Saab 95, 1976, ivomets
ivomets
kas sul on olnud sellist nalja et 96 pidr ei võta kuigi kõik visuaalselt ok ja isegi mehaaniliselt (tagatrummel) klotsi on ja pressi nii vastu et torud paistes (kässaka tross nagu kitarrikel) aga no ei võta lihtsalt. mida kahtlustada - äkki n trumlis mõra ja vajub laiali? klots pole ei õline ega kedagist...
kas sul on olnud sellist nalja et 96 pidr ei võta kuigi kõik visuaalselt ok ja isegi mehaaniliselt (tagatrummel) klotsi on ja pressi nii vastu et torud paistes (kässaka tross nagu kitarrikel) aga no ei võta lihtsalt. mida kahtlustada - äkki n trumlis mõra ja vajub laiali? klots pole ei õline ega kedagist...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
äkki sul silindrid kinni?!
see päris tavaline 96 l.
kord poole aasta jooksul tuleb lahti võtta ja puhastada
ja määrida.
ja äkki käsipidur liiga peal ja need käsika plekid seal sees miskit kinni poonud.
tee ennem jalgpidur korda ja kindlasti klotsid tuleb trumlile min. lähedale keerata. ja siis alles kässar.
see päris tavaline 96 l.
kord poole aasta jooksul tuleb lahti võtta ja puhastada
ja määrida.
ja äkki käsipidur liiga peal ja need käsika plekid seal sees miskit kinni poonud.
tee ennem jalgpidur korda ja kindlasti klotsid tuleb trumlile min. lähedale keerata. ja siis alles kässar.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ei ole. asi on klotsi ja trumli vaheline. kolvid head
ka kässakaga on niiet klots kõvast-kõvasti vastas kuid lihtsalt libiseb raip (ainult vasak tagumine) - saab olla kas riknenud klots (jumalakuiv väljast) või trumlimõra, muud ei osakagi nagu ise arvata... varsti pean ostma uued klotsid siis äkki läheb korda
ka kässakaga on niiet klots kõvast-kõvasti vastas kuid lihtsalt libiseb raip (ainult vasak tagumine) - saab olla kas riknenud klots (jumalakuiv väljast) või trumlimõra, muud ei osakagi nagu ise arvata... varsti pean ostma uued klotsid siis äkki läheb korda
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mis siin ikka kirjutada, et tuttuus esiklaas soomest tellitud jne.... jne...
auto rohkem sõitmiseks.....
:)
yks selline väga kurb 95 otsib ka head tegijat, kes tast auto teeks.
aga see on parem kui oli minu oma.
auto rohkem sõitmiseks.....
:)
yks selline väga kurb 95 otsib ka head tegijat, kes tast auto teeks.
aga see on parem kui oli minu oma.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
lp mr ivomets:
kui panen 96-ga pikka otsa u. 95...100 kmh, siis tühikäigul ei jahuta enam modrat maha - temp. vägisi kisub "hi". Sul kah oma arvukate eksemplaridega ette tulnud? Kas nö "perekonnaviga" ja suvel normaalne või asi kahtlane?
part
kui panen 96-ga pikka otsa u. 95...100 kmh, siis tühikäigul ei jahuta enam modrat maha - temp. vägisi kisub "hi". Sul kah oma arvukate eksemplaridega ette tulnud? Kas nö "perekonnaviga" ja suvel normaalne või asi kahtlane?
part
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nüüd veidi pilte ja mõni sõna minu tegemistest saabimaailmas:
http://www.hot.ee/saabfun
suured tänud ka cyberile ja zazoule, kes näpunaiteid andsid, kuidas kodulehte teha.
http://www.hot.ee/saabfun
suured tänud ka cyberile ja zazoule, kes näpunaiteid andsid, kuidas kodulehte teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
tore ülevaatlik leht, aga aastaarvud ajavad segadusse:
jutt algab:
esimese saab`i ostsin endale jaanuaris 1995
ja kui jutt 95 juurde jõuab, siis:
mida aastaid piiranud olin.kuupäev oli 1 mai ja aasta 1992.....ja auto sai valmis suvel 1993.1994 a.
äkki peaks need viimased olema selle sajandi arvud?
pisike tähelepanek veel, et 95 remondi reas on üks pilt topelt:
95-4.jpg (aga võibolla ongi see nii mõeldud, et mõlemas reas oleks võrdselt pilte)
edu jätkamisel. sellist vabalt kirjutatud juttu on alati väga mõnus lugeda (eriti kui teema ka huvi pakub) :)
jutt algab:
esimese saab`i ostsin endale jaanuaris 1995
ja kui jutt 95 juurde jõuab, siis:
mida aastaid piiranud olin.kuupäev oli 1 mai ja aasta 1992.....ja auto sai valmis suvel 1993.1994 a.
äkki peaks need viimased olema selle sajandi arvud?
pisike tähelepanek veel, et 95 remondi reas on üks pilt topelt:
95-4.jpg (aga võibolla ongi see nii mõeldud, et mõlemas reas oleks võrdselt pilte)
edu jätkamisel. sellist vabalt kirjutatud juttu on alati väga mõnus lugeda (eriti kui teema ka huvi pakub) :)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
einoh...!!!
:freak:
kui kevadekülm sind ära ei võta, saab sinust isegi asja...:P
tubli oled igatahes küll, ise küll ei ole aega tegeleda,ausalt, kui oled ikka päev otsa kuvari taga olnud, siis tahaks öösel ma-ga-daaaaa....
:freak:
kui kevadekülm sind ära ei võta, saab sinust isegi asja...:P
tubli oled igatahes küll, ise küll ei ole aega tegeleda,ausalt, kui oled ikka päev otsa kuvari taga olnud, siis tahaks öösel ma-ga-daaaaa....
Algselt postitas: ivomets
saab 95 vl 1976
Kui nüüd oma silmi ja auto24.ee kuulutuse andmeid uskuda on seegi roheline iludus 25 000.- kronu eest müügis :(
Jääb üle vaid loota, et müügi põhjuseks on ivometsal mingi värske ja põnev projekt ....
.... ja et see ilus 95 leiab endale hea uue kodu (juhul kui ivomets ta tõeste maha müüb)
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
30 aprillil sai 10 aastat sellest kui saab 95 omale koju vedasin: Praegu see auto kuulub sõbrale.
ja 9 aastat on möödas, millal se masin taastatud, korda tehtud, värvitud sai.
Nüüd siis taas natukene keevitustöid ja uus värv selga.
Huvi pärast kirjutan ka, mida kasutasin ja kui palju maksis:
nitrolahusti 3 l 3 tk 22,5 eur
liivapaber 100 10 m 11 eur
liivapaber 150 10 m 11 eur
liivapaber 400 2 m 1 eur
autovärv 1l 3tk 48 eur
kinniti värvile 3 tk 22,5 eur
lahusti värvile 1l 8 eur
nitrokrunt 1l 3 tk 16,5 eur
happekrunt 2 komp. 0,5l 13,5 eur
läti roostesurm 1 tk 6 eur
klaaskiudpahtel 4kg 24 eur
peenpahtel 2 kg 12 eur
pritspahtel 2tk 22 eur
lihvkettad 80 5tk 3,50 eur
lihvkettad 150 15 tk. 7 eur
Kokku 228,5 eur. Karm. Vanas rahas 3565 kr.
Pärast hakkan värvima, siiis ehk teen pilti ka.
ja 9 aastat on möödas, millal se masin taastatud, korda tehtud, värvitud sai.
Nüüd siis taas natukene keevitustöid ja uus värv selga.
Huvi pärast kirjutan ka, mida kasutasin ja kui palju maksis:
nitrolahusti 3 l 3 tk 22,5 eur
liivapaber 100 10 m 11 eur
liivapaber 150 10 m 11 eur
liivapaber 400 2 m 1 eur
autovärv 1l 3tk 48 eur
kinniti värvile 3 tk 22,5 eur
lahusti värvile 1l 8 eur
nitrokrunt 1l 3 tk 16,5 eur
happekrunt 2 komp. 0,5l 13,5 eur
läti roostesurm 1 tk 6 eur
klaaskiudpahtel 4kg 24 eur
peenpahtel 2 kg 12 eur
pritspahtel 2tk 22 eur
lihvkettad 80 5tk 3,50 eur
lihvkettad 150 15 tk. 7 eur
Kokku 228,5 eur. Karm. Vanas rahas 3565 kr.
Pärast hakkan värvima, siiis ehk teen pilti ka.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Jõudu kõigepealt sulle;)
Aga ma tahaks küsida, milleks sulle nii palju keemiat ja mis on nende kõigi toime; nitrokrunt, happekrunt ja veel roostesurm?
Mina kasutasin üht kallimat roostesurma ja tavalist metallikrunti.
Aga ma tahaks küsida, milleks sulle nii palju keemiat ja mis on nende kõigi toime; nitrokrunt, happekrunt ja veel roostesurm?
Mina kasutasin üht kallimat roostesurma ja tavalist metallikrunti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
noh, ma ei ole proff, seepärast panen oma tunde ja kogemuste järgi neid asju.
seda autot sai värvitud 9 aastat tagasi ja sellga sõidetud kindlasti tugevalt üle 100000 km , põhiliselt kruusa ja Soomaa teid ja vähe pestud ja hooldatud, siis see 9 aastat peaks olema piisav aeg, et näidata, kus mis vastu pidas jne...
Tollel hetkel sai auto tinamenningu katte, nii seest kui väljast, aga kuna praegu aega selle peale panemiseks pole (kuivab suvel päikese käes mitu nädalat) siis sai kriitilisemad kohad nagu tiivaääred jne. tehtud esmalt roostesurmaga ja siis 2-komponendiline happekrunt.
et happekrunt on väga kallis, sai krunditud muud kohad, kus plekini välja ei lihvinud nitrokrundiga. ja ilma krundita ei näe nagu mõtet läikivat värvi läikiva värvi peale lasta, mis siis, et karestatud.
ja krundi pealelaskmisega näeb laskmise ajal ära detailide kuju õigsust ja siledust jne...
Kuigi praegu väga siledaks kere ajamine jäi kah ära, kuna tuli leida mingi kesktee raha ja kvaliteedi ja tööks mineva aja vahel.
aga nüüd auto värvitud ja omanik sattus kah juba peale.
seda autot sai värvitud 9 aastat tagasi ja sellga sõidetud kindlasti tugevalt üle 100000 km , põhiliselt kruusa ja Soomaa teid ja vähe pestud ja hooldatud, siis see 9 aastat peaks olema piisav aeg, et näidata, kus mis vastu pidas jne...
Tollel hetkel sai auto tinamenningu katte, nii seest kui väljast, aga kuna praegu aega selle peale panemiseks pole (kuivab suvel päikese käes mitu nädalat) siis sai kriitilisemad kohad nagu tiivaääred jne. tehtud esmalt roostesurmaga ja siis 2-komponendiline happekrunt.
et happekrunt on väga kallis, sai krunditud muud kohad, kus plekini välja ei lihvinud nitrokrundiga. ja ilma krundita ei näe nagu mõtet läikivat värvi läikiva värvi peale lasta, mis siis, et karestatud.
ja krundi pealelaskmisega näeb laskmise ajal ära detailide kuju õigsust ja siledust jne...
Kuigi praegu väga siledaks kere ajamine jäi kah ära, kuna tuli leida mingi kesktee raha ja kvaliteedi ja tööks mineva aja vahel.
aga nüüd auto värvitud ja omanik sattus kah juba peale.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
No näed, tore ju, et ikka viitsitakse ise ka näpuvahel veel teha:)
Aga sul värvist jagus ilusti ? Mul oli ka pea-aegu kolm liitrit ( 2,7) ja ma oleks tahtnud veel lasta, ühesõnaga mul jäi väheks värvi.
Aga sul värvist jagus ilusti ? Mul oli ka pea-aegu kolm liitrit ( 2,7) ja ma oleks tahtnud veel lasta, ühesõnaga mul jäi väheks värvi.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Pane ikka pilte veel, ära koonerda.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
värvi kulus tegelikult 2 liitrit. mul ju roheline, sul kollane. kollane katab vähemalt v5 korda kehvemalt. ja värvisin vaid väljast, ei midagi seest.
ma niigi tegin mingi aeg oma värvipüssi düüsi ava suuremaks; muidu olki pea võimatu pritspahtlit ja paksu krunti sealt läbi lasta. nüüd nagu parem. ja sellega tõusis ka oluliselt värvi jm. kulu.
ma niigi tegin mingi aeg oma värvipüssi düüsi ava suuremaks; muidu olki pea võimatu pritspahtlit ja paksu krunti sealt läbi lasta. nüüd nagu parem. ja sellega tõusis ka oluliselt värvi jm. kulu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.