saab 9-5... ei kaivita

MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#1

K Jaan 16, 2008 9:16

Olen juba lugenud kuid... eelmisel paeval ohtul tootas stabiilselt, probleemid ei olnud. Ainuke asi on see et olen pandub pihustite puhastus voi midagi sellest paagi kutusega t2is. Aga soidan gaasiga, ja see bensiin eriti ei kulu..
praegu motlen - kas bensiinifiltr voib tekkida selle probleemi voi mitte?
kutusepump teeb mingi h2lt, ja peale kui surve tuleb vaikseb :)

p.s. tuhikaigus probleemid ei olnud, enne kaivitas hommikul probleemita, kunlad uued saab originaal. Arvuti vead ei anna (sid ei kirjuta vahemalt) :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

K Jaan 16, 2008 9:24

DI surnud?
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#3

K Jaan 16, 2008 9:28

praegu arvan kas see di... voi pump.. aga viimane vist tootab, voi siis filter t2is :((( vahetan pari tunni parast kutusefiltri 2ra..
on keegil teised motted selle peale?

p.s. ja kas niimodi saab et suri nii kiresti ei joudnud isegi moelda ?
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#4

K Jaan 16, 2008 9:46

Helista härrale, las toob sulle kasetti ja proovite kohapeal, kui läheb käima, siis teil mõlemal tuju parem:thumb:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

K Jaan 16, 2008 10:05

Algselt postitas: MangustGrupp
p.s. ja kas niimodi saab et suri nii kiresti ei joudnud isegi moelda ?

Minu punane DI suri täpselt nii kiiresti. Sõidu pealt suri auto järsku välja ja enam selle DI-ga käima ei läinudki.
mardikas
Postitusi: 263
Liitunud: T Sept 20, 2005 10:35
Asukoht:
Auto:

#6

K Jaan 16, 2008 10:14

huvitav.. kui mul pool aastat tagasi DI õhtale läks siis ma harisin end natuke sel DI teemal ja kuskilt netiavarustest sain sellise info, et kui midagi Diga juhtub siis sõidu ajal ta seisma ei jää, et pidi minema mingisse avariireziimi mis kestab seni kuni sa ise mootori seisma jätad. Siis on kõik. Aga noh tehnika on tehnika ja kõiki juhtumeid ette näha ei saa.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

K Jaan 16, 2008 10:50

Jätab seisma küll. Mõne aja suudab küll pöördeid hoida, kuid kui käik on sees siis sureb välja. Samas oleneb kui paljud pulkadest õhtal on. Reeglina on küll üks aga on ka erandeid( nagu minu puhul, kus DI ülekuumenemise tõttu läks 3 pulka. Kapoti all tekkis lihtsalt liiga kõrge temp. Õnneks sain ristmiku pealt ära sõidetud)

EDIT: kes veel ei tea, siis DI on väga tundlik temperatuuri suhtes, seega lõket selle peal ei tasu teha. Kuumade ilmadega väikestel kiirustel turbotada ei tasu, kuna DI puudub vajalik jahutus ja turbo ning kolle pealt tulevad kuumad õhuvoolud jäävad kapoti all hapnema.
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#8

K Jaan 16, 2008 10:51

Algselt postitas: Executive
Helista härrale, las toob sulle kasetti ja proovite kohapeal, kui läheb käima, siis teil mõlemal tuju parem:thumb:


votan arvesse :))) kui odavam ei saa, voi kutusefilter ei aita :D
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#9

K Jaan 16, 2008 18:59

nii, suure t2nud kasutajale dohman-ile, oleme koos vaadatud ning ilmus et DI-kassetis vea ei ole.. :beer:

praegu jaab kas kutusepump voi siis mingi andur? keegi oskab midagi oelda selle kohta? Uks asi veel... auto muidu on tehasel gaasiseadmetega varustatud, kuid viimasel ajal l2ks nii et gaasil hakkas liikuda parem kui bensiinil... ! ja oli pandub kutuse siisteemi puhastus paagi -> kas filter?...

AUTO uldse surnud ja ega ei proovi k2ima minema.. :?:freak:

p.s. !ladu24.ee pakutakse pumba 2000eeq-ga.. kas keegi oskab oelda akki saab odavam kuskilt?

Mis on CPS andur ja kuidas saab kontrollida?
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#10

K Jaan 16, 2008 19:46

Algselt postitas: MangustGrupp
nii, suure t2nud kasutajale dohman-ile, oleme koos vaadatud ning ilmus et DI-kassetis vea ei ole.. :beer:

praegu jaab kas kutusepump voi siis mingi andur? keegi oskab midagi oelda selle kohta? Uks asi veel... auto muidu on tehasel gaasiseadmetega varustatud, kuid viimasel ajal l2ks nii et gaasil hakkas liikuda parem kui bensiinil... ! ja oli pandub kutuse siisteemi puhastus paagi -> kas filter?...

AUTO uldse surnud ja ega ei proovi k2ima minema.. :?:freak:

p.s. !ladu24.ee pakutakse pumba 2000eeq-ga.. kas keegi oskab oelda akki saab odavam kuskilt?

Mis on CPS andur ja kuidas saab kontrollida?


Selle asemel, et kõiki kahtlusaluseid tükke autol järjest vahetada on auto viia diagnostikasse ja kohe õige asi ära vahetada :thumb:
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#11

K Jaan 16, 2008 19:53

Algselt postitas: eeroz
Algselt postitas: MangustGrupp
nii, suure t2nud kasutajale dohman-ile, oleme koos vaadatud ning ilmus et DI-kassetis vea ei ole.. :beer:

praegu jaab kas kutusepump voi siis mingi andur? keegi oskab midagi oelda selle kohta? Uks asi veel... auto muidu on tehasel gaasiseadmetega varustatud, kuid viimasel ajal l2ks nii et gaasil hakkas liikuda parem kui bensiinil... ! ja oli pandub kutuse siisteemi puhastus paagi -> kas filter?...

AUTO uldse surnud ja ega ei proovi k2ima minema.. :?:freak:

p.s. !ladu24.ee pakutakse pumba 2000eeq-ga.. kas keegi oskab oelda akki saab odavam kuskilt?

Mis on CPS andur ja kuidas saab kontrollida?


Selle asemel, et kõiki kahtlusaluseid tükke autol järjest vahetada on auto viia diagnostikasse ja kohe õige asi ära vahetada :thumb:



jep :)))) aga me ei otsi lihsed lahendused! :))) amblikmees ei k2i otse, iga kord laheb umber :))))

aga ikkagi.. lihtsalt teisaldada parklast trossiga diagnostika poole jne jne usna ei soovi.. liiga kaua votab liiga palju ebamugavused minu meelest.. variante eriti ei ole palju jai ju? voi ma eksin?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

K Jaan 16, 2008 21:28

trionik cirjutas:


Kolm põhilist surma põhjustajat: DI,kütusepump,CPS andur(tavaliselt läheb paari tunni pärast käima jälle).

ja teema ja natukene õpetussõnu leiad 9-5 teema alt.

ise sain niipalju teada, et
1: kui DI vahetus ei aita, siis
2:pump peab survet systeemis hoidma. ja seda saab vaadata mootori tagakyljel , pihustite juures olevast ventiilist; või pumbale vool peale panna.

3: anduri kohapealt, teine andur asemele, kui spetsialistide arvutimasinat külge ei pane.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#13

K Jaan 16, 2008 21:35

Algselt postitas: MangustGrupp
jep :)))) aga me ei otsi lihsed lahendused! :))) amblikmees ei k2i otse, iga kord laheb umber :))))

aga ikkagi.. lihtsalt teisaldada parklast trossiga diagnostika poole jne jne usna ei soovi.. liiga kaua votab liiga palju ebamugavused minu meelest.. variante eriti ei ole palju jai ju? voi ma eksin?

Leiuta-leiuta...:beer:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#14

K Jaan 16, 2008 22:01

t2psustage mille parast see andur vastab? mis uldse see cps on? sai uks motte, et seal surveklapp on maas, sest pump tootab - aga ei uhtegi h22l et k2ivitab, ainult starter. seeni arvan -> kas pump voi see kutuseklapp.... aga CPS???

varsti saan targeks ja hakkan teisi oppetada :DDD :wise::wise:
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#15

K Jaan 16, 2008 22:11

CPS vähemalt minu omal on Crankshaft position sensor, ehk väntvõlli pöörlemisandur.
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#16

K Jaan 16, 2008 22:17

ja see t2hendab, kui mootor saab andmed valesti siis midagi uldse ei hakka juhtuma... gm.. esimeseks siis oleks ilusti seda kontrollida.. kas keegi teab voltmeetriga seda saab teha? ning palju see vidin ~ maksab?
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#17

K Jaan 16, 2008 22:51

Ma tean, et sa lihtsaid lahendusi ei otsi, aga vaata, kas sul on ikka kõik kaitsmed terved? Mul suri DI nii, et võttis ühe kaitsme ka kaasa.. täpselt ei mäleta enam, mis numbriga see oli.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#18

K Jaan 16, 2008 23:16

kaitsmed unustasin vaadata :bs:... vaatan hommikul. AGA minu di kasett on testitud dohmani saabil, ning t2esti toimiv !

ning praegu loogiliset nii: kui auto uldse ei tee mingisugust proovimist et kaia minna, t2hendab - kas puudub volu kunladel voi puudub kutus. kutus arvan et siis olemas, sest pump teeb h2lt ja tuleb klops kui surve piisab. aga kui puudub volu kunladel siis seda voib tekistada see CPS andur, muud variante ma ei nae praegu ? ehk parandage.
muidugi arvestades et koik kaitsmed on okey
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#19

N Jaan 17, 2008 7:55

Aku on ikka täis? :)
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#20

N Jaan 17, 2008 8:00

Algselt postitas: suur
Aku on ikka täis? :)


:gun: no ikka t2is.. bens on ka sees, arvuti ei kirjuta ei votti ei soobi jne jne... mingi tehniline viga vist :
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#21

N Jaan 17, 2008 19:06

:)) pilt on selge.. varsti endal tuleb obd ii scanner :D nii et saab vaikse raha eest aidata kohapeal, nagu mulle oli vaja
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#22

N Jaan 17, 2008 20:55

Algselt postitas: MangustGrupp
:)) pilt on selge.. varsti endal tuleb obd ii scanner :D nii et saab vaikse raha eest aidata kohapeal, nagu mulle oli vaja

Mis siis selge on? Et midagi pole selge?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#23

N Jaan 17, 2008 22:17

homme kontrollin andur (vantvoli) ning kontrollin kutusepump.
esimene saab kontrollida lihtne, votab maha kasetti, paned kunlad sisse ja vaatada, kas uldse kunlad saavad volu voi mitte.
kutepump saab samuti lihtne kontrollida, kui vahemalt bensiin tuleb siis VAHEMALT mootor peab andma haal et proovib kaivitama... ;)) aga jah, varsti tulevad scannerid


praegu siiski rohkem arvan et ikkagi probleem pumbaga, ei meeldi mulle see pihustipuhastus :((((
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#24

N Jaan 17, 2008 22:42

Kassett võta kindlasti maha ja proovi küünaldega:angry::angry::angry:
Kui senimaani Di elus oli siis peale seda "eksperimenti" kindlasti mitte:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
MangustGrupp
Postitusi: 343
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#25

N Jaan 17, 2008 22:50

siis utle mulle mis vahe on kui paned 4 kunla sisse ja sama moodi paned mootori peale metallile? eriti midagi vahetab ja hakkab surma? are u kidding me :)

kuna juba kirjutasin DI on korras
Vasta