Külm teeb autole liiga
teostades tehnilist hooldust pakaseperioodil või enne seda soovitan paluda-nõuda uksetihendite silikoonimist..
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14417
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Üldiselt mul ka enam ei jäätu uksed kinni, kui tihendid varakult ära määrida sai..
. Aga üldiselt vihm enne külmumist ajab jäässe küll. Tonniseomanikel on rööm suur, kõik ukselingid oskavad väga hästi jääd selga kasvatada. See aastavahetusel sadanud ja hiljem kinni jäätunud lörts on ehe näide..


Vale jutt.Silikoon pehmendab kummi,mitte ei lagunda seda.Saabidel kasutatav tihendimaterjal sobib hästi silikoonõligaAlgselt postitas: olaviv
Silikoon pidada kummi pudedaks muutma? Nii olen foorumitest lugenud, ise pole kogenud niiet kindlalt ei tea.
Nüüd veel vaja seda teflonmääret kusagilt hankida, netipoed seda ei paku, vähemalt mitte tefloni nime all.
(näiteks BMW tihenditele silikoon ei sobi,jubedalt hakkab kõik nagisema-kägisema).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
eelpoololevaga nõustudes küsi julgelt meilt silikooni..kasutame enamasti LM silikooni
küsi meilt soovi korral linil olevaid tooteid LIQUI MOLY`lt
küsi meilt soovi korral linil olevaid tooteid LIQUI MOLY`lt
Tänud info eest. Niiet silikoonõli sobivus sõltub tihendi materjalist, asi selgem jälle.
Kahjuks Troostauto poodi mina peale tööd kohe kuidagi ei jõua, pannakse see ju 17.30 kinni. Küllap ma sobiva määrde ka mujalt leian.
Minu autodel on kõigil uksed kinni külmunud, mõnel rohkem mõnel vähem. Kord on lingi mehhanism hangunud, siis jälle tihendid kinni. Täna hommikul sain ukse ilusti lahti aga kinni enam mitte - mehhanismus hangus ära lahtises olekus ning keeldus sulgemisel liikumast. Nõnda juhtub siis hooldamata masinatega...
Kahjuks Troostauto poodi mina peale tööd kohe kuidagi ei jõua, pannakse see ju 17.30 kinni. Küllap ma sobiva määrde ka mujalt leian.
Minu autodel on kõigil uksed kinni külmunud, mõnel rohkem mõnel vähem. Kord on lingi mehhanism hangunud, siis jälle tihendid kinni. Täna hommikul sain ukse ilusti lahti aga kinni enam mitte - mehhanismus hangus ära lahtises olekus ning keeldus sulgemisel liikumast. Nõnda juhtub siis hooldamata masinatega...
Minu Saab ei teinud täna käivitamisel piuksugi. Kaks päeva on seisnud. Praegu istub krokodillide küljes. Kui viga akus (mis on sünnist saati peal), siis asi lihtne - uus aku peale. Kui aga külmem ilm on põjamaa auto jaoks probleem, siis on tegemist küll väga vale põhjamaaga (et mitte öelda meie kliimas kehva autoga).
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: Rästas
Minu Saab ei teinud täna käivitamisel piuksugi. Kaks päeva on seisnud. Praegu istub krokodillide küljes. Kui viga akus (mis on sünnist saati peal), siis asi lihtne - uus aku peale. Kui aga külmem ilm on põjamaa auto jaoks probleem, siis on tegemist küll väga vale põhjamaaga (et mitte öelda meie kliimas kehva autoga).
vot see on kõik sul selle pärast, et sa tihastele pekki ei pane!
muuda suhtumist, siis muutub kõik ka sinu vastu! ja siis:drive:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Lasin ka uksetihendid motipi deflonsprayga üle, väga muret ei tunne, auto seisab öösiti soojapuhuritega garaazis.
Tihased tihasteks, aga Saab ei võtnud krokodillidega ka tilkagi särtsu sisse. Käivitamisel käis klõk-klõk-klõk.Algselt postitas: ivometsAlgselt postitas: Rästas
Minu Saab ei teinud täna käivitamisel piuksugi. Kaks päeva on seisnud. Praegu istub krokodillide küljes. Kui viga akus (mis on sünnist saati peal), siis asi lihtne - uus aku peale. Kui aga külmem ilm on põjamaa auto jaoks probleem, siis on tegemist küll väga vale põhjamaaga (et mitte öelda meie kliimas kehva autoga).
vot see on kõik sul selle pärast, et sa tihastele pekki ei pane!
muuda suhtumist, siis muutub kõik ka sinu vastu! ja siis:drive:
Saabijumala juhendamisel (telefoni teel) oskan ma nüüd kirjaklambriga muudki teha, kui pabereid kokku köita

Saab käib ja esimene sõit on uue aku järele

Saabikul on mingi kaitserelee peal, mis ei luba käivitada, kui aku on samahea, mis hingusel (raadio mängis, kell oli --:--). Saab oli krokudega teise auto aku küljes ja ikka ei midagi - polnud võimalik laadida.Algselt postitas: fofaRäägi lähemalt!Algselt postitas: Rästas
Saabijumala juhendamisel (telefoni teel) oskan ma nüüd kirjaklambriga muudki teha, kui pabereid kokku köita![]()
Helistasin Saabijumalale, kes mind mobiili teel juhendas. Tähendasin kogu targa jutu üles ja siis hakkasin paber ühes ja kirjaklamber teises käes juhendi järgi Saabi käivitama:
Aku kõrval on kaitsmekarp (sees kaitsmed ja releed). Pidin sealt leidma kollase relee (neid on seal reas: kollane, pruun, must, kollane, pruun, valge) tähisega R8. Sellel on neli jalga all (kaks pikemat, kaks lühemat). Süüde tuli sisse panna ja seejärel pikemad jalad kirjaklambriga ära ühendada - see stimuleerib käivitamist. Nii oligi, käivitus ilusa häälega nagu peab, siis kähku klamber maha ja Saab jäigi tööle.
NB: Klamber tuleb kindlasti kohe eemaldada, kui auto käima hakkab, sest muidu põletab midagi maha.
Krokodillid lahti ning nagu eespool kirjutasin, on esimene sõit uut akut ostma. Läksin Tondile Renovaar´i, mille omanik on mu hea sõber ja kus töötab ka foorumlane Morris. Saab sai uue aasta puhul uue patarei - parima, mis talle panna sai

Vana aku lubati sinna jätta.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kle aga miks just kirjaklamber sai selleks millega yhendada??
aga igaljuhul yliarmas, et nii täpselt ja nii keerulist asja tel. teel selgeks tehti!
aga igaljuhul yliarmas, et nii täpselt ja nii keerulist asja tel. teel selgeks tehti!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Jumala sõna, kas teadAlgselt postitas: ivomets
kle aga miks just kirjaklamber sai selleks millega yhendada??

Ju ta siis arvas, et seda mul kindlasti on.
On küll.
EDIT: Eks siin mängib usaldus. Kui ta oleks mul soovitanud sinna midagi muud panna, siis oleksin pannud...
Ise ma ei tea nendest kilakatest-kolakatest mitte midagi. Nagu ma ükskord sulle helistades küsisin, kas sa oskad öelda, mis hoiatustuli mu Saabil põlema hakkas: on selline kollane, mootori kujuga tuli, või siis natuke allveelaeva mood tuli?

Ausalt: ma pole varem ühelgi oma autol mootori hoiatustuld näinud.
Kas arvad,et muude vahenditega ei suuda autot pudruks roostetama panna?Algselt postitas: Jürgen
Lasin ka uksetihendid motipi deflonsprayga üle, väga muret ei tunne, auto seisab öösiti soojapuhuritega garaazis.
Selline käitumine on masinale HALVIM võimalikest. Vaevalt sa igal
õhtul masina kere ja -põhja üle pesed.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täpselt. päeval kogud auto lumesoolas*tta täis ning öösel viid sooja garaaži, kus lumi saab veeks sulada, sool selles ideaalselt lõpuni lahustuda ning siis hävitustöö alaku!Algselt postitas: TrionicKas arvad,et muude vahenditega ei suuda autot pudruks roostetama panna?Algselt postitas: Jürgen
Lasin ka uksetihendid motipi deflonsprayga üle, väga muret ei tunne, auto seisab öösiti soojapuhuritega garaazis.
Selline käitumine on masinale HALVIM võimalikest. Vaevalt sa igal
õhtul masina kere ja -põhja üle pesed.
See on juba vana tõde, et talvine garaažitamine (soe-külm-soe-...) on kere surm.
Soe garaaz ja roostetamine - kõik sõltub ventilatsioonist. Kui saab tekitada nii hea ventilatsiooni, et auto paari tunniga ära kuivab, siis ei roosteta hullemini, kui õues seistes. Kui aga ei kuiva, siis roostetab mehiselt. Kuid meie oludes on vaja hea ventilatsiooni tagamiseks garaazi aktiivselt kütta, see aga on üsna kulukas lõbu, seetõttu enamik ei küta ja autod hävinevad. Kõige hullemad on kütteta maa-alused garaazid, kus korralik vent puudub.
Lugesin eile hommikul seda foorumit ning mõtlesin,et kuidas on võimalik,et selline külm midagi autole teeb(-8 jne)...ja läksin õhtul siis oma tiirule : loomulikult olin loll ning jätsin eelmine õhtu käsipiduri peale,seega oli esimene probleem kohe olemas.parem tagumine pmst. lohises 500 m järgi.ok,sellest sai sõiduga lahti...jõudsin siis balti-jaama ning auto hakkas nagu koolev tõutäkk hüppama:red:...külm oli esisillaga midagi teinud.-võtsin korra teeserva ning peale seda oli ok.OK kuni nii 21.00'ini...järvevanal 70 km/h ja läks uuesti lahti.käed värisevad rooli küljes,rool väriseb auto küljes jne.kahju
...

SAAB põhjamaa auto ja ei kannata nii pisikest miinuskraadi? 
Selle lisaõhu pumba pärast, mis 2003 aasta mudelile peale pandi, peaks autor küll häbenema. Arvestades, et see sureb maha just põhjamaa muutliku kliima tõttu ja mingit olulist funktsiooni sel ei ole - arvestades fakti, et järgmise aastal 9-3dele sellist asja enam peale ei pandud.

Selle lisaõhu pumba pärast, mis 2003 aasta mudelile peale pandi, peaks autor küll häbenema. Arvestades, et see sureb maha just põhjamaa muutliku kliima tõttu ja mingit olulist funktsiooni sel ei ole - arvestades fakti, et järgmise aastal 9-3dele sellist asja enam peale ei pandud.