[COPY] Kogu tõde BPC (APC) klapist
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
ja muide seibil on keskel väike auk mis lasepki pidevalt igast august õhk läbi .
klappi saab nii kontroolida et mähise takistused on mingi 0.4-1 oom ja klappi raputades peaks see seib veits kolisema seal siis on nagu asi korras. see thendab et mehaanuiline osa liigub ja elektriline ka toimib . ärge ainult 12v siina surake sest klapp liigutab impuls toide 5V
klappi saab nii kontroolida et mähise takistused on mingi 0.4-1 oom ja klappi raputades peaks see seib veits kolisema seal siis on nagu asi korras. see thendab et mehaanuiline osa liigub ja elektriline ka toimib . ärge ainult 12v siina surake sest klapp liigutab impuls toide 5V
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
MA ei tea kes siin nüüd siis ...on aga see klapp töötab nii et
kahel pool seibi on elektomagnetid kes vajadusel tekitavad magnet välja ja tõmbavad seibi siis emmale kuumale poole on vaja õhk suunata ja kui keegi pole selleni jõudnud siis ma ei oska midagi komenteerida. ja kui sul elektri kohapeakt mulle midagi öelda on siis on see nats valesti öeldi ma töötan elektroonika firmas. JA vabast ajast olen õpinud 1.5 aastat auto diagnostikat mul olemas digitaalne 8 kanaliga oss. veel palju nodi auto mootori
diagnostmiseks. kui asi ikke sind väga huvitab kisun klapi uuesti lahti ja teen pildid ning saadan sulle veel ka ossi pildid et, sa saaksid aru mis on hakkimisega juhtimine. õige kiri on lihtsalt vilets võtan süü omaks.Mudugi on võimalus et ma eksin. siis on järlelikult viga minu autos sest sealt ma need andmed võtsin. mõõtsin jne. See mul esimene turbo saab.
kahel pool seibi on elektomagnetid kes vajadusel tekitavad magnet välja ja tõmbavad seibi siis emmale kuumale poole on vaja õhk suunata ja kui keegi pole selleni jõudnud siis ma ei oska midagi komenteerida. ja kui sul elektri kohapeakt mulle midagi öelda on siis on see nats valesti öeldi ma töötan elektroonika firmas. JA vabast ajast olen õpinud 1.5 aastat auto diagnostikat mul olemas digitaalne 8 kanaliga oss. veel palju nodi auto mootori
diagnostmiseks. kui asi ikke sind väga huvitab kisun klapi uuesti lahti ja teen pildid ning saadan sulle veel ka ossi pildid et, sa saaksid aru mis on hakkimisega juhtimine. õige kiri on lihtsalt vilets võtan süü omaks.Mudugi on võimalus et ma eksin. siis on järlelikult viga minu autos sest sealt ma need andmed võtsin. mõõtsin jne. See mul esimene turbo saab.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Peabki kolisema ja auk peab ka sees olema, vastasel juhul oleks ta terve, st. kasutuskõlbulik.Algselt postitas: keenius
ja muide seibil on keskel väike auk mis lasepki pidevalt igast august õhk läbi .
klappi saab nii kontroolida et mähise takistused on mingi 0.4-1 oom ja klappi raputades peaks see seib veits kolisema seal siis on nagu asi korras. see thendab et mehaanuiline osa liigub ja elektriline ka toimib . ärge ainult 12v siina surake sest klapp liigutab impuls toide 5V
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ja veel, keskmise klemmi ja mõlema äärmise vaheline takistus peab olema võrdne, ca 3 oomi. 0,4-1 puhul on midagi jälle nässus.
Algselt postitas: keenius
MA ei tea kes siin nüüd siis ...on aga see klapp töötab nii et
kahel pool seibi on elektomagnetid kes vajadusel tekitavad magnet välja ja tõmbavad seibi siis emmale kuumale poole on vaja õhk suunata ja kui keegi pole selleni jõudnud siis ma ei oska midagi komenteerida. ja kui sul elektri kohapeakt mulle midagi öelda on siis on see nats valesti öeldi ma töötan elektroonika firmas. JA vabast ajast olen õpinud 1.5 aastat auto diagnostikat mul olemas digitaalne 8 kanaliga oss. veel palju nodi auto mootori
diagnostmiseks. kui asi ikke sind väga huvitab kisun klapi uuesti lahti ja teen pildid ning saadan sulle veel ka ossi pildid et, sa saaksid aru mis on hakkimisega juhtimine. õige kiri on lihtsalt vilets võtan süü omaks.Mudugi on võimalus et ma eksin. siis on järlelikult viga minu autos sest sealt ma need andmed võtsin. mõõtsin jne. See mul esimene turbo saab.
Need pildid klapi sisust on ammu olemas, ära areta mingeid teooriad vaid loe läbi need lingid mida hr. Suur andis, seal on kõik pildid olemas.
Kui sa töötad elektroonika firmas, siis on igavesti tore, aga 8-kanaliga oss ei tähenda veel seda, et sa BPC klapi tööst aru saaksid. Sellist ossi tuleb osata ka kasutada.
Üks link veel: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2583
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Hakkimisega Juhtimine.
elektromagnetile pidevalt voolu andes ta kuumeneb üle ja põle läbi. selleks on võetud appi impulss toide see tähendab et klapile antakse pideval ja väikeste (Ms) jooksul voolu peale. Aga see toimub nii kiirelt et näiteks klapp ei jõua enda asendidt muuta. panen siia ka ühe pildi kud on näha nii vool kui pinge.
See on jah minu viga et hakkasin siin umbes lahmima. Aga loodame et SAABI mehed saavad edaspidi minust rohkem kasu kui
kahju.
Muide Fiat Croma turbo on MUl täielkult selge aga saabist MA ei tia suurt midagi veel.
elektromagnetile pidevalt voolu andes ta kuumeneb üle ja põle läbi. selleks on võetud appi impulss toide see tähendab et klapile antakse pideval ja väikeste (Ms) jooksul voolu peale. Aga see toimub nii kiirelt et näiteks klapp ei jõua enda asendidt muuta. panen siia ka ühe pildi kud on näha nii vool kui pinge.
See on jah minu viga et hakkasin siin umbes lahmima. Aga loodame et SAABI mehed saavad edaspidi minust rohkem kasu kui
kahju.
Muide Fiat Croma turbo on MUl täielkult selge aga saabist MA ei tia suurt midagi veel.
Algselt postitas: keenius
Kuidas siia pilti panna
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2317
http://www.saabnet.ee/foorum/faq.php?page=misc#1
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: keenius
Aga see toimub nii kiirelt et näiteks klapp ei jõua enda asendidt muuta.
See toimub sagedusega 70...90Hz. Ossi pilt kahjuks seda ei näita, kuidas korras magnetite puhul klapp suudab liikuda. Membraan võib tükkideks olla, kulunud jne. Klõbiseb edasi ja impulsid normaalsed, ainult et...ei tööta.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Minu arust seal puudus membraan ainult raud seib oli mis juhib õhuvoole kuhupoole vaja. aga äkki mul ongi see klapp nii tuksis et puudub see membraan ja sellepärast see saab ei liigugi nii nobetasti.
ja oss näitab pea kõoke sagedusi ainult õige mõõtmis aeg tuleb panna.
ja oss näitab pea kõoke sagedusi ainult õige mõõtmis aeg tuleb panna.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Algselt postitas: qdwin
Nüüd tahaks kunagi veel näha millised on need membraan ja elektromagnetid seestpoolt. Oletan et kui need neli valtsitud kohta lahti muukida jõuame eesmärgini ja näeme lõpuks mis krdi pärast see konkreetne klapp kinni jäi. Ah jaa keskel on näha kanal kustkaudu õhk membraanini ja selle suletuse korral returni jõuab.
Tänud Trionicule lahkamise ja laibavarustamise eest!
Siin pildil on ka näha et keskel on ainult raud seib. j apuuduvad membraanid.
ma jootsin ka mähised lahti ja uurisin hoolega seda klappi ja panin selle klappi veel lahtiselt tööle ka
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1716
EDIT by Cyber: tegin selle tsitaadi inimlikumaks...Lisasin ka lingi tollele postitusele.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aga ka seda seibi võib lugeda membraaniks..;) Vaata neid teemasid, mis eelmisel lehel toodud on. Seal on pilte sisemusest ju küll.
Üldiselt võib küll nii olla, et sul see klapp nii pekkis on, et kogu suss korstnasse lastakse. Äkki keegi siinsetest laenab sulle MBC... saad korraliku boosti peale keerata...:) Vähemalt testiks.
Üldiselt võib küll nii olla, et sul see klapp nii pekkis on, et kogu suss korstnasse lastakse. Äkki keegi siinsetest laenab sulle MBC... saad korraliku boosti peale keerata...:) Vähemalt testiks.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Tegelikult mul On nagu rõhk normaalne läheb ilusti punaseni välja
nii et, väga hullu pole ma sain isegi fuel cut tunda päris mitu korda.
Ma lihtsalt püüan siin tõestada seda et, ma pole loll nagu mõni püüab väita.
Kuigi esimese hooga panin paar asja mööda.
nii et, väga hullu pole ma sain isegi fuel cut tunda päris mitu korda.
Ma lihtsalt püüan siin tõestada seda et, ma pole loll nagu mõni püüab väita.
Kuigi esimese hooga panin paar asja mööda.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ära püüa..:) Küll inimesed aru saavad, kui sa juba normaalse jutu oled ka välja käinud..:) Niisama punnitamine teebki inimesest punnitaja. Panid paari asjaga puusse ja pärast parandasid end... inimesed saavad aru ega võta südamesse. Nii meil see siin käib üldiselt.
Nii suurt töötäpsust nõudva klapi ravimine on mu arust täiesti tarbetu tegevus.Kunagi ei saa kindel olla,kas kalab klapp,või on midagi muud mootoris otsi andmas.Pea-aegu sama mõttetu tegevus,kui ise geneka pingeregulaatorit ehitada:D
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Midagi on siiski mäda. Elektroonse klapi pluss on et cut offi ei teki kunagi. Arvestatakse õhu temperatuuri jne jne, elektroonselt on siis ka rõhku hea alati ühesuguseks reguleerida. Kas bpc üldse laseb wastegatele rõhku peale? Pane Charge ja Wastegate voolikud otsapidi kokku - saad madalsurveturbo. Kui ei, siis on wastegate mingil põhjusel kinni kiilunud.Algselt postitas: keenius
Tegelikult mul On nagu rõhk normaalne läheb ilusti punaseni välja
nii et, väga hullu pole ma sain isegi fuel cut tunda päris mitu korda.
BPC va sindrinaha, väikesed õhukanalid mähise keskel võivad ka umbes olla või membraan ühte asendisse kinni kiilunud.
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
- Asukoht: Rakvere
- Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
- Kontakt:
Mul oli ennem see klapp jama aga nüüd kõik korras kui mul see fuel cut off tööle hakkas oli viga hoopis selles et olin klappi sitasti kokku liiminud ja ta lasi veits õhku läbi nüüd pole enam seda probleemi kõik töötab nii kui peab. Rõhk on normaalne ja waste gate töötab ka.
Algselt postitas: keenius
Mul oli ennem see klapp jama aga nüüd kõik korras kui mul see fuel cut off tööle hakkas oli viga hoopis selles et olin klappi sitasti kokku liiminud ja ta lasi veits õhku läbi nüüd pole enam seda probleemi kõik töötab nii kui peab. Rõhk on normaalne ja waste gate töötab ka.
Hea on liimida mingi elastse liimiga, kunagi "Moment" tehti selline...nüüd on mingi valge plöga mis kähku kuivab ja midagi ei liimi.
Muidu hiljem vilets jälle lahti võtta, kui peaks tarvis olema.
Ära keenius pikka viha pea, lolliks ma kindlasti ei nimetanud, lihtsalt BPC klapist nii tohutult juttu olnud ja see vahest lausa aatomiteks lammutatud. Eks ise näed, kui paned otsingusse "BPC " (BPC ja vahekoht)...tuleb infot nii mis koliseb.
Kui sul olemas pilte, mida oss näitab PWM pingeks, siis pane ikka üles. Oleks huvitav näha, kuidas pinge kuju puutub pöörete tõustes :).
ps. impulsid antakse mähistele kordamööda, nii saadki mõõta ossi kahes kanalis korraga, kui "üldjuhtme" keskmisele kontaktile paned ja kanalid vastavalt parem- ja vasakpoolsele kontaktile. Klapp ise peab mõõtmise ajal küljes olema, muidu "aju" lülitustranssidel koormus puudub ja võib näidata valet asja.
-
- Postitusi: 97
- Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
- Asukoht:
- Auto:
endal siis BPC surnud:wall: prooviks ise teha kuulklapi kui kellegi käest joonise saaks Võiks õige mitu:drink:välja teha.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kuulklapi detailijoonise ja koosteka ristsugutise panin siia.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3010
Aga sellele peaks üsna loominguliselt lähenema, kuna kõik sõltub kättejuhtuvatest materjalidest. Nõelklapi nikerdamine on isand Vulkanuse arvates palju lihtsam.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=3010
Aga sellele peaks üsna loominguliselt lähenema, kuna kõik sõltub kättejuhtuvatest materjalidest. Nõelklapi nikerdamine on isand Vulkanuse arvates palju lihtsam.
-
- Postitusi: 97
- Liitunud: L Okt 14, 2006 16:02
- Asukoht:
- Auto:
milline see nõelklapp välja näeb?