kahin siduri vajutamisel

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#1

Tere!

Ostsin Sachs sidurikoplekti(ketas,korv,survelaager) ning lasin Carring'is ära vahetada.

Enne vahetust sai kurdetud, et siduri põhja vajutamisel kostub kahinat: kohapeal ühtlast ning hoo pealt sidurit lahutades aktiivsemat, mis vaibub sekundi jooksul. Väideti, et see tuleb survelaagrist, mis on kulunud.
Kuid kahin jäi ka pärast siduri vahetust. Thesaabsite.com väidab samuti, et hääl tuleb kulunud survelaagrist. Kas mu autole uut survelaagrit siis pandudki?

Samasugust kahinat olen täheldanud ka mõne teise ng900 puhul. Ega kellelgi pole kogemust, millest selline kahin veel võib tingitud olla?
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#2

Kuna keegi ei vasta, siis vastan ise. Kahin kadus pärast siduritrossi vahetamist. Tõenäoliselt ei lahutanud vana trossiga sidurit korralikult ära..
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

Loomulikult ei lahutanud,kui tegu oli OEM automaatpingutiga trossiga.See oli end vana ketta-korvi järgi ära pingutanud. Või kui oli järelturu reguleeritav tross,jäeti see reguleerimata.
Trossivahetus äärmiselt oluline,kui NG`l sidurit vahetada.
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#4

Peal oli enne isepingulduv tross.
Tahaks siiski mainida et B-osa reguleeritava trossiga nägin kõvasti vaeva. Nimelt trossikõri kummivõru, mis peaks klambri külge käima oli vales kohas, ning trossikõri liiga pikk. Pidin pingutusmutri õhemaks viilima.
Samuti vibreerib tross trossikõris, tekitades salongi päris häiriva plärina. Kahjuks ei mäleta, mis firma toodanguga tegu.
Igatahes peab investeerima uuesti A-osa isepingulduvasse trossi...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

Saab ka vana aut.trossi uuesti pingest vabastada,kuid elu on näidanud,et vastu see kaht sid. ei pea.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#6

palun näidake pilti isepingutuva trossi pingtussüsteemist, huvitav oleks näha
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#7

Elcats.ru annab sellise pildi 1994 versioonile.

Lisatud failid
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#8

Veel miski pilt.

Lisatud failid
priit001
Postitusi: 45
Liitunud: P Okt 07, 2007 8:33
Asukoht:
Auto:

#9

Minu autogi tehase tross näeb veel täitsa kobe välja, ei saa öelda, et vedru oleks ajaga järgi andnud. Kuid murdunud on trossikõri otsas olev plastikpuksi ots, millega trossikõri kinnitub käigukasti külge. See pidigi olema originaalosa kõige nõrgem koht...
Kasutaja avatar
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#10

Mu NGl sama lugu, et peale siduri vahetust tekkis selline kahin. Aga mis seda heli täpselt siis tekitab.
Vasta