SAAB 9000 CS 2.3 LPT, 1996, suur
Sain lõpuks masina kätte ja proovsõitki tehtud. MUGAV, muud ei oska öelda. Automaatkast teeb eriti mugavaks. Lisasid on piisavalt. Odomeetril on ca 250k ees, ei tea kui palju selles tõde võib olla, aga masin on aus.
5h olen omanud, 3h jooksul sai linnas ringi sõidetud ja asju aetud. Ühe korra sain maanteele ka. Kogu selle aja jooksul jõudsin vaid 2x gaasipedaali põhja vajutada. siis ka igaks juhuks võtsina jala ruttu ära :)
Pilt siis ka (ehk tulevikus panen lingi kus rohkem pilte):
5h olen omanud, 3h jooksul sai linnas ringi sõidetud ja asju aetud. Ühe korra sain maanteele ka. Kogu selle aja jooksul jõudsin vaid 2x gaasipedaali põhja vajutada. siis ka igaks juhuks võtsina jala ruttu ära :)
Pilt siis ka (ehk tulevikus panen lingi kus rohkem pilte):
juba üsna mitmes 96 aasta CS, mille udutuled puuduvad. Ei tea, kas sel aastal said need saab tehases otsa või mis värk Ja veel imelikum, et kõik need saabid on olnud ka tumesinised ....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Uskumatu, kui palju positiivseid emotsioone on uuest termostaadist. Klapi vahetamisel juhendusin Quasimotor'si lehel olevast õpetusest ning kuulasin ka Mr. Qdwin'i soovitusi.
Viimaste eriti külmade ilmadega keeldus auto suurematel kiirustel 80+ üldse eriti soojaks minemast, olgu kliimaseadme juhtseadmel valitud temperatuur mis tahes. Kui temperatuurinäidik tõusis linnas sinisest alast vaevu-vaevu ülespoole, siis vahetatud klapiga ronis näidik üsna kiirelt umbes keskele ning sinna ta sõitmise ajaks jäi. Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.
Qdwini soovitusel puhastasin ka AIC klapi karburaatori puhastusvahendiga ära. See oli üsna õline, kuid õnneks eemaldus sodi üsna kergelt. AIC klapp hoiab tühikäigu pöördeid, mis nüüd on tublisti ühtlasemad. Täna hommikul millegipärast kõikus pööre eriti jubedalt - õli ja muu saast oli külmaga vist eriti tahke.
Klapp ise näeb selline välja.
Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Throttle body'st kah üks pilt
Viimaste eriti külmade ilmadega keeldus auto suurematel kiirustel 80+ üldse eriti soojaks minemast, olgu kliimaseadme juhtseadmel valitud temperatuur mis tahes. Kui temperatuurinäidik tõusis linnas sinisest alast vaevu-vaevu ülespoole, siis vahetatud klapiga ronis näidik üsna kiirelt umbes keskele ning sinna ta sõitmise ajaks jäi. Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.
Qdwini soovitusel puhastasin ka AIC klapi karburaatori puhastusvahendiga ära. See oli üsna õline, kuid õnneks eemaldus sodi üsna kergelt. AIC klapp hoiab tühikäigu pöördeid, mis nüüd on tublisti ühtlasemad. Täna hommikul millegipärast kõikus pööre eriti jubedalt - õli ja muu saast oli külmaga vist eriti tahke.
Klapp ise näeb selline välja.
Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Throttle body'st kah üks pilt
Nüüd üks probleem ja küsimus kah. Nimelt tegutsesin üsna uljalt ja ühe asja jätsin termostaadi paigaldamisel kahe silma vahele. Nimelt on öeldud, et termostaadi ventilatsiooniava peaks ülessepoole jääma. Mina seda ei jälginud ning ei tea kuhu ta sai. võibolla jäi üles, võibolla mitte. Kui palju klapi asend mootori jahutamist ning salongi soojendamist mõjutab?
Selgitav pilt kah:
Selgitav pilt kah:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Varsti saad aru et 17 on ka alguses palav. Salongi kiireks üles sulatamiseks muudkui puhutakse ja puhutakse seda va kuuma. Kui kõik on soojaks läinud siis jällegi on 17 natu jahedavõitu. Kusjuures minu masinal ona vahe kas õhuvool on juba soojenenud salongi puhul klaasile ja jalgadele või salongi ja jalgadele suunatud, salongi suunamise puhul on olemine tuntavalt jahedam. Tea kas midagi on kuskil nässus?Ja kui varem hakkas salongitemperatuuriga "21" kergelt öeldes jahe, siis nüüd on temperatuur "19" ja on palav.
Peeglike peeglike seina peal ütle kust küll s...t pärit on? Karteri tuulutus - midagi kindlasti. Vahejahuti - see on kindlasti üsna prüka moodi. Aga vahejahutisse saabub see kust? Turbost viimati?Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Sellised mõtted tekivad peale tagasihoidlikku sinist esmaspäeva oma 13 tunnise peedistamisega.
Algselt postitas: andres
Päris pead ei anna aga minu meelest ei saa seda termostaati valesti panna. Muidugi kui karu käppa ei kasuta.
Siis sai esimese hooga õigesti, sest ei mäleta küll et mingit sobitamist oleks olnud.
Huvitav,miks seda õpetuses siis rõhutatud on.... :freak:
Algselt postitas: qdwin
Peeglike peeglike seina peal ütle kust küll s...t pärit on? Karteri tuulutus - midagi kindlasti. Vahejahuti - see on kindlasti üsna prüka moodi. Aga vahejahutisse saabub see kust? Turbost viimati?Ühtlasi puhastasin ka throttle body karburaatori puhastusvahendiga nagu quasimotor'si lehel soovitati. Ka see oli üsnagi pigine. Tegelikult oli ka sisselaskekollektor päris s*tane seest, aga seda ma maha ei hakanud kruvima :)
Sellised mõtted tekivad peale tagasihoidlikku sinist esmaspäeva oma 13 tunnise peedistamisega.
Noh, tegelikult polnud asi nii hull. Arvan, et karterituulutus on mingil määral umbes. Selle puhastamise peaks ka kunagi ette võtma. Kindlasti on mingi kogus jama ka turbost pärit.
Samas Turbost tuli kindlasti vähesel määral, kuna s*tane oli throttle body klapist kollektoripoolne osa. Turbo poolne osa oli üsnagi puhas ja kuiv.
Ühesõnaga peeglike-peeglike teatas, et tegele karterituulutusega.
Algselt postitas: andres
Päris pead ei anna aga minu meelest ei saa seda termostaati valesti panna. Muidugi kui karu käppa ei kasuta.
Saab panna igat moodi.
Ava PEAB olema ülal,muidu ei hakka iseõhutussüsteem tööle.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: qdwin
Tahan ka uut esiklaasi! Mida ma selleks tegema pean et if minult ka 2,5 kilose arve rõõmsasti vastu võtaks?
Kaskokindlustusega (mis mul liisingu tõttu on) on klaasiring omavastutuseta. Vandaale, kive jne. saanud klaasid vahetatakse välja. Ainult kulunud klaasiga ei pruugita veel jutule võtta (mistõttu mõra klaasis tegi rõõmsaks).
Ahjaa, uuel klaasil puudub (erinevalt originaalklaasist) märk, mis viitab osalisele päikesekiirguse/valguse neelamisele. Samas oli vana klaas nii läbinähtamatu, et ei tunnetanud vastavat klaasi omadust.
EDIT: Pärast klaasi vahetamist teeb kojamees kah oma töö kordades kiiremini ära. Kui varem pidi keskmiselt s*tase klaasiga pikalt/korduvalt pesuvedeliku kangi tõmbama, siis nüüd piisab juba väiksest surtsust pesuveest. Kusjuures ka siis pühivad kojamehed viimaset kaks tsüklit täiesti tühjalt. Võiblla on asi ka nädalavanustes Bosch'i kojameestes :)