Mis sellise pilliga pihta hakata? (9000 3.0 v6)

Tonnised ja nende mured
Tomcat
Postitusi: 5
Liitunud: P Veebr 17, 2008 13:01
Asukoht:
Auto:

#1

Tere

Näppudevahel on järgmine isend: Saab 9000 3.0 v6 aastast 1995.

http://picasaweb.google.com/naentlich/Saab

Lisasid on vist rohkem kui vaja. Elektroonika töötab esimese katsumisega väga hästi. Läbisõidust ja hooldusest ei oska hetkel rääkida. Vasak tuli hiljuti vahetatud kuna kits jättis sinna oma näojälje. Kits tegi veel plekile mõlke ja ühest kohast on lakk lausa lahti (piltidel näha). Samuti tegin pilte roostes kohtadest. Kas keegi. Mootor nurrub nagu kiisu, kuigi rihm tahaks juba vahetust.

Küsimus siis teile: Nii silmaga vaadates, mis suurusjärgus remondi(keretööd) ees ootavad? Või on kellelgi masina vastu huvi kuna oskab lihtsa vaevaga remontida. Ise arvan, et võiksin sellise mugava laevaga sõites rooste ja mõlgiga leppida, kuid pole tudengina sissetulekut, et v6 3.0 püssi üleval pidada.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Turbot sellel isendil KINDLASTI EI OLE:facts:
Vaadates pilte ja teades,mis kapoti all ees ootab siis üle 20000.- ei julgeks mina küll pakkuda...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Tomcat
Postitusi: 5
Liitunud: P Veebr 17, 2008 13:01
Asukoht:
Auto:

#3

kohe muudan ära ...eks ma siis uurin järgi mida sellest mootorist foorumis kirjutatakse.. korra vist vaatasin aga suhteliselt vähe. Terve mõistus ütleb, et hästi hoitud ja korras mootor ei tohiks ju maailma kurjus olla.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

-95 peaks valged suunatuled olema:facts:
Kus autod hoitud on, et niipalju roostet:mad:
3.0 on OPELi mootor, venekeelsetes foorumites ei ole ühtegi heat sõna kuulnud tema kohta.
__In Boost We Trust__
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2013
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#5

Minu autol on ka 3.0l mootor ja minuarust on tal gaasipedaali vajutades väga mõnus urisev hääl. Tehnilise poole pealt ei oska öelda, kui kulukas selle kordategemine on.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#6

Eks ta ole mingi avarii läbi teinud, et nii hullult roostetab. 3,0V6 on täitsa mõistlik mootor.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

Algselt postitas: vmaster
Minu autol on ka 3.0l mootor ja minuarust on tal gaasipedaali vajutades väga mõnus urisev hääl. Tehnilise poole pealt ei oska öelda, kui kulukas selle kordategemine on.

Kui ei eksi siis sul on endine Hr. iisaku auto ja mootor oli tal korda tehtud;)
__In Boost We Trust__
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2013
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#8

Jah on. Aga kui mootor on korras, siis polegi temaga mingeid probleeme :)
Jürgen

#9

Ma olen masinast huvitatud, ehk jätad enda nr. mulle u2ule?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#10

masin tundub avariiline olevat, A piilar kõver ja võibolla mujaltki. Tuleks kuidagi selgusele saada, kas kere on enamvähem sirge, sillad õigete kohtade peal ning kuidas kere altpoolt välja näeb. Kui ikka kere hullemas seisus on ja juba keevitamist tahab siis kalduvad mõtted romula poole. Ent enamvähem korras kerega masinat tasub ikka remontida, ei ole see Opeli mootor nii hull midagi kui siin ennist kommenteeriti.
Tomcat
Postitusi: 5
Liitunud: P Veebr 17, 2008 13:01
Asukoht:
Auto:

#11

No näd-vah lähen maale ja vaatan auto alt, ülevalt läbi. Ma ise ei usu et ta litaka on teinud (ei saa ka aru et A-piilar kõver oleks), kuna siis oleks sõidu ajal kohe mingi kiiks-kääks tunda ja maitse oleks hoopis teine. Sõidab viimane aga nagu tank. Jooks on bueno, kumme ei söö. Cruiser peale ja maanteel võib roolitaga magada ja käed tasku panna. Isa ütles, et Rootsis auto seisis. Miks ja kaua - pole õrna aimugi. Elektroonika tundub esmapilgul veatu...muidugi ei oska kõike katsuda kah..CD-box-ist pagassis minu mõistus ainult üle ei käinud
Kasutaja avatar
RedBaron
Postitusi: 167
Liitunud: E Jaan 31, 2005 14:56
Asukoht:
Auto:

#12

Seda endist Iisaku ja praegust vmasteri autot pidasin isegi pea 2 aastat. See on parimaid SAABe, mis üldse kunagi tehtud. Ma ei tea, mis need venekeelsed foorumlased selle mootoriga teevad (võib-olla hooldatakse iga 50 0000 km järel ja ainult Kamazi õliga), kuid see on oma ja teiste kogemustele tuginedes üks pommikindlamaid mootoreid üldse, mis SAABidel peal. V 6 jorinaga ei saa võrrelda paraku ka peenemaid (kuigi kohati suuremate kw-dega) turbotajaid. Kui isend on muidugi avariiline või halvasti hoitud, siis teine asi. Ja vaatan peale oma kogemust just eelkõige 3 liitriseid V6-ga SAABe. Aga seda rumalust enam ei tee, et SAABi ALFA (isegi uue) vastu vahetan....Kui läks lõpp vähe OT-ks siis :notworthy:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14426
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

Sul RedBaron on endiselt Auto all Griffin kirjas..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2013
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#14

Algselt postitas: Cyber
Sul RedBaron on endiselt Auto all Griffin kirjas..;)

Ilusad mäletused vist... :)
Aga RedBaroniga nõus, et V6 paitab kõrvu. Kui ikka vähegi kannatab, siis püüa auto korda teha.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: Tomcat
No näd-vah lähen maale ja vaatan auto alt, ülevalt läbi. Ma ise ei usu et ta litaka on teinud (ei saa ka aru et A-piilar kõver oleks), kuna siis oleks sõidu ajal kohe mingi kiiks-kääks tunda ja maitse oleks hoopis teine. Sõidab viimane aga nagu tank. Jooks on bueno, kumme ei söö. Cruiser peale ja maanteel võib roolitaga magada ja käed tasku panna. Isa ütles, et Rootsis auto seisis. Miks ja kaua - pole õrna aimugi. Elektroonika tundub esmapilgul veatu...muidugi ei oska kõike katsuda kah..CD-box-ist pagassis minu mõistus ainult üle ei käinud

Ma pildi pealt vaatasin, et A piilar väga kahtlaselt roostes ja klaasi tihend irvitab, see muidugi ei tähenda alati avariid aga sageli küll.
Kui kere on ok ja sõidab kenasti, siis pole muud, kui masin korda teha. Vabalthingava mootori juures pole eriti kalleid juppe ka, rihmandus on üks kulukamaid. Opeli mootori teemal on siin foorumis varem jutustatud, võta paar tundi aega ja otsi.
Tomcat
Postitusi: 5
Liitunud: P Veebr 17, 2008 13:01
Asukoht:
Auto:

#16

kas Saab läheb peale litakat A piilarist rooste? Või ongi see Saabi mingi lastehaigus. Teise A-piilari peal on kah veidi roostet. Foorumist ei leidnud eriti selle kohta juttu. Seega tulebki masin ka mootori alt läbi vaadata. Vasaku tule klaasi vahetades olevat mingi remondimehe vilets kätetöö paistnud küll.. Aga eks vaatan tähelepanelikumalt üle.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#17

No mina pole varem ühelgi 95 aasta (ega ka vanemal) tonnisel roostes A-piilarit näinud. See peab tähendama pauku. Või siis tõesti on auto aastaringselt mere ääres seisnud (merekliima, roostetamine).
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#18

Esiklaas katkine - 5k läheb kuskil.
Valuvelgedel kapslid puudu.
Kas griffinid ei olnud kõik tipp varustusega - puuimitatsioon ustel ja käetugi, mida antud isendil ei ole näha.

Kui osta saab siis ikka saabimootoriga ;)
__In Boost We Trust__
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#19

Esiklaasi hind on pisut üle pakutud. Max 3k peaks olema koos vahetusega.

EDIT:
Klaasiteeninduses
Esiklaas: 1900.-
Vahetus: 690.-
+veel mingid liistud-värgid.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#20

Kui pole sissetulekut ülalpidamiseks, siis võta mingi muu auto.
Konkreetne isend tundub väga isuäratav. Paugu või mitte paugu saamise kinnituseks astu läbi mõnest usaldusväärsest keretöökojast.
V6 155kW on väga tegija mootor ja mõne põhivea kõrvaldamise järel kindlasti üks lollikindlamaid. Rebib hirmsasti, kuid pole seda iseloomulikku turbolaksu.
Puitsisu on täiesti olemas, D116.
Kasutaja avatar
RedBaron
Postitusi: 167
Liitunud: E Jaan 31, 2005 14:56
Asukoht:
Auto:

#21

OT: Kohandasin oma profiili nüüd tegelikkusele vastavaks. Vabandan pidurdamise pärast. Aga oodake, oodake...küll ma varsti sinna jälle Griffin kirjutan, kui vähegi veab.....Teager teab, millest jutt... :thumb:
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2071
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#22

Algselt postitas: MadMan

Puitsisu on täiesti olemas, D116.

Hr. vmaster vast ei pahanda;) kui kasutan tema autost pildi õigest griffini sisust.
Ustepolstritel puitimitatsioon.

Lisatud failid
__In Boost We Trust__
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#23

Aga kas keegi on kusagil üldse väitnud,et tegu Griffiniga on?:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#24

pool aastat tagasi oli esiklaasi vahetus koos uue tihendiga 3,3k. See oli veel kallim variant klaasist, ülal riba ja UV peegel.
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: iisak
Aga kas keegi on kusagil üldse väitnud,et tegu Griffiniga on?:wtf:

Mõtlesin täpselt sama asja, jutt oli ju lihtsalt 3.0 Saabist.
Vasta