Saab 96, part
Neljas omanik, neljas sinine värv, 25 turjal, aga reibas vanake. Selline mõnus 4 rattaga mootorratas, millega enne kurvi alumise käiguga pidurdad ja kurvis kallutad vastu - sport-sapakas noh;), jääraja peal on 155 naeladega tegija pill. Auto on 1979 ja Solex 2bbl.
keevitamisest kahjuks pole pilte (tagakoobas) . seal on nagu ise tead asi nii et ussitab just tagaratta teljest otse vertikaali pidi üles minna see kahekordne profiili koht. need on ise välja pinnitud põlve ja rakise vahel (parim materjal sattus olema on veneaegse elektrikilbi uks :-)
küülik värskelt kokku kruvituna
küülik värskelt kokku kruvituna
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
veaks yhe vahvlijäätise peale, et...
...minu endisel 96 l ja praegusel 95 ikka töötavad.
kuidas siis muidu...):
muidu ju ylevaatuselt läbi ei saa ;)
...minu endisel 96 l ja praegusel 95 ikka töötavad.
kuidas siis muidu...):
muidu ju ylevaatuselt läbi ei saa ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kunagi mu esimesel 96 l oli jama:
number 311 kuskil nyyd tartumaal
nimelt ümmarguse saale asemele oli sinna pistetud 2 tavalist saalet ja need jooksid pesast välja.
siis sai treialil võlli järgi lastud pronksist saale teha ja asi oli korras.
muidugi kogu see mootor oli läbi aetud ja suvaliselt kokku klopsitud.
aga need saaled poest tellitavad ja vahe4tus ka lihtne.
muidugi tulöeb silmas pidada võlli kulumist..., et lõtk liiga suur saale ja võlli vahele ei jää.
number 311 kuskil nyyd tartumaal
nimelt ümmarguse saale asemele oli sinna pistetud 2 tavalist saalet ja need jooksid pesast välja.
siis sai treialil võlli järgi lastud pronksist saale teha ja asi oli korras.
muidugi kogu see mootor oli läbi aetud ja suvaliselt kokku klopsitud.
aga need saaled poest tellitavad ja vahe4tus ka lihtne.
muidugi tulöeb silmas pidada võlli kulumist..., et lõtk liiga suur saale ja võlli vahele ei jää.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Mäletan veel aegu 90 alguses üht sihukest kuldpruuni elukat sai lapitud tuju läheb heaks kohe. Aga auto muidu aus :beer:
no nende piltide peal jah suht ok, aga tegelt loodus on hakanud oma tööd tegema - punnitab juba mitmest kohast (hr Nakataja Roheline Konn on palju kabedam). ka jämedaid eeltöövigu on. kriime ja mõlke on samuti aastatega kogunenud. ja praegu peal olev mootor käivitamisel õudselt tossab - klapisääretihendid täitsa kivid
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mõningate inimeste kaasabil jõudis minuni väike videolõik Pardi sportsapakast, põhiliselt vist meeldiva tämbri demonstreerimiseks..:)
Leiab siit
Leiab siit
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 22:29
- Asukoht:
- Auto:
OT: Nägin eile, et kohalikus 'säästumarketis' on surströmmingut soodsalt müüki tulnud, kas võtan sulle ka kasti ehk kaks? :poke: (ilusad suured konservid, 2x suuremad, kui see mis me sõime, ja ilusti punni ka paisunud, mõlemalt küljelt!)
mul täna juhtus nii et sain de jure oma punase küüliku omanikuks. seesinane küülik seostub mõneti kodanik Fofaga. Maailma parim nali oli see, et juba eelmisse passi sattund oli mingeil põhjusil eh.aasta 1982 (tegelt on pill 1975). Noja läksin siis ARK ´i tädi juurde, igast materjali õige ehitusaasta tõendamise teemadel väljaprindituna kaasas, kuid tädi oli superpipar - ütles, et ei koti ja kõik, et "ega ARK siis ju ometi omal ajal ehitusaastaid LAEST ei võtnud..." HAHHAHAAAA. enivei - nüüd olen kõva mees ja mul on maailma kõige uuem küülik, nii uus , et tehke mehed järgi, kohe vahvlijäta kukub! :headbang: