Saab 900i, 1991, farmacoma
Minu kolmas SAAB!
Sai häda sunnil ostetud, kui mul üks teine auto põhjas katki läks.
1991 aastal tehtud, mehhaanilise pritsiga mootor, mida üritab kontrollida "aju" (mis tal vist eriti hästi välja ei tule).
Sai häda sunnil ostetud, kui mul üks teine auto põhjas katki läks.
1991 aastal tehtud, mehhaanilise pritsiga mootor, mida üritab kontrollida "aju" (mis tal vist eriti hästi välja ei tule).
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
- Asukoht:
- Auto:
Väljalasketorustik on väga raju :head:
Kapotialusest ka pilti on?
Kapotialusest ka pilti on?
Panin nüüd autole uue mootori - 2.1
Ühendasin kõik ära ja käib aga jagaja vahetasin ära ja nüüd tahaks teada, kui palju ezk süüstesüsteem süüdet keerab? Kuna strobot hetkel pole, siis keerasin kõrva järgi jagajat aga pidi ikka väga palju keerama, et midagi juhtuks.
Selline asi veel, et kuna mul pole õiget spidot, siis panin oma vana (mehh. pritsega auto oma) millel oli küll see pistik seal spidokaabli kõrval olemas aga need ülemised hoiatus - ja muud tuled on veits mööda. Igatahes ta näitab kõige esimest kollast tuld seal, mida see peaks tähendama? Mul on seal kujutatud toore klappi Äkki peab check engine olema? Tühikäigu pööded on kah liiga kõrged, midagi on mäda vist.
Ühendasin kõik ära ja käib aga jagaja vahetasin ära ja nüüd tahaks teada, kui palju ezk süüstesüsteem süüdet keerab? Kuna strobot hetkel pole, siis keerasin kõrva järgi jagajat aga pidi ikka väga palju keerama, et midagi juhtuks.
Selline asi veel, et kuna mul pole õiget spidot, siis panin oma vana (mehh. pritsega auto oma) millel oli küll see pistik seal spidokaabli kõrval olemas aga need ülemised hoiatus - ja muud tuled on veits mööda. Igatahes ta näitab kõige esimest kollast tuld seal, mida see peaks tähendama? Mul on seal kujutatud toore klappi Äkki peab check engine olema? Tühikäigu pööded on kah liiga kõrged, midagi on mäda vist.
Põhimõtteliselt võib nüüd lugeda operatsiooni 2.0i (8v) - 2.1 (16v) õnnestunuks. Proovisõidul lendas küll voolik bensupumba küljest lahti aga sain ta kohe tagasi - unustasin kiirliidest lukustada.
Salongi valgustuse juhtmed vaja veel korda teha. Kui autot käivitasin siis majas läks telekal pilt eest ära, pidavat minu süü olema :poke: Peab vist üle kontrollima kõik juhtmed.
Salongi valgustuse juhtmed vaja veel korda teha. Kui autot käivitasin siis majas läks telekal pilt eest ära, pidavat minu süü olema :poke: Peab vist üle kontrollima kõik juhtmed.
Juhtus selline asi mõnd aega tagasi, et roolivõimu õli hakkas kõvasti lekkima. Kuna kõik voolikud ja pump olid sellest tulenevalt pasaga koos, siis ei saanud kohe aru missugune osa õli puristab. Võtsin pumbal rihma ära ja sõidan niikaua kui korda saan niimoodi, vist ei lähe roolilatt tuksi? Vähemalt jääb roolivõim ellu.
Täna mõtlesin, et võtan esialgu pumba küljest ja puhastan kõik ära, äkki näen mis seal täpsemalt lekib. Aga ei saa pumpa kätte, ilma roolilatti eemaldamata ja seda ma ei tahtnud teha. Siis aga nägin midagi - üks lati pea olevast survetorust oli ohtlikult lähedal stabikavardale ja kui ma selle eemaldasin, oli seal pragu. Kas esimese stabikavardaga autol on mingi muu torude asetsusega roolilatt?
Täna mõtlesin, et võtan esialgu pumba küljest ja puhastan kõik ära, äkki näen mis seal täpsemalt lekib. Aga ei saa pumpa kätte, ilma roolilatti eemaldamata ja seda ma ei tahtnud teha. Siis aga nägin midagi - üks lati pea olevast survetorust oli ohtlikult lähedal stabikavardale ja kui ma selle eemaldasin, oli seal pragu. Kas esimese stabikavardaga autol on mingi muu torude asetsusega roolilatt?
no mis jama sa ajad? ei saa pumpa kätte ilma roolilatti eemaldamata:D
kummalgi variandil: ei 8-klapilisel ega 16-klapilisel pole pumba eemaldamisel latiga miskit pistmist.
Ei ole roolilatil ja esimesel stabikal ka mingit pistmist-kaks täiesti eraldi asetsevat ja toimivat asja.. Kui sul voolik on kuskilt ära hõõrdunud, siis on ilmselt voolik olnud valesti kinnitatud.
Ma eeldan, et sul vist 8-klapiline mootor?? Või kuda?
Seal on pump ja õlireservuaar koos, aga lahtivõetavad ja eraldatavad üksteisest sellegipoolest.
Kui voolikuid vaja, siis mul on.
Ise vahetasin just lati ja pumba kiinnitusmutreid pingutades hakkas kuksilt õli lekkima, ei viitsinud uurida, kust täpselt-viskasin uue pumba vahele. ma siis eraldasin pumba reservuaari pumbast ja seal sees veel magnet ka ja kui hakkasin seda reservuaari sisu pesema-no nagu grafiitmäärdega oleks koos-ikka ime kui palju sodi seal süsteemis ringleb-õli ju keegi ei vaheta ka. Üks ameeriklane pani isegi klassiku roolivõimu süsteemi ka filtri vahele-polegi paha mõte.
kummalgi variandil: ei 8-klapilisel ega 16-klapilisel pole pumba eemaldamisel latiga miskit pistmist.
Ei ole roolilatil ja esimesel stabikal ka mingit pistmist-kaks täiesti eraldi asetsevat ja toimivat asja.. Kui sul voolik on kuskilt ära hõõrdunud, siis on ilmselt voolik olnud valesti kinnitatud.
Ma eeldan, et sul vist 8-klapiline mootor?? Või kuda?
Seal on pump ja õlireservuaar koos, aga lahtivõetavad ja eraldatavad üksteisest sellegipoolest.
Kui voolikuid vaja, siis mul on.
Ise vahetasin just lati ja pumba kiinnitusmutreid pingutades hakkas kuksilt õli lekkima, ei viitsinud uurida, kust täpselt-viskasin uue pumba vahele. ma siis eraldasin pumba reservuaari pumbast ja seal sees veel magnet ka ja kui hakkasin seda reservuaari sisu pesema-no nagu grafiitmäärdega oleks koos-ikka ime kui palju sodi seal süsteemis ringleb-õli ju keegi ei vaheta ka. Üks ameeriklane pani isegi klassiku roolivõimu süsteemi ka filtri vahele-polegi paha mõte.
2.1 jah. Ja pump tõesti ei mahu kuskilt vahest, ta oli mul täiesti lahti ja ma proovisin. Proovin millalgi pildi panna, kui lähedal latt ja varras üksteisele on. Selleks, et seda katkist toru eemaldada pidin varrast eemale väänama.
Uul elektri skeemil on tagaklaasi soojendus kuidagi keerulisem kui vanemal variandil. Igatahes mul ta ei tööta. Aga leidsin tagapingi alt kaitsmekarbi, kus on tagaklaasi jaoks relee pesa. Kas sellist releed kellegil on?
Mõnus segane jutt tuli aga hea et ma isegi aru saan ;)
Mõnus segane jutt tuli aga hea et ma isegi aru saan ;)