Pidurid võimsamaks

Vasta
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#1

Kas on võimalik kuidagi tõhusamaks ka pidureid muuta?
Klotsid, kettad peaksid hetkel korras olema, ostes sai VM üle vaadatud ja tagumised klotsid ka ära vahetatud.
Aero kiirendusele vastavalt võiks ka sama särtsakas pidurdus olla aga mulle nii ei tundu. Kas on võimalik kuidagi ümber seal midagi ehitada - mingid muud kettad panna või võimsamad klotsid vms?
Mul aegajalt hea võrdlusmoment äiapapa uue TDI passatiga, millega võrreldes peaks minu auto olema justkui asjalikum pill aga mõne koha pealt pean tunnistama, et rahvaauto teeb silmad ette. Nagu näiteks pidurid. Või rooli juhitavus...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

Klotsid saab kindlasti paremad panna. Siis voolikud võiks vahetada nende vastu milledel on see metallvõre peal. Soontega kettad on ka väga head, aitavad gaasidel ja tolmul eemalduda.
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

Tee parem pidurid korda. Minu LPT`l pidurdab 100km/h - 0 29,5 meetriga, uuel Passatil 35m(autolehe andmeil). Klotsid on pool aastat vanad, kettad 7 aastat. Kõik originaal varuosad. Aerol on kettapind veel suurem. Siit mõtlemisainet...
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#4

Krt aerol väga korraliku diameetriga kettad, aga kuidas tal klotsid on?
Ega need ersats(tuuning) klotsid linnatingimustes väga paremad ole. Ferodo DS2500 on enamvähem juba, aga armeeritud pidurivoolikud soovitan ka muretseda. Pole väga kallis ka , mingi 1500eek. Kummist pidurivoolik läheb munasse järsul vajutusel. Ja kui siit edasi lliikuda, peaks ka korralik racing pidurivedelik olema sees jne...:D

Kui aga jahid tõsisemat asja, siis tuleb sul alates 20k ilusti välja käia ja osta mingid korralikud mitmekolviga pidurisadulad. Need teevad imet. Siis saad pidama väga hästi.
Kui valmis sellisteks summadeks, siis pöördu tuuningfirmade poole nii eestis, kui ka mujal euroopas.
Sent from my Monte Carlo using B236
Skol
Postitusi: 244
Liitunud: R Aug 17, 2007 23:35
Asukoht:
Auto:

#5

Ees on suured kettad aga taga on hulga niruma läbimõõduga.
Klotside kohta ei oska suurt midagi öelda.
Alguses mulle tundus et tagumised on äkki mingid valed pandud VM-s sest ei kata kogu ketast ära aga Anti juures öeldi et pidid õiged klotsid olema.

Ühesõnaga, saan nina vastu klaasi kui:

Zimmermanni kettad
Ferodo DS2500 klotsid
armeeritud pidurivoolikud
racing pidurivedelik

uuuhh...
Vasta