Saab 9000 Griffin, 1995, denczik (ex Iisaku, RedBaroni, vmasteri, aski Griffin)

Vasta
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#101

K Veebr 20, 2008 18:40

Pole hullu, ei ole see hele nahksisu sigugi nii hull... Jalgadega sissetassitav kraam on hullem, ega sa siis jalgupidi istmel ei trambi, et ilmast sõltuks istme määrdumine.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#102

N Veebr 21, 2008 17:35

Kellel väikesed lapsed on/olnud need teavad kuidas kraam jalgade küljest istmetele jõuab :)
Aga õnneks nahk kergelt puhastatav, riidega keerulisemad lood.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#103

N Veebr 21, 2008 18:07

mul on 2 last ja ma ei tea, kuidas pori istmetele jõuab..;)
Algselt postitas: olaviv
Kellel väikesed lapsed on/olnud need teavad kuidas kraam jalgade küljest istmetele jõuab :)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#104

N Veebr 21, 2008 18:13

Ka täiskasvanud kipuvad vahel autos sööma ja nemadki suudavad igasugu aineid istmele ajada.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#105

E Veebr 25, 2008 17:51

Tänasest alates ei pinise tagakõlarid enam gaasipedaali rütmis ja parkimisabi toimib. Aina paremaks läheb :)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#106

N Mär 13, 2008 20:57

Üks asi, mis valge naha peal istudes aja jooksul tekib, on värvi külgevõtmise võime. Teisisõnu, kui istuda istmel mõnda aga nt. siniste teksadega annavad need värvi ja istmenahk muutub sinakaks. Selle likvideerimiseks soetasin SmartService-st vastava nahapuhastusvahendi ja peab ütlema, et aitab.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1960
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#107

N Mär 13, 2008 21:11

Järelikult tuleb griffinis heleda ülikonnaga sõita :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#108

N Mär 13, 2008 21:13

Huvitav.. ma ei ole märganud mingit sinakaks muutumist...:P Teksad on pisut värviandvad esimese pesuni ja siis on üldiselt rahu majas...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#109

N Mär 13, 2008 21:15

Algselt postitas: ill
Järelikult tuleb griffinis heleda ülikonnaga sõita :)


kui nüüd sõita mõne aja valge ülikonnaga lähevad istmed uuesti valgeks ja ülikonna püksid siniseks :D
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#110

N Mär 13, 2008 21:16

Algselt postitas: Cyber
Huvitav.. ma ei ole märganud mingit sinakaks muutumist...:P Teksad on pisut värviandvad esimese pesuni ja siis on üldiselt rahu majas...


vb peaks teksad vahepeal puhtaks pesema. polegi ammu teinud seda.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#111

L Apr 05, 2008 13:40

Sel nädalal tabas üks ebameeldiv üllatus. Avastain, et keegi autojuht pole osanud parklas manööverdada ning talle on ette jäänud mu griffin. Edukalt on lõhutud suunatule klaas ja stangele ning rattakoopa plastikule mõnusalt ilusad kriimud tekitatud :angry:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#112

E Mai 05, 2008 18:13

Aprillikuu viimasel päeval otsustas Griffini roolivõimendi töötamast lakata ja nii ma Ülemiste parklasse temaga jäin. Egas muud kui kollane puksiir järgi ja Troosti. Tänaseks sai asi nii kaugele, et roolivõimendi töötab. Selgus, et mingid voolikud olid pumba juurest lahti tulnud ja sealtkaudu õli välja voolas. Eks peab nüüd õlitaset jälgima ja loodetavasti pumbaga enam probleeme ei teki ja saab teiste asjadega edasi minna, kuna teha on veel mitu suuremat asja.

PS! Nõmme keskuse juures nägin huvitavat vaatepilti, kus puksiiri peal oli üks sedaankerega tonnine :)
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#113

P Mai 18, 2008 17:31

Eelmisel nädalal oli see tore päev, kus Grifiini helisüsteem uuel kujul valmis sai. Koosneb see:
Lähteseade Clarion DB189RGMP
Kõlarid esiustes DLS References R5A ja taga DLS Classic 428 taga võimendiga Magnat RX44
Subwoofer GAS võimendiga Ground Zero Titanium GZTA 2.150MK2

Tahaksin siinkohal öelda suure aitäh TROLL-le kasulike nõuannete eest süsteemi komponentide valikul ja
Trionicule, kes kogu selle kraami autosse paigaldas.

Mina olen tulemusega igatahes väga rahul. Tõenäoliselt annab seda veel reguleerida aga ka praegu on üsna hea :thumb:
kenzy
Postitusi: 21
Liitunud: R Dets 28, 2007 1:14
Asukoht:
Auto:

#114

R Mai 23, 2008 20:22

Kuulsin seda muusikat ka ise just oma kõrvaga kivila 6 ees.... Välja ei kostnud kole numbrialuse lärin, vaid mõnus bass. Mingi 10 min. tagasi. Jõudsin just ise ka, ning hakkasin trepikasse minema, kui härra vmaster maja ees tiiru tegi, ning parkimis kohta otsis...
JÕUDU JA JÄTKA SAMAS VAIMUS:drive:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#115

T Mai 27, 2008 0:24

Aa, sina olidki see noormes, kes seisis ja vaatas.

numbrialus pläriseb ka vahest :D
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#116

T Juun 03, 2008 18:37

Täna sai Griffin uue esiklaasi firmas Klaasiteeniduse AS. Maksma läks see 2400 eek, kui kedagi huvitab. Isegi mobiilse parkimise kleepsu panid nad külge :thumb:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#117

R Juun 20, 2008 17:47

Kui ma juba siia kirjutan, siis kirjutan seda, et Griffiniga vahepeal polegi midagi juhtunud. Seekord aga üllatas ta mind sellega, et mõned päevad tagasi ei tahnud mitte käima minna vahel. Naljaks lugu. Lähen kaubanduskeskusesse ja autos võtit keerates mitte üks piuks. Kuna see tundus ebameeldiv, sai viidud auto Troosti spetsialisti valvas pilgu alla ja peale paaripäevast nupuputamist oligi asi selge. Nimel põhjus selles, et mingi juhe oli vastu summutit ära põlenud ja ka geneka maha põletanud (loodetavasti kirjutasin õieti). Peale remonti asi jälle korras ja sõidan rõõmsalt edasi. Rõõm on seda suurem, et vahepeal lootusetu olukord lahenes. Tulevik toob nüüd Griffinile generaatori vahetuse.

PS! Au, lugupidamine, tänu, kiitus jms. Trionicule, kes selle vea leidis lõpuks ja korda tegi.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#118

T Juul 01, 2008 22:55

Ohohoho - peale nädalast seismist sai Griffin jälle liikuma ja põhjus oli hoopis vigases starteris, mitte genekas. Imestama paneb, et mis selle starteriga vahepeal tehtud küll oli, et vaid kolm aastat vastu pidas. Igatahs nüüd on viga likvideeritud starteri remondi näol, märkimisväärne rahasumma kulutatud ja võib hoogsalt edasi minna järgmiste vigade likvideerimisega :beer:
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#119

P Juul 06, 2008 22:42

Nonii - järgmine mure käes. Nimelt kui pöörded alla 1000-nde lähevad hakkab ka õlituli põlema ehk vahel vilgub, vahel põleb vahel aga ei põle ja kõik oleks nagu ilus. Anduri vahetus ei aidanud. Ehk õnnestub ASAP Troosti löögile pääseda ja korraga ka mootorist õlilekked likvideerida ning tulukese probleem edukalt kõrvaldada.

EDIT: Aeg kirja pandud Troostauto Laki osakonda ja eks siis ole näha, mis sest asjast saab lõpuks.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#120

T Juul 22, 2008 19:07

Kuna minu autole ei saa panna igasugu softe, bleedereid, 9-5e bpc klappe, turbosid ja muud tilulilu :), siis olen oma tuunimismaanias läinud hoopis autole võimalikult hea tehnilise seisukorra andmise teed. Arveid sirvides on juhtnunud järgmisi suuremaid ja väikesmaid asju:

sarniir ette paremale
lülitite pirne
esiamordid
juhiukse aknatõstuk
2xhooldus
vahesummuti
summuti remont (sukk)
abiseadmete (genekas, roolivõim jms) rihm,
rihmapingutusrullik
generaatori remont (laagrid, pingeregulaator jms)
tagumise parempoolse ukse keskluku mootor
roolivõimendi remont
starteri remont
õlirõhuandur
esiklaas+kojamehed
salongipeegel
istmete taastamine SmartService-s
peaaegu kogu helitehnika

lähiajal ees poleerimine ja siis võiks nagu auto ilus ka olla :)
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#121

T Juul 22, 2008 19:46

Algselt postitas: vmaster
Kuna minu autole ei saa panna igasugu softe, bleedereid, 9-5e bpc klappe, turbosid ja muud tilulilu :), siis olen oma tuunimismaanias läinud hoopis autole võimalikult hea tehnilise seisukorra andmise teed. Arveid sirvides on juhtnunud järgmisi suuremaid ja väikesmaid asju:


Patu Jutt. Tollele V6'le sobiks 2 turbot õite hästi. :D
Iga ratas veab and then some!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#122

T Juul 22, 2008 20:05

Ootan Euroopa Liidu suuri rahasid. Kui need kohal, siis tulevad ka turbod :D

Ei lase end heidutada ja turbote olemasolust/puudumisest veel: nt. tunnistas hr. TFK mõningaste mööndustega Griffini täiesti sõidetavaks Saabiks :D
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#123

T Juul 22, 2008 22:33

Tervitused. Kuidas need nahkistmed peale hooldust kestnud on? oli effekt pigem ajutine või on istmed endiseltmärksa paremad kui enne hooldust?
Mart900@vaikselt tonniseid avastamas, su auto on nii ilus, et läksin õue enda oma vaatama - meelerahu taastamiseks.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#124

T Juul 22, 2008 22:40

Hetkel on küll värvkate rohkem tolmu ja porikarva :) Peale poleeriminst-vahatamist teen uued pildid, mis peaksid andma ülevaate hetkeseisust.

Nahkistmed on pidanud ilusti vastu. Regulaarselt olen neid ka puhastanud ja kreemitanud, mis on ka naha puhul oluline. Kui regulaarselt teha, siis säilib nahk kaua heas konditsioonis.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1967
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#125

P Juul 27, 2008 9:31

Sai auto poleeritud ja vahtatud. Järgi minnes ei sukunud oma silmi, et selline tuhm roheline võib muutuda ilusaks läikivaks tumerohelisks. Silma riivama jäid kivitäketega kapott ja kulunud esitule klaasid kobrutava kroomikihiga iluvõre ning veel paar pisemat koha. mille tulevikus üritan likvideerida. Kokkuvõtteks peab mainima, et ka üsna käestlastud autost saab veel asja. Kahjuks ei olnud kohe võimalik pilte teha aga ilus on küll :head:
Vasta