palun (ostu)arvamust: Saab 9-5 SE '98 97KEEK
Kuna olen ise alles süütu (tulevane, esimest ostmas) saabiomanik, küsiksin tagasihoidlikult saabigurudelt, et mis arvate sellise masina ostust?
http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.php?ct=2fce7bc1a822333251l6
Aga Hiiu Autod? Kuulda on väga sõbralikku ning samas väga mõru tagasisidet nende autode kohta...
http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.php?ct=2fce7bc1a822333251l6
Aga Hiiu Autod? Kuulda on väga sõbralikku ning samas väga mõru tagasisidet nende autode kohta...
No läbisõit on täielik muinasjutt.
Ma just ostsin 2004a 9-5 mis on läbi sõitnud 122000km ja sisu on nagu uus. Sellel masinal on roolinahk ju puha ära kulunud. :wtf:
1998a 9-3 mis mul enne oli, oli läbisõiduga 192000km ja nägi ka värskem välja.
Osta parem mu vana auto importautost ära ja sa saad masina millel on eesti ajalugu ning ma võin täpselt rääkida mis tal vahetatud ja kuidas temaga sõita on.
vt. www.importauto.ee
Ma just ostsin 2004a 9-5 mis on läbi sõitnud 122000km ja sisu on nagu uus. Sellel masinal on roolinahk ju puha ära kulunud. :wtf:
1998a 9-3 mis mul enne oli, oli läbisõiduga 192000km ja nägi ka värskem välja.
Osta parem mu vana auto importautost ära ja sa saad masina millel on eesti ajalugu ning ma võin täpselt rääkida mis tal vahetatud ja kuidas temaga sõita on.
vt. www.importauto.ee
Tänud, Skol,
aga kui pead silmas masinat http://www.auto24.ee/clients/importauto/used/detail.php?ct=c3005945384f333266l6&language=EST siis kahjuks otsin automaati.
Hetkel on mul parim valik Marc'i vana:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7075
kuigi :red: muidu auto väga ponks aga see eesolev alumine spoiler vms asi rikub nagu auto välimust... või kuidas?
Kas seda ära võtta ei saa? ;)
EDIT: oh, see spoiler-asi vist on tehase poolt? siis OK
aga kui pead silmas masinat http://www.auto24.ee/clients/importauto/used/detail.php?ct=c3005945384f333266l6&language=EST siis kahjuks otsin automaati.
Hetkel on mul parim valik Marc'i vana:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7075
kuigi :red: muidu auto väga ponks aga see eesolev alumine spoiler vms asi rikub nagu auto välimust... või kuidas?
Kas seda ära võtta ei saa? ;)
EDIT: oh, see spoiler-asi vist on tehase poolt? siis OK
Algselt postitas: miggen
Hetkel on mul parim valik Marc'i vana:
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7075
kuigi :red: muidu auto väga ponks aga see eesolev alumine spoiler vms asi rikub nagu auto välimust... või kuidas?
kaugel sellest.
äkki saab seda spoilerit küljest ka kakkuda? : P
oi, aga see on ju küll väga kena masin.
mind see spoiler küll ei häiri, mind pigem häirib see puitimitatsioon.
ma katkuks selle ära ja jätaks halliks või paneks mini muu variandi.
aga lõpuks, kui kasutatud masina ostad siis on alati midagi mida uue auto tellimisel
poleks võtnud, või on midagi puudu perfektsest lõpptulemusest.
nii et ma tsekkaks küll masina üle.
anna tuld!
mind see spoiler küll ei häiri, mind pigem häirib see puitimitatsioon.
ma katkuks selle ära ja jätaks halliks või paneks mini muu variandi.
aga lõpuks, kui kasutatud masina ostad siis on alati midagi mida uue auto tellimisel
poleks võtnud, või on midagi puudu perfektsest lõpptulemusest.
nii et ma tsekkaks küll masina üle.
anna tuld!
Hiiu autoga on tõesti selline lugu et sellest räägitakse kas väga halvasti või siis kiidetakse. Igaljuhul olen ise seal mõned korrad käinud autosid vaatamas ja mulje on igati halb kuid samas on seal ka aegajalt mõningaid ülikorralikke masinaid. Soovitan siiski uurida seda saabi koos mõne spetsialistiga. Edu sulle esimese lennuki soetamisel.
EX: SAAB 9000 CD 90`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
SAAB 900 GLS 78`
SAAB 99 GL 81`
vaatasin kunagi sealt üht Volvot, mille spidokas näitas 170 000km, nagu ikka. auto oli ilus puhas ja salong nagu uus. kapoti alt ,aga leidsin ühe kleepeka kus kirjas, et mingi filter oli vahetatud mõned kuud tagasi ja kilometraaš samuti ilusasti kirjas 360 000km.
mine võta siis kinni....
mine võta siis kinni....
Foorumis on mitu head Tallinnas pesitsevat saabispetsialisti (trionic, iisak, sebastian, qdwin, iff, kasparius jt), loodan, et nad ei pahanda enda esiletõstmisele.
Usun, et kellegagi neist on võimalus kokkuleppele jõuda, et masin koos üle vaadata. Kui asi on korralik, siis pole ju tähtis, mida keegi Hiiu autopoest arvab. Kõik sõltub konkreetsest isendist.
Kellelegi näpuga näitamata imestan, et inimesed lähevad siiani "leili" läbisõidu kerimise peale. Minu jaoks isiklikult ei oma odomeetri näit olulist tähtsust. Masina tegeliku kulumisastme tuvastamiseks on ka muid väliseid näitajaid.
Eestis müüdavate kasutatud autode puhul on läbisõidu vähendamine paraku enesestmõistetav, ükskõik, kas seda tehakse juba välismaal või auto Eestisse jõudmisel.
Ärge vahtige punnissilmi odomeetrit, vaadake autot ennast;)
Usun, et kellegagi neist on võimalus kokkuleppele jõuda, et masin koos üle vaadata. Kui asi on korralik, siis pole ju tähtis, mida keegi Hiiu autopoest arvab. Kõik sõltub konkreetsest isendist.
Kellelegi näpuga näitamata imestan, et inimesed lähevad siiani "leili" läbisõidu kerimise peale. Minu jaoks isiklikult ei oma odomeetri näit olulist tähtsust. Masina tegeliku kulumisastme tuvastamiseks on ka muid väliseid näitajaid.
Eestis müüdavate kasutatud autode puhul on läbisõidu vähendamine paraku enesestmõistetav, ükskõik, kas seda tehakse juba välismaal või auto Eestisse jõudmisel.
Ärge vahtige punnissilmi odomeetrit, vaadake autot ennast;)
Algselt postitas: Nastix
Foorumis on mitu head Tallinnas pesitsevat saabispetsialisti (trionic, iisak, sebastian, qdwin, iff, kasparius jt), loodan, et nad ei pahanda enda esiletõstmisele.
Kui ma midagi tean siis ainult tonnisest, teistest mudelitest tean niipalju kui foorumis kirjutatud, seega on seda infot võimalik kõigil hankida.
Iga ratas veab and then some!
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Naljaks on lugeda. Nii palju kui on inimesi on ka erinevaid soove. No näiteks siin.... Mulle ei meeldi spoila, mulle ei meeldi puit, mulle ei meeldi automaat või manuaal jne jne :D
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: Nastix
Foorumis on mitu head Tallinnas pesitsevat saabispetsialisti (trionic, iisak, sebastian, qdwin, iff, kasparius jt), loodan, et nad ei pahanda enda esiletõstmisele.
Oot oot, mina selles nimekirjas ei osale.
Natuke tean ng 9-3 tüüpvigadest ja modifitseerimisest, aga mingi Saabispets ma ei ole. Lihtsalt fänn.
9-5ga on nagu ikka, kui miskit viga on, siis odav see ei ole. tavaline on 20k peale ostu sisse. Nämmutatud siin foorumis sellest kõvasti.
Sent from my Monte Carlo using B236
Algselt postitas: Nastix
Foorumis on mitu head Tallinnas pesitsevat saabispetsialisti (trionic, iisak, sebastian, qdwin, iff, kasparius jt), loodan, et nad ei pahanda enda esiletõstmisele.
lisaks eelnevale loetelule t8 - Saabijumal :)
Algselt postitas: miggen
Kuna olen ise alles süütu (tulevane, esimest ostmas) saabiomanik, küsiksin tagasihoidlikult saabigurudelt, et mis arvate sellise masina ostust?
http://www.hiiuautod.auto24.ee/detail.php?ct=2fce7bc1a822333251l6
Aga Hiiu Autod? Kuulda on väga sõbralikku ning samas väga mõru tagasisidet nende autode kohta...
Kas sa 9-5 Griffinit ei taha?
Minu oma on müügis. Hind ei ole kivist ja juttu räägin ka juurde.
Info siin
Algselt postitas: Aimar
Kas sa 9-5 Griffinit ei taha?
Minu oma on müügis. Hind ei ole kivist ja juttu räägin ka juurde.
Info siin
tänud, Aimar,
kardan aga, et masin ise, mootor ja läbisõidu number minu soovidele liiga suureks jäävad...
masin ise on küll tõsiselt kena :)
Ometigi tahad osta sedaankere ja automaatkastiga Saab 9-5-te? Või ikkagi 9-3?
Kaks täiesti erinevat masinat. Otsusta kõigepealt see ära ja siis saab sind aidata.
9-5 puhul poleks minul küll mingit küsimust - 2.3 LPT vs Griffin.
Loomulikult Griffin korraliku saabnetlase käest. V6 põhiprobleemid on palju kergemast klassist (õliradikas, regulaarne rihmavahetus) kui R4 omad. Aut. kasti puhul ei saa kütusekulust ka tõsiselt rääkida kui NG 2.0 vabalthingav ja 9-5 3.0 LPT samapalju kütet nõuavad.
Läbisõidu number - get a life - mida see küll näitama peaks? Autoaiast keritud vrakk osta on mis otsast kasulikum?
2000 a. 9-5 pole ka neid lastehaigusi mis 98-99 masinatel.
Hiiu autoaiast Saabi ostes peab jälgima neidsamu asju, mis igal autoostul. Osad autoaiad annavad PROOVxxxx numbri ja sõida sellega kasvõi VMi kui tahad.
Kaks täiesti erinevat masinat. Otsusta kõigepealt see ära ja siis saab sind aidata.
9-5 puhul poleks minul küll mingit küsimust - 2.3 LPT vs Griffin.
Loomulikult Griffin korraliku saabnetlase käest. V6 põhiprobleemid on palju kergemast klassist (õliradikas, regulaarne rihmavahetus) kui R4 omad. Aut. kasti puhul ei saa kütusekulust ka tõsiselt rääkida kui NG 2.0 vabalthingav ja 9-5 3.0 LPT samapalju kütet nõuavad.
Läbisõidu number - get a life - mida see küll näitama peaks? Autoaiast keritud vrakk osta on mis otsast kasulikum?
2000 a. 9-5 pole ka neid lastehaigusi mis 98-99 masinatel.
Hiiu autoaiast Saabi ostes peab jälgima neidsamu asju, mis igal autoostul. Osad autoaiad annavad PROOVxxxx numbri ja sõida sellega kasvõi VMi kui tahad.
Algselt postitas: miggen
Algselt postitas: Aimar
Kas sa 9-5 Griffinit ei taha?
Minu oma on müügis. Hind ei ole kivist ja juttu räägin ka juurde.
Info siin
tänud, Aimar,
kardan aga, et masin ise, mootor ja läbisõidu number minu soovidele liiga suureks jäävad...
masin ise on küll tõsiselt kena
Masin ise on ju täpselt sama, mis sa ise esimeses postituses välja tõid. Mootor (ja kütusekulu) tõesti suurem. Kui Sa sinisilmselt arvad, et esimese postituse lingi taga oleva auto reaalne läbisõit Aimari Griffi omast väiksem on, siis jõudu tööle!
Ja muuseas, Griffin on KÕIKIDE tollal saadaolevate lisadega mudel. Seega VÄGA MUGAV.
EDIT: Madman oli kiirem. Idee laias laastus sama.
Ja, jah, võin kinnitada....Aimari autot käisin isegi kaemas paar päeva tagasi. Ei saa küll öelda, pulss oleks samaks jäänud kui sinna tulles. Ja seni kui liigub vähegi korralikke Griffineid, ma väga pingsalt isegi Aerosid ei uuri.......Pisuke Griffini omamise kogemus ka olemas :head::notworthy::drive:
reeglina ei soovi automüüjad investeerida remonti ning klopsivad oma "pannid" odavalt sõiduvõimeliseks..hiiu masinatega sama lugu...erandiks pole ka autoesindused..kus teinekord müüdav masin on ikka eriti hullus olukorras..lipp lipi peal.lapp lapi peal:wise:
erandiks on siis janne, kes soovib pakkuda garantiid ning korras autot erinevalt ülejäänud kaadrist
kutsun siis ülesse ETTEVAATLIKKUSELE ning soovitan auto enne ostu üle kontrollida..hilisemad pretensioonid ja nende rahuldamine on pikk ja vaevarikas teekond..reeglina lüüakse käega
vigade listi pol müüdavatel autodel ju kunagi,mida võiks siiski nõuda...seega teeme automüüjate elu raskeks...:eureka:..või tuleb neil hakata müüma autosid omahinnaga
hiigelkasumid ekspluatatsioonikõlbmatute "romude" eest võiks olla möödanik
võimalik,et siiski esineb erandeid
Kuna troost auto ei müü sõidukeid ning ei oma selles vallas ka mingisugust kasumlikku sidet kellegagi,on meie teostatud müügieelne ülevaatus neutraalne ..keegi ei saa tulla ja öelda a`la : ütle et on korras:headbang: kui peaksin analoogse juhtumi avastama..lendab töömees oma kohalt..nii karm poliitika siis
erandiks on siis janne, kes soovib pakkuda garantiid ning korras autot erinevalt ülejäänud kaadrist
kutsun siis ülesse ETTEVAATLIKKUSELE ning soovitan auto enne ostu üle kontrollida..hilisemad pretensioonid ja nende rahuldamine on pikk ja vaevarikas teekond..reeglina lüüakse käega
vigade listi pol müüdavatel autodel ju kunagi,mida võiks siiski nõuda...seega teeme automüüjate elu raskeks...:eureka:..või tuleb neil hakata müüma autosid omahinnaga
hiigelkasumid ekspluatatsioonikõlbmatute "romude" eest võiks olla möödanik
võimalik,et siiski esineb erandeid
Kuna troost auto ei müü sõidukeid ning ei oma selles vallas ka mingisugust kasumlikku sidet kellegagi,on meie teostatud müügieelne ülevaatus neutraalne ..keegi ei saa tulla ja öelda a`la : ütle et on korras:headbang: kui peaksin analoogse juhtumi avastama..lendab töömees oma kohalt..nii karm poliitika siis
Algselt postitas: MadMan
Ometigi tahad osta sedaankere ja automaatkastiga Saab 9-5-te? Või ikkagi 9-3? Kaks täiesti erinevat masinat. Otsusta kõigepealt see ära ja siis saab sind aidata. /--/
Defineerin siis soovid täpsemalt.
Sooviksin osta optimaalselt ökonoomset ja kvaliteetset autot - kes ei sooviks? - hinnas kuni 150000. Tundub, et 9-3 (mid-size) on väiksema kerega kui 9-5 (executive), sestap eelistaksin linnaoludes esimest. Ca 2.0+ liitrit oleks ehk piisavalt jõuline mu tarvis.
Aasta (~ 1999+) valiksin heas vahekorras läbisõiduga (kuni ~ 125000?) ning sooviksin hooldusraamatuga tõendamist ja rooste puudumist. Bensiini valiksin üle diisli külma/niiske käivituse ja ehk suti välguma gaasipedaali pärast. Automaadi valiksin mugavuse ehk peamiselt linnasõidu pärast.
Ning siis poisiklikel maitselistel põhjustel -- eelistaksin luukpära sedaanile (universaalis kahtlen), tumedat nahksisu praktilisuse (lapsed-naised) ja ilu pärast. Lisadest nagu esi- ja tagaspoilerid ja anti-tiivad jms loobuksin, sest nendeta tundub Saab autentsem ja vähem rullnoklikum. Tagasihoidlikke valuvelgesid sooviksin ilu - ning lamelle laiskuse pärast. Salongimugavused nagu soojendused, elektriaknad jms on teretulnud aga mitte hädavajalikud.
Väga meeldiv oleks, kui õnnestuks osta mudel, mille hooldus on pikema aja jooksul lihtsam/soodsam. Enim ihkaksin Saabi osta mõne saabneti usaldusväärse vanakala käest, kes realistliku hinnaga müües ENNE ostu ütleb, millised on ostujärgsel aastal auto tõenäolisemad väljaminekud.
Parandage mind palun kui eespool asjadest asjatundmatult aru saan.
Armusin kunagi väga ammu ühte lihtsasse ja armsasse Saab 99 - maaplikasse ja vana arm ei roosteta sestap - tarmukas, lihtne, kena ja truu on märksõnad.
Olen tänulik kui keegi siinolijatest mõnda ülalkirjeldatud üksildast Saabi teab ja märku annab.
Algselt postitas: miggenSooviksin osta optimaalselt ökonoomset ja kvaliteetset autot - kes ei sooviks? - hinnas kuni 150000.
Tean omast käest, et automaatkastiga saab EI ole ökonoomne. Linnakulu jääb 13-15 l/100 kanti. Maanteekulu 8-9. Uuema otsa reasmootoriga (2,0 ja 2,3 mootoriga) saabide kvaliteet on ka kohati kaheldav
Tundub, et 9-3 (mid-size) on väiksema kerega kui 9-5 (executive), sestap eelistaksin linnaoludes esimest.
Ahsoo.Kogu segaduse on põhjustanud esimeses postituses lingitud 9-5. Arvasin isegi, et otsid 9-5't.
Aasta (~ 1999+) valiksin heas vahekorras läbisõiduga (kuni ~ 125000) ning sooviksin hooldusraamatuga tõendamist ...
Sellist autot selle raha eest (150k) pole. Enamusel turukäkkidest on odomeetrid keritud ja hooldusraamatud võltsitud. Kui isegi peaksid leidma nii väikese läbisõiduga masina (nõel heinakuhjas), siis on hind teisest puust. Nii on. Väga korralik auto on hetkel müügisoleva VIGGEN, aga selle hind ja olemus pisut teisest puust.
Ühesõnaga tahad sellist autot,mis on peaaegu uus,olematu läbisõiduga,ei lagune,võtab vähe bensiini,sisaldab kõiki lisasid ja mille saad POOLMUIDU kätte.:thumb:
Kui sa peaks sellise koha leidma,kus niisuguseid autosid müüakse siis anna teada. Äkki ostaks isegi sealt:beer:
Uskumatu,kui sinisilmsed võivad mõned inimesed olla...:bs:
Kui sa peaks sellise koha leidma,kus niisuguseid autosid müüakse siis anna teada. Äkki ostaks isegi sealt:beer:
Uskumatu,kui sinisilmsed võivad mõned inimesed olla...:bs:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
iisak - 12 points.
panen siis miggeni ostusoovid järjekorda:
Autokalkulaator annab järgmise tulemuse:
Chrysler PT Cruiser 2.0 104 kW 2001 aut
Mul andmed puuduvad Chrysleri kvaliteedi ja ökonoomsuse kohta, kuid muus osas peaks ju vastama miggeni soovidele.
Auto24 andis nimetatud kriteeriumite järgi sellise nimekirja:
Nagu näed pole nimekirjas ühtegi Saabi.
Miks peaks mõni saabneti kasutaja sulle kingituse tegema?
1999+ ja 150000kr eest saab täitsa kobedaid massinaid - 9-5 Hirschi, Griffineid jne.
Vaatamisväärseid 9-3 on mõni üksik.
Näiteks see Saab 9-3 Aero aut.
panen siis miggeni ostusoovid järjekorda:
optimaalselt ökonoomset
kvaliteetset
150000 kr
1999+
125000 km
hooldusraamatuga
rooste puudumist
Bensiini
Automaadi
luukpära
tumedat nahksisu
valuvelgesid
Autokalkulaator annab järgmise tulemuse:
Chrysler PT Cruiser 2.0 104 kW 2001 aut
Mul andmed puuduvad Chrysleri kvaliteedi ja ökonoomsuse kohta, kuid muus osas peaks ju vastama miggeni soovidele.
Auto24 andis nimetatud kriteeriumite järgi sellise nimekirja:
Chrysler PT Cruiser 2.0 104 kW 2001 B A must 131 500
Chrysler PT CRUISER 2.0 104 kW 2000 B A hõbedane 120 000
Honda CIVIC 1.6 R4 16V 81 kW 2002 B A hõbedane 149 000
Renault Clio Initiale 1.6 65 kW 2000 B A must 69 000
Nagu näed pole nimekirjas ühtegi Saabi.
Miks peaks mõni saabneti kasutaja sulle kingituse tegema?
1999+ ja 150000kr eest saab täitsa kobedaid massinaid - 9-5 Hirschi, Griffineid jne.
Vaatamisväärseid 9-3 on mõni üksik.
Näiteks see Saab 9-3 Aero aut.
Kui sa just Aerot ei igatse ja lepid tavamudeliga siis usun et leiad küll omale korraliku auto. Kui väga hästi otsid siis leiaksid ka Aero. Viimaseid on aga automaatkastiga vähe müügis. (arvestades sinu nõudmiseid autole)
Üks näide paljudest
Üks näide paljudest