Automaat vs Manuaal (kellele ema, kellele tütar)
siin ei ole ühest vastust. kellele ema kellele tütar nii öelda:) mõned räägivad, et automaatkastiga autot juhtides ei ole sina enam BOSS vaid auto on. mõned eelistavad käiguvahetust madalatel pööretel ja mõned kõrgetel mida automaadiga keerulisem saavutada.
mõnele lihtsalt meeldib käsikiimlus jne jne:)
ise laisk kui lohe ja seega ikka ja ainult automaatkast.
mõnele lihtsalt meeldib käsikiimlus jne jne:)
ise laisk kui lohe ja seega ikka ja ainult automaatkast.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Siia maani on kogemus näidanud, et diislid ei taha talvel hästi käivituda ja automaadiga on tõmbamine välistatud. Kannatab ka automaadiga rehve kratsida aga natuke mängib rolli ka tiba suurem kütusekulu.
automaat lihtsalt "sööb" osakese väändest oma laagritesse ja muhvidesse ja siduritesse, manualil liigub see kõik otsesemalt mootorist läbi käigukasti ehk kui sa tahad mugavust siis on sul autom ja kui tahad paugutada siis võta manual
- manuaal on palju kiirem. eriti linnas - tavaks on 2 ja 4 kaik kasutada enamasti. samuti maantel moodasqidul - 5 ja 3.
minu kogemus vaga vqimsate autodega automaadiga - vqi pidev sport rezhiim: jube kytusekulu ja pidev myra, vqi siis kqik on ara sqitnud millal mul vqimsus on ratastel :)
- sidur on kasulik asi halba pinnal vqi kui tahad vaga kiiresti startida vqi kui sa tahad poortega teha mida sa tahad. Seega robotiseeritud kastid ikkagi vahem mugavad.
Aga enamusele sellised asjad pole yldse tarvis. Seega siis maitse asi :)
minu kogemus vaga vqimsate autodega automaadiga - vqi pidev sport rezhiim: jube kytusekulu ja pidev myra, vqi siis kqik on ara sqitnud millal mul vqimsus on ratastel :)
- sidur on kasulik asi halba pinnal vqi kui tahad vaga kiiresti startida vqi kui sa tahad poortega teha mida sa tahad. Seega robotiseeritud kastid ikkagi vahem mugavad.
Aga enamusele sellised asjad pole yldse tarvis. Seega siis maitse asi :)
Mul oli autot valides oluliseks tingimuseks see, et peab olema automaatkast. Peale mõningaid prooviringe oma praeguse autoga miskipärast otsustasin selle ikkagi ära osta, kuigi tegemist manuaaliga. Ei oska öelda, mis sellise järeleandmise minus tekitas. Sügaval südames ikkagi igatsen tegelikult automaati :)
Minu jaoks on küll manuaalkast üks tingimusi auto soetamisel, ei mina automaati taha. Pole küll nii vana, et olla vanakooli mees, aga mulle lihtsalt meeldib käigukangi kangutada. Pole veel märganud küll, et parema käe biitsep särgivarrukat oleks lõhkuma hakanud.
Manuaal on hea.:drive:
Manuaal on hea.:drive:
Automaadi jaoks peab piisavalt kw-olema:evil:. Ning eks see sõltub ka kus ja mida autoga teha.
Enda 9-5 on automaat ja ok. Mugav linnas liigelda ja mineku üle ma ka ei kurda.
Ent samas kastikal ma ei tahaks küll automaati näha. Sellega oleks ikka väga nüri käru ja tõstukeid vedada. Ning mülgastes klugemine ka lõbus ei oleks.
Enda 9-5 on automaat ja ok. Mugav linnas liigelda ja mineku üle ma ka ei kurda.
Ent samas kastikal ma ei tahaks küll automaati näha. Sellega oleks ikka väga nüri käru ja tõstukeid vedada. Ning mülgastes klugemine ka lõbus ei oleks.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mina mõtlen nii: Soliidne auto, klassikaline sedaan või midagi sellist peab olema 100% varustatud automaadiga. Sportlik auto nagu tonnine mul ehk siis parem teelpüsivus jne jne peab olema 100% varustatud manuaal kastiga.
Manual versus automaat... mulle on isiklikul ja oma tuttavate kogemuste põhjal jäänud mulje, et kui mõneks ajaks satud automaadiga sõitma, siis enam manuaalile tagasi ei vaheta... seni kuni manuaal käpa all, mingit erilist vahet ei tunneta.
Ja millegipärast on tekkinud veel seos suure ja väikese masinaga. Kui on tegemist väiksema masinaga, siis väga automaati ei otsita, küll aga suurema masina puhul.
:thumb:
Ja millegipärast on tekkinud veel seos suure ja väikese masinaga. Kui on tegemist väiksema masinaga, siis väga automaati ei otsita, küll aga suurema masina puhul.
:thumb:
Laisad, laisad olete automaadiaustajad :P. Mis järgmisena.. automaatrool.. automaatgaasipedaal.. automaatpidur? Eks te varsti saate ka selle, et istute mingisse munajasse kuuti ja ütlete: "Sõida tööle!" Kuut vastab selle peale jess boss ja sõidabki tööle, teie lebotate aga salongis ja loete ajalehte. Niikaua aga kui selliseid kuute veel olemas pole, eelistaksin ise oma autot juhtida. Sinna hulka kuulub kindlasti ka käiguvahetus. Kui vanaks ja väetiks jään, küll siis soetan automaatikat täis auto.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
PS: see automaat versus manuaal teema on üsna põnev ja meil siis tööjuures läks ka vaidluseks. Ainuke inimene kellel on manuaal, tema üsnagi veenev argument oli manuaali kasuks see, et masinaga sõites on tema lemmikuks kohaks kurv...ja kurvis on manuaal loomulikult parem/ huvitavam ja lõbusam :D
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Autorooli taga on ainus koht minu päevas, kus ma puhkan, miks ma peaksin seal küll tööd rabama. Pool oma sõidustaazi olen neid kange liigutanud ja täielik siiber on saanud.
Nüüdseks on kogu minu autoarsenal vahetunud automaatide vastu, va. klassikud (millel minuarust lausa peab manual olema)
NB selle kütusekulu jura võiks nüüd ära uunustada, see jutt on paarikümne aasta tagune tonnise M vs A kütusekulu erinevus on võibolla healjuhul liiter, kui sedagi ,võtab palju kütust siis on kas kast pees või valesti regullitud. Loomulikult oleneb ka autost ja erinevatest kastidest ,hea näide endalt kodust, tonnine A võtab 2 litra vähem, kui samavõimas 9-5 A.
Nüüdseks on kogu minu autoarsenal vahetunud automaatide vastu, va. klassikud (millel minuarust lausa peab manual olema)
NB selle kütusekulu jura võiks nüüd ära uunustada, see jutt on paarikümne aasta tagune tonnise M vs A kütusekulu erinevus on võibolla healjuhul liiter, kui sedagi ,võtab palju kütust siis on kas kast pees või valesti regullitud. Loomulikult oleneb ka autost ja erinevatest kastidest ,hea näide endalt kodust, tonnine A võtab 2 litra vähem, kui samavõimas 9-5 A.
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
- Asukoht:
- Auto:
mmmm......mul Yarisel on mingi poolautomaat ja tehase näitajate kohaselt peaks küttekulu olema väiksem kui manuaalil.:thumb:.....muidu on seda tüüpi kast aga:bs:
Manualkasti võlud tulevad välja talvel (mida meil pole ca 10 a.olnud) ja jäärajal, kus on hea kui saad ise käike vahetada ja tunda rõõmu auto juhtimisest.
Pereautol laste vedamiseks ja linnas sõitmiseks sobib jälle automaat paremini.
Pereautol laste vedamiseks ja linnas sõitmiseks sobib jälle automaat paremini.
Mulle hakkas täna meeldima 2 pedaaliga manuaal, ülikõva lihtsalt sõita sellise saabiga :)
Oleneb autost, mingi hetk polnud ühtegi manuaalkastiga autot ja hakkasin sellest nii puudust tundma, et ainuke tingimus auto valikul oli manuaalkast. Automaat sobib minu arust ainult võimsale luksusautole. Vähegi sportlikumale on automaat nagu sea selga sadul. Kuigi uued automaadid oskavad käiguga pidurdada ja muid nõkse, pole see ikka see. DSG on kiirem kui manuaal kuid täit lõbu ikka ei saa. Igasugused tiptronicud jms. kas keegi neid üle 2 nädala kasutanud ka on? SMG on muidugi lahe, vahetab sellise kolakaga, et kohe lendab alt ära midagi... muidugi lendabki M märgiga autodel.
Kõige ehedam on ikka vana hea manuaal, ka linnas ummikutes :thumb:
Ja kõige kõige on ilma sünkronisaatoriteta kast.
1 mingitronic, 2x autom ja 3x man
Kõige ehedam on ikka vana hea manuaal, ka linnas ummikutes :thumb:
Ja kõige kõige on ilma sünkronisaatoriteta kast.
1 mingitronic, 2x autom ja 3x man
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Kui teil on võimas turbosaab automaatkastiga ja arvate, et auto on kiire, siis proovige samavõimast asja manual kastiga ning saate aru, et teie auto ei ole nobe:)
Mina turboautol valin manuali, mingil "tavaautol " eks pereautol võtaks kindlalt automaatkastiga.
Ma praegu noor veel (nagu tripp :)) ja meeldib autost vahel kõike võtta. Automaatkast, aga paraku seda võimalust ei anna:(
Mina turboautol valin manuali, mingil "tavaautol " eks pereautol võtaks kindlalt automaatkastiga.
Ma praegu noor veel (nagu tripp :)) ja meeldib autost vahel kõike võtta. Automaatkast, aga paraku seda võimalust ei anna:(
Sent from my Monte Carlo using B236
manuaal...1)kuna noor juht,siis tunnetan autot poole paremini(sama kaua automaadiga sõitnud)...2)tõsi,automaadiga on nii mõnigi seitsmene ära tehtud ning pikal sirgel mugavam,kuid siiski mitte see-kergem end unustada...3)bensiin...siiski ei korva mugavust(minu arvamus)...4)arved,mis esitatakse automaadi riknemisel ning arved mis esitatakse manuaali riknemisel on ikka WAAAAAAAAY erinevad...
Algselt postitas: Eugam
manuaal...1)kuna noor juht,siis tunnetan autot poole paremini(sama kaua automaadiga sõitnud)...2)tõsi,automaadiga on nii mõnigi seitsmene ära tehtud ning pikal sirgel mugavam,kuid siiski mitte see-kergem end unustada...3)bensiin...siiski ei korva mugavust(minu arvamus)...4)arved,mis esitatakse automaadi riknemisel ning arved mis esitatakse manuaali riknemisel on ikka WAAAAAAAAY erinevad...
See on juba vähemalt teine postitus, kus räägitakse auto soetamisel kindlalt millegi peeti minemisest. Kas selle pärast soetatakse manuaalkastiga auto, et ollakse eos kindel, et kast läheb tuksi ja manuaali remontimine on odavam? Miks ta peaks minema?
Ma ei osta kunagi midagi sellise mõttega, et üks või teine oluline süsteem läheb või võib kindlalt minna rikki/katki. Ma ostan võimalikult hästi hooldatud isendi ja olen ise hea omanik, et vältida igasuguseid rikkeid. Ega me pole muidugi kõige eest kaitstud - ka täiesti uuel autol võib esineda (tehase)vigu, ainult et need lähevad garantii alla.
Algselt postitas: Eugam
4)arved,mis esitatakse automaadi riknemisel ning arved mis esitatakse manuaali riknemisel on ikka WAAAAAAAAY erinevad...
See pole mingi argument. Man kasti võrdluses aut kastiga tuleks arvesse võtta ka siduri kulumine ja hooldus/remont, mida aut kastiga masinatel pole. Samas kui räägime 9-5-st, siis tuleb vist nõustuda.
Suur@lasi hiljuti aut kasti remontida