Bio kütus Eestis
Mingit bioetanooli seguga bensniini müüs kunagi ka Alexela (5% etanooli+95% bensiini), kuid tooaeg polnud aktsiisivabastust ja ka inimesed ei ostnud seda eriti.
See asi läks nendel igatahes vett vedama, kuid lubasid jälle kohe uuesti alustada kui aktsiisisoodustus tuleb.
http://arhiiv2.postimees.ee:8080/leht/99/09/30/
Muide, kusagil internetis nägin ka, et on müügil mingeid conversion kite Saabidele, mis võimaldab neid etanooli joodikuks ümber teha, kuid ei mäleta kus nägin.
See asi läks nendel igatahes vett vedama, kuid lubasid jälle kohe uuesti alustada kui aktsiisisoodustus tuleb.
http://arhiiv2.postimees.ee:8080/leht/99/09/30/
Muide, kusagil internetis nägin ka, et on müügil mingeid conversion kite Saabidele, mis võimaldab neid etanooli joodikuks ümber teha, kuid ei mäleta kus nägin.
romza
Algselt postitas: MaxPower
selle uudise taustal on muidugi kahju et Eestis ei tule esialgu müüki uus 9-3 BioPower, nii vähemalt kirjutab VM-i kodukas. Aga samas on see uudis avaldatud 1-sel juunil, ehk nüüd mõtlesid ümber.
Loe tähelepanelikult:
Saab.ee 01.06.2007
„Eestis esialgu loodussäästlik Biopower mootoriga variant müügile ei tule, kuna hetkel puudub biokütuse tankimise võimalus. Samas tööd nii meie kui ka kütusemüüjate poolt selles suunas tehakse, et Saabi arendatud suurepärane toode ka Eestis rakendust leiaks,“
Hetk on käes ja edasine on ainult nädalate, isegi päevade küsimus, kui ametlikult saab esindus BioPowerit müüa
Kas oled ootejärjekorras? :P
Põhimõtteliselt auto saaks juba ära tellida ;)
terv, teager
Algselt postitas: bob
Üks selline http://www.atodomotor.com/cronicas/2007/marcas/saab/saab3.jpg
tuli mullegi Tammsaare teel vastu, rootsi numbrimärkidega.
Nägin ka sellist rootsi platedega täna hommikul tartu mnt.l. Kas rootslased käivad siit odavat E85 tankimas või on tegu mingi demoautoga? ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: tripp
Algselt postitas: bob
Üks selline http://www.atodomotor.com/cronicas/2007/marcas/saab/saab3.jpg
tuli mullegi Tammsaare teel vastu, rootsi numbrimärkidega.
Nägin ka sellist rootsi platedega täna hommikul tartu mnt.l. Kas rootslased käivad siit odavat E85 tankimas või on tegu mingi demoautoga?
Usun ,et ikka demoautoga tegu...
Kas keegi oskab õelda palju see kütusekulu võib olla BioPower mootoril?
Algselt postitas: tripp
Algselt postitas: bob
Üks selline http://www.atodomotor.com/cronicas/2007/marcas/saab/saab3.jpg
tuli mullegi Tammsaare teel vastu, rootsi numbrimärkidega.
Nägin ka sellist rootsi platedega täna hommikul tartu mnt.l. Kas rootslased käivad siit odavat E85 tankimas või on tegu mingi demoautoga?
Septembri alguses Järvevana teel 2 korraga
LiVE FAST,DiE OLD!
-
- Postitusi: 1
- Liitunud: T Dets 25, 2007 22:20
- Asukoht:
- Auto:
Hetkeks peaks vähemalt 7 sellist Saabi vähemalt meil müüdud olema:
Eesti Statoil võtab kasutusele loodussäästlikumad ametiautod
Link: http://www.statoil.ee/?id=10741
Eesti Statoil võtab kasutusele loodussäästlikumad ametiautod
Link: http://www.statoil.ee/?id=10741
Kas 9000 on võimalik aretada E85 ja bensiini peale? Mingeid flexfuel kit'e müüakse turul vist?
huvitav, sealne kit maksab 370$, mis arvestades hetke dollari kursi pole üldse palju. Oskab äkki keegi öelda, kas see sobiks ka 9-3SS mootoritele, või tuleks eos see idee maha matta?:red:
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/361134.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/361134.png[/IMG][/URL]
Miskipärast hästi ei usu, et keegi siinmail proovinud oleks. Lihtsamad paigaldusjuhised ja pildid olid ju lehel olemas, kui veel kahtled, küsi mikidelt ise järele. See hind on jah selline, et ise ei viitsi küll selle raha eest leiutama hakata ning praeguste hinnaerinevuste juures ja minu läbisõiduga teeb ennast juba poole aastaga tasa...
Delfisse ka jõudnud info sellest, kuidas läänemaailm tunneb rõõmu biokütuse puhtusest, mille käigus vähem arenenud riikides raiutakse maha vihmametsi selleks, et kasvatada nende asemel biokütuste tootmiseks vajalikke põllukultuure.
Eks kogu see teema paneb mõtlema, milline võiks olla siis ikkagi selline energialiik, millest kõik võidaksid :wise:
Eks kogu see teema paneb mõtlema, milline võiks olla siis ikkagi selline energialiik, millest kõik võidaksid :wise:
romza
Kõik ei saagi võita. Enamus ei saa isegi viiki mängida. Vähesed võtavad kõik.
Tõeline õnn neegrite õuele saabub siis kui nad hakkavad päikeseenergiat meile müüma.
Looduse võime päikeseenergiast, veest jms kütust kasvatada pole inimese jaoks piisav nagu näha sellest biodiisli teemast. Fossiilne kütus on nö maast leitud ja selle kasutamine vajab minimaalset lisakulu. Tuumaenergia ja päikesekiirgus on vast ainukesed pääseteed meie piirkonniti ülerahvastatud ja liigtarbiva ühiskonnakorralduse juures.
Aga seni kuni naftat jagub - :drive:
Tõeline õnn neegrite õuele saabub siis kui nad hakkavad päikeseenergiat meile müüma.
Looduse võime päikeseenergiast, veest jms kütust kasvatada pole inimese jaoks piisav nagu näha sellest biodiisli teemast. Fossiilne kütus on nö maast leitud ja selle kasutamine vajab minimaalset lisakulu. Tuumaenergia ja päikesekiirgus on vast ainukesed pääseteed meie piirkonniti ülerahvastatud ja liigtarbiva ühiskonnakorralduse juures.
Aga seni kuni naftat jagub - :drive:
Delfis on intervjuu Neste Eesti juhiga:
Sealt väike väljavõte kes kogu juttu ei viitsi lugeda:
Statoil avas sügisel Tallinnas etanoolkütuse tankuri. Kuidas suhtub Neste biokütusesse?
Usun, et diislikütusele hakatakse teatud aja pärast üleüldiselt lisama biokomponenti ja bensiinile etanooli. Kuid ma ei usu, et puhta etanooli autod Eestis väga hästi leviksid. Etanooli kulub sama arvu kilomeetrite läbimiseks paarkümmend protsenti rohkem kui bensiini. Maailmas käib äge vaidlus, kuivõrd majanduslik ja eetiline on toiduks mõeldud vilja kütusena põletada.
Biokomponendi osakaal kasvab ja paljud riigid on kehtestanud selleks kohustuse või maksusoodustuse. Kütuseks kasutatavale etanoolile ning biodiislikütusele on kujunenud juba ka maailmaturuhinnad. Kuid biokütustega sõitmine ei tule naftast odavam. Pigem viib nende tootmisprotsess selleni, et hinnad on võrreldavad naftaga.
Nii et olete viljast ja kartulist toodetud biokütuste suhtes skeptiline?
Vastupidi, Neste Oili strateegia on kasvada maailma suurimaks biodiislikütuse tootjaks. Äsja avalikustati, et Neste Oil ehitab Singapuri maailma suurimat biodiislikütuse tehast tootmisvõimsusega 800 000 tonni teise põlvkonna taastuvatest allikatest toodetud diislikütust.
Biokütustel on eri põlvkonnad. Esimese põlvkonna biodiislikütus ei talu külma ega säili pikka aega. Neste ehitab aga uusimat teise põlvkonna tehast.
Uus tehnoloogia võimaldab kasutada biodiislikütust ilma piiranguteta kõigis autodes.
-----
Kas tõesti tuleb aeg mil tangid seda mida tahad? Täna bensiini aga homme paneks paagitäie biosurrogaati?
Sealt väike väljavõte kes kogu juttu ei viitsi lugeda:
Statoil avas sügisel Tallinnas etanoolkütuse tankuri. Kuidas suhtub Neste biokütusesse?
Usun, et diislikütusele hakatakse teatud aja pärast üleüldiselt lisama biokomponenti ja bensiinile etanooli. Kuid ma ei usu, et puhta etanooli autod Eestis väga hästi leviksid. Etanooli kulub sama arvu kilomeetrite läbimiseks paarkümmend protsenti rohkem kui bensiini. Maailmas käib äge vaidlus, kuivõrd majanduslik ja eetiline on toiduks mõeldud vilja kütusena põletada.
Biokomponendi osakaal kasvab ja paljud riigid on kehtestanud selleks kohustuse või maksusoodustuse. Kütuseks kasutatavale etanoolile ning biodiislikütusele on kujunenud juba ka maailmaturuhinnad. Kuid biokütustega sõitmine ei tule naftast odavam. Pigem viib nende tootmisprotsess selleni, et hinnad on võrreldavad naftaga.
Nii et olete viljast ja kartulist toodetud biokütuste suhtes skeptiline?
Vastupidi, Neste Oili strateegia on kasvada maailma suurimaks biodiislikütuse tootjaks. Äsja avalikustati, et Neste Oil ehitab Singapuri maailma suurimat biodiislikütuse tehast tootmisvõimsusega 800 000 tonni teise põlvkonna taastuvatest allikatest toodetud diislikütust.
Biokütustel on eri põlvkonnad. Esimese põlvkonna biodiislikütus ei talu külma ega säili pikka aega. Neste ehitab aga uusimat teise põlvkonna tehast.
Uus tehnoloogia võimaldab kasutada biodiislikütust ilma piiranguteta kõigis autodes.
-----
Kas tõesti tuleb aeg mil tangid seda mida tahad? Täna bensiini aga homme paneks paagitäie biosurrogaati?
Algselt postitas: caarel
Kas tõesti tuleb aeg mil tangid seda mida tahad? Täna bensiini aga homme paneks paagitäie biosurrogaati?
USA sõjaväe jaoks toodetud vankelmootorid söövad bensiini, diislit, lennukikütust, etanooli, gaasi jne. Kütust kulub küll märgatavalt rohkem, kuid see eest alati töötab :headbang:
romza