Saab 900 SE Coupe 2.0T Batmobile, 1994, stennu [Müüdud]

stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#1

Nii, lõpuks saab ka liikuri üles panna.

Kes muinasjuttu lugeda ei viitsi skippige...

Eks saabid ole ikka koguaeg meeldinud, eriti just classicud, aga kuna tol hetkel ühtegi normaalses seisukorras isendit müügis ei olnud siis tuli vaadata mingit uuemat sotist. Muidugi on suurelt osalt süüdi isa, kes ajas takka et "osta ikka saab, see on õige auto" ja ei lubanud mul mingit civicut esimeseks liikuriks muretseda. Müügikuulutustes sirvides jäigi silma see NG, kuna tol hetkel oli coupe kerega sotiseid üpris vähe ja hind pidi ka minusugusele "lowbudget" tüübile sobima. Foorumlane spark, kes autot müüs, oli sellega juba parajalt kliinikus käinud ja lõppu ei olnud ikka paista (ilmselt sellepärast et pooltel juppidel on suurelt peal kirjas "GM":wall: ). Peale kohest proovisõitu ja mitte nii kohest rahasüsti oli tehing tehtud ning paarutasin ringi.


Esimeseks autoks vist liiga võimas ja MUGAV aga kahtlen et tagasiteed enam minujaoks on. Ainukeseks miinuseks võib tuua auto jäikuse mis meie teedel annab ikka tugevalt tunda (põhjus: KONI ja madaldusvedru kooslus).

Peale ostu olen vahetanud gaasitrossi, DI ja salongiradika.
Eelnevalt vahetatud asju võib vaadata müügiteema alt:

http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=4166

Tänud sparkile:beer: ...ning foorumlasena üritan viisakas olla:D



Lisatud failid
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#2

tagant...

Lisatud failid
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#3

seest...

Lisatud failid
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

Ega vist väga polegi siin mitut põlvkonda varem esindatud..:) :beer:
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#5

Algselt postitas: Cyber
Ega vist väga polegi siin mitut põlvkonda varem esindatud..:) :beer:
On. Siin hiljuti oli mingi keiss, kus isa pojalt 9-5 Griffi üle võttis ja pojale tavaölise 2,3LPT hankis. Nimed ei tule paraku meelde. Usun, et näiteid on veelgi.

Loomulikult on klubilane seb koos juunioriga parim näide. Ülejäänud pole nii aktiivsed kasutajad.
EDIT: Eugam ja Andreskelder moodustavad vist teise tiimi. Need kaks teemat:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7102
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=7596
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#6

must velg teeb päris kurjaks. :thumb:
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

muidugi see sõrmejämedune väljalasketoru seal teise pildi peal riivab silma..:) Arvestades esivanema kalduvusi boosti tõstmise osas, peaks see toru julgelt 2 korda jämedam olema...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
tõh
Postitusi: 775
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: Saabitu

#8

riivab jah.
imho poleks lihtsalt tumedal ja minimalistlikul summutiotsal ka iseenesest midagi viga. ma ei tea muidugi, kas selliseid tehakse üldse.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#9

Algselt postitas: Cyber
muidugi see sõrmejämedune väljalasketoru seal teise pildi peal riivab silma..:) Arvestades esivanema kalduvusi boosti tõstmise osas, peaks see toru julgelt 2 korda jämedam olema...
Buusti tõstmisest meil oli juba natuke juttu, mingit sädet oli noorhärra silmades näha...;)
Vilets kompressor paneb omad piirid, aga modifitseerides ühe meie tuntud kunstiinimese väljaütlemist, võiks öelda, et "ükskord me vahetame ta niikuinii" :)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#10

vaheta soft ja see puhuja teeb ka paremat tööd. Vähemalt väljavahetamiseni..:D Ma loodan et sa tead, mida Nordicu soft on võimeline tonnise peal garretiga tegema..:). Sul on seal piisavalt võimalusi softi järgiaitamises..;)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#11

Algselt postitas: Cyber
Ma loodan et sa tead, mida Nordicu soft on võimeline tonnise peal garretiga tegema..:). Sul on seal piisavalt võimalusi softi järgiaitamises..;)
Nordicut pole ma oma tagumikuga veel proovida saanud, küll aga Maptun lausa kisub 1,5baari vajutama, sest niisugune ta piir on :)

Igatahes pesad mälude jaoks on ootamas, softivalik kõvakettal lausa hüüab, et pange mind ükskord siis peale, programmaator kasvatab karbis omale igavusest juured külge ja-nii-edasi. :cool:
Ja kolb soojeneb viie minutiga, tuleb käsklus, panen stepslisse...
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Algselt postitas: Cyber
Ega vist väga polegi siin mitut põlvkonda varem esindatud..:) :beer:

On küll, hr.tyygassiga ja tema järeltulija(nimi ei meenu)
edit:karla_poiss
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#13

See on vägagi kobe masin. Eriti lahedad on mustad veljed muidugi. Seisis see vanasti mul kõrval maja ees :)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: sebastian
Vilets kompressor paneb omad piirid, aga modifitseerides ühe meie tuntud kunstiinimese väljaütlemist, võiks öelda, et "ükskord me vahetame ta niikuinii" :)
Kui järgmine kord meie juurde satute,panen liiva turbosse.
Kaua see uus siin riiulis seisab ja teid ootab:fight:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#15

... jah olid ajad
ja kuuldavasti polegi vahepeal väga palju lagunenud :evil:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#16

Kobe liikur.
NG on niikuinii rabeda vedrustusega - 16" velg jne peaks täitsa pukiks tegema.
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#17

Vilets kompressor paneb omad piirid...

Lõtk vurris oli juba väga ammu enne seda kui ma auto ostsin ja siiamaani pole veel midagi juhtunud, ega ta ei pruugi nii halvas seisus olla arvestades ka kohati mu rasket jalga. Veits hinnaline asi ka mille läbiminemist ennetama hakkaks. Esialgu jätaks liivaterad ja muud ekstreemsused ära:D Las puhub veel niikaua kui jõud kaob ja sinist suitsu tuleb:gun:
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#18

Las mees harjub kõigepealt autoga... ja taastub viimastest haiglakuludest. Pole vaja kohe hakata kumme küpsetama ja vurre hekseldama. Meil stennuga ainult 7 päeva vanuse vahet ja oskan oma kogemusest öelda, et hetkel piisab sellest kW, kuna oleme mõlemad veel pisut nolgid. Ehitama tuleks hakata siis, kui tegib vastupandamatu soov ja sõiduoskused on viidud harjukeskmise piirimaile. Pole vaja hakata kohe ossi mängima. Selleks on bemmivennad siia ilma lahti lastud:D

Siitkohalt nõuanne:
Ära nõua autost rohkem, kui ise pakkuda suudad...
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#19

Kuna minu SE mudelil kõlareid ustes ei olnud (kuigi tegelt vist peaks), siis sai need paigaldatud. Ülesanne ei osutunud üldsegi nii kergeks kui alguses arvasin. Nimelt kuidas peaks välja nägema kaabli üleminek ukse sisse, jäi arusaamatuks. Peale poolt päeva sai üks uks lõpuks tehtud ning siis teine, mis võttis aega vaid 30 minutit:D

Lisatud failid
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#20

Räägi lähemalt! Samamoodi plaan ustesse kõlarid panna.
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#21

Hmm ok...

Kõigepealt ukse polstri eemaldus (lisaks kruvidele hoiavad ka plasttüüblid) ja tõstad selle üle luku. Samuti pead lahti võtma lüliti juhtme mis on pagassi avamiseks. Veendu selles, et sul valjuka kaablit juba eelnevalt veetud pole või tehase poolt paigaldatud (vähetõenäoline). Samuti tuleb lahti keerata kaitsmeplokk ja rooli all olev konsooli osa, et kuidagi oma käsi sinna ikka mahutada. Teised juhtmed jooksevad armatuurist ukse sisse sellises kummist kojas, mis lõppeb pistikuga. Et oma kaablit sinna teiste sekka ajada, peab seda veidi noaga lõikuma auto seest poolt, täpsemalt asub see kaitsmeploki taga (vähemalt mina tegin nii, sest ruumi oli ikka väga vähe ja hästi ei näinud ka oma teed:D). Kaabel teiste hulka ja aja see edasi kuni tuleb lõpuks vastu pistik. Nüüd pead mahutama kuidagi selle kaabli nendest eelneva postituse pildil olevatest aukudest läbi, kui lõikad kaks kõrvuti olevat auku üheks, siis on hiljem lihtsam seda pistikut kokku panna. Samuti tee pistiku teise poolega, mis asub siis juba ukse küljes, selle saad minuteada uksest veidi eemale tõmmata et oleks mugavam auke suurendada:D Minu jaoks oli see pistikute kokku panemine kõige raskem, sest eraldasin kaks kaablit teineteisest mis ei tohtinud sõlmes olla, vastasel juhul pistkikud kokku enam ei läinud. Kui kaabel paigas siis valjukas tuleb monteerida ukse pleki külge, selleks tuleks puurida vajalikud augud ning tömbi otsaga kruvid sisse keerata (kolmest täitsa piisab). Valjuka suurus oli minul 16,5 cm, see on vist max suurus mis läheb aga tehase poolt ette tehtud augud ei sobinud ikkagi. Enne monteerimist muidugi juhtmed joota ikka külge:P Võta muidugi see papist ring ära ukse polstri küljest ja samuti see hall tihendi ring ( + vaata üle see väljast poolt paistev valjuka kate, et mingi paber seal ees ei ole vms). Muu on juba lihtne ja loogiline, kõrvalistuja uks samamoodi ainult et kindalaegas välja. Soovitan ukse küljes kõik vidinad korralikult kinni keerata ja tihendada, sest muidu hakkavad need kolisema tantsu rütmis:wise:

Kui keegi aru ka saab siis on super, sest pilte mul pole ja jutt kohati segane:head:
Taavi_R
Postitusi: 149
Liitunud: R Juul 21, 2006 10:46
Asukoht:
Auto:

#22

Ahah, suured tänud!
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#23

Nagu me kõik teame, on kaheukseliste autode esiistmed ette lükatavad, et hiljem oma tegu kahetsevad reisijad, saaks läbi raskuste sinna tagumisse koopasse ronida. Kõrvalistuja toolil on nii juhi kui ka uksest siseneva reisija pool kang, mis vabastab seljatoe ette. Üldiselt vabastab inimene ise endale tee tagumise istmeni, tõstes kangi üles...väga saamatu reisija puhul on seda sunnitud tegema juht. Jutuga jõuaks välja sinna, et töötab vaid juhi poolne kang (seda ka väga raskelt) ja teine käib tühja (arvatavasti mingi kinnitus puruks). Nahka ei julge istmelt ära tõmmata, sest tundub, et too kaotab siis igasuguse struktuuri ja välimuse. Viga tundub tühine aga töö jällegi suur.

Mida arvate teie?:wise:
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#24

must velg on tõesti päris:head:
aga kuidas aru said, et salongiradikas vahetamist tahab? ma kardan, et mul sama jama:wtf:
Kasutaja avatar
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 759
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: stennu


Mida arvate teie?:wise:

eks see tüütu ole ... ja ilmelt mingi 1000EEK-i lähe lõpuks maksma ...
kisu iste välja - vii mõne polsterdaja juurde las võtab naha maha ... ja paneb hiljem ka tagasi (põhimõtteliselt su kodu kõrval, teiselpool raudteed ... ei mäleta nime ja numbrit hetkel, aga AndrusFJR sisu on seal tehtud)

siis vahepeal vaatad mis selle mehaanikaga on ...
Vasta