Saab 900i <klassik> 88', SoS

Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#26

K Jaan 10, 2007 19:00

Väike eelmise aasta kokkuvõte siis kah nüüd lõpuks:
~60-70% maanteel ja enamus täislastiga 5 reisijat+ umbselt pagasit

Distants: 12241 km

Üleüldised kulud:
Kokku: 27 311,67 kr
Keskmine: 2,23 kr/km
Sellest bensiin:
Liitrid: 1063,76
Kokku: 14 280,00 kr
Keskmine: 8,69 l/100km
Keskmine: 1,17 kr/km

Ikkagi odavam kui taksoga ja mugavam kui bussiga :)
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#27

K Jaan 24, 2007 14:37

Kaua tulnud palju tulnud, ütleks selle lumekese kohta :love: aga nüüd oleks üks lõpuotsa tonnine ja pisuke tutikas 9-5 puudu, siis saaks juba generatsioonide koguks nimetada, kõik autud 10a. vahedega
Pilt
Käima läheb perfektselt, aga käsipidur on jälle ära kadunud :wall: kõgu lõbu jääb saamata
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#28

K Jaan 24, 2007 15:02

kas sul mitte käsipidur esiratastele ei toimi? ;)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#29

K Jaan 24, 2007 15:10

Algselt postitas: Chipy
kas sul mitte käsipidur esiratastele ei toimi? ;)
Ei, see on pisut uuem juba, mil kässar tagaratastele mõjub...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#30

K Jaan 24, 2007 16:11

jup, nagu "päris" autodel... kui oleks esiteljel siis ei pabistakse niiväga selle puudumise pärast...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#31

K Jaan 24, 2007 16:27

Puhasta, õlita trossid sadulate juurest ja reguleeri ;)
Minu oma on päris hea, saab isegi natuke rallida. Mõistuse piires muidugi :wise:
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#32

L Mär 24, 2007 16:46

Et siis kevad tulekul ja niiväga ei tahaks enam kontsadel klõbistada, aga näe suvepapud puudu. Ma tean küll, et see on koht kust ei tasuks väga kokku hoida, aga näe pole see tudengielu just mitte kõige odavam lõbu :red:
Kui keegi tahaks mulle ilusa küsimise eest 2 kasutatud M+S rehvi anda (185/65/15) või pisut odavamalt komplekti suverehve, siis võiks rõõmustada ühte väikest SAABisti U2U abil
Tartu ja lähiümbrus oleks väga ilus asukoht...
:drive:

Remondivajadustega ei ole kullake talve jooksul üldse pirtsutanud :) ainult tühikäik on viimase paagitäiega kohati ebaühtlane olnud, aga see on äkki kehva kütuse viga
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#33

K Mai 30, 2007 12:24

Vot nüüd läks natuke näpust :( ma teadsin, et enne katalüsaatorisse tulev ühenduskoht laseb natuke läbi ja pläriseb, üritasin siis miskit mõginat sinna panna, et ära täita. Isegi mõjus ja läks vaiksemaks, aga nüüd juhtus nii et foori tagant minnes käis järsku kaboom ja kat koos terve tagumise osaga eraldus :freak:
Ma nüüd loodan, et äkki oleks võimalik CO keevitusega seda veel kokku lappida ja ei pea uut hankima.

Kas kellelgi foorumlasel oleks sellist võimalust ja on nõus kompensatsiooni esitamisel ka antud toimingut sooritama või oskab soovitada kedagi/midagi?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Jürgen

#34

K Mai 30, 2007 12:28

Aardla keevitus ehk..
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#35

K Mai 30, 2007 12:47

Miski töökoda mis tegeleb summutite lappimisega asub Teguri tänavas, seal hoovipeal, keerad vene masinate juppe müüva poe juurest sisse(Ülo äri vms). Pildilt on see sissesõit kortermajast paremal pool:) korstna juurdes mehed vist pesitsesitki sildid ka väljas.

EDIT: Terguri autoaiast üle tee
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#36

T Okt 30, 2007 15:43

Käisin ülevaatusel (E-tehno tartus) ja öeldi, et ei lasta läbi kuna on mootori- ja rooliõli leke. Ühesõnaga jamasti. Äkki keegi oskab nüüd aidata/juhendada kuidas antud probleemist mööda saada (likvideerida seda vist paraku ilma auto omahinda maksmata ei õnnestu).
Laseks ÜV ajaks roolivõimuõli kõik välja siis saaks rooliõli lekkest lahti :evil: aga mootori omast...?:(
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14290
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#37

T Okt 30, 2007 16:09

Ei pruugi olla nii, et auto hinna juurde maksad. Kõigepealt pese korralikult puhtaks asi. Kõikvõimalik õlisodi ja pask maha. Siis ehk saad aru, kuskohast läbi jookseb. Peale pesu peaks värsked jäljed näha olema. Näiteks jagaja kaudu... Klapikambrikaane tihend võibolla. Mootori ja kasti vahelt on muidugi kõige sitem variant...

Kui roolivõimu tühjaks lased, siis pead rihma ka maha võtma, muidu keerad pumba pekki koheselt, vingub ka. Ja keerata on raske... Aga ju sul latt lekib, Kas nõksutab keeramisel ka?

Mul kunagi lasti ülevaatusel läbi küll, aga öeldi, et pese aegajalt mootorit, nagunii sa seda tilkumist kinni ei saa sel vanal rondil..:evil:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#38

T Okt 30, 2007 16:13

Keeramisel ei nõksuta, mingi hetk oli vahepeal niimodi, et keeramisel mingi osa oli kergem ja siis raskem, ebaühtlane ühesõnaga, aga viimasel ajal pole täheldanud seda.
A ma olen aru saanud, et seda latileket ei õnnestugi efektiivselt ja püsivalt peatada?
Mul nii lahked ei oldud, võibolla mõnes teises punktis ollakse:freak:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#39

T Okt 30, 2007 16:44

Üks lekkekoht võib see käigukasti kork ka olla, mis seal radika ees on. Enda omal sai silikoniga natuke mötsitud ja jäi pidama.
Ülevaatusel käisin suhtkoht õlise mootoriga, ei öeldud midagi...:drive:
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#40

T Okt 30, 2007 16:51

Mootori õlisuse kohta ei öeldud midagi, probleem oli ikkagi olemasolevas lekkes. Pole enda kasutuses ühtegi estakaadi ka, et ise sorkida...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1075
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto: T16 Aero

#41

T Okt 30, 2007 17:04

nüüd läks jutt natuke segaseks :D igaljuhul on klassiku käigukastis põhimõtteliselt mootoriõli, mitte spetsiaalne käigukasti oma. ÜV mehed ei pruugi ju vahet teha, tuli ta kastist või mootorist...
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#42

T Okt 30, 2007 17:11

Kirja pandi, et mootori- ja rooliõli leke. Käigukast ei tohiks lekkida.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#43

K Nov 28, 2007 23:21

Sai siis natuke puhastatud ja mäkerdatud seal auto all ning läksin kordusele. Küsiti, et mille tõttu siis korduv on, vastasin et õlileke oli ja siis öeldi "ainult?" ning vaadati sellise pilguga, et tõesti aint selle pärast?!? (kusjuures minu arust oli veel sama tüüp kah, kes mind läbi ei lasknud :S) Aga kästi kanalile ajada, käidi korra all, midagi pähe ei tilkunud ja oligi kõik ning anti ilusasti paber kätte, et korras.

Vahepeal sai uued tagumised pidurisadulad koos klotsidega külge poogitud ja koos sellega ette sõidetud siuke ümmargune numbrike

Pilt
Aga tegelikult on talv on nunnu ja varsti saab ka juudijõulupuu tuppa tuua :headbang:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
tarmiit
Saabiklubi liige
Postitusi: 392
Liitunud: K Juul 28, 2004 23:45
Asukoht:
Auto:

#44

K Nov 28, 2007 23:40

näed siis!.....veel veits ja pool milli käes!:P
Aga ilus,kui asjad kõik jonksus on!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#45

R Nov 30, 2007 14:17

Algselt postitas: SoS
Sai siis natuke puhastatud ja mäkerdatud seal auto all ning läksin kordusele. Küsiti, et mille tõttu siis korduv on, vastasin et õlileke oli ja siis öeldi "ainult?" ning vaadati sellise pilguga, et tõesti aint selle pärast?!? (kusjuures minu arust oli veel sama tüüp kah, kes mind läbi ei lasknud :S)


No ilmselt tilkus ülevaatajale esimesel korral midagi suisa näkku ja toopärast läbi ei lasknudki, vaid pidas vajalikuks sind veitsa nöökida :P
Peaaegu nagu mõni noriv professor suulisel eksamil, kui ikka vaja/tahtmist, siis kukutab tudengi läbi (va üksikud erandid).
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#46

P Veebr 17, 2008 0:13

Kui autost tuleb supakas välja tõsta selle jaoks, et koolist koju tulles kõik asjad ära mahuksid, siis pole mitte asju palju vaid auto väike... Sellega seoses ongi plaanis natuke suurem pereauto muretseda, aga kahte autot omada ei jõua. (Vihje klassiku otsijatele)

Ülal on pidanud end viisakalt ja praeguse "talve" kohta 10,75 linnas polegi vast väga palju.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#47

K Mär 26, 2008 15:46

Sai nüüd kevadel pisut talvepilte klõpsitud :evil:
Pilt
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 883
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#48

T Aug 19, 2008 22:31

aga vahepeal mõtles mu saabike, et prooviks selle hollivuudi elu ka ära. Käiski siis nädalakese koos filmisetskonnaga kondamas ja millalgi novembris peaks minagi nägema, mis nad salaja seal tegid :cool:

Pilt

asjalikuma jutu poolt seda, et 359kkm pealt sai õli vahetatud ja suvekuumus on lae lahti sulatanud :( samuti on midagi kelladeploki tagant katki läinud, niiet kütuse ja temp. seierid püsivad nullis. Arvatavasti on viga vist selles kiles, mille peal rajad jooksevad, aga pole niipalju aega olnud, et oleks selle sealt tagant lahti lammutanud ja kontrollin kas on selles viga. Senikaua aga tuleb lihtsalt teiste näitude järgi sõita.
Kui juba hädaldamiseks läks, siis tuli välja, et vasakesimene vedru on ära murdunud ja ikka vägaväga kaua aega tagasi :freak: ilus oleks kui saaks millalgi ära vahetada need.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#49

K Aug 20, 2008 3:57

Algselt postitas: SoS
Kui juba hädaldamiseks läks, siis tuli välja, et vasakesimene vedru on ära murdunud ja ikka vägaväga kaua aega tagasi :freak: ilus oleks kui saaks millalgi ära vahetada need.


Kui tõmmitsad olemas (saab nt Tööriistamarketist Tallinnast Lasnamäelt) ja vedrud kah (ladu24.ee või autoosad.ee), siis edasine on täiesti ise tehtav ka õue peal. Igaks juhuks peaks rehkendama 3-4 tunniga, aga võib ka kiiremini hakkama saada. Tõmmitsate mahtumisega võib pisut probleeme tekkida.
Jõudu vahetamisel!
Täiendus: Vägagi kasulik on omada selleks operatsiooniks kaht tungrauda.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#50

K Aug 20, 2008 11:06

Mul on üks kelladeplokk üle. Ei tea, kas terve kilega. Mul endal läheb sealt ainult tahhomeetrit tarvis, et ülejäänu võid saada...
55581286
Vasta