Tere!
Ostsin Sachs sidurikoplekti(ketas,korv,survelaager) ning lasin Carring'is ära vahetada.
Enne vahetust sai kurdetud, et siduri põhja vajutamisel kostub kahinat: kohapeal ühtlast ning hoo pealt sidurit lahutades aktiivsemat, mis vaibub sekundi jooksul. Väideti, et see tuleb survelaagrist, mis on kulunud.
Kuid kahin jäi ka pärast siduri vahetust. Thesaabsite.com väidab samuti, et hääl tuleb kulunud survelaagrist. Kas mu autole uut survelaagrit siis pandudki?
Samasugust kahinat olen täheldanud ka mõne teise ng900 puhul. Ega kellelgi pole kogemust, millest selline kahin veel võib tingitud olla?
kahin siduri vajutamisel
Loomulikult ei lahutanud,kui tegu oli OEM automaatpingutiga trossiga.See oli end vana ketta-korvi järgi ära pingutanud. Või kui oli järelturu reguleeritav tross,jäeti see reguleerimata.
Trossivahetus äärmiselt oluline,kui NG`l sidurit vahetada.
Trossivahetus äärmiselt oluline,kui NG`l sidurit vahetada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Peal oli enne isepingulduv tross.
Tahaks siiski mainida et B-osa reguleeritava trossiga nägin kõvasti vaeva. Nimelt trossikõri kummivõru, mis peaks klambri külge käima oli vales kohas, ning trossikõri liiga pikk. Pidin pingutusmutri õhemaks viilima.
Samuti vibreerib tross trossikõris, tekitades salongi päris häiriva plärina. Kahjuks ei mäleta, mis firma toodanguga tegu.
Igatahes peab investeerima uuesti A-osa isepingulduvasse trossi...
Tahaks siiski mainida et B-osa reguleeritava trossiga nägin kõvasti vaeva. Nimelt trossikõri kummivõru, mis peaks klambri külge käima oli vales kohas, ning trossikõri liiga pikk. Pidin pingutusmutri õhemaks viilima.
Samuti vibreerib tross trossikõris, tekitades salongi päris häiriva plärina. Kahjuks ei mäleta, mis firma toodanguga tegu.
Igatahes peab investeerima uuesti A-osa isepingulduvasse trossi...
Saab ka vana aut.trossi uuesti pingest vabastada,kuid elu on näidanud,et vastu see kaht sid. ei pea.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Minu autogi tehase tross näeb veel täitsa kobe välja, ei saa öelda, et vedru oleks ajaga järgi andnud. Kuid murdunud on trossikõri otsas olev plastikpuksi ots, millega trossikõri kinnitub käigukasti külge. See pidigi olema originaalosa kõige nõrgem koht...