Saab 9-3 Aero, 2004, tanelkro
Ei teagi kohe, millest rääkida:)
Räägin siis kohe algusest, auto ostetud Carcom'ist ja käis eelneval ülevaatusel VM'is, sealt öeldi, et auto täitsa 5. Siiamaani pole probleeme olnud. Aero nagu aero ikka, peaks olemas olema kõik need asjad, mis aerol on, va navi. Läbisõit hetkel 161t km, ostes oli 157t km, Rootsist toodud.
Ametlik värvus Espresso Black ehk maakeeli siis tumepruun ja kui auto äsja pestud, siis näeb tõesti kena välja, hele poolnahk sisu, mis mulle ka kohe alguses väga hea mulje jättis, seest väga hästi hoitud.
Mida veel peaks lisama:?:cool:
edit: kuidas saaksin pilte veel lisada siia?
Räägin siis kohe algusest, auto ostetud Carcom'ist ja käis eelneval ülevaatusel VM'is, sealt öeldi, et auto täitsa 5. Siiamaani pole probleeme olnud. Aero nagu aero ikka, peaks olemas olema kõik need asjad, mis aerol on, va navi. Läbisõit hetkel 161t km, ostes oli 157t km, Rootsist toodud.
Ametlik värvus Espresso Black ehk maakeeli siis tumepruun ja kui auto äsja pestud, siis näeb tõesti kena välja, hele poolnahk sisu, mis mulle ka kohe alguses väga hea mulje jättis, seest väga hästi hoitud.
Mida veel peaks lisama:?:cool:
edit: kuidas saaksin pilte veel lisada siia?
Muretuid lennukilomeetreid minu poolt ja see auto on äravahetamiseni sarnane minu omaga välja arvatud see osa, et mul on täies ulatuses hele nahk, pisikeste mustade triibukestega..
See espresso must on muidu ilus värv aga eesti koledatel teedel püsib auto kahjuks lühikest aega puhas, et see ilus pruunikas läige välja paistaks.
Mõnusat madallendu.
See espresso must on muidu ilus värv aga eesti koledatel teedel püsib auto kahjuks lühikest aega puhas, et see ilus pruunikas läige välja paistaks.
Mõnusat madallendu.
Paistab nii, et väga sarnased autod. Minu omal vaid läbisõit tunduvalt suurem.
Kui juba tegu nii sarnaste autodega, siis küsiks ühte asja, see ei lähe eriti teemasse küll, aga, kas sulle tundub ka, et 1. käiguga auto kohe üldse ei taha edasi liikuda nii nagu sellise mootoriga auto peaks liikuma, tuurid võtab kiiresti ülesse ja mootor undab, kuid edasi ei lähe nii nagu peaks võibolla. Äkki viga minu autos või nii peabki, et selline mootor hakkab suurematel kiirustel tööle või hoopis asi selles et veojõukontroll peal
Nii selle tumeda värviga kahjuks on jah, heal juhul saab nädalakese läikivana sõita. Eesti kliima rõõmud:) Kuigi ma päris suvel ei saanudki sõita, vast siis kui ilusat ilma kauem, püsib ka auto kauem puhtana:cool:
Kui juba tegu nii sarnaste autodega, siis küsiks ühte asja, see ei lähe eriti teemasse küll, aga, kas sulle tundub ka, et 1. käiguga auto kohe üldse ei taha edasi liikuda nii nagu sellise mootoriga auto peaks liikuma, tuurid võtab kiiresti ülesse ja mootor undab, kuid edasi ei lähe nii nagu peaks võibolla. Äkki viga minu autos või nii peabki, et selline mootor hakkab suurematel kiirustel tööle või hoopis asi selles et veojõukontroll peal
Nii selle tumeda värviga kahjuks on jah, heal juhul saab nädalakese läikivana sõita. Eesti kliima rõõmud:) Kuigi ma päris suvel ei saanudki sõita, vast siis kui ilusat ilma kauem, püsib ka auto kauem puhtana:cool:
tegemist on manuaaliga jah:cool:
ei ole nagu aru saanud jah, et ratas ringi käiks. äkki asi selles, et ESP sees...
Olen mõelnud, et käiks mõne asjatundlikuma saabimehe juures ja laseks sõita veidi ja äkki oskab rääkida kõikidest saabi ja aero iseärasustest.
ei ole nagu aru saanud jah, et ratas ringi käiks. äkki asi selles, et ESP sees...
Olen mõelnud, et käiks mõne asjatundlikuma saabimehe juures ja laseks sõita veidi ja äkki oskab rääkida kõikidest saabi ja aero iseärasustest.
Natsa ikka liigub, peris hull see asi ka ei ole, samas teeoludest sõltub ka peris palju, vihmaga kaob esimesega suurema vajutamise peale pidamine ka täiesti otse sõites, teisega kui natukenekenegi autot kallutada või kui tees on natsa ebatasasust, siis näitab veojõukontroll ennast, kuival ja täiesti siledal asfaldil ainsana seda muret pole täheldanud... tõsiasi see, et fooriralliks mitte kõige sobilikum auto...
Eniveis see auto ongi palju rõõmsamalt omas elemendis kui hoog on seal 130-150 kandis, mida küll kahjuks meie kliimas ei lubata
Eniveis see auto ongi palju rõõmsamalt omas elemendis kui hoog on seal 130-150 kandis, mida küll kahjuks meie kliimas ei lubata
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: tanelkro
tegemist on manuaaliga jah:cool:
ei ole nagu aru saanud jah, et ratas ringi käiks. äkki asi selles, et ESP sees...
Olen mõelnud, et käiks mõne asjatundlikuma saabimehe juures ja laseks sõita veidi ja äkki oskab rääkida kõikidest saabi ja aero iseärasustest.
Nupp armatuuril välja lülimiseks?
Sent from my Monte Carlo using B236
Paremal pool peaaegu rooli taga armatuuris on neli nuppu järjest ülevalt alla seal on öö paneeli oma ja siis esp nupuke ka, kui seda vajutada siis spidomeetris all keskel läheb põlema selline libeda tee märk, kollaselt, (see näitab ennast siis ka kui sa esp tööle saad) aga kui ta pidevalt põleb siis on esp välja lülitatud
fooriralliks see auto tõesti ei sobi:) see just see, mis pani mind mõtlema, et ju aero just suurematel kiirustel hakkabki ilusti tööle. Võib öelda, et Saab ja just aero on ideaalne maanteeauto, linnas liikumiseks ei ole kõige sobivam, eriti arvestades Eesti linnade hästi teada-tuntud teede seisukorda.
see nupp on olemas jah:cool:
see nupp on olemas jah:cool:
Enda lennumasina juures sama asja täheldanud. Esimese käiguga gaasi andes tuleb käigu vahetamise koht kuidagi liiga ruttu kätte. Samas teise käiguga veab kenasti ja kiiresti edasi - kiirendus korralik ja saab pikalt tallata enne, kui vaja kolmandale vahetada. Seetõttu olen läinud sellise praktika peale, et vahetan esimese üpris ruttu teiseks üle, siis läheb kenasti. Aga maanteel sõita on tõesti super :)
kusjuures veel täitsa asjasse mitte otseselt puutuvat juttu aga käsipidurit ei saa ka korralikult sikutada kui esp-i ei ole eelnevalt välja lülitanud, poole poogna pealt hakkab tööle ja jätab auto väga kiiresti seisma..
minujaoks oli see mõneti üllatav, pole nagu varem sellise asjaga kokku puutunud
minujaoks oli see mõneti üllatav, pole nagu varem sellise asjaga kokku puutunud
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Algselt postitas: ssilverr
Natsa ikka liigub, peris hull see asi ka ei ole, samas teeoludest sõltub ka peris palju, vihmaga kaob esimesega suurema vajutamise peale pidamine ka täiesti otse sõites, teisega kui natukenekenegi autot kallutada või kui tees on natsa ebatasasust, siis näitab veojõukontroll ennast, kuival ja täiesti siledal asfaldil ainsana seda muret pole täheldanud... tõsiasi see, et fooriralliks mitte kõige sobilikum auto...
Eniveis see auto ongi palju rõõmsamalt omas elemendis kui hoog on seal 130-150 kandis, mida küll kahjuks meie kliimas ei lubata
kuidagi kesine jutt aero kohta et natuke nagu liigub,minu arvates liikus mu 136kw automaatkastiga masin ka päris hästi,aga ei tea ju mis masinatega mehed muidu sõidavad
Parem varblane katusel,kui nuga neerus