Tere,Rahvas!
Mõtlesin,et panen oma pereauto ka siia üles.Masin ostetud 2001 aastal,pisut nokitsetud,nipet-näpet lisatud.Peaks olema üks esimesi Kaerosid Eestis.Ilus Imola punane, seest mõnus Rocky must,hästi mugavad istmed ja puha;) aegajalt ka liigub teine.Enamasti ikka teeninduses ja remondis:P
Lisatud failid
Saab 9000 Aero, 1995, Iroman
Okay,okay,tegin nalja natuke.Siit tuleb 5 aasta modifikatsioonide nimekiri:
Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Handmade alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverad Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy Karlsson:notworthy::notworthy:Trollspeed racing)
Chptrim by Frank Strömqvist:notworthy::notworthy:SQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION
Partnerite lingid:
http://www.sqr.se
http://www.trollspeed.se
http://www.speedparts.se
http://www.racing-green.com
http://www.gikturbo.se
http://www.maptun.com
http://www.saabtuning.com
http://www.abbottracing.com
http://www.saabianti.ee
http://www.sarlinraceteam.fi/
http://es-tuning.ee
Juuni 1. sai käidud omal saabifestaril Trollhattanis ja Sollebrunnis,panemas n-ö ajutist järjekordset ii täppi.Siin on tulemus:red:
Lisatud failid
Gikturbo dual ballbearing turbo GTBB3076R-WG(550hp)
Custom made 3"downpipe,(ES TUNING)
JT-60 exhaust, no catalyst;
HKS blow off copy
Abbottracing intake pipe
Handmade alu intercooler(LAKI TUNING),original size,2,5" thick
IC inlet 60mm,
Apex conical airfilter,intake to turbo 60 mm
Bosh 225 l/h fuelpump,stock fuelrail,pressure regulator
720cc Siemens Black Deka injectors
3bar mapsensor
Eibach lowering springs
Powerflex bushings,engine bushings
Sachs Racing pressure plate 600NM
Front brakes Maptun 334 discs(WP),Ferodo pads
Rear brakes EBC greenstuff pads,discs
Abbottracing antiroll swaybar upgrade
Front strut bar
Ported cylinder head (Flows up to 600hp)Mike Billet
Trollspeed adjustable camgears
Sportcamshafts 268/9,6
Intake/outlet valves 34/32mm
ARP headbolts
Renoverad Engine B234R,bore stroke 90,5;
JE forged pistons
Werdi conrods
Clutch-Crankshaft dynamicly balanced
Engine job performed by Tommy Karlsson:notworthy::notworthy:Trollspeed racing)
Chptrim by Frank Strömqvist:notworthy::notworthy:SQR Racing)
Original engine management TRIONIC 5
RPM redline 7300
Balance shafts disabled
Boost 1,8bar
NO DETONATION
Partnerite lingid:
http://www.sqr.se
http://www.trollspeed.se
http://www.speedparts.se
http://www.racing-green.com
http://www.gikturbo.se
http://www.maptun.com
http://www.saabtuning.com
http://www.abbottracing.com
http://www.saabianti.ee
http://www.sarlinraceteam.fi/
http://es-tuning.ee
Juuni 1. sai käidud omal saabifestaril Trollhattanis ja Sollebrunnis,panemas n-ö ajutist järjekordset ii täppi.Siin on tulemus:red:
Lisatud failid
Algselt postitas: kasparius
Tule kokkutulekule ja mõõdame miili..... pakun ca260...270kmh
Sinnakanti peaks lajatama küll.Enne seda veel kõvasti tööd...Soojuse ärajuhtimise probleem(kapott ära augustada)plokikaane tihendi kuulikindlus jne
Algselt postitas: csn
Sinnakanti peaks lajatama küll.Enne seda veel kõvasti tööd...Soojuse ärajuhtimise probleem(kapott ära augustada)plokikaane tihendi kuulikindlus jne [/quote]
Kapoti lõika ja kleepimise peale pole mõelnud ala õhulõhed jne. [/quote]
Kleepimine teeb auto ugly-ks.Üritaks poweriga õhutakistusele julmalt vastu hakata:evil:
Lisatud failid
Algselt postitas: suur
Armatuuri kelladeplokk (tahho, spido, turbo-bens-vesi) näeb IMHO päris kena välja.
Tänukesed!On küll väike aga.Öösel tuli sõita 500km sinna(trollhatt) ja pärast tagasi.Kellade hele taustRegullipotekat ei ole vahel,segukell,"discolight" väsitas ära küll,plingib,tõmbleb edasitagasi,vahetab värve aga noh iseasi palju ma öösel sõidan,kui just mitte nightrace'il
Lisatud failid
aga lisa juba kõik pildid oma autost ära.
hea auto:head:
hea auto:head:
Hea tulemus selle GTBB30 fööniga madalatel pööretel
Netis vinguvad, et sigauimane on, tahab vähemalt 500 pööret rohkem saada, kui meile tuntud mitsu.
Kellad on hästi majutatud ...kellel kuradil on seda sahtlit vaja kust kõik jubinad alati sülle kukuvad.
Netis vinguvad, et sigauimane on, tahab vähemalt 500 pööret rohkem saada, kui meile tuntud mitsu.
Kellad on hästi majutatud ...kellel kuradil on seda sahtlit vaja kust kõik jubinad alati sülle kukuvad.
Algselt postitas: iromanAlgselt postitas: suur
Armatuuri kelladeplokk (tahho, spido, turbo-bens-vesi) näeb IMHO päris kena välja.
Tänukesed!On küll väike aga.Öösel tuli sõita 500km sinna(trollhatt) ja pärast tagasi.Kellade hele taustRegullipotekat ei ole vahel,segukell,"discolight" väsitas ära küll,plingib,tõmbleb edasitagasi,vahetab värve aga noh iseasi palju ma öösel sõidan,kui just mitte nightrace'il
Aga pane lisa nupukene. Mis tõmbab kogu Kellade blokile koti pähe, ehk pimedaks. Miinus on see, et kellad reaalselt ei näita midagi aga vähemalt pimedas ei häiri ehk. Enda autol sai täpselt nii lahendatud see asi.
Regullpotekat varianti sai ka proovitud, kuid mister Segukell läks puhta lolliks selle peale ning kuna tegemist minul on Led'idega siis neid ei saanud eriti märkimisväärses piiris tumendada.
Kuigi mina olen nende kelladega juba ära harjunud ning ei sega nad üldse.
Iga ratas veab and then some!
Nätaki,
siit tuli küll nüüd üks suur ja meeldiv üllatus.
Eriti raju on selle asja juures see, et kogu seda asja juhib chip mitte EMS.
Mis k.kastiga teinud oled?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2677
;) Porschedele tulesi näidata oleks fun ju
Tubli töö tehtud 5 aastaga igal juhul.
siit tuli küll nüüd üks suur ja meeldiv üllatus.
Eriti raju on selle asja juures see, et kogu seda asja juhib chip mitte EMS.
Mis k.kastiga teinud oled?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2677
;) Porschedele tulesi näidata oleks fun ju
Tubli töö tehtud 5 aastaga igal juhul.
Algselt postitas: 819ATP
Nätaki,
siit tuli küll nüüd üks suur ja meeldiv üllatus.
Eriti raju on selle asja juures see, et kogu seda asja juhib chip mitte EMS.
Mis k.kastiga teinud oled?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=2677
;) Porschedele tulesi näidata oleks fun ju
Tubli töö tehtud 5 aastaga igal juhul.
Kast on neitsi.Vahetatud on difrihamas ja peavõll vist.Kasti kaitseb,ma arvan, sujuv väändekõver oma suhteliselt kõrge peak'iga(suurepärane porting,apteekerlik nukahammaka regull,softist rääkimata;tshekake graafikuid,need EI OLE käega joonistatud;).LSD on järmine liigutus.Kasti kallale minek ongi kõige kulukam ettevõtmine ilmselt.
1000 m võistlusele on plaan minna küll.
Lisatud failid
Mis boostiga sa dünomas käisid?
Kuidagi imelik, et lõpp alla läheb väheke graafikul, nii palju kui olen ise GT30BB turbo autodega kokku puutunud on kõigil piirajani kasvanud graafik. (suht võhik Saabidega, suurem kokkupuude Nissani CA18DET mootoritega) 3500rpm-st läheb hullumaja lahti igaljuhul
Aga nüüd on põhjus olemas miks kindlalt km vaatama või sõitma minna lausa.
Kuidagi imelik, et lõpp alla läheb väheke graafikul, nii palju kui olen ise GT30BB turbo autodega kokku puutunud on kõigil piirajani kasvanud graafik. (suht võhik Saabidega, suurem kokkupuude Nissani CA18DET mootoritega) 3500rpm-st läheb hullumaja lahti igaljuhul
Aga nüüd on põhjus olemas miks kindlalt km vaatama või sõitma minna lausa.