Saab 900 3D, 1991, janek555
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Seda ma vaatasin, et mingil põjusel on kapott pisut liiga irvakil... tiiva ja kapoti vahel peaks väiksem vahe olema... Või tundub see ainult piltidelt nii..Algselt postitas: janek555
auto suurimaks veaks on kunagi halvasti lapitud avariiline esitiib,millel pahtli alt tuli välja kole auk.
Mis puutub tüüblitesse, siis on ju pildilt näha valed töövõtted. Tüübel tuleb keerata veerand tiiru ja ta kukub välja. Sinul on seal näha tüübel koos pesaga, tüübel kinnises asendis. Mul ei ole õnnestunud kunagi neid interjööri tüübleid lõhkuda, sest nad eralduvad kergelt, ilma pingutuse või väänamiseta.
Selle kindalaeka kohta ei oskagi väga midagi öelda.. minu rapetel on see korralik, kui vaja läheb, siis mul on üks armatuur üle.
OT: kui sa pildi uploadid siis pole neid img tag'e vaja lisada. Need kuluvad ära siis, kui lingid siia pilte kusagilt mujalt veebiserverist.
to cyber. see klamber läkski katki keerates!kapotil vahe oli küll 4mm paigast ära,aga seda nendelt piltidelt ei paista
ja veel kas ühte postitusse saab panna ainult ühe pildi?
to ivomets. lõhkumine tuleb mul lihtsalt kõige paremini välja!
ja veel kas ühte postitusse saab panna ainult ühe pildi?
to ivomets. lõhkumine tuleb mul lihtsalt kõige paremini välja!
Postitusse saab panna mujalt linkides (img tag'id) ka mitu pilti. Kui kasutad file uploadi (nagu sina tegid), siis saab vaid ühe pildi postituse kohta. Kui mujal pole kohta, kuhu pilte üles laadida, siis julgen soovitada imageschack'i teenust. Sealt saab pärast uploadi otse foorumisse sobia lini kopida, Väga mugav.
Postitusse võib panna ka mitu pilti kasutades |img| tag'e ja mujal asuvat serverit.
Neid tüübleid müüvad hästivarustatud autopoed mu arust. Vähemalt Tartus nägin laia valikut kahes poes.
Ilus masin igatahes! :headbang:
näh jõuti ette jälle :freak:
Neid tüübleid müüvad hästivarustatud autopoed mu arust. Vähemalt Tartus nägin laia valikut kahes poes.
Ilus masin igatahes! :headbang:
näh jõuti ette jälle :freak:
Auto on väga ilus ja hästi säilinud, beez sisu ja must värv on selle isendi puhul kena kooslus :thumb:
Kuna aga masinapark hoovi peal üsna kirju siis huvitab mind, et kuidas üks valikutest just nimelt ka Saabile langes. Kuna tegeled originaalide kogumisega siis eeldan, et see mida sulle pakutakse peab olema väga heas korras ja ilmselt seetõttu ka selle masina omanikuks otsustasid saada või oli tegemist ikka sinupoolse jahtimisega just selle mudeli osas.
Tüüblid on kavalad jah, kui esimest korda lammutama hakata, lõhkusin neid isegi paar-kolm tükki, osaliselt teadmatusest, osaliselt tõesti materjal rabe. Sarnased tüüblid hoiavad ka vist pagassis mistrat ja pagasiluugi polstrit. Tihedamini purunevad aga uksetihendi tüüblid, eriti alumisest servast (vanematel klassikutel). Nipiga on ka A-piilari katete tüüblid.
Võib-olla jabur oletus aga kas see kindalaegas ei deformeerunud peale seda müksu poritiiva pihta, sest mingiks tüüpveaks ega kehva materjali süüks seda ise ei peaks, lihtsalt pole sellist kohanud. Pigem võib kindalaeka luuk nagiseda suurest kulumisastmest või pingutamatta lukustuse pärast (kas seda üldse saabki pingutada).
Lisaks püüab hoovil pilku veel Jaguar, selle disain on üks stiilsemaid ja elegantsemaid seeriautode seas mida mina tean.
Kuna aga masinapark hoovi peal üsna kirju siis huvitab mind, et kuidas üks valikutest just nimelt ka Saabile langes. Kuna tegeled originaalide kogumisega siis eeldan, et see mida sulle pakutakse peab olema väga heas korras ja ilmselt seetõttu ka selle masina omanikuks otsustasid saada või oli tegemist ikka sinupoolse jahtimisega just selle mudeli osas.
Tüüblid on kavalad jah, kui esimest korda lammutama hakata, lõhkusin neid isegi paar-kolm tükki, osaliselt teadmatusest, osaliselt tõesti materjal rabe. Sarnased tüüblid hoiavad ka vist pagassis mistrat ja pagasiluugi polstrit. Tihedamini purunevad aga uksetihendi tüüblid, eriti alumisest servast (vanematel klassikutel). Nipiga on ka A-piilari katete tüüblid.
Võib-olla jabur oletus aga kas see kindalaegas ei deformeerunud peale seda müksu poritiiva pihta, sest mingiks tüüpveaks ega kehva materjali süüks seda ise ei peaks, lihtsalt pole sellist kohanud. Pigem võib kindalaeka luuk nagiseda suurest kulumisastmest või pingutamatta lukustuse pärast (kas seda üldse saabki pingutada).
Lisaks püüab hoovil pilku veel Jaguar, selle disain on üks stiilsemaid ja elegantsemaid seeriautode seas mida mina tean.
järgmine kord proovin pilte panna läbi pildid.ee,eks näeb kas saan hakkama,arvuti kasutamisel jääb mul kannatusest puudu.
to maxuud. ma olen küll veel väga noor,aga tehnika huviline olen olnud lapsest saati,seega tuttavad ja nende tuttavad juba teavad,mida ma tahan ja nii neid autosid mulle ikka aeg-ajalt pakutakse.lisaks sellele on mul haiglane huvi igasugu huvitava ja vähelevinud tehnika vastu. ja niimoodi ringi käies ikka midagi kuuleb ja ette jääb.
mis puudutab saabi,siis neid on mul läbi aegade ikka olnud.mõni projektiks sobiv 96 ja 95 veel praeguki alles.eriti säravad muljed olid mul aga ühest mustast 900,millel oli samuti helebees sisu ja turbo mootor.see auto kahjuks sõideti läbi betoonposti vastu kivi aeda.(kiirus üle 100 ja kõik viis panid omaljalal jooksu) peale mida seisis ta minu hoovis ja toitis fantaasiaid.ja kui vahest hakkab saabi märk ununema,tuleb kindlasti ivomets oma järjekordse kätetööga mind halvale teele meelitama.
to maxuud. ma olen küll veel väga noor,aga tehnika huviline olen olnud lapsest saati,seega tuttavad ja nende tuttavad juba teavad,mida ma tahan ja nii neid autosid mulle ikka aeg-ajalt pakutakse.lisaks sellele on mul haiglane huvi igasugu huvitava ja vähelevinud tehnika vastu. ja niimoodi ringi käies ikka midagi kuuleb ja ette jääb.
mis puudutab saabi,siis neid on mul läbi aegade ikka olnud.mõni projektiks sobiv 96 ja 95 veel praeguki alles.eriti säravad muljed olid mul aga ühest mustast 900,millel oli samuti helebees sisu ja turbo mootor.see auto kahjuks sõideti läbi betoonposti vastu kivi aeda.(kiirus üle 100 ja kõik viis panid omaljalal jooksu) peale mida seisis ta minu hoovis ja toitis fantaasiaid.ja kui vahest hakkab saabi märk ununema,tuleb kindlasti ivomets oma järjekordse kätetööga mind halvale teele meelitama.
olen jõudnud oma nokitsemisega esisillani,seal vajasid vahetust stabika puksid.kuna õõtsad olid koledasti roostes,otsustasin nad eemaldada,liivapritsis puhastada ja värvida.eemaldamise käigus selgus aga kurb tõsiasi(nagu ikka),õõtsade vahelised plekid olid seestpoolt roostes.kuna seal moodustub plekkidest esisilda kooshoidev konstruktsioon mille tugevus on väga oluline,ei jää mul muud üle kui õhemaks roostetanud plekk välja vahetada.
tundub,et kõiges on süüdi väga õhuke krunt värv.seda on näha ka tagatiiva seest tehtud pildil.krunt on väga õhuke.kuna minu viimane remondi kokkupuude saabiga oli mudeliga 96,siis tuleb jällegi öelda: vanasti oli elu parem,rohi rohelisem ja saabid värvirohkemad!
tundub,et kõiges on süüdi väga õhuke krunt värv.seda on näha ka tagatiiva seest tehtud pildil.krunt on väga õhuke.kuna minu viimane remondi kokkupuude saabiga oli mudeliga 96,siis tuleb jällegi öelda: vanasti oli elu parem,rohi rohelisem ja saabid värvirohkemad!
ei jäänudki müüd üle,kui kogu alumise õõtsa kahe kinnituse vaheline osa välja vahetada.tagasi silda kokku pannes märkasin,et vedru on helerohelise värviga markeeritud.kas keegi teab millist jäikusastet see heleroheline värv näitab?
Algselt postitas: janek555
tagasi silda kokku pannes märkasin,et vedru on helerohelise värviga markeeritud.kas keegi teab millist jäikusastet see heleroheline värv näitab?
EPC natuke näitab värve ja on mainitud ka, et hõbedane/pronksjas on sportlikum. Teistel pole midagi lisaks, kuid ehk loed midagi välja...
terv, teager
olemasoleva info põhjal on tõesti raske välja lugeda mida see tabel näitab.kas neli esimest detaili on vedrud?ja need lühendid on ka minujaoks võõrad.
samas kui ainult esimesed neli on vedrud,siis on ju ainult kahte tüüpi vedrusid?või mis?
samas kui ainult esimesed neli on vedrud,siis on ju ainult kahte tüüpi vedrusid?või mis?
Kõik on klassiku, MY91 esivedrud. Vt part no - selle järgi on 4 eri vedrut.
CV tähendab Convertible, teiste osas ei julge pakkuma hakata.
Nt CV TURBO M, +AC peaks minu loogika järgi tähendama turbo cabriot, millel manuaalkast ning konditsioneer.
Aga need kõik oletused.
terv, teager
CV tähendab Convertible, teiste osas ei julge pakkuma hakata.
Nt CV TURBO M, +AC peaks minu loogika järgi tähendama turbo cabriot, millel manuaalkast ning konditsioneer.
Aga need kõik oletused.
terv, teager
Algselt postitas: janek555
olemasoleva info põhjal on tõesti raske välja lugeda mida see tabel näitab.kas neli esimest detaili on vedrud?ja need lühendid on ka minujaoks võõrad.
samas kui ainult esimesed neli on vedrud,siis on ju ainult kahte tüüpi vedrusid?või mis?
EPC-s on tegelikult nende lühendite seletused olemas help-failis:
kuna eelmine talv lõppes kole kähku ära ja suvi on sõitvate autode jaoks,jäi saab terveks suveks laiali.nüüd jälle pime ja porine aeg käes ning paras garaasis edasi nokitseda.pealegi õnnestus suvel kaks doonorit õuele vedada.
jätkan siis kõige kurvema koha taastamist,milleks on pahtli alt auklikuks roostetanud esitiib.pilt peale pahtli eemaldamist oli masendav,teadsin et mõni väike auk ikka on,aga et ainult auk,seda ei uskunud.
jätkan siis kõige kurvema koha taastamist,milleks on pahtli alt auklikuks roostetanud esitiib.pilt peale pahtli eemaldamist oli masendav,teadsin et mõni väike auk ikka on,aga et ainult auk,seda ei uskunud.
täna lammutasin doonoreid ja panin tähele,et 1989 aasta klassikul ( http://pildid.ee/displayimage.php?album=16258&pos=12 ) on samuti kindalaeka sisu kooldunud,nii nagu ma siin eelpool kurtsin ja vaadates selle auto õõtsasi tuli lausa masendus peale,õõtsad on läbi roostetanud,vedru alusest kausist alles ainult äär.
vaadates nüüd musta keret ja rooste koldeid,tundub et rooste on tehasest värvialla kaasa pandud,kuna ilmastik ja hoiu tingimused ei saa mõjuda tervele autole nii ebaühtlaselt.näiteks õõtsad peavad olema ikka eriti sitast metallist tehtud,et nii õhukeseks roostetada.
huvitav kas kaheksakümnendate lõpus ja üheksakümnendate algul kasutas rootsi tehas tõesti mingit sitta import metalli.või on selle taga mõni muu põhjus.
96-ga on küll vahe sees,kas auto valmistatud rootsis,või soomes,minule ninaalla jäänutest on rootsi 96-d tunduvalt paremad olnud.ja väidetavaks põhjuseks just metalli erinevus,nimelt oli uusikaupunki kasutanud vene metalli.
kas kellelgi on mingeid fakte selle tõestuseks,või ümber lükkamiseks?
vaadates nüüd musta keret ja rooste koldeid,tundub et rooste on tehasest värvialla kaasa pandud,kuna ilmastik ja hoiu tingimused ei saa mõjuda tervele autole nii ebaühtlaselt.näiteks õõtsad peavad olema ikka eriti sitast metallist tehtud,et nii õhukeseks roostetada.
huvitav kas kaheksakümnendate lõpus ja üheksakümnendate algul kasutas rootsi tehas tõesti mingit sitta import metalli.või on selle taga mõni muu põhjus.
96-ga on küll vahe sees,kas auto valmistatud rootsis,või soomes,minule ninaalla jäänutest on rootsi 96-d tunduvalt paremad olnud.ja väidetavaks põhjuseks just metalli erinevus,nimelt oli uusikaupunki kasutanud vene metalli.
kas kellelgi on mingeid fakte selle tõestuseks,või ümber lükkamiseks?
Mootor on 16 aastaga hakanud õli välja immitsema,seega otsustasin poldid üle kontrollida.Kuna senine kogemus üle 20 aasta vanade autodega on näidanud,et õluvannid ja teised anakoogsed kaaned vajavad pingutust,peale mida lekkimine lõppeb,siis otsustasin sama teha ka saabiga.Kõik poldid andsid ühtlaselt pool pööret peale keerata(nagu ikka),eks nüüd aeg näitab kas lekkimine ka peatub,lootus igatahes on.Vahetada plaanin ainult klapikambri kaane tihendi.
Olen kuulnud,et saabi mootorid vajavad ka plokikaane pingutust,vastab see tõele? Või ei tasuks seda torkida?
Olen kuulnud,et saabi mootorid vajavad ka plokikaane pingutust,vastab see tõele? Või ei tasuks seda torkida?