Öös on asju 2008 vol.2

Ühised tegemised
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#1

T Apr 01, 2008 0:14

Koht: Tallinn ja lähiümbrus
Aeg: kell 22.00 26. aprill 2008
Tegevus: Korraldajate poolt antud ülesandeid lahendades ja abivihjeid kasutades leida üles peidetud sihtpunktid.
Osalejad: Saabneti ning Alfa-Romeo foorumi kasutajate poolt moodustatud tiimid.
Organisaatorid: Iisak, Cyber, Iff


Reeglid:

1.Osalemine omal vastutusel. Korraldajad ei vastuta ürituse jooksul juhtunud intsidentide eest.
2.Tiimi kuulub kuni 5 liiget, kellest ühe kohustuseks on arvuti abil ülejäänud võistlejatele infot hankida ning leitud punktide info kohtunikele edastada. See liige võib olla koduse arvuti taga või mobiilse netiühenduse korral kaasa sõita.
3.Tiimid peavad kinni pidama ausa mängu reeglitest s.o. mitte segama kaasvõistlejaid, rikkuma sihtmärke jne
4.Vastasvõistkondadele ei tohi anda vihjeid ega infot, mis võivad mõjutada mängu tulemust.
5.Osaleda saab ainult sõiduautodega SAAB ja ALFA-ROMEO
6.Alkoholi tarbimine võistluste ajal on keelatud. See kehtib kõigi autos olevate tiimi liikmete kohta.
7.Tiimid on kohustatud kinni pidama Liikluseeskirjast. Tuvastatud LE rikkumine tähendab diskvalifitseerimist. Korraldajatel on teada iga etapi läbimiseks kuluv miinimumaeg.

8.Aega arvestatakse peakohtuniku kella järgi.
9.Starditakse määratud intervalliga. Intervalli määravad korraldajad vastavalt võistlejate arvule ja vajadusele. Intervall teatatakse võistlejate koosolekul.
10..Võistluse ajalimiit on 5 tundi stardihetkest. Võistkond, kes ajalimiidi lõpuks ei ole tagasi stardialas, diskvalifitseeritakse.
11.Sihtmärgi leidmiseks tuleb autost väljuda. Maksimumkaugus kuni 300 meetrit. Autodega ei tohi sõita haljasaladele!
12.Sihtpunktid läbitakse korraldajate poolt etteantud järjekorras. Mõne punkti mitteleidmine ei tähenda katkestamist, vaid punktidest ilma jäämist.
13.Abivahenditest on lubatud kasutada kõikvõimalikke suunavaid ja asukoha tuvastamist võimaldavaid vahendeid: kaarte, kompassi, GPS-i, laptoppe, mobiiltelefone jne
14.Võistluse ajal ei tohi kahjustada loodust (murda puid, sõita haljasaladele jne)
15.Stardiala on piirkond, mis määratakse võistlejate üldkoosolekul.
16.Vahefiniš on koht, mida peavad võistlejad võistluse käigus läbima kontroll-lehtede üleandmiseks kohtunikele, uute vihjete saamiseks või võistkonna kontrollimiseks.
17.Peale starti või vahefinišist vihje saamist tuleb koheselt lahkuda stardialast.
18.Vahefiniši alas, kui seal on eelnevalt mõni võistkond, tuleb moodustada autodest nn. elav järjekord, võistlejad EI TOHI autodest väljuda.
19.Võistluse kontroll-lehed tuleb võistluse lõppedes koheselt üle anda peakohtunikule.
20.Kui võistluse lõppedes ära antud kontroll-lehelt on mõnede punktide juures andmed puudulikud, on kohtunikel õigus antud punkt lugeda mitteläbituks.
21.Tulemused selguvad ning tehakse teatavaks hiljemalt nädal pärast võistluse lõppu
22.Esimene ülesanne edastatakse tiimile 2 minutit enne starti.
23.Leitud sihtmärgi kood sisestatakse foorumisse "koduabilise" poolt ja tiimile antud kontroll-lehele. Kontroll-lehele läheb kirja ka sihtmärgi juurde jõudmise ja lahkumise aeg koos odomeetri näiduga ning asukoha kirjeldus.
24.Iga sihtmärgi leidmise eest saab tiim 10 punkti.
25.1 või 2 lisavihje kasutamise korral saab leitud punkti eest vastavalt 7 või 5 punkti
26.Võrdsete punktide korral otsustab võitja trassi läbimiseks kulunud aeg.
27.Vaidluste korral on lõppsõna peakohtunikul. Otsus on lõplik ja ei kuulu vaidlustamisele.
28.Võistlus toimub iga ilmaga!

Osalejad:
1.Tiimid moodustavad Saabneti ning Alfa-Romeo foorumi kasutajad.
2.Igal tiimil on kapten, kes peab olema olnud vastava foorumi aktiivne kasutaja vähemalt 3kuud. Kaasosalejad ei pea olema foorumi kasutajad, kuid soovituslikult võiksid olla
3.Vanuse alampiir on 18 aastat.
4.Tiimi autojuht peab omama kehtivat juhiluba.
5.Tiim kasutab 1 autot.
6.Tiimide maksimumarv on 20
7.Võistlus toimub juhul,kui registreerunud on vähemalt 7 võistkonda.
8.Sõiduk peab vastama kõikidele kehtivatele liiklusnõuetele - ülevaatus,rehvid,tuled jne...
9.Igal tiimil peab olema nimi,mis soovituslikult ei ole pikem kui 10 tähemärki.
10.Osavõtutasu on 400.- tiimi kohta ja laekub peakohtuniku kontole hiljemalt 23. aprilliks, et välistada viimasel hetkel ärahüppajaid.
11.Auhinnafond on 50% osalustasudest ja jaguneb esimese kolme koha vahel suhtes 50-30-20. Ülejäänud 50% läheb korraldajatele kulude katteks.
12.Stardi järjekord moodustatakse võistkondade poolt eelneval võistlusel kogutud punkte arvestades ja jagatakse võistkondade vahel paremusjärjestuse teel. Uutele võistkondadele loositakse järjestus peale varem osalenute registreerumist ja avaldatakse üldkoosolekul. Start toimub pööratud järjekorras ehk suurima kogupunktidega võistkond stardib viimasena.

Rada

1.Trassil on korraldajate poolt maha märgitud kontrollpunktid, mis on tähistatud vastava sildiga ja sisaldab unikaalset koodi.
3.Trass on maha märgitud Tallinnasse ja selle lähiümbrusesse
4.Kõik kontrollpunktid asuvad autoga läbitavatel aladel.
5.Trassi kogupikkus ei ületa 200 km.
6.Organisaatorid läbivad kõik punktid enne ürituse toimumist ja kontrollivad nende õigsust.
7.Võistluse ajal korraldajad suuliselt ja telefoni teel infot ega vihjeid ei jaga.


Osavõtjaid seekord: kuni 20 tiimi
Osalustasu: 400.-

Lisainformatsioon I postituses täieneb jooksvalt. Püsige lainel.

HAKAKE REGAMA:headbang:

1. Verde (AR)-makstud
2. Aerutajad-makstud
3. Maakad-makstud
4. Shadows-makstud
5. Vabad ja Vallatud-makstud
6. Nimetud-makstud
7. Käsi masinas-makstud
8. Aerosport-makstud
9. Navigaatorid-makstud
10. Pimeloom (AR)-makstud
11. Francesca (AR)-makstud
12. Ciervos Locos-makstud
13. rajoonikomitee-makstud
14. Kalle-makstud

Kõik tiimid on tasunud ja sellega on nimekiri lukus!

Kontonumber: 335311380003 Illimar Libe
Selgitusse tiimi nimi.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

T Apr 01, 2008 6:55

oo. tuli ära :) :thumb:
Tiimi kokkupanemine juba käib. ..

EDIT: loodan, et tegu pole mingi aprillitüngaga!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#3

T Apr 01, 2008 11:09

Ei ole tüng..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#4

T Apr 01, 2008 11:32

teadasaamiseks peab homseni ootama.. tünni kohapealt :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

T Apr 01, 2008 11:35

No ei ole tüng..:) ei ole..:) Oma isikliku uneaja arvelt mööda linna ringi sõitmise ja kontrollpunktide välja mõtlemise teemal me aprillinalja ei tee..:)

Ka seekord läheb kutse Alfadele, niiet ärge võimalust maha magage..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#6

T Apr 01, 2008 12:16

Kus regimise leht on?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

T Apr 01, 2008 12:21

Anna siinsamas teada..:) 20 tiimi jaoks ma ei hakka eraldi regamislehte tegema..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
E.T.
Postitusi: 108
Liitunud: R Aug 17, 2007 11:05
Asukoht:
Auto:

#8

T Apr 01, 2008 13:18

Verde "tabalukutiim" eelregistreerub. koossseisus muutusi esialgu ei ole.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#9

T Apr 01, 2008 13:41

Kallutatud Jõud
Kapten: Dohman
Auto: Saab 9-5 915AVY
Liikmed tulevad ilmselt samad, mis eelmine kordki :head:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

T Apr 01, 2008 14:55

Palun pange siia kirja koos liikmete ja automargiga(mudeliga)
Ei ole tõesti viitsimist eelmisest teemast näpuga järge ajama hakata,et kes kus ja kellega sõitis:wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#11

T Apr 01, 2008 15:30

Niisiis, Maakad on sõiduvees ja üritame siis traditsiooni jätkata ning taaskord selle auhinnalise viimase koha hõivata:) (salamisi siiski loodan et vähemalt eelviimase koha saame :))

Auto: Saab 9-5 Aero Estate
Liikmed: mm17(Martin), Ragnar, Ranto, Argo, Allan
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#12

T Apr 01, 2008 15:34

Algselt postitas: mm17
Niisiis, Maakad on sõiduvees ja üritame siis traditsiooni jätkata ning taaskord selle auhinnalise viimase koha hõivata:) (salamisi siiski loodan et vähemalt eelviimase koha saame :))
teadmata.


"Julge peale hakkamine on pool võitu" ;)
Iga ratas veab and then some!
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#13

T Apr 01, 2008 16:17

Üks küsimus tekkis. Reeglites on kirjas, et tiimi kuulub 5 liiget. Kui 1 liige on kodus arvuti taga, jääb autosse veel 1 vaba koht. Kas selle koha võib täita ühe mitte meeskonnaliikmega?
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#14

T Apr 01, 2008 20:06

Pane Suur ja Shadows ka ka kirja! Auto ja liikmed jäävad esialgu lahtiseks. Viimane kord meid võitjaks sõidutanud Aljoga üritab kõigest väest enale vaba õhtupoolikut (pigem ööpoolikut) tekitada. Napoleon&team selgitavad samuti oma võimalusi. Igal juhul on Shadows (kasvõi asendusliikmetega) kohal!

EDIT: tiimi liikmete arv viis - 4 autos ja 1 kodus, kuid tule pattu tunnistada, et eelmisel korral kasutasime ajutiselt ka võistkonnavälist abi (mõned kõned kohateemaga seotud tuttavatele). Samas sai juhuslikku välist abi kasutada ainult võistluse alguses, sest ühtegi lisasõpra infolallikate taha ööseks rivistet polnud ning mingil hetkel muutus helistamine ebaviisakaks.

EDIT2: Tiim ise praktiliselt koos. Lahtine on veel auto-sohver/kaardilugeja. Kui Alo mingil põhjusel ei saa osaleda, siis võib nädalal 17 tekkida vajadus autoga sohvrist (või kaardilugejast) asendusliikmele.
Kindlad liikmed:
- Suur (kaardilugeja või sohver/punktiotsija)
- Napoleon (autos olev infohai/punktiotsija)
- Tiina (telefoniside pidaja/punktiotsija)
- Marko (kodune infohai)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

T Apr 01, 2008 20:18

No kui nüüd aus olla, keda huvitab, mitmele sõbrale või infoliinile te helistate vahepeal..:) Meeskonna ülesanne on üles leida punktid. Arvuti taga olija ülesanne on (vähemalt idee poolest) leida autosolijatele sellist infot, mida autosolijad ei suuda ise lahti hammustada. Autosolijad otsivad kohapeal märki. Ongi kogu ooper.

Mis puutub nö lisakohta autos... no ma pakun, et mitu tundi seal kaasas jõlkuda ei pruugi just väga põnev olla, kui ise ei osale. Samas, kui kellelgi on 5 inimest autos, siis ma ei usu, et ta seal vait ja vagane on..:) ehk tegelikult loob teoreetiliselt ebavõrdse olukorra.

Vähema arvu meeskonnaliikmete kasutamine on juba meeskonna enda otsustada... Aga üldiselt tuleb kasuks omada ikkagi autojuhti, jooksjaid, kommunikatsioonijuhti. Kapten on see, kes otsustab. Lihtne.

EDIT: teine Alfade tiim ka regatud..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#16

T Apr 01, 2008 20:40

Saan aru et vähema arvu liikmete otsustab kapten, aga kuidas siis on selle lisakohaga? Tohib või ei?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#17

T Apr 01, 2008 21:38

Ma ei ole organiseerimisega seotud aga miks ei võiks kõik 5 kohta autos hõivatud olla. See ei pruugi olla konkurentide suhtes aus aga elu on funn! Ja see võistlus on väga funn!!! Seda lõbu ei lõbu ei tahaks seltsimeestel unetutel mina küll ära keelata.

"Vabad ja Vallatud" Auto: Saab 9-5 Aero 105AYJ. Kes on kapten - ei tea veel. Meeskonna liikmed hetkeseisuga: qdwin.

EDIT: Ja Madrus Sebastian ja olaviv muidugi ja radist RBL ja TRIONIC (!!!) ja meie tundmatu IT guru Pärnumaalt.
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#18

T Apr 01, 2008 21:42

Ma just mõtlen ka, et kui inimestel on soovi öösel seal kaasa seigelda ja autos ruumi on, siis võiks see olla lubatud.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

T Apr 01, 2008 21:47

Ah toppige ta autosse..:) Las laulab raadio asemel..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#20

T Apr 01, 2008 21:48

Algselt postitas: Cyber
Ah toppige ta autosse. Las laulab raadio asemel.
...Ikkagi inimene!
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#21

T Apr 01, 2008 21:54

Tore :beer:
Aeronautik
Postitusi: 170
Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
Asukoht:
Auto:

#22

T Apr 01, 2008 22:23

Ai kurja seekord jääb kahjuks ära.....naisel suur sünnipäev....:wall:
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#23

K Apr 02, 2008 0:30

Algselt postitas: Aeronautik
Ai kurja seekord jääb kahjuks ära.....naisel suur sünnipäev....:wall:


Ütled, et lähed viid kiirelt prügiämbri välja ja ostad paki suitsu! :P
Iga ratas veab and then some!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#24

K Apr 02, 2008 10:17

Kuna ja kuhu saab pappi üle kandma hakata?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#25

K Apr 02, 2008 10:41

Algselt postitas: qdwin
Kuna ja kuhu saab pappi üle kandma hakata?

Vt esimest posti
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta