumine, olen lugenud selle 3.0Tid kohta et jõuline ja äkiline masin, kuid puudus see kõik mis olema pidi. Ise pettusin selles autos sügavalt, jutt ja reaalpilt on hoopis erinevad.
Väga hea, et keegi veel vaatamas käis :thumb: Eks mulle endale ka mootoriga tundus midagi lahti olevat. Samas kuna nõnda pädevaks end ei pea, siis nt klaasivahetust ma ei märganud :red: Käin ka ise edaspidi sellest suure kaarega mööda. Aga selline kuulutus ja selline auto... noo see on ikka suht nõme viis asju ajada :angry:
Eks mu esmane kartus, et selline caps lockiga kiitus ei pruugi tegelikkuses tõele vastata, osutus õigeks. Tuleks vast edaspidi ka sellistest caps lockiga kuulutustest kaarega mööda käia, kuna kes ikka hullult peale surub ja pakub, sel võib tihti midagi mäda olla. Kel ikka asjalik auto, see ei kuku ka nõnda teda esitlema.