Saab 9-3 Cabrio, 2004, Tanel_9-3SS
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 04, 2008 0:01
- Asukoht:
- Auto:
Tervitus kõigile.
Kirjutan/kirjeldan siis enda autot ka natuke. Tegemist 2004 aasta Aerose isendiga, mis saksas Hirschi stage 3-ga varustet. Kõik muud vidinad ka küljes, mida sõiduks vaja on - automaat ja elekter ja GPS ja telefon jne. El istmed puudu ainult.
Nüüd on sõidetud ligi aasta ja väga hea isend on. Muresid ei ole olnud, ainult sõidurõõm. Jalavarjud on suveks 18" ja talvel 17", ei oska selle raputamise peale midagi öelda. 15" ja 16" on kindlasti pehmemad, aga kui on vaja kiiresti kurve sõita siis jäävad ikka pehmeks, ma pooldan sellist jäigemat autot ja
suur velg näeb parem välja ka :eureka:
Mõni pilt ka juurde, midagi uuemat ei ole, aga ega pole midagi muutunud ka...
Kirjutan/kirjeldan siis enda autot ka natuke. Tegemist 2004 aasta Aerose isendiga, mis saksas Hirschi stage 3-ga varustet. Kõik muud vidinad ka küljes, mida sõiduks vaja on - automaat ja elekter ja GPS ja telefon jne. El istmed puudu ainult.
Nüüd on sõidetud ligi aasta ja väga hea isend on. Muresid ei ole olnud, ainult sõidurõõm. Jalavarjud on suveks 18" ja talvel 17", ei oska selle raputamise peale midagi öelda. 15" ja 16" on kindlasti pehmemad, aga kui on vaja kiiresti kurve sõita siis jäävad ikka pehmeks, ma pooldan sellist jäigemat autot ja
suur velg näeb parem välja ka :eureka:
Mõni pilt ka juurde, midagi uuemat ei ole, aga ega pole midagi muutunud ka...
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 04, 2008 0:01
- Asukoht:
- Auto:
Nii siit mõni veel juurde
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 04, 2008 0:01
- Asukoht:
- Auto:
lahtisena ka, aga siin talveratastega
Novembrikuus käisid mõned saabiklubi liikmed ja saabnetlased Marimetsa rabas. Hiljem sealt lahkudes seisis parklas saabide kõrval üks meile võõras sinu autole väga sarnane SS Cabrio. Ega see sina polnud?
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 04, 2008 0:01
- Asukoht:
- Auto:
Sai sel ajal seal kolatud jah. ma ei teadnud teie minekust midagi, suht suur üllatus oli kuskil metsas üle keskmise palju Saabe näha...
tegite mulle foorumi reklaami külje peale, siis hakkasin uurima.
tegite mulle foorumi reklaami külje peale, siis hakkasin uurima.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 04, 2008 0:01
- Asukoht:
- Auto:
:) Sellest ei jäänud küll triipu peale. kõik OK.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 04, 2008 0:01
- Asukoht:
- Auto:
Nüüd ca 1 a viimasest kirjeldusest möödas ja kuna mul ka esimene avaauto, siis kommentaarid siinkohal ilmselt kohased.
Mul 2. talv. Auto on soe ja pigem sulab plekk-katustelt lumi enne kui tekstiililt.... soe jne. Seda ei pea pelgama.
Sisemüra on kindlasti suurem kui ka kõige kehvemal nö tavaautol aga sellega harjub ja pole hullu midagi. 300W stereo aitab kaasa, aga ikkagi soovitan panna rohkem rõhku vaiksetele rehvidele ( mul on suvel 18" Dunlop 9000SP Talv on 17" Viking Contact 5 (ülikõva lamell :))
Nagu ikka Saabil sisu kipub mingil hektel nagisema, aga cabriol palju vähem kui tava 9-3-l (mul oli enne nö tavaline), seda aitab "pingutada" katuse reguleerkruvid mis asuvad kohe kõrvalistuja klaasi kohal. veerand pööret lahti ja kaob kogu auto "kägin" - ilmselt keeratakse kogu katuse/kere osa pingule jne. 2min ja "vaikus" - ULME.
Vargused. et avaauto ja käivad sees - ei ole nii. Kord käidi ja nii et auto ei näidanud pärast midagi. Ilmselt sama kõigi jaoks - ära jäta midagi nähtavale.. Kui spets tahab minna sisse, siis käiakse autos är ka. kuisubel olen linnas parkinud siis ikka kats peale - 30 sek ja süda rahul. kasko tingimustes on ka et peab katus peal olema. Naistele meeldib lahtisena muidugi rohkem :)
Mahutavus. Kui katus on peal, siis on pagasnik sama suur kui teistel. Kui katus all, siis jumal aitab asju sättida... aga mahuvad suvel ikka ära: 2 kasti õlut+M ja N reisipakk 2 nädalaks. Salong oli tühi.
Talvel mahuvad salongi nii murdmaa kui -mäesuusad, k.a. lumelaud,samal ajal pagasnikus poisi kelk ja muustuff. Suvel sõidan ratas taga pagasniku küljes (BTW kui raame ei ole, siis soovitan kasutada surfarite raamipehmendeid - ei jäta triipu värvile jne. ski&surfhouse 190EEK/tk). Katus all ..... Oleks konks, oleks lihtsam :)
Tuul. Müügil on tuulevõrk cabrio jaoks. Hinnakirja hind on 12000.- VM-s. Aga teeb imet - saad sõita nii linnas kui maanteel nii et kõrvalistujal võib olla peas lai kübar :). Juuksed ei lehvi ja kael ei külmeta. Olen proovinud lahtise autoga 180km/h+ - sees on ainult tuulekohin, salvrätik kõrvalistmel ei liigu... ma olin ise üllatunud...
Hooldus. nagu iga teine saab.
Mootor. Ma siin Jaanusega ei võrdle tea kuhu ta kasutatud jupid viskab... 250hp paberite järgi (mul see ka teh.passis sees ja segab liikluskindlustuse makset ... ei usu et tegelt niipalju) on igati ok, aga pärnus on rajal ikka mingi aeg vaja uuendada.. praegu surutis kisub alla - uued pidurid, turbo ja sisselase. aja küsimus Aga õli võtab küll - ca 1L/10000km. Ei oska kommenteerida. Kütust võtab vastavalt parema jala asendile - maantee 95=7,5/100, kiirendus =40L/100, keskmine ca 10..12.
Kui tuleb välja 9-3 vmt AWD siis ma olen käsi :)
Näeme mägedes.
Mul 2. talv. Auto on soe ja pigem sulab plekk-katustelt lumi enne kui tekstiililt.... soe jne. Seda ei pea pelgama.
Sisemüra on kindlasti suurem kui ka kõige kehvemal nö tavaautol aga sellega harjub ja pole hullu midagi. 300W stereo aitab kaasa, aga ikkagi soovitan panna rohkem rõhku vaiksetele rehvidele ( mul on suvel 18" Dunlop 9000SP Talv on 17" Viking Contact 5 (ülikõva lamell :))
Nagu ikka Saabil sisu kipub mingil hektel nagisema, aga cabriol palju vähem kui tava 9-3-l (mul oli enne nö tavaline), seda aitab "pingutada" katuse reguleerkruvid mis asuvad kohe kõrvalistuja klaasi kohal. veerand pööret lahti ja kaob kogu auto "kägin" - ilmselt keeratakse kogu katuse/kere osa pingule jne. 2min ja "vaikus" - ULME.
Vargused. et avaauto ja käivad sees - ei ole nii. Kord käidi ja nii et auto ei näidanud pärast midagi. Ilmselt sama kõigi jaoks - ära jäta midagi nähtavale.. Kui spets tahab minna sisse, siis käiakse autos är ka. kuisubel olen linnas parkinud siis ikka kats peale - 30 sek ja süda rahul. kasko tingimustes on ka et peab katus peal olema. Naistele meeldib lahtisena muidugi rohkem :)
Mahutavus. Kui katus on peal, siis on pagasnik sama suur kui teistel. Kui katus all, siis jumal aitab asju sättida... aga mahuvad suvel ikka ära: 2 kasti õlut+M ja N reisipakk 2 nädalaks. Salong oli tühi.
Talvel mahuvad salongi nii murdmaa kui -mäesuusad, k.a. lumelaud,samal ajal pagasnikus poisi kelk ja muustuff. Suvel sõidan ratas taga pagasniku küljes (BTW kui raame ei ole, siis soovitan kasutada surfarite raamipehmendeid - ei jäta triipu värvile jne. ski&surfhouse 190EEK/tk). Katus all ..... Oleks konks, oleks lihtsam :)
Tuul. Müügil on tuulevõrk cabrio jaoks. Hinnakirja hind on 12000.- VM-s. Aga teeb imet - saad sõita nii linnas kui maanteel nii et kõrvalistujal võib olla peas lai kübar :). Juuksed ei lehvi ja kael ei külmeta. Olen proovinud lahtise autoga 180km/h+ - sees on ainult tuulekohin, salvrätik kõrvalistmel ei liigu... ma olin ise üllatunud...
Hooldus. nagu iga teine saab.
Mootor. Ma siin Jaanusega ei võrdle tea kuhu ta kasutatud jupid viskab... 250hp paberite järgi (mul see ka teh.passis sees ja segab liikluskindlustuse makset ... ei usu et tegelt niipalju) on igati ok, aga pärnus on rajal ikka mingi aeg vaja uuendada.. praegu surutis kisub alla - uued pidurid, turbo ja sisselase. aja küsimus Aga õli võtab küll - ca 1L/10000km. Ei oska kommenteerida. Kütust võtab vastavalt parema jala asendile - maantee 95=7,5/100, kiirendus =40L/100, keskmine ca 10..12.
Kui tuleb välja 9-3 vmt AWD siis ma olen käsi :)
Näeme mägedes.