Natuke roostet
Mu Saabikul on mõnes kohas natuke roostet. Keegi varasem omanik on kasutanud katusel pakiraami ja selle ilma pingutite vabastamiseta maha kiskunud ning värvi maha kriipinud - nüüd on sinna roosteuss sisse kolinud. Väike plekk on ka kütusepaagi ava juures ja ühel rattakoopa siseküljel ka. Kas on mingeid vahendeid millega saaks roosteussi seisma panna, et kevadeni kannataks (mingi vahend või pasta)?
Kevadel tahaksin ta viia kuskile töökotta kus need iluvead kõrvaldataks - on kellegil midagi head ja kavaliteetset soovitada? :thumb:
Lisan ühe moblaga tehtud pildi ka katusest.
Kevadel tahaksin ta viia kuskile töökotta kus need iluvead kõrvaldataks - on kellegil midagi head ja kavaliteetset soovitada? :thumb:
Lisan ühe moblaga tehtud pildi ka katusest.
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Täiesti muretult võid kevadeni välja lasta. Ei jõua see roosteussike selle mõne kuuga plekkist läbi ronida ja aukku tekkitada. Saabil hea paks plekk :D
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Kas selline asi oleks ka muidu mõeldav, et lasta segada õige kerevärv ja siis see rooste sealt seest peene lihvpaberiga välja lihvida ning pisikese pinsliga peale tupsutada (eks see jälg jääb näha aga rooste saaks seisma ja nähtamatuks) - enne mingi surm alla panna? Pakuti, et peaksin nende täkete pärast katuse ja tagatiivad üle värvima üleni - kuradi kalliks läheb :red:
Algselt postitas: macadam
Kas selline asi oleks ka muidu mõeldav, et lasta segada õige kerevärv ja siis see rooste sealt seest peene lihvpaberiga välja lihvida ning pisikese pinsliga peale tupsutada (eks see jälg jääb näha aga rooste saaks seisma ja nähtamatuks) - enne mingi surm alla panna? Pakuti, et peaksin nende täkete pärast katuse ja tagatiivad üle värvima üleni - kuradi kalliks läheb :red:
Kindlasti saab Kui ise teha ei taha/pole võimalust/ oskust siis leiab siit foorumist tegijaid kes parandustöid nõus tegema. Mina olen rahul :thumb:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mitteprofid teevad nii, et värvivad terve detaili. proff suudab teha vaid vajaliku koha + hajutamismaa, ja siis tähtis,et värvitoon olemasolevaga istuks 100%. alati 1 kord ei õnnestu, aga harjutamine teeb meistriks.
aga kõigetähtsam, et ise rahul oled
aga kõigetähtsam, et ise rahul oled
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Oled ise näinud et tead seda rääkida või ainult kuulnud?? Otsi mulle üks selline sinu meelest kogenud proff kes seda teeb ja ma tulen isiklikult kohale seda õppima siis. :poke:
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Algselt postitas: melka
Oled ise näinud et tead seda rääkida või ainult kuulnud?? Otsi mulle üks selline sinu meelest kogenud proff kes seda teeb ja ma tulen isiklikult kohale seda õppima siis. :poke:
Melka, Ivomets ei valeta. Lihtsalt tänapäeval on asi niimoodi välja kujunenud, et üle värvimine on lihtsam ja lõppkokkuvõttes odavam, kui hajutamine. Seega värvitakse enamustes töökodades kogu detail üle. Mul 1 tuttav tegi ise oma autol kivitäkete parandusi justmimelt hajutamise meetodil. Ja tulemus oli väga hea.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2280
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Viljandi autoteeninduses, ühes, on selline hea proff, kes niimoodi värvib...mõttetu on ju koguaeg tervet detaili värvida. Mõtle, mis see lõppkuluks teeb ja kliendile on ju alati tähtis HIND!
Väga hea sõber mulle, võin teid kokku viia, kui soovid:beer: õpetab...vaevalt ta tegelt seda teeb:P
Väga hea sõber mulle, võin teid kokku viia, kui soovid:beer: õpetab...vaevalt ta tegelt seda teeb:P
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ise pean sellise tegevuse puhul silmas hoopis teist asja: see mis on ikka tehases värvitu on igatpidi kestvam ja jäävam ja parem ja kvaliteetsem ja tugevam jne,, kui parandatud , ylevärvitd jne. asi. Ja mida vähem tehase värvi vigastada, lihvida, kruntida, hõõruda, jne. seda kenam tulemus ja kauem pysib.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
Meil siin Haapsalus ka üks mees teeb väga korralikku tööd. Ja mitte ei värvi tervet autot selle pärast üle.
Mul oli üks Corolla, mille ukse alusmises osas oli mõlk. Selle ta ajas sirgu ja värvis ainult alumise osa uksest ära. Kui auto müüki läks, oli ostja üks igavene piider, käis kõik kohad üle aga seda ei saanud aru, et uks värvitud oli. Eks ikka oleneb tegijast ma arvan. Tema rääkis sama juttu mis Ivomets, et mida vähem originaali näppida seda parem on.:wise:
Mul oli üks Corolla, mille ukse alusmises osas oli mõlk. Selle ta ajas sirgu ja värvis ainult alumise osa uksest ära. Kui auto müüki läks, oli ostja üks igavene piider, käis kõik kohad üle aga seda ei saanud aru, et uks värvitud oli. Eks ikka oleneb tegijast ma arvan. Tema rääkis sama juttu mis Ivomets, et mida vähem originaali näppida seda parem on.:wise:
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Eks selle hajutamisega on täpselt nii et igakord ei ole seda lihtsalt mõtekas teha nagu selgus teema algataja viimasest postitusest. Tavaliselt vanemaid autosid tehes ei ole kunagi pinnad nii ideaalilähedased, alati on mingi kraaps või kivitäkke lisaks parandatavale kohale, mis paneb langetama kiire otuse et ei hajutusele. Ausaltöeldes palju neid kliente ikka niiväga on kes ise maksavad enamasti on tegemist suuremate kindlustus töödega ja mis seal salata, summad ka oluliselt suuremad. See tähendab et kindlustus töödega teenib lihtsalt rohkem.
Mis puutub aga tehase värvikvaliteeti ja selle säilitamist, siis ei tahaks päris ivometsa arvamusega nõustuda. Ei tea kust selline arvamus on välja kujunenud. Ilmselt on see tulnud just kokkupuutest väga kehvade (odavate) materjalide ja halva kvaliteediga töödest. Kvaliteetsete materjalidega on saavutatav tulemus vägagi ligilähedane ja paremgi tehase omast. Ilmselt muutuks su arvamus kui automaalrite ridadesse astuksid :thumb:
Mis puutub aga tehase värvikvaliteeti ja selle säilitamist, siis ei tahaks päris ivometsa arvamusega nõustuda. Ei tea kust selline arvamus on välja kujunenud. Ilmselt on see tulnud just kokkupuutest väga kehvade (odavate) materjalide ja halva kvaliteediga töödest. Kvaliteetsete materjalidega on saavutatav tulemus vägagi ligilähedane ja paremgi tehase omast. Ilmselt muutuks su arvamus kui automaalrite ridadesse astuksid :thumb:
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)