Algselt postitas: romza
Mõnna, need päris ilusad!
Pane siis lõpptulemusest ka pildid üles.
Vaata, et siis rehvipaigaldajad asja nässu ei tee. Et siis ei taoks mingeid tinaplönne haamriga vaid ikka liimiks. Ning et rehvi panemisel ikka ohtralt libestusainet kasutataks ja võimalikult hoolikalt eebleid
Et ma enne töötasin Siller Auto-s ja põhiliselt tegelesin ikkagi rehvitööga siis pingid on täiesti selged ja mul kui endisel töötajal lubatakse pinke kasutada. Just laupäeval käisin rehve maha võtmas, ei küsitud midagi, öeldi lihtsalt, et: "Ah mine minema.":thumb: Nii et selle paigalduse töö üritan ise teha.
Algselt postitas: keenius
mina panin enda masinale konkreetselt 88 aasta 2.0 turbo mootori käigukasti alla. ja erinevuseks oli ühe poldi kinnitus koht ja vasakpoolse veovõlli sisemine ots mille panin samuti 2.0 mootori oma.(muide minu auto on 1993 a 2.3 turbo)
ja kastidel on difri ülekande kiiruse vahe
vabalt hingaval oli see vist 2;54
2.0 turbol oli see 2;86
2.3 turbol on see 3;04
ning aerol on see mingi 3;60
need numrid võivad vähe valed olla aga suurus järk on õige netis leitsin sellised numbrid.
ja mul vedeleb 2 kasti . ühel differ puru ja teisel 4 käik ei püsi sees.
Mul oleks konkreetselt vaja peavõlli, ja mõned hammakad. Ühesõnaga hoiame kontakti:)
Hakkab looma, ehk saan enne külmade tulekut ikka auto korralikult tööle.