Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#26

P Dets 02, 2007 1:42

heh... tegelikult unustasid siin mõned mehed (mina ka vist) ära, et sellel V6-l ka vurr on ..;) ka LPT seades on sealt ikka kuhjaga tulemas. 9000 Griffin oli 3.0 vabalthingav...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 229
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000

#27

P Dets 02, 2007 23:13

Ei tea kes küll :D
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Jürgen

#28

P Dets 02, 2007 23:27

Kas oli nii, et täna Tallinn-Tartu maanteel võis seda autot kohata? Kas sa oled tagumised klaasid tooninud ära?
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#29

E Dets 03, 2007 0:36

Võis küll kohata Puurmani ja Tartu vahel. Tagumised klaasid olid toonitud juba enne kui mina selle auto sain.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

E Dets 03, 2007 16:47

3,0t V-6 on ikka väga julmalt väänav masin.Kui üldse kunagi veel enesele Saabi hangin,võtan just sellise. Kui veel suur vurr panna,või bi-turboks teha::headbang:
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#31

T Dets 04, 2007 13:01

Tegin väikese lisavarustuse hinnapäringu VM-i ja sain vastuseks 65000.- :mad:
Nimekiri siis selline:
Decor panel 400106233
Tow bar, lockable and removable 400133617
Gear selector, carbon-fibre 400112587
Instrument panel, carbon-fibre 400128609
Storage compartment 4600250
Mat set, rubber
Mat set, textile
Steering wheel, Sport 400111324
Mat, cargo 400106381
Storage box 400109195
Child seat cushion 12799915
Front Mud Flaps 400107967
Rear Mud Flaps 400106191
Front lip spoiler 400132643
Sill covers 400132601
Hirsch Rear Spoiler E848007000
Lisada veel Koni amordid ja keretööd...
Peab miljonäriks hakkama või tasub ka lammaritest otsida?

Aga nüüd mootoririhm ja õli vahetusse. Siis on veel turvalisem :drive:
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#32

R Dets 14, 2007 13:22

Tänu Quaker State kleepsule selgus ka auto ajalugu Eestis.
Auto kuulus alates 2003 a. ühele Saabianti sõbrale ja käis Autotarvete OÜ-s regulaarselt hoolduses. Pärast korralikku taguotsa laksu ostis kindlustus selle ära ja siis klopsiti see kusagil üles.
Aeronautik
Postitusi: 170
Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
Asukoht:
Auto:

#33

R Dets 14, 2007 15:45

Minu 2.8 V6 kipub ka maanteel vägisi illegaalsetele kiirustele minema......
Aga jah suurem mootor on jõulisem ja hääl on ikka veekuuel maru ilus:head:
kui auto korralikult taastatud siis on loota palju muretuid kilomeetreid.
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#34

R Dets 14, 2007 17:48

Esiteks palju õnne uue Saabi puhul! Eriti ilusat värvi teine!

Kuna sõbral sama aasta 9-5 Griffin siis olen sinna peale ka paar korda astunud. Nii minu kui Griffini omaniku enda arvamus on et 2.3 FPT 9000 on teravama minekuga nii kohaltvõttes kui igasugustel legaalsetel kiirustel vajutades. Samas ei ole see vahe mäekõrgune ja Griff on Tallinna linnas sõitmiseks palju mugavama vedrustusega!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#35

L Dets 15, 2007 14:29

Algselt postitas: TGB
Esiteks palju õnne uue Saabi puhul! Eriti ilusat värvi teine!

Kuna sõbral sama aasta 9-5 Griffin siis olen sinna peale ka paar korda astunud. Nii minu kui Griffini omaniku enda arvamus on et 2.3 FPT 9000 on teravama minekuga nii kohaltvõttes kui igasugustel legaalsetel kiirustel vajutades. Samas ei ole see vahe mäekõrgune ja Griff on Tallinna linnas sõitmiseks palju mugavama vedrustusega!

Ära kunagi võrdle FPT tonnist ja suvalist 9-5`t. Tonnine on ju piiramatute tuunimsevõimalustega ja mittelagunev. 9-5 pole ei üht,ega teist.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#36

N Veebr 21, 2008 22:24

Arengutest niipalju, et käes on "Storage compartment 4600250" ja eemaldatud said mingid tobedad hõbedased kleepsuribad.
Jahutusvedelik kaob endiselt ja termostaat pole vist ka esimeses nooruses. Vaikselt kahtlustan juba kõige hullemat - õliradikat, kuigi õli ei paista vahtus olevat ja paisupaak sisaldab ka normaalset värvi vedelikku.
Kulgeb vaikselt edasi.
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#37

R Veebr 22, 2008 19:46

Algselt postitas: MadMan
Vaikselt kahtlustan juba kõige hullemat - õliradikat, kuigi õli ei paista vahtus olevat ja paisupaak sisaldab ka normaalset värvi vedelikku.
Kulgeb vaikselt edasi.


Õliradika lõhkemisega jahutusvedelik karterisse ei tohiks sattuda, kuna õli surve ikka tunduvalt suurem.
Aga paisupaaki tekib küll korralik solk.....endal läbielatud.
Kui on kahtlused siis lase ennetavalt ära vahetada.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#38

R Veebr 22, 2008 19:50

Vahetangi ;)
Aga õhkradika vastu.

Vedelik lahkub siis kuskilt mujalt, aga praeguse märja ilmaga asfaldilt ei näe ja kadu on umbes liitrike kuu aja peale.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#39

E Veebr 25, 2008 6:55

Algselt postitas: MadMan
Vahetangi ;)
Aga õhkradika vastu.

Vedelik lahkub siis kuskilt mujalt, aga praeguse märja ilmaga asfaldilt ei näe ja kadu on umbes liitrike kuu aja peale.

Lihtsalt ot:mu V-12`l ongi tehas seda teed läinud.Plokis valitseb õliradika kaane all tühjus ja radikas on viidud ette ninasse.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#40

K Mär 12, 2008 11:27

Masinal uus hingamine - hooldus tehtud.
Tagumised pidurikettad on suht kulunud ja käsipiduri klotsid kiilusid ühel küljel kinni - õnneks juhtus see töökojas mitte maanteel.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#41

N Mär 20, 2008 19:47

Jälle hunnik raha investeeritud, aga mõned asjad on veel teha... Kui see rahakott vaid vastu peaks.

update: uued pidurikettad, vahetatud salongi- ja kütusefilter, uus pruugitud DI ja uued küünlad.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#42

K Aug 20, 2008 0:08

Paar värskemat pilti ka.

Lisatud failid
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#43

K Aug 20, 2008 0:10

Sama koht, erinevad nurgad. Kaamera Olympus C-370.

Lisatud failid
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#44

K Aug 20, 2008 0:48

nuud on palju ilusam! palju maantel tarbib?

P.S. kui tuleb soov BSR tuuning teha, vota uhendus :) arvan et saame odavama pakkuda kui nende kodulehekuljel praegu on (www.bsr.se) Muidu paris korralik kiirendus, vaatasin youtube.com-is stage2ga
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#45

K Aug 20, 2008 1:04

Kütusekulu kohta võib öelda nii:
2000 km keskmine on 10.5, sellest enamus linnas.
Maanteel 8.2 l / 100 km.
Nordic Uhr pakub 250 hj ;)
Vaatab selle tuuningu koha pealt hiljem - praegu vaja plokikaane tihendid korda teha.
MangustGrupp
Postitusi: 346
Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
Asukoht:
Auto:

#46

N Aug 21, 2008 1:40

:)) aga edu siis, loodan et varsti eestis tuleb +1 tuunitud saabi rohkem ;)
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#47

T Sept 23, 2008 22:45

Plokikaane tihendid korras, poolraami tagumised puksid vahetatud. Auto müügis.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#48

E Juul 20, 2009 20:19

Sõidab jälle.
Uus universaalkat ja veidi pruugitud summuti pandi alla, kuid keevitused andsid Tln-Trt otsaga saba ja nüüd pläriseb veel koledamini kui enne. :conf:

Korras.
raims
Postitusi: 89
Liitunud: T Juul 15, 2008 11:11
Asukoht:
Auto:

#49

N Juul 23, 2009 15:47

Aero esilisa ja küljekarbid oleks pakkuda kui huvi on. Hinda paku ise... Valmistatud klaasplastikust, kuid sirged ja korralikud. Lisaks pakkuda ka tagumise luugi spoiler. Huvi korral PS
www.pit-tuning.ee
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#50

N Dets 24, 2009 19:46

Käigukasti viiva trossi ots oli kakti ja auto enam ei käivitunud. Teadmamehe nõuga sai jälle liikuma (N-asend) ja remondimehe jõuga ära lapitud. Kässar külmus ka kinni ja tõmbas klotsid kenasti viledaks. Linnavahel on päris naljakas vaadata paigalseisvate tagaratastega ringikimajaid. :freak:
Vasta