Lugu selline kuna Tupsu (ehk minu classic 900i/84), sai endale värskelt uued vedrud ja saab lähiajal ka osaliselt uue summuti, tahaks kangesti teada millega neid võiks rooste vastu ennetavalt kaitsta?
Laiemalt aga tõsta üles üldise teema mida, millega, kuidas ja milleks on kasulik määrida SAAB 900 classicul ja teistel SAABudel...
Oodatud nii positiivsed kui negatiivsed kogemused aga ka mujalt allikaist pärit teadmised ja info. Eesmärgiks saada kokku nõuannete ja näpunäidete omakeelne kogum, et igaüks meist ei peaks ikka uuesti jalgratast leiutama (loe infot mööda käsiraamatuid, netti ja teadjamaid mehi taga ajades);)
Isand Trionicu :notworthy:käest sain teada, et pidurisadulate kelke on kasulik määrida vaskmäärdega (seda ei pese vesi maha)
Või on määrdeainete teema foorumis juba põhjalikku käsitlemist leidnud ja lihtsalt mul kahe silma vahele jäänud?
Määretest ja määrimisest (900 classic, aga teised kah)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ega ei ole eriti käsitlemist leidnud küll.
Kas see "vasemääre" on see sparypudelis vasemögin?? Ma olen seda vanal autol pidurite juures tarbinud küll. Mõjus hästi, kui järgmisel korral oli vaja lahti katkuda, siis tuli palju kergemini laiali.
Vedrude määrimisel vist erilist mõtet pole. Liikuv osa nagu ta on, kui ta juba tehases spetskatet ei oma, siis vaeval sinna midagi peale jääb. Summutil on esimene osa suht tuline, sinna ei jää eriti midagi peale. Taguminegi üsna soe. Pealegi tekivad lendavatest kividest pisikesed pesad kuhu siis uss peitu poeb. Sumpa läbiroostetamise vastu aitab ainult roostevaba summuti..
Mootorit ja käimakasti on kasulik kvaliteetse õliga varustada..
Saabijuhti on kasulik kontrollitud tingimustes õllega seespidiselt määrida...
Kas see "vasemääre" on see sparypudelis vasemögin?? Ma olen seda vanal autol pidurite juures tarbinud küll. Mõjus hästi, kui järgmisel korral oli vaja lahti katkuda, siis tuli palju kergemini laiali.
Vedrude määrimisel vist erilist mõtet pole. Liikuv osa nagu ta on, kui ta juba tehases spetskatet ei oma, siis vaeval sinna midagi peale jääb. Summutil on esimene osa suht tuline, sinna ei jää eriti midagi peale. Taguminegi üsna soe. Pealegi tekivad lendavatest kividest pisikesed pesad kuhu siis uss peitu poeb. Sumpa läbiroostetamise vastu aitab ainult roostevaba summuti..

Mootorit ja käimakasti on kasulik kvaliteetse õliga varustada..

Saabijuhti on kasulik kontrollitud tingimustes õllega seespidiselt määrida...
Algselt postitas: Cyber
Ega ei ole eriti käsitlemist leidnud küll.
Kas see "vasemääre" on see sparypudelis vasemögin?? Ma olen seda vanal autol pidurite juures tarbinud küll. Mõjus hästi, kui järgmisel korral oli vaja lahti katkuda, siis tuli palju kergemini laiali.
Nii ma Trionicust aru sain, päris igas jubinapoes pole aga saada (nt Tartu Salomes polnud), maksab nii 70 kr või pisut vähem.
Huvitav kuhu kõlbab kasutada grafiitmääre või -õli?
Juhti tohib vaid roolist eemaldatuna

Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 
