Saabnet 1km challenge

Ühised tegemised
Vasta
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#226

TGB-l bleeder ja vedrud.

Bleeder on mul küll aga vedrusid samahästi kui ei ole. Iisak tegi vedrudele kinnitused aga sobivat vedru ei olnud käepärast.
Kasutaja avatar
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1777
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#227

Panen siia ka lingi lätlaste tehtud fotodele: http://foto.inbox.lv/reihenovs/SAABi-igaunijaa
HRE*
Postitusi: 5
Liitunud: R Juul 27, 2007 16:20
Asukoht:
Auto:

#228

Originally posted by TGB
Panen siia ka lingi lätlaste tehtud fotodele: http://foto.inbox.lv/reihenovs/SAABi-igaunijaa

I wanted to post here link to my photos, but somebody already did it :)
torque
Speedy Gonzales
Postitusi: 193
Liitunud: T Nov 02, 2004 22:45
Asukoht:
Auto:

#229

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: Cyber
Ahjaa, kes unustas lennuväljale kanku oma Salajase Seguga, autoapteegi ja lehtri, siis need on minu käes. Asukoht Tallinn, Nõmme.

Kas see mitte Torq ise ei olnud? :poke:

jep tegu jah minu kanistriga ja muu värgiga tln. jõudes tuli meelde et midagi jäi nagu maha,aga supper et herr Cyber võttis vaevaks selle peale võtta,eks ma anna teada kui järgi tulen
Igaljuhul üritus oli lahe sai jälle kiiresti sõita:head: ja kõik toimis,loodame et tuleb talve jooksul siis kiireid SAABE kõvasti juurde
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#230

Väga 5 üritus jälle. :love:Sai erinevate inimestega vesteldud ja kiirused olid minu auto puhul täpselt sinna kus arvasin olevat. Tundub, et olen oma auto kiirendusvõime selgeks saanud igast asendist.
Ütleks seda, et ikka ja jälle oli tuul suur mõjutaja.
Igasugused jutud S nupu kasutamisest jne on tegelikult vähetähtis võrreldes tuuletugevusega 500m peal.
Peale vihma tulid paljudel head tulemused ,sest tuul oli sel hetkel vaikne. Kuigi start veel libe ka.
Ühe korraliku miss-shifti tegin ka. Proovisin viiendat 180 pealt ja pekki see katse läkski, sest kolmandal korral läks alles käik sisse. Enam katsetel viiendat ei proovinud. Aga neljas jookseb iseenesest 210kmh välja. Lihtsalt jõud on otsas.

Lätlaste uus 9-5 hirsch meeldis.

Ivometsale suured tänud vägeva kaadri eest:notworthy:

@sebastian: Factoril ju mingi suurem vurr vahel kui Td04. Softiks Hirsch

Põnevusega ringrada oodates!
EDIT: torque on mees kosmosest:beer:
Sent from my Monte Carlo using B236
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#231

Algselt postitas: kasparius
@sebastian: Factoril ju mingi suurem vurr vahel kui Td04. Softiks Hirsch
Kas mingi suurem Garrett või suurem TD04?
Teisi variante Saabidel vist ei kasutata eriti...raske sobitada :)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#232

Garrett
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#233

ivometsal oli tavaline 9-3OG Aero 151kW, manual
fluss007
Postitusi: 104
Liitunud: T Veebr 06, 2007 9:23
Asukoht:
Auto:

#234

ainsa diislina hoidsin tiislimeeste lippu kõrgel, tulemus jäi enam-vähem sinna, kus arvasin, BRJOO..
olex tahtnud võrdlusex muidugi mõne teise diisli aega, aga nohh... Vähemalt tiislitest olin esikohal !!!
2,2 Tid 92 kw ja lagi oli 158km/h.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#235

Riputasin nagisse valiku Kiltsis tehtud piltidest. Mingil hetkel võiks nad ju ka saabneti serverisse üle tõsta, kui seda vajalikks peetakse.
Korraldajatele suured tänud tubli töö eest :thumb: !
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
Saabiiir
Postitusi: 126
Liitunud: N Aug 04, 2005 13:17
Asukoht:
Auto:

#236

Sai ka kohapeal kiibitsemas käidud ja mõned pildid tehtud. Ilm oli täitsa hea ja üritus ise ka tore! :)
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3186
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#237

Algselt postitas: fluss007
ainsa diislina hoidsin tiislimeeste lippu kõrgel, tulemus jäi enam-vähem sinna, kus arvasin, BRJOO..
olex tahtnud võrdlusex muidugi mõne teise diisli aega, aga nohh... Vähemalt tiislitest olin esikohal !!!
2,2 Tid 92 kw ja lagi oli 158km/h.

:headbang: asi seegi, tulemus sai ju kirja ja nüüd on aeg tjuunima hakata:) Märk on maas ja tehke järgi või makske kinni.

Edit: Mis Alfade tulemused olid?
Kasutaja avatar
TROLL
Postitusi: 133
Liitunud: P Mai 28, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 VIGGEN jälle:)
Kontakt:

#238

ajab ikka vihale küll, et tulla ei saanud oli vist hea üritus, tundub...
aga mis seal ikka, eks rajal kohtume:evil:
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#239

Algselt postitas: rantto
Edit: Mis Alfade tulemused olid?
Ainult üks Alfa oligi esindatud. Manuaalkastiga (minu teada turbota) ja kiirus 165km/h. Hea tulemus ikkagi ;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#240

Loodaks oma halli boliidi uuesti sõidukõlbulikuks saada.Teine start oli juba poole mootoriga.Tehas lubab 185km/h kuue silindriga sõites:freak:
Nii ka läks.
Väike kontroll tuttava karaasis Haapsalus veenis mitte tagasi tulema.Loksusin kodu poole.(asjad unustasin loomulikult karaasi,seega sain uuesti Haapsalu reisi ette võtta ).
Vähemalt igav ei olnud:P
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#241

Nii mõned klõpsud ka siis minu aparaadist!!!!
http://fotoalbum.ee/photos/saab/sets/159342?page=1
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#242

Algselt postitas: TROLL
aga mis seal ikka, eks rajal kohtume:evil:
Ole hea, saada siis alfaklubilastele meil kinnituseks, et sa tuled. Aadressid on seal teemas olemas.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1900
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#243

Üritus oli hea :headbang: Huvitav on see, et Ivometsa ja minu massin esinesid võrdselt. Minu ja tema masina võimsuse vahe on 15 kW. Kas siis tõesti kaob see vahe suurel kiirusel tuuletakistusse ära? Enamus mitte Aero tonnised (FPT) olid kah samasse auku...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#244

Ivometsa auto raskem. Ja tuuletakistusse läheb see olenevalt muutlikust tuulest, mis võis sinu kasuks sattuda. Tonnised fpt-d paljud automaadid.
EDIT: ja wilddog sinu Ng käib hästi edasi ka ;)
Sent from my Monte Carlo using B236
Arny
Postitusi: 7
Liitunud: K Aug 22, 2007 15:51
Asukoht:
Auto:

#245

Kasutaja avatar
Skybound
Postitusi: 515
Liitunud: T Aug 01, 2006 23:17
Asukoht:
Auto: Oli kunagi SAAB 9-5 Aero

#246

Algselt postitas: Arny
My photos is here! http://foto.inbox.lv/arteh/Kiltsi :thumb:

Lol.... mostly no Saabs, instead people caught in random moments when they look stupid :D But good pics anyway :thumb:

Kes see "spioon" oli, kes suure peegliga kaugelt pildistas? Kas neid pilte pole kusagil üleval?
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#247

Algselt postitas: Skybound
Algselt postitas: Arny
My photos is here! http://foto.inbox.lv/arteh/Kiltsi :thumb:

Lol.... mostly no Saabs, instead people caught in random moments when they look stupid :D But good pics anyway :thumb:

Kes see "spioon" oli, kes suure peegliga kaugelt pildistas? Kas neid pilte pole kusagil üleval?
Ryhkija
Sent from my Monte Carlo using B236
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#248

Algselt postitas: Skybound
Algselt postitas: Arny
My photos is here! http://foto.inbox.lv/arteh/Kiltsi :thumb:

Lol.... mostly no Saabs, instead people caught in random moments when they look stupid :D But good pics anyway :thumb:

Kes see "spioon" oli, kes suure peegliga kaugelt pildistas? Kas neid pilte pole kusagil üleval?
Ryhkija pildid mõned postid eespool.
Sent from my Monte Carlo using B236
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#249

1:MAFS,bank1,damaging(õhumõõtur)
2:Stepper Motor,malfunction,bank 1(drosselklapp)
3-14:Serious misfires,cyl 1-12
15:Catalytic converter,bank 1,damaging
16-21 : Detonation detected,cyl1-6,
22: Deton.sensors 3 & 4,malfunction
23-26:Oxygen sensors 1-4,malfunction
27: Ox.sens.3,damaging
28....: Serious detonations and misfires
lisaks lugematu hulk OBDII veakoode seoses emissioonidega

Selline väike valik Halli kolmest mootorit juhtivast ajust välja loetud vigadest.
Sai matemaatikaga veidi mööda pandud NOS/fuel vahekordade arvutamisel vist ja liiga ahneks mindud peale Audiklubi sõitu,kus tabeli järgi pandud setingutega auto kilomeetril juba V-max`i konksu otsas istus ja kuni miilini loksus 248-250 km/h.
Ise-arvutatud düüsidega panemine "pani".
Aga saksa raud(õigem oleks küll alumiinium)on muljetavaldavalt vastupidav ja kaitsesüsteemid samuti.Poolel mootoril katkestati jama tekkimisel kütuse etteanne ja süütamine.R-6`na sõidab ka suurepäraselt ning vahetusjuppidega proovides toimib ka sünnipärase V-12`na perfektselt.On tõesti "pommikindel" mootor,kui sellised idiootsused ära kannatab.
Sai veidi Saabiväline jutt,aga ikkagi teemaga seotud.
Vasta