20 Aprill - Alfa karikasarja I etapp - Alfa Sprint 2008
Raja temperatuuri ei võta korraldaja oma vastutuseks 
tänavarehvil muide muutuvad pidamisomadused keskmiselt +7C juures.
ilmaennustamine jätkub igapäevaselt, ehk saab ka +10C õhusooja (kui päike paistab, ehk praeb pealelõunaks raja +10C peale).

tänavarehvil muide muutuvad pidamisomadused keskmiselt +7C juures.
ilmaennustamine jätkub igapäevaselt, ehk saab ka +10C õhusooja (kui päike paistab, ehk praeb pealelõunaks raja +10C peale).
Algselt postitas: Jürgen
Miks see alfa maha võeti miilitsa poolt?
Sest kodanik Spark oli jahutus ringil. Siis keeras otsa ringi teepeal ning missis politsei nägi seda ning arvas, et kodanik Spark üritab vältida miskipärast Politseid.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFFAlgselt postitas: Jürgen
Miks see alfa maha võeti miilitsa poolt?
Sest kodanik Spark oli jahutus ringil. Siis keeras otsa ringi teepeal ning missis politsei nägi seda ning arvas, et kodanik Spark üritab vältida miskipärast Politseid.
nii ta oli ...
taiusin seda isegi, aga kaugemale kah ei viitsinud sõita, seal oli hää ringi keerata

aga Honda seisis pärast seal jube kaua?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
aegasid tahaks juba teada.....
tegelikult oleks võinud ka printer kohapeal olla ja peale igat sõitu kenad tabelid ylesse riputada. ja yldse ajad kohe kuskile elektroonilisel kujul sisse toksida. jne,,,,, yhesõnaga kasutada mingit moodsamat tehnikat, kui paber ja pliiats.
oleks ylevaade kohe olemas ja võrdlusmoment kah.
lätlased teevad nii...
tegelikult oleks võinud ka printer kohapeal olla ja peale igat sõitu kenad tabelid ylesse riputada. ja yldse ajad kohe kuskile elektroonilisel kujul sisse toksida. jne,,,,, yhesõnaga kasutada mingit moodsamat tehnikat, kui paber ja pliiats.
oleks ylevaade kohe olemas ja võrdlusmoment kah.
lätlased teevad nii...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Aegasi sai jooksvalt A6-st.Algselt postitas: ivomets
aegasid tahaks juba teada.....
Kõigepealt tore üritus oli. Teinekordki

Võibolla sai alfadele natuke liiga tehtud...
Terve rada oli teise käiguga, paar korda peaaegu piirajasse.
2,8bemmil ikka viskas külge ka natukene, see oli kena.
Minuomal niipalju jõudu polnud.
5,4bemmil(trionicu pill) Iisaku käes ka muidugi sussitas, sussitas.
Üks alfa tegi ainult spinni, teised autod nagu juhitavaust ei kaotanud.
GTA meeldis hääle tõttu. Oleks veidi paremat aega oodanud.
Ivomets su pill käis päris teravalt edasi oma 47kw kohta, aga turtsus kahjuks.
Mingid eriti haiged amordid on mul 318all. Auto hüppas räigelt ja läks otse päris tihti:red:
Viimane katse oli rada kiviklibust puhas ja sai juba sõita paremat aega.
Järgmine kord ka platsis.
Tänud korraldajatele!
PS: Mida need ilma föönita autod seal jahutasid?
pidureid või

Sent from my Monte Carlo using B236
inimesed teevad ürituse
tänan kõiki kohalolnuid, nii võistleiaid , kui publikut. harva on kuskil nii palju meeldivaid inimesi koos
erilised tänud maksimile / valdole / kasparile kelle sõidus oli üleloomulikus koguses sportlikkust
stelle, su rehvid sisaldasid paraja annuse suitsu, mida hullud itaalia hobused ka lasid publiku rõõmuks tuulel kanda maanteele.
maksim, kuidas sa suudad sunny sedasi lendama panna?
valdo, selline rariteet rajal ja millises tempos - nauditav!
kaspar... kui sa bemmil rattad ka maa küjles saad seisma, siis mis juhtub aegadega???
ja lubatud tabel (punktiarvestus 2 parema ringi summeeritud aeg)

tänan kõiki kohalolnuid, nii võistleiaid , kui publikut. harva on kuskil nii palju meeldivaid inimesi koos

erilised tänud maksimile / valdole / kasparile kelle sõidus oli üleloomulikus koguses sportlikkust
stelle, su rehvid sisaldasid paraja annuse suitsu, mida hullud itaalia hobused ka lasid publiku rõõmuks tuulel kanda maanteele.
maksim, kuidas sa suudad sunny sedasi lendama panna?
valdo, selline rariteet rajal ja millises tempos - nauditav!
kaspar... kui sa bemmil rattad ka maa küjles saad seisma, siis mis juhtub aegadega???
ja lubatud tabel (punktiarvestus 2 parema ringi summeeritud aeg)

kusjuures rajaääres leviski arvamus et amordikad on läbi 318 -L
ümber saare finishi look tulid sisuliselt vasak esiratas õhus... st põrgates... aga väga vähese kontaktiga pinnase suhtes
tagasipööre slaalomisse läks sul pikaks sest vasaku külje rattad põrkasid maast lahti
kuidas on ilma pidamiseta võimalik selliseid aegu näidata?
:notworthy:
ümber saare finishi look tulid sisuliselt vasak esiratas õhus... st põrgates... aga väga vähese kontaktiga pinnase suhtes
tagasipööre slaalomisse läks sul pikaks sest vasaku külje rattad põrkasid maast lahti
kuidas on ilma pidamiseta võimalik selliseid aegu näidata?
:notworthy:
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: E.T.
kusjuures rajaääres leviski arvamus et amordikad on läbi 318 -L
ümber saare finishi look tulid sisuliselt vasak esiratas õhus... st põrgates... aga väga vähese kontaktiga pinnase suhtes
tagasipööre slaalomisse läks sul pikaks sest vasaku külje rattad põrkasid maast lahti
kuidas on ilma pidamiseta võimalik selliseid aegu näidata?
:notworthy:
Neid momente, kui oli tunda, et otse läheb raibe, oli päris mitu. Trionic väitis ka et esimene juhipoolne amort täitsa kutu.
Ei tea kas jõuan sellele autole mingid asised amordid alla Saugaks....
Aga sirge peal pidas ju küll

Heas usus sai eile õhtul alla ette kangemad vedrud ja jäigad amordid. Heas usus selles mõttes, et kasutatud olid ja ma ei teadnud et nad nii läbi on:(
tagavedrustus oli originaal.
Sent from my Monte Carlo using B236