Vibreerivate üheksaviite omanike murenurk! Olen lugenud vanemaid teemasid, aga erilist rohtu selle vastu pole veel keegi välja pakkunud. Suurim vibra on D-režiimis (või R) tühikäigul 800rpm, kui autol pidurid peal. Kohati käib läbi suurem värin, intervalliga paar korda minutis. Sõites ei saa midagi aru ja näiteks N peal on tunduvalt leebem see asi. Vahel pikalt foori taga seistes lükkan hetkeks N peale, kuna häirib kui auto väriseb nagu pidalitõbine

Paljupakutud mootoripadjad ja kastipadi on korras, kontrollitud troostlaste poolt. Broneerisin koguni aja patjade vahetuseks, aga helistati hiljem tagasi - pole lihtsalt mõtet korras patju vahetada, ka profülaktika mõttes. Mida siis veel teha?
Üks variant oleks manipuleerida tech abil mootoripöördeid, kõrgemaks sättides vibratsioon väheneb, aga aut.kasti režiimid hakkavad lülituma suurema jõnksuga - mitte just hea variant. On ka olnud arvamusi, et mõnes mootoris on vibratsioon olnud juba "sünnist saadik" ja midagi ei anna teha
Aix6 auto teemas tuli välja, et vibratsioon siiski vähenes pärast kettide vahetust. Ehk on resonants mootoris veninud balanssketi esimene hoiatus ja ilmneb enne, kui häälekalt klõbistama hakkab? Sõbra Arc-il sama probleem, temal läbisõit 160+k, mul 147k. Ketid mõlemal vahetamata. Mootorihääle põhjal seda VEEL vaja teha ei ole. Aga kui teaks, et see probleemi lahendab, vahetaks kohe ära, niikuinii tuleb seda üsna varsti teha
Küsiks siis kõigi reasneljaste 9-5 omanike käest, kas on samasugust probleemi esinenud ja kas asi paranes ketivahetusega

"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson