Saabnet 1km challenge
Tsitaat:Kui hall ilma nitrota laseks, oleks kilomeetril võimalused.
Halli kiirendus sajani on paberite järgi 5,4sek.Kilomeeter(ka miil) on tänu 2,3tonnisele tühimassile(lisaks kütus,muud vedelikud,enda rasvamagu,heli-ja videotehnika,60kg.bituumenit ning muid isolatsioonimaterjale jne) veidi lühikesed distantsid võrreldes TurboSaabidega.Seni ei tea,kuida steptronicuga oleks parim startida.Lisaks on halliga eelmises elus rinkat sõidetud(eks mootor ole juba vatti saanud kõvasti).
Talladegal(nagu ka Trolli Viggenil) said kurjajuurteks mootoripadjad,millede läbivajumine suurtel väänetel takistas käiguvahetust.Tuleb ruttu leida uretaanpadjad.
Iisakuga ehitasime juba uue 2,3 liitrise tonnise Aero mootori koos kõigi tutikate lisadega valmis.Kui peale paneme,eks siis ole näha,kas saab näo naerule.
Halli kiirendus sajani on paberite järgi 5,4sek.Kilomeeter(ka miil) on tänu 2,3tonnisele tühimassile(lisaks kütus,muud vedelikud,enda rasvamagu,heli-ja videotehnika,60kg.bituumenit ning muid isolatsioonimaterjale jne) veidi lühikesed distantsid võrreldes TurboSaabidega.Seni ei tea,kuida steptronicuga oleks parim startida.Lisaks on halliga eelmises elus rinkat sõidetud(eks mootor ole juba vatti saanud kõvasti).
Talladegal(nagu ka Trolli Viggenil) said kurjajuurteks mootoripadjad,millede läbivajumine suurtel väänetel takistas käiguvahetust.Tuleb ruttu leida uretaanpadjad.
Iisakuga ehitasime juba uue 2,3 liitrise tonnise Aero mootori koos kõigi tutikate lisadega valmis.Kui peale paneme,eks siis ole näha,kas saab näo naerule.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
on sul selliseid?Algselt postitas: wilddogAlgselt postitas: Jaanus
Installime kõigile võimsamatele saabiledele siis juba nitro kitid ka peale![]()
Mina müüks hea meelega volfram kattega titaanist kolbe raja ääres...
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: Trionic
Iisakuga ehitasime juba uue 2,3 liitrise tonnise Aero mootori koos kõigi tutikate lisadega valmis.Kui peale paneme,eks siis ole näha,kas saab näo naerule.
Ootan põnevusega punase etteastet

uus 234R mootor. päris muhe.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1900
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: Trionicon sul selliseid?Algselt postitas: wilddogAlgselt postitas: Jaanus
Installime kõigile võimsamatele saabiledele siis juba nitro kitid ka peale![]()
Mina müüks hea meelega volfram kattega titaanist kolbe raja ääres...
Vabandan kui tekitasin kellelegi ootuseid, kindlasti müüks kui mul neid oleks. Kirjutasin asja läbi iroonilise huumoriprisma.
Kiivrid on mõeldud taluma vaid ühte lööki. Kuigi pealtnäha võib kiiver peale avariid terve olla, ei pruugi ta järgnevat lööki enam taluda. Politsei petmiseks sobib kasutatud ja teadmata ajalooga kiiver küll aga ennast sellega ei peta.
Kasutatud kiivri puhul tuleb väga kindel olla mida ostad!
:wise:
Kasutatud kiivri puhul tuleb väga kindel olla mida ostad!
:wise:
tsitaat: Parafraseerides klassikuid: Alati on võrdsematest võrdsemaid.
Mis sellesse Rärsase ütlusse puutub,siis keegi ju ei keela sarnast üritust käima lükata ja sellega seonduvalt reegleid teha.Siis võib ju ka minupärast mootorsaaniga miili/km sõita.Umbes 4-5 tel.kõnet ja asjad toimivad.
Meie sebime nende Kiltsi sõitudega,kuna see on ainus legaalne viis testida kõike seda,mis ühte autot kiiremaks/võimsamaks teeb.Talladega sai ostedud ainult selleks,et oleks mingitki põhjust seda saablaste mõnusat kampa jälle kokku ajada,samas testida masinaid osalemaks teistel kiirusüritustel.
Mis sellesse Rärsase ütlusse puutub,siis keegi ju ei keela sarnast üritust käima lükata ja sellega seonduvalt reegleid teha.Siis võib ju ka minupärast mootorsaaniga miili/km sõita.Umbes 4-5 tel.kõnet ja asjad toimivad.
Meie sebime nende Kiltsi sõitudega,kuna see on ainus legaalne viis testida kõike seda,mis ühte autot kiiremaks/võimsamaks teeb.Talladega sai ostedud ainult selleks,et oleks mingitki põhjust seda saablaste mõnusat kampa jälle kokku ajada,samas testida masinaid osalemaks teistel kiirusüritustel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tuleks lihtsalt vaatama seda 1 km, Rästas tule ka! Mul küll pole vist mõtet oma diislit seal piinata. Tegelt natike ka seepärast, et leian end tihti sõitmas 80ga ja, kuigi võrdlusmoment teistega versus diisel võiks ju olla, aga ei pea ju, seega vist ei osale ikkagi sõidus.
Rästas haris end pöördemomendi ja võimsuse teemal.
Ei saa asendada asendamatut asja
ML, kes ütles, et ma ei tule. Ma ütlesin, et ei osale. Stardist finišini automaatkastiga lapats põhjas kimades põnevusmoment puudub - booooring. Selleks, et endal oleks huvitav osaleda, pean harjutama manuaali kasutama ja siis tulemust proovima.
Mitte, et manuaalkastiga sõita ei oska, aga ma olen enamjaolt sõitnud selliste masinatega, mis putru ka keedavad, st kõik ette-taha ära teevad - täisautomaatsed laisa inimese autod.
Peaks kiirendusõpetaja leidma
Ei saa asendada asendamatut asja

ML, kes ütles, et ma ei tule. Ma ütlesin, et ei osale. Stardist finišini automaatkastiga lapats põhjas kimades põnevusmoment puudub - booooring. Selleks, et endal oleks huvitav osaleda, pean harjutama manuaali kasutama ja siis tulemust proovima.
Mitte, et manuaalkastiga sõita ei oska, aga ma olen enamjaolt sõitnud selliste masinatega, mis putru ka keedavad, st kõik ette-taha ära teevad - täisautomaatsed laisa inimese autod.
Peaks kiirendusõpetaja leidma

Ma saan aru, et automaatkastiga on nii, et kõik sõltub sellest, kui hästi tehase insenerid on osanud kasti ära programmeerida, st milliseks tööks või sõidustiiliks on antud kast ette nähtud. Enamasti on üherežiimilised kastid sellised universaalsed - kõlbulikud nii tänavasõiduks kui ka sportlikumaks liikumiseks, mingi intelligentsus on kasti ajule sisse poogitud, et see ise aru saaks, kui kõvasti juht gaasi tallab. Paremad kastid on mitmerežiimilised - juht saab nupust valida, millist stiili ta parajasti harrastada kavatseb. Puhtsportlikuks sõiduks aga tehakse tavakastile siiski juba eriprogrammid ja peale seda tulevad juba erikastid, kus käiguvahetus toimib automaatselt murdosa sekundi jooksul...Algselt postitas: kasparius
Automaatkast pole parakau jah parim lahendus teravuse otsimisel. Kõige ilmekamalt annab see tunda stardis.
...aga enamasti on asi siiski rooli ja istme vahelises tihendis kinni... automaadilt manuaaljuhtimisele lähed ikka alles siis, kui tundub, et sa ise suudad õigeaegsemalt käiku vahetada kui auto

Parandage mind palun, kui jutt jabur tundub.
Algselt postitas: TGB
Kiivrid on mõeldud taluma vaid ühte lööki. Kuigi pealtnäha võib kiiver peale avariid terve olla, ei pruugi ta järgnevat lööki enam taluda. Politsei petmiseks sobib kasutatud ja teadmata ajalooga kiiver küll aga ennast sellega ei peta.
Kasutatud kiivri puhul tuleb väga kindel olla mida ostad!
:wise:
Täpselt nii, lisaks sõltub kiivri kasutusaeg selle materjali tüübist. Odavamad plastik-kiivrid mingi 3-5 a, fiibrist kiivrid rohkem. Ja pärast avariid või lööki prügikasti.
Tänapäeval maksavad odavamad uued kiivrid alates 1000 eek, seega ei ole minu arust kasutatud kiivritest üldse mõtet rääkida.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AndrusFJR
Täpselt nii, lisaks sõltub kiivri kasutusaeg selle materjali tüübist. Odavamad plastik-kiivrid mingi 3-5 a, fiibrist kiivrid rohkem. Ja pärast avariid või lööki prügikasti.
Tänapäeval maksavad odavamad uued kiivrid alates 1000 eek, seega ei ole minu arust kasutatud kiivritest üldse mõtet rääkida.
Minu laenatud kiiver on päris sõbralt, kes tegeleb professionaalse autospordiga. Üle andes ütles ta veel, et ära lase maha kukkuda, tuleb mõra veel sisse. Kõlab kentsakalt küll kiivri kohta, kohta aga tegemist on ikkagi ühekskordseks kasutamiseks mõeldud asjaga nagu airbag'ki.
Iga ratas veab and then some!
Zdrastvujtje kak ja ponjimaju etot topic o SAAB 1km turnjira kotorii budzet ilji kotorii bil ?
Estonskova jazika njiznaju potomu shto ja iz Latvija
Prostjitje ob etom.
Mozhna lji u vas uznatj vaskoljko 18.08.2007 budzet nachala sljedushava 1km turnjira so SAABami. Ja hotel bi prijehatj so svoim SAAB 9000 1991.goda
O turnjire uznal v Latvijas SAAB klubs 
Estonskova jazika njiznaju potomu shto ja iz Latvija

Mozhna lji u vas uznatj vaskoljko 18.08.2007 budzet nachala sljedushava 1km turnjira so SAABami. Ja hotel bi prijehatj so svoim SAAB 9000 1991.goda


Kas keegi lõunanaabreid (Läri saabiklubi) ametlikult ei tahaks kutsuda? Et kirjutaks vene/inglisekeelse kutse ja reeglistiku ning regamise tähtajad?
Ise Vene keelt selleks piisavalt ei valda ning inglise keeles pongestamiseks puudub hetkel motiiv.
Aga eks pääkorraldajad kommenteerivad või paluvad vajadusel abi.
To saabninethousand:
Tegu on läti saabiklubilisega, kes eestit ei puhu. Kirjutas vene keeles. Tundis ürituse vastu huvi ning tahab ka oma vana tonniga kohale laekuda.
Ise Vene keelt selleks piisavalt ei valda ning inglise keeles pongestamiseks puudub hetkel motiiv.
Aga eks pääkorraldajad kommenteerivad või paluvad vajadusel abi.
To saabninethousand:
Tegu on läti saabiklubilisega, kes eestit ei puhu. Kirjutas vene keeles. Tundis ürituse vastu huvi ning tahab ka oma vana tonniga kohale laekuda.
Algselt postitas: HRE*
Zdrastvujtje kak ja ponjimaju etot topic o SAAB 1km turnjira kotorii budzet ilji kotorii bil ?
Estonskova jazika njiznaju potomu shto ja iz LatvijaProstjitje ob etom.
Mozhna lji u vas uznatj vaskoljko 18.08.2007 budzet nachala sljedushava 1km turnjira so SAABami. Ja hotel bi prijehatj so svoim SAAB 9000 1991.godaO turnjire uznal v Latvijas SAAB klubs
![]()
Jesli mošeS, pišši po angliskomu, tagda mõ lutse ponimajem tebja.
If you can, please write in english, then we'll understand you.
TO: suur - pole klubiüritus, klubi ei saa kutsuda.
Jutust saab siiski aru, et Läti Saabiklubis on juba jutud lahti selle sõidu kohta.
terv, teager
Originally posted by teagerAlgselt postitas: HRE*
Zdrastvujtje kak ja ponjimaju etot topic o SAAB 1km turnjira kotorii budzet ilji kotorii bil ?
Estonskova jazika njiznaju potomu shto ja iz LatvijaProstjitje ob etom.
Mozhna lji u vas uznatj vaskoljko 18.08.2007 budzet nachala sljedushava 1km turnjira so SAABami. Ja hotel bi prijehatj so svoim SAAB 9000 1991.godaO turnjire uznal v Latvijas SAAB klubs
![]()
Jesli mošeS, pišši po angliskomu, tagda mõ lutse ponimajem tebja.
If you can, please write in english, then we'll understand you.
TO: suur - pole klubiüritus, klubi ei saa kutsuda.
Jutust saab siiski aru, et Läti Saabiklubis on juba jutud lahti selle sõidu kohta.
terv, teager
He heei



I will be in next race 18.08.2007, but I would like to get more information about this party (race) starting time. My SAAB 9000 2.3 turbo is waiting for action

TÕLGEAlgselt postitas: HRE*
Zdrastvujtje kak ja ponjimaju etot topic o SAAB 1km turnjira kotorii budzet ilji kotorii bil ?
Estonskova jazika njiznaju potomu shto ja iz LatvijaProstjitje ob etom.
Mozhna lji u vas uznatj vaskoljko 18.08.2007 budzet nachala sljedushava 1km turnjira so SAABami. Ja hotel bi prijehatj so svoim SAAB 9000 1991.godaO turnjire uznal v Latvijas SAAB klubs
![]()
Tere, nagu ma aru saan, on see SAABi 1km võistluse teema, mis tuleb või mis oli?
Eesti keelt ei oska, sest olen lätlane

Kas teie kaudu saab teada, mis kell algab 18.08.2007 SAABide võistlus. Ma tahaksin tulla osalema oma SAAB 9000 1991a

