9-5 Estate, Aero- emotsioonid varjutavad kainet mõistust-need help!
Tere härrased. Olen juba päris pikka aega vaevanud oma pead küsimusega, millist autot osta. Pean tunnistama, et kaalukausil on lisaks Saabile olnud ka BMW(viimase puhul köidab just tagavedu ja kiidetud juhitavus, kuid baierlane on lihtsalt liiga....tavaline ja see maine:wall:). Ja tõtt öeldes ei saa aru, miks Saab ei ole endale ehitanud näiteks neliveolist 9-5t. Mulle tundub sellise hulga jõu asfaldile kandmine esisilla kaudu priiskamisena. See selleks. Minu kiiks on Saab 9-5 Estate. Kas Aero või Griffin, sellele polegi nagu vastust leidnud(no et kumma hooldus vähem peavalu valmistaks). Mõni aeg tagasi jäi silma üks isend. Kuid kuna ma ei kavatse auto ostmiseks noore pere laenu võtta;), siis jäi antud auto hinnapiirist välja. Aga võta näpust, ju siis on kuskil väike haldjas, sest täna oma loogilist ringkäiku tehes sattusin taas kiusatusse. OK, pikk jutt-:bs: Ise olen tartlane ja lähipäevil Tallinnasse ei satu(töö, töö, töö). On keegi vaatamas käinud? Mida peaks sellise auto ostu puhul teadma, vaatama, küsima.http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=397814&cache_missing=1
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kõige kriitilisem - ketiteema, on vahetatud. Väga hea varustus. Millal tagasilla pukse vahetati? See suht kallis lõbu.
Uudishimu: Huvitav mida mõeldakse turbo hoolduse all? Seal pole hooldada midagi. Ta kas töötab korralikult või vajab kapremonti. Mitsu puhul peaks olema tegemist esimese variandiga.
Nii et mine aga vaatama! Näe Ivometsgi ässitab tegudele.
Uudishimu: Huvitav mida mõeldakse turbo hoolduse all? Seal pole hooldada midagi. Ta kas töötab korralikult või vajab kapremonti. Mitsu puhul peaks olema tegemist esimese variandiga.
Nii et mine aga vaatama! Näe Ivometsgi ässitab tegudele.
tundub kyll hea varustusega ja soodsa hinnaga Aero, minu jaoks on kyll miinuseks manuaal kast aga kui sulle sobib siis lase käia. Aero ja Griffini kohapealt ütleks et võta Aero...olen mõlemaga sõitnud (hetkel endal Aero), kuid Aero pakub mõnusamat sõiduelamust:drive:
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Ja kuidas käib manuaaliga 9-5 aero edasi:thumb:...nämma juba originaalis.
Muidu on super varustus.
Aga siit sa oma saabihaigusele ABI ei saa. Süvendada võime küll su tõbe ja tavaliselt jääb see haigus pikaks ajaks.
Seda müüb automüügifirma kui ma ei eksi. Üllatavalt korralikud pildid:cool:
Kuradi hea hind ütleks ma
EDIT: Kõige jõhkram matuseauto pilt ,mida olen Saabist näinud (eelviimane pilt).:P
Muidu on super varustus.
Aga siit sa oma saabihaigusele ABI ei saa. Süvendada võime küll su tõbe ja tavaliselt jääb see haigus pikaks ajaks.
Seda müüb automüügifirma kui ma ei eksi. Üllatavalt korralikud pildid:cool:
Kuradi hea hind ütleks ma
EDIT: Kõige jõhkram matuseauto pilt ,mida olen Saabist näinud (eelviimane pilt).:P
Sent from my Monte Carlo using B236
Tõesti, korralikud pildid, manuaal-Aero kohta super hind. Mhh...mingi kahtlusepisik sees ütleb, et äkki kurjam on sel masinal ikkagi midagi sandisti, midagi mis lähiajal parajat investeeringut nõuab :freak:
Aga...kui ma eksin, siis on see masin kindlalt ostmist väärt.
(mulle need matuseautod/9-5'd isiklikult üldse ei imponeeri, aga manuaal-Aero on väljend mis alati põlved nõrgaks võtab )
Aga...kui ma eksin, siis on see masin kindlalt ostmist väärt.
(mulle need matuseautod/9-5'd isiklikult üldse ei imponeeri, aga manuaal-Aero on väljend mis alati põlved nõrgaks võtab )
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Olgu või matuseauto aga Aero vagun näeb väga raju välja! Alati! Sedaan on vaguni kõrval selline igav ja ajast-arust. Seda isegi aerona! Vot nii Sebastian! :fight: Ja ega see manuaalkast ikka õige asi ei ole. :fight:
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: qdwin
Olgu või matuseauto aga Aero vagun näeb väga raju välja! Alati! Sedaan on vaguni kõrval selline igav ja ajast-arust. Seda isegi aerona! Vot nii Sebastian! :fight: Ja ega see manuaalkast ikka õige asi ei ole. :fight:
Hapud viinamarjad?
Qdwin@ alati kirub 9-5 automaadi uimasust :D
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
ei taha pessimismi ülesse näidata aga minu meelest ei klapi andmed antud autoga. Igalt pildilt ei seleta ka päris hästi kõike. Kas tõesti on sellel autol ESIKLAASISOOJENDUS, 9 kõlarit, 4 patja? Need tegelt ju pisiasjad...aga ikkagi.
Seal andmetes ei saagi ju tegelt muudmoodi panna, kui 2 istet el. ja mäludega. Muidu on ju tavaliselt 1 iste mäluga.
Küsimus: kus ma saan teada, mitu turvapatja on?
muidu hea hind ja korraliku välimusega...
sebastianiga ühel meelel..kahtlusepisik küljes.
Seal andmetes ei saagi ju tegelt muudmoodi panna, kui 2 istet el. ja mäludega. Muidu on ju tavaliselt 1 iste mäluga.
Küsimus: kus ma saan teada, mitu turvapatja on?
muidu hea hind ja korraliku välimusega...
sebastianiga ühel meelel..kahtlusepisik küljes.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Owners manual (9-5 MY00):
"The supplementary restraint system (SRS) comprises an airbag in the steering wheel, a front passenger airbag and side airbags in the front seats."
Kõrvalistuja iste vist tõesti mälusid ei oma (a huvitav, kui Inglismaalt üks teise poole juhiiste sisse osta? Kas siis saaks?).
"The supplementary restraint system (SRS) comprises an airbag in the steering wheel, a front passenger airbag and side airbags in the front seats."
Kõrvalistuja iste vist tõesti mälusid ei oma (a huvitav, kui Inglismaalt üks teise poole juhiiste sisse osta? Kas siis saaks?).
Mul endal täpipealt samasugune, VÄGA RAHUL olen! Hiljuti sai Tšehhimaal käidud- kokku ca. 2500 km. Imehea kõigis situatsioonides, eriti Euroopa umbliikluses rekkadest mööda põrutada.
Mida kontrollida- vaata kas karterituulutuse KIT on peal (see aitab mootorit kauni ja tervena hoida), kontrolli kas hooldusraamatus (kui see on) on olemas ka esileht- kuskohast ostetud, auto andmed jne. Kas hooldusraamat on ka korralikult täidetud. Sel juhul kehtib mootorile 8 aastane garantii.
Esiklaasisoojendus kõlab huvitavalt aga tsekka üle- kui esiklaasis on näha imepeened niidid, siis peaks ju see tõesti tõde olema.
Universaali kaitseks- reisil mahtusid ära 3 täiskasvanu ja 2 lapse kompsud- mida polnud just vähe. Tagasitulles mahtus ära ka paar kasti õlut ning KOFOLAT:head: (1,5 liitrised plastikud). Nii, et suisa pereauto, kuid kui vajutad siis on tegemist- noh ütleme mitte pereautoga.
Keskmiseks tuli 8,1 liitrit sajale, muidugi oli selle seesenamus maanteesõitu, küll aga kohapeal ringi tatsamist- Tšehhi ju küllalt mägine maa ja külakestest läbisõitmist ning 140 km/h kiirteel põrutamist.
Aga nagu ikka- mine vaata ja proovi ära- see paneb asjad paika.
Mida kontrollida- vaata kas karterituulutuse KIT on peal (see aitab mootorit kauni ja tervena hoida), kontrolli kas hooldusraamatus (kui see on) on olemas ka esileht- kuskohast ostetud, auto andmed jne. Kas hooldusraamat on ka korralikult täidetud. Sel juhul kehtib mootorile 8 aastane garantii.
Esiklaasisoojendus kõlab huvitavalt aga tsekka üle- kui esiklaasis on näha imepeened niidid, siis peaks ju see tõesti tõde olema.
Universaali kaitseks- reisil mahtusid ära 3 täiskasvanu ja 2 lapse kompsud- mida polnud just vähe. Tagasitulles mahtus ära ka paar kasti õlut ning KOFOLAT:head: (1,5 liitrised plastikud). Nii, et suisa pereauto, kuid kui vajutad siis on tegemist- noh ütleme mitte pereautoga.
Keskmiseks tuli 8,1 liitrit sajale, muidugi oli selle seesenamus maanteesõitu, küll aga kohapeal ringi tatsamist- Tšehhi ju küllalt mägine maa ja külakestest läbisõitmist ning 140 km/h kiirteel põrutamist.
Aga nagu ikka- mine vaata ja proovi ära- see paneb asjad paika.
Algselt postitas: NO FEAR
ei taha pessimismi ülesse näidata aga minu meelest ei klapi andmed antud autoga. Igalt pildilt ei seleta ka päris hästi kõike. Kas tõesti on sellel autol ESIKLAASISOOJENDUS, 9 kõlarit, 4 patja? Need tegelt ju pisiasjad...aga ikkagi.
Seal andmetes ei saagi ju tegelt muudmoodi panna, kui 2 istet el. ja mäludega. Muidu on ju tavaliselt 1 iste mäluga.
Küsimus: kus ma saan teada, mitu turvapatja on?
muidu hea hind ja korraliku välimusega...
sebastianiga ühel meelel..kahtlusepisik küljes.
Turvapatjade arvu peaks saama teada siin levinud VIN dekoodrist, sisestad aga VINNI ja tulebki.
Algselt postitas: wyxxHiljuti sai Tšehhimaal käidud- kokku ca. 2500 km.
täiesti offtopic, aga kuidas sa nii vähese kilometraasiga hakkama said? Prahasse on 1600 puhtalt ja Poolat on ise täpselt 1 kilo jagu kilomeetreid, sinna otsa Leedu ja Läti.
Muusosas 100% nõus, vaguniga ülihea kruisida mööda Euroopat :drive:
Enam ei läbusta teemat, sorry.
Küsin nüüd ühe rumala küsimuse. Olge valmis. Ma ei tea, kas ma tunnen ära, milline on karterituulutuse KIT:fight: Ja see turbo korrasolek. Äkki on hetkel korras, aga kohe-kohe annab otsad?! Arvan, et peaksin kellegi teadjamehe otsima ja kaasa tirima. Ainuke point, et kui ma ükskord Tln. jõuan, siis võib see musirull juba müüdud olla. Selle nädala lõpp möödub totaalse töötähe all.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14298
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ega sa seda kitti niisama ei näegi, see on seal mootori peal oleva kaane all üks voolikute ussipesa..:). Aero puhul selle vurri pärast nii palju põdeda ei maksa, seal on pisut suuremat kuritarvitamist kannatav Mitsubishi toodang.
Arvestades, et hooldused esinduses tehtud, siis on võimalik need sealt ka välja võtta ja vaadata, mis tehtud on.
Arvestades, et hooldused esinduses tehtud, siis on võimalik need sealt ka välja võtta ja vaadata, mis tehtud on.