Koni amordid

See alajaotus on uute teemade tegemiseks suletud, valige ülevaltpoolt margipõhine alajaotus
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#26

K Apr 02, 2008 10:01

Kas siis uretaanide installimisel oleks ka koni amort vajalik? Tahaks hirmsasti uretaane aga koni amorti (või muud nii jäika) prooviks vältida. Kas tavaline saabi Bilstein vastu siis ei pea? Jutt käib siis 9-5 kohta... pisut OT
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#27

K Apr 02, 2008 10:38

Algselt postitas: Jupats
Kas siis uretaanide installimisel oleks ka koni amort vajalik?


Isiklik arvamus - ei ole vajalik.
Isiklik soovitus - on vajalik, kui sinu amort pole piisavalt jäik.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#28

K Apr 02, 2008 15:12

Kuidas krusapeal täpsemalt on, kui august läbi sõidad siis raputas rohkem või vähem, kui eelmiste amortidega
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#29

K Apr 02, 2008 15:43

Tegelikult oleneb kiirusest suuresti see aukudes raputamine. Jäigema amordiga sõidad nii öelda augu servadel koguaeg, auku sisse ratas minna ei jõua. Aga nagu ma ütlesin sõltub see kõik nii kiirusest, aukudest ja mitmest muust asjast.

Tonnisel on reguleerimine: Ees - võtmega
Taga - peab alt ära võtma

Kusjuures mulle meenus, et tegin väga palju pilte kui paigaldasin esimesi Koni amorte. Täielik ülevaade alates ratta alt ära võtmisest kuni alla tagasi panekuga. Aga ruumi puuduse tõttu hoti serveris (10mb) siis pole neid kuskile mujale viitsinud üles panna.
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#30

K Apr 02, 2008 16:38

Mul ees konid ja pehmeks keerates oli muutus väga minimaalne. Muidugi on ka madaldusvedrud ning kahtlustan, et seepärast mõjubki iga kaevukaan ja teemügarik terava löögina mu autole, olgu siis koni või stock teema.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#31

N Apr 03, 2008 11:30

Kui resurs lubama hakkab siis plaanin ära osta Konid, aga vedrud jättaks samaks. Kui tulemausega rahule ei jää siis üritan uuesti maha müüa:P Aga loodan parimat, ja äkki vahetan puksid ka paremate vastu ära:)
no1
Postitusi: 77
Liitunud: P Aug 16, 2009 18:12
Asukoht:
Auto:

#32

N Aug 19, 2010 15:38

Äkki on kellelgi kollasele amordile mütsikest pakkuda, millega amordi jäikust reguleerida?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#33

N Aug 19, 2010 15:39

Algselt postitas: no1
Äkki on kellelgi kollasele amordile mütsikest pakkuda, millega amordi jäikust reguleerida?


Küsi Motoralist, nad maaletoojad.

terv, teager
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#34

N Aug 19, 2010 15:50

Mul peaks ka sahtlis vedelema.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
no1
Postitusi: 77
Liitunud: P Aug 16, 2009 18:12
Asukoht:
Auto:

#35

N Aug 19, 2010 15:55

Äkki järgmine nädal hüppan läbi ja teen sind ühe võrra vaesemaks?
Vasta